Рішення
від 24.01.2012 по справі 20/203
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД мі ста КИЄВА

01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницьк ого,44-Б тел. 284-18-98

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 20/203 24.01.12

За позовом Київськог о міського територіального в ідділення Антимонопольного комітету

України

До Публічног о акціонерного товариства «К иївгаз»

Про стягненн я штрафу 17 000,00грн. та пені 7905,00грн .

Суддя П алій В.В.

Представники:

Від позивача ОСО БА_1.- предст. (дов. від 27.12.2011р.)

ОСОБ А_2.- предст. (дов. від 27.12.2011р.)

Від відповідача не з' явився

Обставини справи:

Київське міське терит оріальне відділення Антимон опольного комітету України з вернулось до Господарського суду міста Києва з позовом до Публічного акціонерного тов ариства «Київгаз»про стягне ння 17000,00грн. штрафу та 7905,00грн. пен і. Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідач протягом 2- х місяців з дня одержання ріш ення органу Антимонопольног о комітету України про накла дення штрафу не сплатив суму штрафу за вчинення порушенн я, передбачене п. 14 ст. 50 Закону У країни «Про захист економічн ої конкуренції».

Ухвалою Господарського с уду м. Києва від 03.10.2011р. суддею Па лієм В.В. порушено провадженн я у справі №20/203, позовну заяву п рийнято до розгляду, розгляд справи призначено на 17.10.2011р.

13.10.2011р. судом одержано заяву в ід позивача про збільшення р озміру позовних вимог, а саме , позивач просить суд стягнут и з відповідача 17000,00грн. штрафу , 12495,00грн. - пені за простроченн я сплати штрафу.

У судовому засіданні 17.10.2011р. з більшені позовні вимоги прий няті судом до розгляду.

Представник відповідача н адав суду відзив, у якому про сить суд у позові відмовити п овністю, оскільки в діях відп овідача відсутні будь-які оз наки порушення законодавств а про захист економічної кон куренції, відповідно, виснов ки Адмінколегії позивача не відповідають вимогам чинног о законодавства, а прийняте р ішення від 23.06.2011р. №38/01-П у справі № 03-01/02.11 є незаконним. У відзиві ві дповідач просив суд зобов' язати позивача надати суду д оручення КМУ України від 24.01.2011р . №3.2/62, доручення КМУ України до рученням від 24.01.2011р. №3536/0/1-11, на під ставі яких, за твердженням по зивача, було проведено перев ірку.

Викладене у відзиві клопот ання судом не задоволено, оск ільки до предмету доказуванн я у межах даної справи не вход ить правомірність проведенн я перевірки позивачем, так як предмет розгляду справи не с тосується оскарження прийня того позивачем рішення за ре зультатом проведеної переві рки.

У судовому засіданні 17.10.2011р. с удом оголошено перерву до 31.10.20 11р., для надання можливості пр едставнику відповідача озна йомитись із заявою позивача про збільшення розміру позо вних вимог.

24.10.2011р. судом одержано заяву в ід позивача про збільшення р озміру позовних вимог, а саме , позивач просить суд стягнут и з відповідача 17000,00грн. штрафу , 16065,00грн. - пені за простроченн я сплати штрафу.

У судовому засіданні 31.10.2011р. з більшені позовні вимоги прий няті судом до розгляду.

Представник відпо відача звернувся до суду із к лопотанням про зупинення про вадження у справі №20/203 до виріш ення пов' язаної з нею справ и №24/430 за позовом Публічного а кціонерного товариства «Киї вгаз»до Київського міського територіального відділення Антимонопольного комітету У країни про визнання недійсни м рішення Адміністративної колегії Київського міського територіального відділення Антимонопольного комітету У країни від 23.06.2011р. №38/01-П у справі №03-01/02.11.

Дослідивши матеріали спр ави, заслухавши пояснення пр едставників сторін, суд прий шов до висновку про обґрунто ваність клопотання відповід ача про зупинення провадженн я у справі №20/203 до вирішення Го сподарським судом міста Києв а справи №24/430 відповідно, суд з адовольнив подане клопотанн я, з огляду на наступне.

Відповідно до ст. 79 ГПК Украї ни господарський суд зупиняє провадження у справі в разі н еможливості розгляду даної с прави до вирішення пов'язано ї з нею іншої справи, що розгля дається іншим судом.

Для вирішення питання про з упинення провадження у справ і необхідно з' ясувати: як по в' язана справа, яка розгляд ається господарським судом, зі справою, що розглядається іншим судом; чим обумовлюєть ся неможливість розгляду сп рави.

Так, у справі №24/430 за по зовом Публічного акціонерно го товариства «Київгаз»до Ки ївського міського територіа льного відділення Антимоноп ольного комітету України, як а розглядається Господарськ им судом міста Києва, предмет ом спору є визнання недійсни м рішення Адміністративної к олегії Київського міського т ериторіального відділення А нтимонопольного комітету Ук раїни від 23.06.2011р. №38/01-П у справі № 03-01/02.11, пунктом 2 резолютивної ча стини якого за вчинене поруш ення законодавства про захис т економічної конкуренції на ПАТ «Київгаз»було накладено штраф у розмірі 17000,00грн. Відпов ідно, у межах справи №24/430 встан овлюються обставини, які пов ' язані із дійсністю рішення Антимонопольного комітету в ід 23.06.2011р. №38/01-П та впливають на з бирання та оцінку доказів у с праві №20/203, оскільки у межах сп рави №20/203 позивач просить суд с тягнути з відповідача 17000,00грн. штрафу, який покладено на від повідача у відповідності до вищевказаного рішення Антим онопольного комітету.

Неможливість розгляду сп рави №20/203 до вирішення справи № 24/430 Господарським судом міста Києва полягає у тому, що обста вини, які пов' язані із дійсн істю рішення Адміністративн ої колегії Київського місько го територіального відділен ня Антимонопольного комітет у України від 23.06.2011р. №38/01-П у спра ві №03-01/02.11 (на підставі якого на в ідповідача було покладено шт раф у сумі 17000,00грн.), не можуть бу ти встановлені судом самості йно у межах справи №20/203, у зв' я зку з обмеженістю предмету п озову.

За наведених обставин, ухва лою від 31.10.2011р. суд зупинив пров адження у справі №20/203 до виріше ння пов'язаної з нею іншої спр ави №24/430 за позовом Публічног о акціонерного товариства «К иївгаз»до Київського місько го територіального відділен ня Антимонопольного комітет у України про визнання недій сним рішення Адміністратив ної колегії Київського міськ ого територіального відділе ння Антимонопольного коміте ту України від 23.06.2011р. №38/01-П у спр аві №03-01/02.11, що розглядається Го сподарським судом міста Києв а та набрання процесуальним документом, прийнятим за рез ультатом розгляду судом спра ви №24/430, законної сили.

Згідно одержаної судом інф ормації із Програми «Докумен тообіг господарських судів» , рішенням Господарського су ду міста Києва від 21.11.2011р. у спра ві №24/430 (дата підписання рішенн я -28.11.2011р.) у задоволенні позовни х вимог про визнання недійсн им рішення Адміністративної колегії Київського міського територіального відділення Антимонопольного комітету У країни від 23.06.2011р. №38/01-П у справі №03-01/02.11 відмовлено повністю. Ін формація про оскарження вказ аного рішення в апеляційному та/або касаційному порядку - відсутня.

У зв' язку з усуненням обст авин, які стали підставою для зупинення провадження у спр аві №20/203, ухвалою від 10.01.2012р. суд п оновив провадження у справі та призначив справу до судов ого розгляду на 17.01.2012р.

17.01.2012р. судом одержано заяву від позивача про збільшення розміру позовних вимог, а сам е, позивач просить суд стягну ти з відповідача 17000,00грн. штраф у, 17000,00грн. - пені за прострочен ня сплати штрафу.

У судовому засіданні 17.01.2012р. з більшені позовні вимоги прий няті судом до розгляду.

У судовому засіданні 17.01.2012р . судом оголошено перерву до 24 .01.2012р. для надання відповідачу можливості ознайомитись із заявою позивача про збільшен ня розміру позовних вимог.

У судовому засіданні 24.01.2012р. п редставник позивача підтрим ав заявлені позовні вимоги (з урахуванням заяви про збіль шення розміру позовних вимог ) у повному обсязі. Представни к відповідача у судове засід ання не з' явився, про розгля д справи 24.01.2012р. відповідач пові домлений належним чином, що п ідтверджується особистим пі дписом представника відпові дача на розписці від 17.01.2012р. про повідомлення про оголошену перерву у судовому засіданні та визначену дату наступног о судового засідання (в матер іалах справи).

Дослідивши матеріали спра ви, заслухавши пояснення пре дставників сторін, оглянувши оригінали документів, суд, -

ВСТАНОВИВ

23.06.2011р. розглянувши мате ріали справи №03-01/02.11 про визнанн я вчинення порушення законод авства про захист економічно ї конкуренції з боку Публічн ого акціонерного товариства «Київгаз»та накладення штра фу, Адміністративна колегія Київського міського територ іального відділення Антимон опольного комітету України, прийняла рішення №38/01-П (надалі - Рішення), яким визнала дії П АТ «Київгаз»порушенням зако нодавства про захист економі чної конкуренції, передбачен ого п. 14. ст. 50 Закону України «Пр о захист економічної конкуре нції»у вигляді подання інфор мації в неповному обсязі тер иторіальному відділенню Ант имонопольному комітету Укра їни у встановлені головою те риторіального відділення ст роки.

Відповідно до пункту 2 рез олютивної частини Рішення за вчинене порушення законодав ства про захист економічної конкуренції на ПАТ «Київгаз» накладено штраф у розмірі 17000,00 грн.

Також, у рішенні зазначено, що останнє підлягає виконанн ю у двомісячний строк з дня йо го одержання, про виконання р ішення повідомити Відділенн я у п' ятиденний термін з дня його виконання.

Проте, відповідач у встано влений строк рішення не вико нав, повідомлення про викона ння не надіслав.

На підставі викладеного, по зивач просить суд стягнути з відповідача 17000,00грн. штрафу.

Згідно з п. 1 Постанови Плену му ВГСУ від 26.12.2011р. №15 «Про деякі питання практики застосуван ня конкурентного законодавс тва»правовідносини, пов'язан і з обмеженням монополізму т а захистом суб'єктів господа рювання від недобросовісної конкуренції, є предметом рег улювання господарського зак онодавства, у тому числі й Гос подарського кодексу України (далі - ГК України), і відтак - го сподарськими, а тому справи, щ о виникають з відповідних пр авовідносин, згідно з частин ою третьою статті 21 Закону Укр аїни "Про судоустрій і статус суддів" розглядаються госпо дарськими судами.

До того ж відповідно до част ини першої статті 60 Закону Укр аїни "Про захист економічної конкуренції" заявник, відпов ідач, третя особа мають право оскаржити рішення органів А нтимонопольного комітету Ук раїни повністю або частково до господарського суду. З огл яду на зміст наведеної норми , статті 4 Кодексу адміністрат ивного судочинства України, згідно з якою юрисдикція адм іністративних судів поширює ться на всі публічно-правові спори, крім спорів, для яких з аконом встановлений інший по рядок судового вирішення, сп рави зі спорів про оскарженн я рішень (розпоряджень) орган ів Антимонопольного комітет у України підвідомчі господа рським судам і підлягають ро зглядові за правилами Господ арського процесуального код ексу України (далі - ГПК).

Це стосується й розгляду сп рав за позовами органів Анти монопольного комітету Украї ни про стягнення з суб'єктів г осподарювання сум штрафів та пені у зв'язку з порушенням ко нкурентного законодавства, о скільки таке стягнення здійс нюється згідно саме з рішенн ями відповідних органів, при йнятими на підставі приписів названого Закону. Водночас і пунктом 3 частини першої стат ті 12 ГПК встановлено, що справ и за заявами органів Антимон опольного комітету України з питань, віднесених законода вчими актами до їх компетенц ії, підвідомчі господарським судам.

Відповідно до статті 251 Гос подарського кодексу України Антимонопольний комітет Укр аїни накладає штрафи на суб'є ктів господарювання - юридич них осіб за:

вчинення дій, передбачених статтями 29, 30 і 32 цього Кодексу, ухилення від виконання або н есвоєчасне виконання рішень Антимонопольного комітету У країни чи його територіальни х відділень про припинення п орушень антимонопольно-конк урентного законодавства, від новлення первинного стану аб о зміну угод, що суперечать ан тимонопольно-конкурентному законодавству;

створення, реорганізацію (з лиття, приєднання), ліквідаці ю суб'єктів господарювання, в ступ одного або декількох су б'єктів господарювання в об'є днання, придбання чи набуття будь-яким іншим способом у вл асність, одержання в управлі ння (користування) часток (акц ій, паїв) та активів (майна) у ви гляді цілісних майнових комп лексів підприємств чи їх стр уктурних підрозділів, а тако ж в оренду цілісних майнових комплексів підприємств чи ї х структурних підрозділів бе з згоди на це Антимонопольно го комітету України чи його о рганів у випадках, якщо закон ом передбачено необхідність одержання такої згоди;

неподання чи несвоєчасне п одання передбаченої законом інформації, або подання заві домо недостовірної інформац ії Антимонопольному комітет у України, його територіальн им відділенням.

Вчинення дій, визначених ци м Кодексом як недобросовісна конкуренція, юридичними осо бами, що не є суб'єктами господ арювання, тягне за собою накл адення на них Антимонопольни м комітетом України або його територіальними відділення ми штрафу в розмірі, передбач еному законом.

В силу ч. 1 ст. 3 Закону України “Про захист економічної кон куренції”, законодавство про захист економічної конкурен ції ґрунтується на нормах, ус тановлених Конституцією Укр аїни, і складається із цього З акону, законів України “Про А нтимонопольний комітет Укра їни”, “Про захист від недобро совісної конкуренції”, інших нормативно-правових актів, п рийнятих відповідно до цих з аконів.

Згідно ст. 1 Закону України “ Про Антимонопольний комітет України” Антимонопольний ко мітет України є державним ор ганом із спеціальним статусо м, метою діяльності якого є за безпечення державного захис ту конкуренції у підприємниц ькій діяльності та у сфері де ржавних закупівель. Особливо сті спеціального статусу Ант имонопольного комітету Укра їни обумовлюються його завда ннями та повноваженнями, в то му числі роллю у формуванні к онкурентної політики, та виз начаються цим Законом, іншим и актами законодавства і пол ягають, зокрема, в особливому порядку призначення та звіл ьнення Голови Антимонопольн ого комітету України, його за ступників, державних уповнов ажених Антимонопольного ком ітету України, голів територ іальних відділень Антимоноп ольного комітету України, у с пеціальних процесуальних за садах діяльності Антимонопо льного комітету України, над анні соціальних гарантій, ох ороні особистих і майнових п рав працівників Антимонопол ьного комітету України на рі вні з працівниками правоохор онних органів, в умовах оплат и праці.

Відповідно до ч. 1 ст. 22 цього З акону розпорядження, рішення та вимоги органу Антимонопо льного комітету України, гол ови територіального відділе ння Антимонопольного коміте ту України, вимоги уповноваж ених ними працівників Антимо нопольного комітету України , його територіального відді лення в межах їх компетенції є обов'язковими для виконанн я у визначені ними строки, якщ о інше не передбачено законо м.

Стаття 3 зазначеного Закону до основних завдань Антимон опольного комітету України в ідносить участь у формуванні та реалізації конкурентної політики, в частині, зокрема, з дійснення державного контро лю за дотриманням законодавс тва про захист економічної к онкуренції на засадах рівнос ті суб'єктів господарювання перед законом та пріоритету прав споживачів, запобігання , виявлення і припинення пору шень законодавства про захис т економічної конкуренції.

Згідно ст. 5 Закону України “ Про Антимонопольний комітет України” Антимонопольний ко мітет України здійснює свою діяльність відповідно до Кон ституції України, законів Ук раїни “Про захист економічно ї конкуренції”, “Про захист в ід недобросовісної конкурен ції”, цього Закону, інших зако нів та нормативно-правових а ктів, прийнятих відповідно д о цих законів.

Відповідно до ст. 3 Закону Ук раїни “Про Антимонопольний к омітет України” одними з осн овних завдань Антимонопольн ого комітету України, в тому ч ислі є: здійснення державног о контролю за дотриманням за конодавства про захист еконо мічної конкуренції та запобі гання, виявлення і припиненн я порушень законодавства про захист економічної конкурен ції.

Відповідно до ст. 25 Закону Ук раїни “Про Антимонопольний к омітет України” з метою захи сту інтересів держави, спожи вачів та суб' єктів господар ювання Антимонопольний комі тет України, територіальні в ідділення Антимонопольного комітету України у зв' язку з порушенням законодавства про захист економічної конку ренції органами влади, юриди чними чи фізичними особами п одають заяви, позови, скарги д о суду, в тому числі про зобов' язання виконати рішення орга нів Антимонопольного коміте ту України.

Згідно ст. 48 Закону України “ Про захист економічної конку ренції” за результатами розг ляду справи про порушення за конодавства про захист еконо мічної конкуренції органи Ан тимонопольного комітету Укр аїни приймають рішення, в том у числі про визнання вчиненн я порушення законодавства пр о захист економічної конкуре нції та накладення штрафу.

Згідно з ч. ч. 1, 2, 3 ст. 56 Закону Ук раїни “Про захист економічно ї конкуренції” рішення, розп орядження органів Антимоноп ольного комітету України, го лів його територіальних відд ілень надаються для виконанн я шляхом надсилання або вруч ення під розписку чи доведен ня до відома в іншій спосіб. Рі шення та розпорядження орган ів Антимонопольного комітет у України, голів його територ іальних відділень є обов' яз ковими до виконання. Особа, на яку накладено штраф за рішен нями органу Антимонопольног о комітету України, сплачує й ого у двохмісячний строк з дн я одержання рішення про накл адення штрафу.

Відповідно до вказаних нор м позивач має право приймати рішення про визнання вчинен ня відповідачем порушення за конодавства про захист еконо мічної конкуренції та наклад ення штрафу, який повинен бут и сплачений відповідачем у д вохмісячний строк з дня отри мання відповідного рішення, при цьому рішення Відділення є обов' язковим для виконан ня.

Копія Рішення надіслана ві дповідачу супровідним листо м Відділення №26-01/1747 від 23.06.2011р., що підтверджується повідомлен ня про вручення поштового ві дправлення за офіційною адре сою місцезнаходження відпов ідача. Дане повідомлення бул о вручено відповідачеві 29.06.2011р .

Згідно ч. 3 ст. 56 Закону Україн и “Про захист економічної ко нкуренції” особа, на яку накл адено штраф за рішенням орга ну Антимонопольного комітет у України, сплачує його у двом ісячний строк з дня одержанн я рішення про накладення штр афу.

Дане рішення Антимонополь ного комітету України на дан ий час є чинним, не скасовано т а не визнано судом недійсним , що підтверджується рішення м Господарського суду міста Києва від 21.11.2011р. у справі №24/430 (да та підписання рішення -28.11.2011р.), щ о набрало законної сили, яким у позові ПАТ «Київгаз»про ви знання недійсним рішення Адм іністративної колегії Київс ького міського територіальн ого відділення АКУ від 23.06.2011р. № 38/01-Пу справі №03-01/01/02.11 відмовлено повністю.

Відповідно до п. 21 Постано ви Пленуму ВГСУ від 26.12.2011р. №15 «Пр о деякі питання практики зас тосування конкурентного зак онодавства»вирішуючи спори , пов'язані із зобов'язанням ви конати рішення Антимонополь ного комітету України чи йог о територіального відділенн я або про стягнення коштів (шт рафу, пені) на підставі такого рішення, господарським суда м необхідно мати на увазі, що с ам по собі факт неоскарження рішення особою, якої воно сто сується, не є безумовним свід ченням законності відповідн ого акта державного органу. Т обто для того, щоб дійти висно вку про обов'язковість викон ання рішення названого Коміт ету чи його територіального відділення, господарському с уду потрібно досліджувати це рішення на предмет його відп овідності вимогам законодав ства, якщо така відповідніст ь заперечується іншою сторон ою у справі. Однак господарсь ким судом не можуть братися д о уваги доводи особи, стосовн о якої прийнято рішення (заяв ника, відповідача, третьої ос оби в розумінні статті 39 Закон у України "Про захист економі чної конкуренції"), з приводу н езаконності та/або необґрунт ованості цього рішення, якщо такі доводи заявлено після з акінчення строків, встановле них частиною другою статті 47 т а частиною першою статті 60 наз ваного Закону, оскільки дана особа не скористалася своїм правом на оскарження відпов ідного акта державного орган у, а перебіг зазначеного стро ку виключає можливість перев ірки законності та обґрунтов аності рішення органу Антимо нопольного комітету України .

Рішенням Господарс ького суду міста Києва від 21.11.2 011р. у справі №24/430 ПАТ «Київгаз»у позові було відмовлено саме з тих підстав, що позивачем бу ло пропущено встановлений ст атті 60 Закону строк для оскар ження рішення органу Антимон опольного комітету України, який не може бути відновлени й, отже, у межах справи №20/203 суд н е зобов' язаний брати до ува ги доводи відповідача, стосо вно прийнятого рішення, з при воду його незаконності та не обґрунтованості.

Як вбачається з матеріалі в справи, відповідач накладе ний на нього штраф, ані в двомі сячний строк, ані станом на ча с вирішення спору, не сплатив , чим порушив вимоги ч. 2 ст. 56 Зак ону України “Про захист екон омічної конкуренції”.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що вимог и позивача про стягнення з ві дповідача штрафу у розмірі 1700 0,00грн. є обґрунтованими та так ими, що підлягають задоволен ню.

Також, позивач просить суд стягнути з відповідача 17000,00гр н. за прострочення сплати штр афу.

Відповідно до ч. 5 ст. 56 Закону України “Про захист економі чної конкуренції” за кожний день прострочення сплати штр афу стягується пеня у розмір і півтора відсотка від суми ш трафу. Розмір пені не може п еревищувати розміру штрафу, накладеного відповідним ріш енням органу Антимонопольно го комітету України. Нарах ування пені припиняється з д ня прийняття господарським с удом рішення про стягнення в ідповідного штрафу.

Відповідно до ч. 7 ст. 56 Закону України “Про захист економі чної конкуренції” у разі нес плати штрафу у строки, передб ачені рішенням, та пені орган и Антимонопольного комітету України стягують штраф та пе ню в судовому порядку.

Таким чином, вимога позивач а про стягнення з відповідач а 17000,00грн. пені, що не перевищує розміру накладеного штрафу, вважається обґрунтованою та такою, що підлягає задоволен ню відповідно до розрахунку позивача.

Згідно з ч. 1 ст. 46 ГПК України д ержавне мито сплачується чи стягується в доход державног о бюджету України в порядку і розмірі, встановлених закон одавством України.

Відповідно до п.-п. а) п. 2 ст. 3 Де крету Кабінету Міністрів Укр аїни № 7-93 від 21.01.1993 р. "Про державне мито" розмір ставки держмита із позовних заяв майнового х арактеру, що подаються до гос подарських судів України, ст ановить 1% ціни позову, але не м енше 6 та не більше 1500 неоподатк овуваних мінімумів доходів г ромадян (Декрет Кабінету Мін істрів України № 7-93 від 21.01.1993р. в редакції чинній станом на ча с звернення позивача з позов ом до суду).

Ціна позову становить 34000,00гр н., сума державного мита з якої складає 340,00грн.

Витрати по оплаті державно го мита та інформаційно-техн ічного забезпечення судовог о процесу згідно ст.49 ГПК Укра їни покладаються на відпов ідача.

Враховуючи наведене, а тако ж те, що відповідач не оспорив ціну позову, позовні вимоги в изнаються обґрунтованими та такими, що підлягають задово ленню повністю.

На підставі викладеного, ке руючись ст.ст. 49, 82-85 Господарськ ого процесуального кодексу У країни, суд, -

В И Р І Ш И В:

1. Позовні вимоги задов ольнити повністю.

2. Стягнути з Публічного акц іонерного товариства «Київг аз»(м. Київ, вул. Кіквідзе, 4-Б, ко д ЄДРПОУ 03346331) 17 000,00грн. - штрафу, 17 000,00грн. - пені до Державного бю джету України, зарахувавши к ошти до доходів загального ф онду Державного бюджету Укра їни за кодом бюджетної класи фікації доходів 21081100, на р/р 3111010670000 7, код банку 820019, код ЗКПО 26077922, отри мувач: УДК у Печерському райо ні м. Києва.

3. Стягнути з Публічного акц іонерного товариства «Київг аз»(м. Київ, вул. Кіквідзе, 4-Б, ко д ЄДРПОУ 03346331) в доход Державног о бюджету України 340,00грн. - дер жавного мита, 236,00грн. - витрат на інформаційно-технічне заб езпечення судового процесу.

4. Після набрання рішенням з аконної сили видати накази.

Рішення може бути ос каржено в апеляційному поряд ку протягом 10 днів з дня його о голошення.

Суддя В.В. Палій

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення24.01.2012
Оприлюднено06.02.2012
Номер документу21203945
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —20/203

Постанова від 01.04.2010

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Орищин Г.В.

Судовий наказ від 25.01.2011

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Василишин А.Р.

Ухвала від 21.12.2010

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Василишин А.Р.

Ухвала від 01.12.2010

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Василишин А.Р.

Ухвала від 12.01.2010

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Петухов М.Г.

Рішення від 24.04.2012

Господарське

Господарський суд Київської області

Бабкіна В.М.

Ухвала від 28.02.2012

Господарське

Господарський суд Київської області

Бабкіна В.М.

Ухвала від 27.03.2012

Господарське

Господарський суд Київської області

Бабкіна В.М.

Ухвала від 13.03.2012

Господарське

Господарський суд Київської області

Бабкіна В.М.

Рішення від 24.01.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Палій В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні