Постанова
від 08.12.2011 по справі 2а-1670/7896/11
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 грудня 2011 року < ЧАС > м. Полтава Справа № 2а-1670/7896/11

Полтавський окружний ад міністративний суд у складі:

головуючого судді - Кост енко Г.В.,

при секретарі - Кононенк о А.С.,

за участю: представника по зивача - ОСОБА_1

представника тр етьої особи - Димчикової Т.В .

розглянувши у відкри тому судовому засіданні спра ву за адміністративним позов ом Фізичної особи - підприємц я ОСОБА_3 до Управління Де ржкомзему у м. Кременчук, трет я особа - Кременчуцька міська рада Полтавської області пр о визнання дій неправомірним и, -

В С Т А Н О В И В:

04 жовтня 2011 року Фізичн а особа - підприємець ОСОБА _3 звернувся до Полтавськог о окружного адміністративно го суду з адміністративним п озовом до Управління Держком зему у м. Кременчук, третя особ а - Кременчуцька міська рада П олтавської області про визн ання дій неправомірними, а са ме визнання неправомірними дії Управління Держкомзему у місті Кременчук Полтавсько ї області щодо застосування у витягах з технічної докуме нтації про грошову оцінку зе мельної ділянки площею 312 кв.м . місцезнаходження якої: АД РЕСА_1, будинок 3-Б коефіцієнт у функціонального використа ння земель Кф 2,5 та зобов'язанн я Управління Держкомзему у м істі Кременчук Полтавської о бласті внести зміни до даних Державного земельного кадас тру та у витяги з технічної до кументації про грошову оцінк у земельної ділянки місцезна ходження якої: АДРЕСА_1, бу динок 3-Б, площею 312 кв. м. в частин і зміни коефіцієнту функціон ального використання земель Кф 2,5 на коефіцієнт Кф 0,7, що заст осовується до земель громадс ького призначення.

В обґрунтування позовних в имог позивач посилалася на т е, що відповідно до умов догов ору оренди землі, укладеного з Кременчуцькою міською рад ою Полтавської області 06.06.2007 ро ку, СПД ОСОБА_3 в строкове п латне користування передано земельну ділянку несільсько господарського призначення площею 312 кв. м. для експлуатаці ї та обслуговування напівпід земних гаражів з тренувальни м залом та офісним приміщенн ям. Позивач зазначала, що відп овідно до технічної документ ації, яка складалася при офор мленні права оренди на вказа ну земельну ділянку, дані зем лі було віднесено до категор ії "Землі житлової та громадс ької забудови". Разом з тим, ві дповідно до витягу з технічн ої документації про норматив ну грошову оцінку земельної ділянки, спірна ділянка площ ею 312 кв. м. УДК у м. Кременчук Пол тавської області віднесена д о земель комерційного викори стання (Кф 2,5). Посилаючись на но рми Земельного кодексу Украї ни та Закону України "Про оцін ку земель" позивач наголошув ала на тому, що цільове призна чення спірної земельної діля нки не змінювалося, вона відн оситься до земель громадсько го призначення. Однак, всупер еч вказаним нормам, відповід ачем дані землі віднесено до категорії земель комерційно го використання і, як наслідо к, присвоєно їм коефіцієнт вп ливу Кф 2,5, хоча для земель гром адського призначення визнач ено коефіцієнт Кф 0,7, що має впл ив на розмір орендної плати з а землю та порушує права пози вача.

Представник позивача в су довому засіданні позовні вим оги підтримав та просив їх за довольнити з підстав, наведе них у позовній заяві (а.с. 3-6 ).

Представник відповідача в судовому засіданні проти за доволення позовних вимог зап еречував. У наданих до суду пи сьмових запереченнях на позо вну заяву відповідач просив відмовити у задоволенні адмі ністративного позову посила ючись на дотримання Управлін ням Інструкції із заповнення державної статистичної звіт ності з кількісного обліку з емель, затвердженої наказом Держкомстату від 05.11.1998 р. № 377, зар еєстрованої в Міністерстві ю стиції України 14.12.1998 року за № 788/ 3228 із змінами та доповненнями до неї (форми №№ 6-зем, 6а-зем, 6б-з ем, 2-зем) (а.с. 50-51). Зазначав, щ о при визначенні функціональ ного використання вказаних з емельних ділянок відповідач виходив із того, що земельна д ілянка, щодо використання ко ефіцієнту функціонального п ризначення якої виник спір, р ахується за даними кількісно го обліку земель у графі 42 - дан і про землі комерційного вик ористання.

Представник третьої особи в судовому засіданні проти п озову заперечував, з підстав викладених у заперечення на позовну заяву (а.с.109-110) та п росить суд відмовити у задов оленні позовних вимог.

Суд, заслухавши пояснення п редставників позивача та тре тьої особи, дослідивши матер іали справи, з'ясувавши факти чні обставини, на яких ґрунту ються позовні вимоги, оцінив ши докази, які мають юридичне значення для розгляду справ и і вирішення спору по суті, вс тановив наступні факти та ві дповідні до них правовідноси ни.

ОСОБА_3 зареєстрована як ф ізична особа - підприємець ви конавчим комітетом Кременчу цької міської ради Полтавськ ої області 29.11.2007 року, номер зап ису про державну реєстрацію 25850000000009247.

За даними витягу з Єдиного д ержавного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підпри ємців видами діяльності СПД ОСОБА_3 являються: 92.61.0 "Діяль ність спортивних об' єктів", 92.62.0 "Інша діяльність у сфері сп орту", 51.12.02 "Посередництво в торг івлі паливом, рудами, металам и та хімічними речовинами", 70.20. 0 "Здавання в оренду власного н ерухомого майна", 55.10.0 "діяльніс ть готелів" (а.с. 70).

Рішенням ХІІІ сесії п' ято го скликання Кременчуцької м іської ради Полтавської обла сті від 24.04.2007 року фізичній особ і - підприємцю ОСОБА_3 пере дано в оренду земельну ділян ку загальною площею 312 кв. м. для експлуатації та обслуговува ння напівпідземних гаражів з тренувальним залом та офісн им приміщенням в кварталі 101, б удинок 3-б, м. Кременчук.

На виконання вказаного ріш ення сесії міської ради 06 черв ня 2007 року між Кременчуцькою м іською радою Полтавської обл асті (Орендодавець) та фізичн ою особою - підприємцем ОСО БА_3 (Орендар) укладено догов ір оренди землі, відповідно д о п. 1 якого Орендарю надано в с трокове платне користування земельну ділянку несільсько господарського призначення , кадастровий номер № 5310436100:06:003:0025 д ля експлуатації та обслугову вання напівпідземних гаражі в з тренувальним залом та офі сним приміщенням в кварталі 101, будинок 3-б, м. Кременчук.

Згідно розрахунку орендно ї плати земельна ділянка від несена до категорії земель: З емлі житлової та громадської забудови.

Пунктами 2-4 Договору визнач ено, що в оренду передається з емельна ділянка загальною пл ощею 312 кв. м. на якій знаходитьс я напівпідземні гаражі з тре нувальним залом та офісним п риміщенням та об' єкти інфра структури: електромережа. Но рмативна грошова оцінка земе льної ділянки станом на 22.05.2007 ро ку становить 65710 грн. (210,61 грн. за 1 к в. м.) (а.с. 12).

Пунктом дев'ятим Договору в становлено, що орендна плата вноситься Орендарем у грошо вій формі в розмірі 5% від грош ової оцінки землі за земельн у ділянку площею щорічно ( а.с. 12).

Разом з тим, відповідно до в итягу з технічної документац ії про нормативну грошову оц інку земельної ділянки, що зн аходиться за адресою: АДРЕС А_1, будинок 3-б та належить СП Д ОСОБА_3, вказана земельн а ділянка віднесена УДК у м. Кр еменчук Полтавської області до земель комерційного вико ристання (земель іншої комер ційної діяльності) із застос ування коефіцієнта Кф 2,5, вихо дячи з якого вирахувана норм ативна грошова оцінка землі (а.с. 17).

Не погодившись із визначен ням коефіцієнта функціональ ного використання земель СПД ОСОБА_3 звернулася д о суду з вищезазначеними вим огами.

Надаючи правову оцінку обґ рунтованості позовних вимог слід наголосити на наступно му.

В силу пп. 14.1.147 п. 14.1 ст. 14 Податков ого кодексу України від 02.12.2010 ро ку № 2755-VI плата за землю - за гальнодержавний податок, яки й справляється у формі земел ьного податку та орендної пл ати за земельні ділянки держ авної і комунальної власност і.

Згідно з пп. 14.1.136 п. 14.1 ст. 14 Податк ового кодексу України орендн а плата за земельні ділянки д ержавної і комунальної власн ості - обов'язковий платіж, яки й орендар вносить орендодавц еві за користування земельно ю ділянкою.

При цьому, відповідно до пп. 271.1.1 п. 271.1 ст. 271 Податкового кодек су України базою оподаткуван ня є нормативна грошова оцін ка земельних ділянок з ураху ванням коефіцієнта індексац ії, визначеного відповідно д о порядку, встановленого роз ділом ХІІІ вищевказаного код ексу.

Правові засади проведення оцінки земель, професійної о ціночної діяльності у сфері оцінки земель в Україні визн ачено Законом України "Про оц інку земель" від 11.12.2003 року № 1378-IV.

За змістом ст. 1 вказаного За кону нормативна грошова оцін ка земельних ділянок - капіта лізований рентний дохід із з емельної ділянки, визначений за встановленими і затвердж еними нормативами.

У відповідності до ч. 1 ст. 13 За кону України "Про оцінку земе ль" нормативна грошова оцінк а земельних ділянок проводит ься, зокрема, у разі визначенн я розміру орендної плати за з емельні ділянки державної та комунальної власності.

Механізм нормативної грош ової оцінки земельних діляно к сільськогосподарського пр изначення та населених пункт ів визначено Порядком нормат ивної грошової оцінки земель сільськогосподарського при значення та населених пункті в, що затверджений спільним н аказом Держкомзему, Міністер ства аграрної політики Украї ни, Міністерства будівництва , архітектури та житлово-кому нального господарства Украї ни, Української академії агр арних наук від 27.01.2006 року № 18/15/21/11 т а зареєстрований у Міністерс тві юстиції України 5 квітня 20 06 року за № 388/12262.

Показники нормативної гр ошової оцінки земель визнача ються за категоріями, шляхом зонування території населен их пунктів на відповідні зон и за рівнем облаштування, роз міщенням від центру населено го пункту та громадських цен трів, інженерної інфраструкт ури та визначення розрахунко вого доходу, який зумовлюєть ся місцем розташування насел еного пункту в загальнодержа вній, регіональній та місцев ій системах виробництва й ро зселення, рівнем облаштуванн я його території та якістю зе мель з урахуванням природно- кліматичних, інженерно-геоло гічних, архітектурно-ландшаф тних та історико-геологічних умов, архітектурно-ландшафт ної та історико-культурної ц інності, економічного стану, функціонального призначенн я та екологічних обмежень ви користання земель.

На величину грошової оцін ки земель населених пунктів впливають коефіцієнти, які з астосовуються до базової вар тості одного квадратного мет ра землі. Це, зокрема, коефіціє нт, який характеризує функці ональне використання земель ної ділянки.

Віднесення земель до катег орії земель за функціональни м використанням провадиться згідно з Інструкцією з запов нення державної статистично ї звітності з кількісного об ліку земель (форми №№ 6-зем, 6а-зе м, 6б-зем, 2-зем), затвердженої на казом Держкомстату від 05.11.1998 ро ку № 377 та зареєстрованої у Мін істерстві юстиції України 14 г рудня 1998 року за № 788/3228, відповідн о до видів економічної діяль ності, зазначених у довідках , що надають юридичним особам органи державної статистики .

При цьому, коефіцієнт функц іонального використання виз начається як середньозважен е (за площею) значення коефіці єнтів функціонального викор истання окремих частин земел ьної ділянки різного функціо нального використання. Підст авою для виділення частин зе мельної ділянки різного функ ціонального використання є в иключно затверджені дані інв ентаризації земельної ділян ки та землеустрою.

Як зазначив у запереченні н а позов відповідач, рішенням Кременчуцької міської ради Полтавської області від 24.11.2009 р оку затверджено технічну до кументацію з нормативної гро шової оцінки земель міста Кр еменчука з базовою вартістю одного квадратного метра зем ель станом на 01.01.2008 року в розмі рі 154 грн. 11 коп. з введенням її в дію з 01.01.2011 року (а.с. 50-51).

Затверджена технічна доку ментація з нормативної грошо вої оцінки земель м. Кременчука Полтавської області включає систему (схе ми впливів) коефіцієнтів, що в раховують особливості місце розташування окремих діляно к.

За змістом ч. 3 ст. 23 Закону Укр аїни "Про оцінку земель" інфор мація щодо нормативної грошо вої оцінки земельної ділянки виготовляється у формі витя гу з технічної документації про нормативну грошову оцінк у та видається відповідним о рганом виконавчої влади з пи тань земельних ресурсів.

З пояснень представника ві дповідача, наданих ним в ході судового розгляду справи, вс тановлено, що витяги з техніч ної документації про нормати вну грошову оцінку земель у м істі Кременчуці виконуються УДК у м. Кременчук Полтавсько ї області з використанням пр ограмного комплексу ТЕРЕН-ГІ С на основі затверджених мат еріалів з оцінки земель м. Кременчука, де врахуванн я впливу локальних факторів та розрахунки виконуються ав томатично після вводу коорди нат місцерозташування ділян ки, її площі та визначення фун кціонального використання.

Крім того, представник відп овідача наголошував на тому, що при визначенні коефіцієн ту функціонального використ ання земельної ділянки, орен дованої позивачем, УДК у м. Кре менчук Полтавської області в раховано види економічної ді яльності, зазначені в довідц і з ЄДРПОУ.

Як вбачається з матеріалі с прави, СПД ОСОБА_3 уклала д оговір позички приміщення з громадською організацією "Сп ортивний клуб "Балу", згідно ум ов якого позивач зобов' язує ться передати, а громадська о рганізацію "Спортивний клуб "Балу" прийняти в тимчасове безоплатне користування нежитлове приміщення, що зна ходиться за адресою: АДРЕСА _1, будинок 3-б та буде викорис товуватися громадською орга нізацією в межах його статут ної громадської діяльності з метою задоволення та захист у своїх законних соціальних та спортивних інтересів.

Таким чином, посилання пред ставника третьої особи, що до говір оренди землі укладений з позивачем як з суб' єктом п ідприємницької діяльності т а для здійснення підприємниц ької діяльності, не заперечу ються позивачем, але доказів отримання прибутку від дано ї земельної ділянки представ ник третьої особи до суду не н адав.

Також, в своїх запереченнях третя особа зазначає, що земе льна ділянка передавалась н е тільки для обслуговування тренувального залу, а і для об слуговування офісного примі щення та підземних гаражів, я кі не відносяться до земель, я кі використовуються для спор ту. При розробці технічної до кументації окремо не виділял ись земельні ділянки: для офі су; для гаражів та для тренува льного залу.

Отже, третя особа підтвердж ує неправомірність застосув ання для всієї земельної діл янки Кф 2,5 як для земель комерц ійного призначення, оскільки в даному випадку потрібно ви ділити частину земель для об слуговування тренувального залу, для офісу та підземних г аражів та встановити для кож ної земельної ділянки свій к оефіцієнт.

Разом з тим, суд вважає таки ми, що заслуговують на увагу, п осилання позивача на положен ня Земельного кодексу Україн и.

Так, відповідно до ст. 20 вказа ного Кодексу віднесення земе ль до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рі шень органів державної влади , Верховної Ради Автономної Р еспубліки Крим, Ради міністр ів Автономної Республіки Кри м та органів місцевого самов рядування відповідно до їх п овноважень.

З наявної у матеріалах спра ви копії договору оренди зем лі слідує, що предметом оренд и є земельна ділянка несільс ькогосподарського призначе ння, що надається Орендарю дл я експлуатації та обслуговув ання напівпідземних гаражів з тренувальним залом та офіс ним приміщенням (а.с. 12).

Крім того, зі змісту технічн ої документації № Б-627 із земле устрою щодо складання догово ру оренди землі ФО-П ОСОБА_4 для експлуатації та обслуго вування напівпідземних гара жів з тренувальним залом та о фісним приміщенням в квартал і 101, будинок 3-б, м. Кременчук суд ом встановлено, що спірна зем ельна ділянка віднесена "Зем лі фізичної культури та спор ту" (а.с. 102).

В той час суд зазначає, при д ослідженні матеріалів справ и, в судовому засіданні був ог лянутий оригінал технічної д окументації № Б-627, та встановл ено, що в експлуатації земель них угідь згідно з формою 6-зем на 13 сторінці є виправлення щ одо призначення земельної ді лянки, та зазначено що "землі к омерційного призначення".

В той час, як на сторінці 16 те хнічної документації № Б-627 - інформація про об' єкти влас ності (земельні ділянки) зазн ачено - функціональне призн ачення земельної ділянки "Зе млі фізичної культури" (а.с. 102).

Суд зазначає, що зміна цільо вого призначення земель пров адиться органами виконавчої влади або органами місцевог о самоврядування, які прийма ють рішення про передачу цих земель у власність або надан ня у користування, вилучення (викуп) земель і затверджують проекти землеустрою або при ймають рішення про створення об'єктів природоохоронного та історико-культурного приз начення.

Механізм щодо зміни цільов ого призначення земельної ді лянки, яка перебуває у власно сті громадянина або юридично ї особи визначено Порядом зм іни цільового призначення зе мель, які перебувають у власн ості громадян або юридичних осіб, затвердженим постаново ю КМУ від 11.04.2002 року № 502.

Відповідно до п. 2 вказаного Порядку зміна цільового при значення земельної ділянки п роводиться за поданням заяви (клопотання) її власника до сі льської, селищної, міської ра ди, якщо земельна ділянка роз ташована в межах населеного пункту, або районної держадм іністрації, якщо земельна ді лянка розташована за межами населеного пункту.

Сторонами у справі не запер ечується той факт, що СПД ОС ОБА_3 до Кременчуцької місь кої ради Полтавської області із заявою про зміну цільовог о призначення спірної земель ної ділянки не зверталася.

Окрім наведеного, суд вважа є за доцільне наголосити на т ому, що договір оренди землі в ід 06.06.2007 року містить застереже ння щодо зміни цільового при значення земельної ділянки, що передається у оренду.

Згідно з п. 3.5 Порядку нормати вної грошової оцінки земель сільськогосподарського при значення та населених пункті в коефіцієнт, який характери зує функціональне використа ння земельної ділянки (Кф) ура ховує відносну прибутковіст ь видів економічної діяльнос ті.

При цьому, відповідно до дод атку 1 до п. п. 3.5, 3.7, 3.9, 3.10 вказаного П орядку застосовано наступні коефіцієнти, що характеризу ють функціональне використа ння земельної ділянки (Кф): зем лі комерційного використанн я (Кф 2,5): коди розділів КВЕД G, H, J, K, 093, 092.7 - землі торгівлі транспорт ними засобами та їх ремонту, з емлі оптової торгівлі і посе редництва в торгівлі, землі р оздрібної торгівлі побутови ми товарами і їх ремонт, землі готелів та ресторанів, землі підприємств фінансового пос ередництва, землі підприємст в страхування, землі підприє мств, що здійснюють допоміжн у діяльність у сфері фінансі в та страхування, землі підпр иємств, що здійснюють операц ії з нерухомістю, здавання пі д найм та послуги юридичним о собам, землі підприємств, що з дійснюють діяльність у сфері інформатизації, землі підпр иємств, що здійснюють послуг и, які надаються переважно юр идичним особам, землі підпри ємств, що здійснюють індивід уальні послуги, землі підпри ємств, що здійснюють діяльні сть у сфері відпочинку та роз ваг (азартні ігри та ігри на гр оші тощо).

Як вбачається з вказаного п ереліку, до перерахованих кл асів КВЕД діяльність, пов' я зана з експлуатацією напівпі дземних гаражів з тренувальн им залом та офісним приміщен ням - не віднесена.

З пояснень представника по зивача судом встановлено, що СПД ОСОБА_3 здійснює підп риємницьку діяльність за вид ом "діяльність у сфері відпоч инку і розваг, культури та спо рту".

Відповідно до Національно го класифікатора "Класифікац ія видів економічної діяльно сті ДК 009:2005", затвердженого нака зом Держкомстату від 26.12.2005 року № 375 вид діяльності позивача в іднесено до підкласу 92.61.0 "Діял ьність спортивних об' єктів ", 92.62.0 "Інша діяльність у сфері с порту", 51.12.02 "Посередництво в тор гівлі паливом, рудами, метала ми та хімічними речовинами", 70 .20.0 "Здавання в оренду власного нерухомого майна", 55.10.0 "Діяльні сть готелів".

За змістом Інструкції з зап овнення державної статистич ної звітності з кількісного обліку земель (форми №№ 6-зем, 6а -зем, 6б-зем, 2-зем) до графи 42 дові дки форми № 6-зем заносяться да ні про землі комерційного та іншого використання землі, я кі використовуються головни м чином комерційними, торгов ими і відповідними службами - торговими центрами, комерці йними банками, автозаправним и станціями, ремонтними майс тернями, готелями, ресторана ми, барами, їдальнями, торгови ми складами та будівлями орг анів управління ними. Включа ти потрібно землі за видами е кономічної діяльності, вказа ними в додатку 3; частину земел ь, наданих юридичним та фізич ним особам для підприємницьк ої діяльності, зазначеної в ц ьому додатку, а також землі зг ідно з додатком 4, на яких пров одиться підприємницька діял ьність.

До графи 39 форми № 6-зем заносяться дані про ділянки для здійснення несільського сподарської підприємницько ї діяльності - ураховуються у рядку 39; до них потрібно вклю чати фізичні особи та приват ні підприємства (без створен ня юридичної особи), які мають у власності або орендують зе мельні ділянки для здійсненн я несільськогосподарської п ідприємницької діяльності.

З огляду на вищезазначене та беручи до уваги той факт, щ о відповідно до умов договор у оренди землі та дозвільних документів, виготовлених пі д час його укладення, в оренду СПД ОСОБА_3 передано земе льну ділянку несільськогосп одарського призначення для е ксплуатації та обслуговуван ня напівпідземних гаражів з тренувальним залом та офісни м приміщенням, суд дійшов вис новку, що відповідачем проти правно та безпідставно засто совано у витягу з технічної д окументації про нормативну г рошову оцінку земельної діля нки, що знаходиться за адресо ю: АДРЕСА_1, будинок 3-б та на лежить СПД ОСОБА_3, коефіц ієнт функціонального викори стання Кф 2,5 (землі комерційно го використання) замість кое фіцієнта Кф 0,7 (землі громадсь кого призначення).

В силу ч. 2 ст. 19 Конституції У країни органи державної влад и та органи місцевого самовр ядування, їх посадові особи з обов' язані діяти лише на пі дставі, в межах повноважень т а у спосіб, що передбачені Кон ституцією та законами Україн и.

Частиною 3 статті 2 Кодексу а дміністративного судочинст ва України встановлено, що у с правах щодо оскарження рішен ь, дій чи бездіяльності суб'єк тів владних повноважень адмі ністративні суди перевіряют ь, чи прийняті (вчинені) вони: н а підставі, у межах повноваже нь та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами Ук раїни; з використанням повно важення з метою, з якою це повн оваження надано; обґрунтован о, тобто з урахуванням усіх об ставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупередж ено); добросовісно; розсудлив о; з дотриманням принципу рів ності перед законом, запобіг аючи несправедливій дискрим інації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного б алансу між будь-якими неспри ятливими наслідками для прав , свобод та інтересів особи і ц ілями, на досягнення яких спр ямоване це рішення (дія); з ура хуванням права особи на учас ть у процесі прийняття рішен ня; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно із ч. 1 ст. 11 Кодексу адм іністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних су дах здійснюється на засадах змагальності сторін та свобо ди в наданні ними суду своїх д оказів і у доведенні перед су дом їх переконливості.

У відповідності до ч. 2 ст. 71 К одексу адміністративного су дочинства України в адмініст ративних справах про протипр авність рішень, дій чи бездія льності суб'єкта владних пов новажень обов'язок щодо дока зування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльност і покладається на відповідач а, якщо він заперечує проти ад міністративного позову.

Враховуючи зазначене та те, що належним способом захи сту порушених прав позивача у даній справі є визнання про типравними відповідних дій У ДК у м. Кременчук Полтавської області та зобов' язання йо го усунути таке порушення шл яхом внесення відповідних зм ін до даних Державного земел ьного кадастру та до витягів з технічної документації пр о грошову оцінку землі, суд ді йшов висновку про задоволенн я позовних вимог у повному об сязі.

На підставі викладеного, к еруючись статтями 7, 8, 9, 10, 11, 71, 160-163 Кодексу адміністративного с удочинства України,-

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний поз ов Фізичної особи - підприємц я ОСОБА_3 до Управління Де ржкомзему у м. Кременчук, трет я особа - Кременчуцька міська рада Полтавської області пр о визнання дій неправомірним и та зобов'язання вчинити пев ні дії задовольнити.

Визнати неправомірними ді ї Управління Держкомзему у м істі Кременчук Полтавської о бласті щодо застосування у в итягах з технічної документа ції про грошову оцінку земел ьної ділянки площею 312 кв.м. міс цезнаходження якої: АДРЕСА _1, будинок 3-Б коефіцієнту фу нкціонального використання земель Кф 2,5.

Зобов'язати Управління Дер жкомзему у місті Кременчук П олтавської області внести зм іни до даних Державного земе льного кадастру та у витяги з технічної документації про грошову оцінку земельної діл янки місцезнаходження якої: АДРЕСА_1, будинок 3-Б, площею 312 кв. м. в частині зміни коефіц ієнту функціонального викор истання земель Кф 2,5 на коефіц ієнт Кф 0,7, що застосовується д о земель громадського призна чення.

Стягнути з Державного бюдж ету України на користь фізич ної особи - підприємця ОСОБ А_3 витрати зі сплати судово го збору в сумі 3 грн. 40 коп.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .

Постанова може бути оскарж ена до Харківського апеляцій ного адміністративного суду через Полтавський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги протягом десяти днів з дня пр оголошення постанови з одноч асним поданням її копії до су ду апеляційної інстанції. У р азі складення постанови у по вному обсязі відповідно до с татті 160 Кодексу адміністрат ивного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апе ляційна скарга подається про тягом десяти днів з дня отрим ання копії постанови.

Повний текст постан ови виготовлено 13 грудня 2011 рок у.

Суддя Г.В. Костенко

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.12.2011
Оприлюднено11.01.2012
Номер документу20585374
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1670/7896/11

Ухвала від 05.10.2011

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Г.В. Костенко

Ухвала від 31.01.2012

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Постанова від 08.12.2011

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Г.В. Костенко

Ухвала від 03.11.2011

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Г.В. Костенко

Ухвала від 20.10.2011

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Г.В. Костенко

Ухвала від 05.10.2011

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Г.В. Костенко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні