Постанова
від 02.08.2011 по справі 2а-7347/11/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА

01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

02 серпня 2011 року < Час п роголошення > № 2а-7347/11/2670

Окружний адміністрати вний суд міста Києва у складі головуючого судді Федорчук а А.Б. розглянувши адміністра тивну справу та додані до неї матеріали в письмовому пров адженні

за позовом Публічного акціонерного товариства "Банк Національн ий кредит"

до Спеціалізованої державн ої податкової інспекції у м.К иєві по роботі з великими пла тниками податків

про скасування повідомлекння про нарахування пені № 17302/10/43-110 в ід 28.12.2010року

На підставі ч. 6 ст. 128 КАС Укр аїни, Суд розглядає справу у п исьмовому провадженні.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Позивач, в особі Публіч ного акціонерного товариств а «Банк Національний кредит» , звернувся до Спеціалізован ої державної податкової інсп екції у м. Києві по роботі з ве ликими платниками податків п ро скасування Повідомлення п ро нарахування пені №17302/10/43-110 від 28.12.2010 року Спеціалізованої дер жавної податкової інспекції у м. Києві по роботі з великим и платниками податків, яким П ублічне акціонерне товарист во «Банк Національний кредит » зобов' язане сплатити пеню у розмірі 141 225,82 грн.

В обґрунтування позовних в имог Позивач зазначає, що Від повідачем пеня була нарахова на банку під час мораторію, що в свою чергу суперечить ст. 58, с т. 85 Закону України «Про банки та банківську діяльність», а тому вимоги Відповідача під лягають скасуванню.

Відповідачем позовні вимо ги заперечуються з огляду на те, що в ході перевірки філій встановлено порушення пп. 8.1, 8.2 ст. 8 Закону України «Про плат іжні системи та переказ кошт ів в Україні» з урахуванням п п. 16.5.2, 16.5.3 п. 16.5 ст. 16 Закону України « Про порядок погашення зобов' язань платників податків пер ед бюджетами та державними ц ільовими фондами», а саме нес воєчасне виконані платіжні д оручення клієнтів по перерах уванню платежів до бюджету. Т ому до Позивача застосовано пеню за несвоєчасне виконанн я платіжних доручень клієнті в у порядку та розмірах, встан овлених законодавством Укра їни щодо таких платежів.

У відповідності до ч. 6 ст. 128 Ко дексу адміністративного суд очинства України встановлен о, що якщо немає перешкод для р озгляду справи у судовому за сіданні, але прибули не всі ос оби, які беруть участь у справ і, хоча і були належним чином п овідомлені про дату, час і міс це судового розгляду, суд має право розглянути справу у пи сьмовому провадженні у разі відсутності потреби заслуха ти свідка чи експерта.

Розглянувши подані сторон ами документи і матеріали сп рави, всебічно і повно з' ясу вавши всі фактичні обставини , на яких ґрунтується позов, об ' єктивно оцінивши докази, я кі мають юридичне значення д ля розгляду справи і вирішен ня спору по суті, Окружний адм іністративний суд м. Києва, -

ВСТАНОВИВ:

Співробітники СДПІ у м. Ки єві по роботі з ВПП провели ви їзну планову перевірку Публі чного акціонерного товарист ва “Банк Національний кредит ” з питань дотримання вимог п одаткового, валютного та інш ого законодавства за період з 01.07.2007 по 30.06.2010 року.

На адресу СДПІ у м. Києві по р оботі з ВПП були надісланні А кти перевірок Філій Публічн ого акціонерного товариства “Банк Національний кредит” , а саме:

Філії Акціонерного комерц ійного банку ”Національний к редит” у м. Дрогобич, акт від Д ПІ у Дрогобицькому районі ві д 17.03.2010 №181/22-008/25248379 за період з 01.07.2007 по 31.12.2009;

Філії акціонерного комерц ійного банку «Національний к редит»в м. Балаклія Харківсь кої області, отриманий акт ві д ДПІ у Балаклійському район і від 25.05.2010 №1780/22-008/25752913 за період з 01.07.2 007 по 30.03.2010;

Острівської філії АКБ «Нац іональний кредит»в м. Херсон отриманий акт від ДПІ у м. Хер соні від 04.06.10 №2584 /22-1/25646447 за період з 01.07.07 по 27.05.2010;

Філії АКБ «Національний кр едит»м. Канів, отриманий акт від Канівської ОДПІ від 05.08.2010 №1 05/23/25769472 за період з 01.07.2007 року по 26.03.2 010;

Філії АКБ «Національний кр едит»в м. Житомирі, отриманий акт від ДПІ у м. Житомирі від 0 8.12.2010р. №9185/22/25923409 за період з 01.07.2007р. по 01.12.2010.

Відповідно до наданих акті в перевірок, встановлено пор ушення п.п. 8.1, 8.2 ст. 8 Закону Украї ни від 05.04.01 №2346-ІІІ «Про платіжні системи та переказ коштів в У країні»(із змінами та доповн еннями) з урахуванням пп. 16.5.2, 16.5.3 п. 16.5 ст. 16 Закону України від 21 г рудня 2000 року №2181-ІІІ «Про поряд ок погашення зобов' язань пл атників податків перед бюдже тами та державними цільовими фондами»(із змінами та допов неннями), а саме рядом філій ПА Т “Банк Національний кредит” несвоєчасно виконані платіж ні доручення клієнтів по пер ерахуванню платежів до бюдже ту.

Відповідачем 28.12.2010 р. винесен о ПАТ «Банк Національний кре дит»Повідомлення нарахуван ня пені №17302/10/43-110.

Не погоджуючись з винесени м Повідомленням Позивачем бу ло подано скаргу до ДПА Украї ни.

За результатом розгляду Ск арги ДПА України прийнято Рі шення від 29.04.2011 р. №8135/6/08-3016 скаргу По зивача залишено без задоволе ння, а Повідомлення СДПІ у м. К иєві по роботі з ВПП без змін.

Повно та всебічно дослідив ши наявні матеріали справи, а також норми чинного законод авства, суд прийшов до виснов ку про необґрунтованість поз овних вимог виходячи з насту пного.

По-першій філії. Перевір кою встановлено, що у ревізов аному періоді філією АКБ „На ціональний кредит” в м. Дрого бич не виконувалися своєчасн о платіжні доручення, які под ані за період з 30.10.08 по 13.07.09 року. П еня нараховується з 31.10.08 по 18.12.08 (до дати введення першого мор аторію), з 19.06.09 по 05.08.09 (з дня, наступ ного після закінчення першог о мораторію до дати введення другого) та з 19.12.09 по 23.12.09 (з дня, на ступного після закінчення др угого мораторію до повного п огашення податкового боргу) на суму боргу 223520,71 грн. по плате жах, яка виникла з вини банку Відповідно до наданих Відпов ідачем розрахунків нарахува ння.

В матеріалах справи наявни й розрахунок наданий Відпові дачем нарахування пені вбача ється, що застосування пені д о Позивача не застосовувалос ь в період дії мораторію. Сума нарахування пені по філії АК Б ”Національний кредит” у м. Д рогобич становить - 2121,47 грн.

По-другій філії. Перевір кою питання своєчасності пер ерахування податків, зборів (обов' язкових платежів) до б юджетів або державних цільов их фондів встановлено поруше ння п.8.1 ст.8 Закону України від 05.04.2001року №2346-ІІІ “Про платіжні с истеми та перекази грошей в У країні” із змінами та доповн еннями у період з 01.07.2007 по 31.12.2009 яке виражено в тому, що у жовтні-л истопаді місяці 2008 року встан овлено факт невиконання філі єю АКБ «Національний кредит» в м. Балаклія термінів перера хування платежів до бюджету, а саме: ВАТ «Балцем»(ВАТ «Євр оцемент-Україна»на даний час у зв' язку зі зміною назви з 24.04.2009 року) код ЄДРПОУ 00293060, сплаче но через філію АКБ «Націонал ьний кредит»в м. Балаклія под атку на прибуток (частково) у с умі 7679067,85 грн. та плати за корист ування надрами для видобуван ня корисних копалин у сумі 9324480 ,0 грн. ВАТ «Балцем»було надані наступні платіжні доручення : платіжне доручення №5492 від 29.10. 2008 року, сума платежу 1000000,0 грн.; пл атіжне доручення №5525 від 10.11.2008 ро ку, сума платежу 6679067,85 грн.; плат іжне доручення №5494 від 03.11.2008 року , сума платежу 9324480,0 грн.; платіжн е доручення №558 від 30.10.2008 року, су ма платежу 8512,82 грн.

Як вбачається з матеріалів справи, у зв' язку з невикона нням філією АКБ «Національни й кредит»в м. Балаклія вищена ведених платіжних доручень у підприємства утворився пода тковий борг. Відповідно до на даних розрахунків, встановле но, що затримка платежів скла дає 22 дні (з 20.11.2008 по 11.12.2008), сума пені складає 66423,31 грн., 20 днів (з 20.11.2008 по 09.12.2008) сума пені складає 45854,92 грн. т а 13 днів (30.10.2008 по 11.11.2008) сума пені ск ладає 40,19 грн.

Судом встановлено, що засто сування пені до Позивача не з астосовувалось в період дії мораторію.

По-третій філії. За резул ьтатами виїзної позапланово ї перевірки Острівської філі ї АКБ «Націо нальний кредит»в м. Херсон от риманий акт від ДПІ у м. Херсо ні від 04.06.10 №2584 /22-1/25646447 за період з 01.07. 07 по 27.05.10.

Дотримання вимог Закону Ук раїни від 05.04.01 №2346-ІІІ “Про платі жні системи та переказ кошті в в Україні”, із змінами та доп овненнями, в частині своєчас ності виконання банком платі жних доручень за всіма видам и податкових платежів.

У фінансовому обліку Острі вської філії АКБ «Національн ий кредит»в м. Херсон відсутн ій позабалансовий рахунок 9804 „Розрахункові документи, що не сплачені в строк з вини бан ку”, який за даними Філії відо бражається у фінансовому обл іку юридичної особи банку.

Перевіркою дотримання вим ог норм Закону України від 05.04.0 1 №2346-ІІІ “Про платіжні системи та переказ коштів в Україні” , із змінами та доповненнями, в становлено, що згідно з отрим аними ДПІ у м. Херсоні листами від організацій, мали місце ф акти несвоєчасного виконанн я Острівською філією АКБ «На ціональний кредит»в м. Херсо н за період з 01.07.07 по 27.05.10 перераху вання платежів клієнтів банк а до бюджету.

Усього сума прострочених п латежів з вини банку за періо д з 01.07.07 по 27.05.10, згідно отриманим ДПІ у м. Херсоні листам від орг анізацій, склала 729942,57 грн.

Відповідно до Реєстру отри маних ДПІ у м. Херсоні від кліє нтів Острівської філії АКБ «Національн ий кредит»в м. Херсон листів О стрівською філією АКБ «Націо нальний кредит»в м. Херсон пр ийнято та не виконано платіж ні доручення до моменту введ ення мораторію на задоволенн я вимог кредиторів та після з акінчення строку дії морато рію.

В порушення п.8.1 ст.8 Закону Ук раїни від 05.04.01 №2346-ІІІ “Про платі жні системи та переказ кошті в в Україні”, пп.16.5.2 п.16.5, пп.16.5.3 п.16.5 с т.16 Закону України від 21.12.2000 №2181-ІІ І “Про порядок погашення зоб ов' язань платників податкі в перед бюджетами та державн ими цільовими фондами”, зі зм інами та доповненнями, Острі вською філією АКБ «Національ ний кредит»в м. Херсон затрим ано перерахування прийнятих платежів, до моменту введенн я мораторію на задоволення в имог кредиторів та після зак інчення строку дії мораторі ю.

По-четвертій філії. За результатами виїзної позапл анової перевірки філії АКБ « Національний кредит»м. Канів отриманий акт від Канівсько ї ОДПІ від 05.08.2010 №105/23/25769472 за період з 01.07.2007 року по 26.03.2010 встановлено порушення п.8.2 ст.8 Закону Украї ни від 05.04.2001 року № 2346 - 111 "Про плат іжні системи та переказ грош ей в Україні", а саме: несвоєча сне перерахування до бюджет у податку з доходів фізичних осіб встановлено по ТОВ “Маг нітприлад” код ЄДРПОУ 34634494. 30.10.2008 року підприємством до КФ АКБ “Національний кредит” ПАТ “ Банк Національний кредит”, м . Київ, платіжні доручення № 653 на суму 1770 грн. та № 647 на суму 23701,63 г рн. Згідно банківської випис ки від 30.10.2008 року кошти в сумі 25471 ,63 грн. були зняті з рахунку згі дно платіжного доручення №653 т а №647 від 30.10.2008р., проте, згідно ви писки банку від 30.10.2008 року, знов у повернуті на цей рахунок. Кр ім цього, за вих. №793, 798 від 30.10.2008р, К Ф АКБ “Національний кредит” ПАТ “Банк Національний креди т”, м. Київ, в порушення вимог п 8.1 ст.8 Закону України від 05.04.2001р. №2346-ІІІ “Про платіжні системи та переказ коштів в Україні” , повідомила підприємство пр о невиконання даного розраху нкового документу у зв' язку з тим, що немає коштів на коре спондентському рахунку банк у, що в свою чергу призвело до несвоєчасного перерахуванн я до бюджету ТОВ “Магнітприл ад ”, на протязі 45 днів; несвоєч асне перерахування до бюдже ту податку з доходів фізични х осіб встановлено по ВАТ “За кордоненергокомплектбуд” к од ЄДРПОУ 00104060. 20.10.2008 року підприє мством до КФ АКБ “Національн ий кредит” ПАТ “Банк Націона льний кредит”, м. Київ, платіжн і доручення № 1503 на суму 53640,53 грн . Згідно банківської виписки від 20.10.2008 року кошти в сумі 53640,53 гр н. були зняті з рахунку згідно платіжного доручення №1503 від 20.10.2008р., проте, згідно виписки ба нку від 29.10.2008 року, знову поверн уті на цей рахунок. Крім цього , за вих. №847, від 31.10.2008р, КФ АКБ “Нац іональний кредит” ПАТ “Банк Національний кредит”, м. Київ , в порушення вимог п 8.1 ст.8 Зако ну України від 05.04.2001р. №2346-ІІІ “Пр о платіжні системи та перека з коштів в Україні”, повідоми ла підприємство про невикона ння даного розрахункового до кументу у зв' язку з тим, що не має коштів на кореспондентсь кому рахунку банку, що в свою ч ергу призвело до несвоєчасно го перерахування до бюджету ВАТ “Закордоненергокомплек тбуд”, на протязі 16 днів, подат ку з доходів фізичних осіб в с умі 53640,53 грн., чим порушено вимо ги п.п.5.3.1 п.5.3 ст.5 Закону №2181-ІІІ ві д 21.12.2000 року.

Дана заборгованість виник ла із-за неспроможності банк а проплатити платежі, про що с відчать повідомлення ФАКБ “Н аціональний кредит” в м. Кані в про невиконання розрахунко вого документа №№793,798, від 30.10.2008 р оку, № 847 від 31.10.2008 року, які надані згідно додатку 23 до Постанови НБУ №22 від 21.01.2004 року. Невиконанн я виникло в зв' язку з відсут ністю коштів на кореспондент ному рахунку банку, в зв' язк у з чим відповідно до п.п.16.5.1. п.16 .4 ст. 16 Закону України “Про поря док погашення зобов' язання платників податків перед бю джетами та державними цільов ими фондами” № 2181-ІІІ від 21.12.2000 ро ку ТОВ “Магнітврилад” та ВАТ “Закордоненергокомплектбу д” звільняється від відповід альності за несвоєчасне або не повне зарахування таких платежів до бюджетів та держ авних цільових фондів включ аючи нараховану пеню.

Постановою правління НБУ від 19.12.2008 року №439 “Про призначення тимчасово ї адміністрації в АКБ “Націо нальний кредит” згідно з Зак оном України “Про банки і бан ківську діяльність призначе но тимчасову адміністрацію строком на 1 рік з 19.12.2008 р. по 18.12.2009 рі к”. З метою створення умов для покращення та стабілізації фінансового стану Банку введ ено мораторій на задоволення вимог кредиторів строком на 6 місяців з 19.12.08 по 18.06.09 року.

Днем подання до установ ба нків платіжного доручення за всіма видами податкових пла тежів вважається день його р еєстрації у цих установах (пп . 16.5.2 п. 16.5 ст. 16 Закону №2181-III від 21.12.2000 ро ку). Загальна сума пені склада є 790,81 грн.

По-п' ятій філії. За резу льтатами виїзної планової пе ревірки філії АКБ «Національ ний кредит»в м. Житомирі отри маний акт від ДПІ у м. Житомирі від 08.12.2010р. №9185/22/25923409 за період з 01.07.2007 р. по 01.12.2010.

Перевіркою дотримання ви мог норм Закону України від 05. 04.01 №2346-ІІІ «Про платіжні систем и та переказ коштів в Україні »(із змінами та доповненнями ) встановлено порушення п. 8.1 ст . 8 вказаного Закону та пп. 16.5.2, 16.5. 3 п. 16.5 ст. 16 Закону України від 21 г рудня 2000 року №2181-ІІІ «Про поряд ок погашення зобов' язань пл атників податків перед бюдже тами та державними цільовими фондами»(із змінами та допов неннями) філією АКБ «Націона льний Кредит»в м. Житомирі за тримано перерахування прийн ятих платежів клієнтів до мо менту введення мораторію на задоволення вимог кредиторі в, а саме: ТОВ «Квадротех»(код ЄДРПОУ 30672819) подано платіжне до ручення від 03.11.08 №187 на сплату по датку на додану вартість за ж овтень 2008р. в сумі 50000,00 грн.

Станом на 01.12.08 за ТОВ «Квадр отех»рахуються штрафні санк ції по несвоєчасно сплаченим сумам з вини банку на загальн у суму 1843,40 грн. Сума сплаченого боргу складає 18434,00 грн. Загальн а сума нарахованої пені скла дає 133,23 грн.

Загальні засади функціо нування платіжних систем в У країні, поняття за та загальн ий порядок проведення перека зу, визначені у Законі Україн и “Про платіжні системи та пе реказ коштів в Україні” від 5 к вітня 2001 року №2346-ІІІ (з наступни ми змінами та доповненнями) (д алі - Закон №2346).

Пунктом 8.1 статті 8 Закону №2346 встановлено, що Банк зобов' язаний виконати доручення кл ієнта, що міститься в розраху нковому документі, який наді йшов протягом операційного ч асу банку, в день його надходж ення. У разі надходження розр ахункового документа до обсл уговуючого банку після закін чення операційного часу банк зобов' язаний виконати дору чення клієнта, що міститься в цьому розрахунковому докуме нті, не пізніше наступного ро бочого дня. Банки та їх клієнт и мають право передбачати в д оговорах інші, ніж встановле нні в абзацах першому та друг ому цього пункту, строки вико нання доручень клієнтів. Іні ціювання переказу здійснюєт ься за такими видами розраху нкових документів, зокрема я к платіжне доручення (пункт 22. 1 статті 22 Закону №2346).

Згідно з пунктом 30.1 статті 30 З акону №2346 переказ вважається завершеним з моменту зарахув ання суми переказу на рахуно к отримувача або її видачі йо му в готівковій формі.

Згідно з Законом України ві д 07.12.2000 р. N 2121-III "Про банки і банківс ьку діяльність" (далі - Закон N 21 21-III) економічні нормативи - це п оказники, що встановлюються Національним банком України і дотримання яких є обов'язко вим для банків; тимчасова адм іністрація - це процедура, що з астосовується Національним банком України при здійснен ні банківського нагляду за о бставин, передбачених цим За коном.

Відповідно до статті 85 Зако ну №2121, мораторій поширюється лише на зобов' язання, строк и виконання яких настали до в изнання тимчасової адмініст рації, та не поширюються на об слуговування поточних опера цій, здійснюваних тимчасовим адміністратором, на вимоги щ одо виплати заробітної плати , аліментів відшкодування шк оди, заподіяння здоров' ю та життю громадян, авторської в инагороди, а також на задовол ення вимог кредиторів, що вин икли у зв' язку із зобов' яз аннями банку під час здійсне ння тимчасової адміністраці ї банку.

Враховуючи вищевикладене, введення у банківській уста нові мораторію на задоволенн я вимог кредиторів під час зд ійснення тимчасової адмініс трації можна вважати регулюв анням Національним банком Ук раїни економічних нормативі в такого банку в контексті пп . 16.5.3 п. 16.5 ст. 16 Закону N 2181-III.

Після закінчення дії морат орію в банку з метою застосув ання пп. 16.5.1 п. 16.5 ст. 16 Закону N 2181-III ві длік термінів зарахування по датків, зборів (обов'язкових п латежів) за платіжними доруч еннями клієнтів на сплату та ких податків, наданими під ча с дії мораторію, розпочинаєт ься з дати, наступної за днем з акінчення дії мораторію.

Крім того, після закінчення дії мораторію органи податк ової служби мають право заяв ити до сплати суми податків, з борів (обов'язкових платежів ), штрафних санкцій та пені, на рахованих згідно з пп. 16.5.1 п. 16.5 ст . 16 Закону N 2181-III на дату введення мораторію за платіжними дору ченнями клієнтів на сплату т аких податків.

Також, вищевказаною н ормою Закону N 2181-III передбачено , що на платників податків - кл ієнтів банку та на сам банк, як і здійснюють платежі до бюдж ету в період дії в банку морат орію, не поширюється звільне ння від відповідальності за несвоєчасне або неповне зара хування таких платежів до бю джетів та державних цільових фондів, включаючи нарахован у пеню та штрафні санкції.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що відповідач діяв на підставі , в межах повноважень та у спос іб, що передбачені чинним зак онодавством, обґрунтовано, з урахуванням всіх обставин, щ о мають значення для прийнят тя рішення (вчинення дії), а то му позовні вимоги задоволенн ю не підлягають.

Частиною 1 ст. 9 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни встановлено, що суд при вирішенні справи керується принципом законності, відпов ідно до якого органи державн ої влади, органи місцевого са моврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межа х повноважень та у спосіб, що п ередбачені Конституцією та з аконами України.

Згідно з ч. 3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження ріш ень, дій чи бездіяльності суб ' єктів владних повноважень адміністративні суди переві ряють, чи прийняті (вчинені) во ни: на підставі, у межах повнов ажень та у спосіб, що передбач ені Конституцією та законами України; з використанням пов новаження з метою, з якою це по вноваження надано; обґрунтов ано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення д ля прийняття рішення (вчинен ня дії); безсторонньо (неупере джено); добросовісно; розсудл иво; з дотриманням принципу р івності перед законом, запоб ігаючи несправедливій дискр имінації; пропорційно, зокре ма з дотриманням необхідного балансу між будь-якими неспр иятливими наслідками для пра в, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких сп рямоване це рішення (дія); з ур ахуванням права особи на уч асть у процесі прийняття ріш ення; своєчасно, тобто протяг ом розумного строку.

Відповідно до ч. 2 ст. 71 Кодекс у адміністративного судочин ства України кожна сторона п овинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимог и та заперечення, крім випадк ів, встановлених статтею 72 цьо го Кодексу.

Згідно з ч. 2 ст. 71 Кодексу адмі ністративного судочинства У країни в адміністративних сп равах про протиправність ріш ень, дій чи бездіяльності суб 'єкта владних повноважень об ов'язок щодо доказування пра вомірності свого рішення, ді ї чи бездіяльності покладаєт ься на відповідача, якщо він з аперечує проти адміністрати вного позову.

З урахуванням викладеного , суд приходить висновків про відмову в задоволення позов них вимог.

Керуючись ст. ст. 69-71, 94, 160-165, 167, 254 Ко дексу адміністративного суд очинства України, Окружний а дміністративний суд міста Ки єва, -

П О С Т А Н О В И В:

Відмовити в задоволенні позовних вимог.

Постанова відповідно д о статті 254 Кодексу адміністра тивного судочинства України набирає законної сили після закінчення строку подання з аяви про апеляційне оскаржен ня.

Постанова може бути оскар жена до суду апеляційної інс танції за правилами, встанов леними статтями 185-187 Кодексу ад міністративного судочинств а України.

Суддя А.Б. Федорчук

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення02.08.2011
Оприлюднено30.01.2012
Номер документу21082534
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-7347/11/2670

Ухвала від 30.01.2017

Адміністративне

Верховний Суд України

Самсін І.Л.

Ухвала від 06.12.2016

Адміністративне

Верховний Суд України

Самсін І.Л.

Ухвала від 06.10.2016

Адміністративне

Верховний Суд України

Кривенда О.В.

Ухвала від 02.09.2016

Адміністративне

Верховний Суд України

Кривенда О.В.

Ухвала від 27.05.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Ухвала від 24.06.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Загородній А.Ф.

Ухвала від 28.05.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Муравйов О.В.

Ухвала від 22.08.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Муравйов О.В.

Постанова від 31.07.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Беспалов О.О.

Ухвала від 05.06.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Беспалов О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні