КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІ СТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
25 травня 2011 року місто Київ № 2а-6197/10/1070
Київський окружний адм іністративний суд у складі г оловуючого - судді Шевченко А.В., при секретарі судового з асідання Коваленко О.О., за уча стю представників
позивача: - Порхун О.П.,
відповідача: - не з' явився,
розглянувши у відкритом у судовому засіданні адмініс тративну справу
за позовом Тетіївської міжрайонної д ержавної податкової інспекц ії Київської області
до Малого підприємства «Теті ївська аптека № 22»
про стягнення заборгованості по штрафних (фінансових) санк ціях в сумі 15207 (п'ятнадцять тис яч двісті сім) гривень 30 копій ок, -
В С Т А Н О В И В:
Позивач, Тетіївська м іжрайонна державна податков а інспекція Київської област і, звернувся до суду з адмініс тративним позовом до Малого підприємства «Тетіївська ап тека № 22», про стягнення забор гованості по штрафних (фінан сових) санкціях в сумі 15207 (п'ятн адцять тисяч двісті сім) грив ень 30 копійок.
Ухвалою від 22 червня 2010 року К иївським окружним адміністр ативним судом відкрито прова дження в адміністративній сп раві та призначено до розгля ду в судовому засіданні на 30 л ипня 2010 року.
30 липня 2010 року представнико м позивача було заявлено кло потання про зупинення провад ження у справі, мотивуючи кло потання тим, що в провадженні Київського апеляційного адм іністративного суду знаходи ться справі № А 18/399 - 08 (22-а-35416/08) за п озовом Малого підприємства « Тетіївська аптека № 22»до Теті ївської міжрайонної державн ої податкової інспекції Київ ської області, про визнання н ечинним рішення № 0000032360 від 06 лютого 2008 року.
Ухвалою від 30 липня 2010 року Ки ївським окружним адміністра тивним судом зупинено провад ження в адміністративній спр аві до набрання законної сил и рішенням суду в адміністра тивній справі.
17 лютого 2011 року від представ ника позивача до суду надійш ло письмове клопотання про п оновлення провадження по спр аві № 2а-6197/10/1070. Клопотання обґрун товане тим, що Київським апел яційним адміністративним су дом винесено ухвалу від 23 лист опада 2010 року, якою скасовано п останову суду першої інстанц ії, у задоволенні позовних ви мог позивачу відмовлено.
Виходячи з викладеного, пре дставник відповідача просив суд поновити провадження в а дміністративній справі № 2а-619 7/10/1070.
Таким чином, обставини, які зумовили зупинення провадже ння у справі відпали, провадж ення в адміністративній спра ві відповідно до ухвали Київ ського окружного адміністра тивного суду від 17 лютого 2011 ро ку поновлено та призначено с удове засідання на 15 березня 2 011 року на 12 годину 00 хвилин.
15 березня 2011 року у зв' язку з неявкою позивача, належним ч ином повідомленого про дату, час і місце розгляду справи, с удове засідання відкладено н а 12 квітня 2011 року на 11 годину 00 хв илин.
12 квітня 2011 року у зв' язку з н еявкою відповідача розгляд с прави відкладено на 25 травня 2 011 року на 11 годину 00 хвилин.
В призначений день та час до суду з' явився представни к позивача, позовні вимоги вм отивовано підтримав. Відпові дач, належним чином повідомл ені про дату, час і місце розгл яду справи, що підтверджуєть ся наявними в матеріалах спр ави доказами, в судове засіда ння не з' явився, про причини неприбуття суд не повідомив .
В обґрунтуванні позовних в имог позивач зазначив, що у зв ' язку з порушенням відповід ачем вимог Закону України «П ро застосування реєстраторі в розрахункових операцій у с фері торгівлі, громадського харчування та послуг»з відпо відача підлягає стягненню су ма штрафних (фінансових) санк цій в розмірі 15207 (п'ятнадцять т исяч двісті сім) гривень 30 коп ійок.
Представник позивача в су довому засідання позовні вим оги підтримав в повному обся зі та просив суд позов задово льнити.
Відповідач відзиву на поз овну заяву, заперечень проти позову суду не надав.
Розглянувши матеріали сп рави, заслухавши пояснення п редставника позивача, всебіч но та об' єктивно дослідивши матеріали справи, та оцінивш и їх у сукупності, суд дійшов в исновку, що позов підлягає за доволенню з огляду на наступ не.
Як вбачається з матеріалів справи, відповідач - Мале пі дприємство «Тетіївська апте ка № 22», 3 вересня 1996 року зареєст роване Тетіївською районною державною адміністрацією Ки ївської області як юридична особа (місцезнаходження: 09800, Ки ївська область, Тетіївський район, місто Тетіїв, вулиця Ле ніна, будинок 17, свідоцтво про державну реєстрацію юридичн ої особи від 3 вересня 1996 року С ерії А00 № 107857, ідентифікаційний номер: 01977955, про що зроблено зап ис про включення відомостей про фізичну особу - підприєм ця до Єдиного державного реє стру за № 13491200000000057).
22 січня 2008 року Державною под атковою адміністрацією Київ ської області було проведено перевірку відповідача щодо контролю за здійсненням розр ахункових операцій у сфері г отівкового та безготівковог о обігу суб' єктами підприєм ницької діяльності.
В ході перевірки було виявл ено порушення пунктів 11, 13 стат ті 3 Закону України «Про засто сування реєстраторів розрах ункових операцій у сфері тор гівлі, громадського харчуван ня та послуг»від 06 липня 1995 рок у № 265/95 - ВР.
Статтею 15 Закону України «П ро застосування реєстраторі в розрахункових операцій у с фері торгівлі, громадського харчування та послуг»від 06 ли пня 1995 року № 265/95-ВР передбачено , що контроль за додержанням с уб'єктами підприємницької ді яльності порядку проведення розрахунків за товари (послу ги), інших вимог цього Закону з дійснюють органи державної п одаткової служби України шля хом проведення планових або позапланових перевірок згід но із законодавством України .
За результатами проведено ї перевірки складено акт пер евірки щодо контролю за здій сненням розрахункових опера цій у сфері готівкового та бе зготівкового обігу суб' єкт ами підприємницької діяльно сті від 22 січня 2008 року за № 100002192306, відповідно до якого було при йнято рішення про застосуван ня штрафних (фінансових) санк цій № 0000032360 від 6 лютого 2009 рок у на суму 15207, 30 гривень.
Надаючи правової оцінки в ідносинам, що виникли між поз ивачем та відповідачем, та за стосовуючи нормативно-право ві акти, чинні на момент виник нення спірних правовідносин , суд виходить з наступних пол ожень законодавчих актів.
Відповідно до статті 238 Гос подарського Кодексу України , за порушення встановлених з аконодавчими актами правил з дійснення господарської дія льності до суб' єктів госпо дарювання можуть бути застос овані уповноваженими органа ми державної влади або орган ами місцевого самоврядуванн я адміністративно - господа рські санкції, тобто заходи о рганізаційно - правового аб о майнового характеру, спрям овані на припинення правопор ушення суб' єкта господарюв ання та ліквідацію його насл ідків.
В статті 250 Господарського К одексу України передбачено, що адміністративно - господ арські санкції можуть бути з астосовані до суб' єкта госп одарювання протягом шести мі сяців з дня виявлення поруше ння, але не пізніше як через од ин рік з дня порушення цим суб ' єктом встановлених законо давчими актами правил здійсн ення господарської діяльнос ті, крім випадків, передбачен их законом.
Згідно з пунктами 11 статті 3 З акону України «Про застосува ння реєстраторів розрахунко вих операцій у сфері торгівл і, громадського харчування т а послуг»від 06 липня 1995 року № 265 /95 - ВР, суб' єкти підприємниц ької діяльності, які здійсню ють розрахункові операції в готівковій та/або в безготів ковій формі (із застосування м платіжних карток, платіжни х чеків, жетонів тощо) при прод ажу товарів (надання послуг) у сфері торгівлі, громадськог о харчування та послуг зобов ' язані, зокрема, проводити розрахункові операції через реєстратори розрахункових о перацій з використанням реж иму попереднього програмува ння найменування, цін товарі в (послуг) та обліку їх кількос ті.
Відповідно до пункту 6 статт і 17 Закону України «Про застос ування реєстраторів розраху нкових операцій у сфері торг івлі, громадського харчуванн я та послуг»від 06 липня 1995 року № 265/95 - ВР, за порушення вимог ц ього Закону до суб'єктів госп одарювання, які здійснюють р озрахункові операції за това ри (послуги), за рішенням відп овідних органів державної по даткової служби України заст осовуються фінансові санкці ї у розмірі п'яти неоподатков уваних мінімумів доходів гро мадян - у разі проведення роз рахункових операцій через ре єстратори розрахункових опе рацій без використання режи му попереднього програмуван ня найменування, цін товарів (послуг) та обліку їх кількос ті
Згідно наявних в матеріала х справи доказів, а саме акту п еревірки щодо контролю за зд ійсненням розрахункових опе рацій у сфері готівкового та безготівкового обігу суб' є ктами підприємницької діяль ності від 22 січня 2008 року за № 100002 192306 встановлено, що відповідач ем на момент перевірки в апте ці проводилася роздрібна тор гівля лікарськими засобами т а предметами гігієни за готі вковими розрахунками. Поруше ння використання режиму попе реднього програмування найм енування, цін товарів (послуг ) та обліку їх кількості, не за безпечено відповідність сум готівкових коштів на місці п роведення розрахунків сумі к оштів, зазначеною у денному з віті РРО, яка складає - 3024, 46 гри вень.
Відповідно до пункту 13 стат ті 3 Закону України «Про засто сування реєстраторів розрах ункових операцій у сфері тор гівлі, громадського харчуван ня та послуг»від 06 липня 1995 рок у № 265/95 - ВР, суб' єкти підприє мницької діяльності при прод ажу товарів у сфері торгівлі зобов' язані забезпечувати відповідність сум готівкови х коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті ре єстратора розрахункових опе рацій, а у випадку використан ня розрахункової книжки - за гальній сумі продажу за розр ахунковими квитанціями, вида ними з початку робочого дня.
В ході перевірки, згідно акт у перевірки щодо контролю за здійсненням розрахункових о перацій у сфері готівкового та безготівкового обігу суб' єктами підприємницької діял ьності від 22 січня 2008 року за № 10 0002192306 встановлено, що невідпов ідність сум готівкових кошті в становить 3024, 46 гривень.
Згідно зі статтею 22 Закону України «Про застосування р еєстраторів розрахункових о перацій у сфері торгівлі, гро мадського харчування та посл уг»від 06 липня 1995 року № 265/95 - ВР, у разі невідповідності суми готівкових коштів на місці п роведення розрахунків сумі к оштів, яка зазначена в денном у звіті, а у випадку використа ння розрахункової книжки - з агальній сумі продажу за роз рахунковими квитанціями, вид аними з початку робочого дня , до суб'єктів підприємницько ї діяльності застосовується фінансова санкція у п'ятикра тному розмірі суми, на яку вия влено невідповідність, у зв' язку з цим фінансова санкція , на яку виявлена невідповідн ість по даній справі станови ть 15122, 30 гривень.
Таким чином, загальна сума штрафних (фінансових) санкці й становить 15207 (п'ятнадцять тис яч двісті сім) гривень 30 копій ок.
З огляду на вказане, суд ді йшов висновку про правомірні сть застосування до відповід ача штрафних (фінансових) сан кцій, отже, позов є таким, що пі длягає задоволенню в повному обсязі.
Відповідно до частини четв ертої статті 94 Кодексу адміні стративного судочинства Укр аїни, у справах, в яких позивач ем є суб' єкт владних повнов ажень, а відповідачем - фізи чна чи юридична особа, судові витрати, здійснені позиваче м, з відповідача не стягуютьс я.
Керуючись статтями 11, 14, 70, 71, 72, 86, 94, 159 - 163, 167, 254 Кодексу адміністрат ивного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний поз ов задовольнити.
Стягнути з Малого підприєм ства «Тетіївська аптека № 22» ( ідентифікаційний номер: 01977955) н а користь державного бюджету в особі Тетіївської МДПІ заб оргованість по штрафних санк ціях в сумі 15207 (п'ятнадцять тис яч двісті сім) гривень 30 копій ок.
Постанова набирає закон ної сили в порядку, встановле ному статтею 254 Кодексу адміні стративного судочинства Укр аїни.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .
Апеляційна скарга на поста нову суду подається до Київс ького апеляційного адмініст ративного суду через Київськ ий окружний адміністративни й суд.
Згідно з частиною другою ст аті 186 Кодексу адміністративн ого судочинства України апел яційна скарга на постанову с уду першої інстанції подаєть ся протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі засто сування судом частини третьо ї статті 160 цього Кодексу, а так ож прийняття постанови у пис ьмовому провадженні апеляці йна скарга подається протяго м десяти днів з дня отримання копії постанови.
Суддя Шевченко А.В.
Повний текст постанови в иготовлено та підписано 30.05.11.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.05.2011 |
Оприлюднено | 23.01.2012 |
Номер документу | 20956768 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Шевченко А.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні