2/195
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"30" жовтня 2008 р. м.Чернівці Справа № 2/195
Суддя господарського суду Чернівецької області Скрипничук Iван Васильович
при секретарі Добровольській А.Я.
розглядаючи справу
за позовом Чернівецького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів
до Корпорації "Романківецька машинно-технологічна станція"
про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені за не виконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів - 1728,20 грн.
за участю представників:
позивача: БерекетаА.О., довіреність № 01-4/16 від 10.01.2008р.
відповідача: не з"явився
прокурора
СУТЬ СПОРУ:
Чернівецьке обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів звернулось з позовом до корпорації “Романківецька машинно-технологічна станція” с.Романківці Сокирянського району про стягнення 1728,20грн. адміністративно-господарських санкцій та пені за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів.
Представник відповідача в судове засідання не з'явився, хоча належним чином був повідомлений про час і місце засідання суду. Однак, 23 вересня 2008 року від корпорації “Романківецька МТС” надійшов відзив на позовну заяву (вх. № 6648), в якому зазначено, що відповідач позов не визнає та вважає вимоги Чернівецького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені за невиконаненя нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів в сумі 1728,20грн. безпідставними.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, оцінивши докази, суд встановив.
Відповідно до ст. 19 Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні” від 21.03.1991р. № 875-ХІІ із змінами та доповненнями (далі –Закон) для підприємств (об'єднань), установ, організацій, фізичних осіб, які використовують найману працю, встановлюється норматив робочих місць для забезпечення працевлаштування інвалідів у розмірі 4 відсотків від середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 чоловік – у кількості одного робочого місця.
Суб'єкт господарювання в силу вимог зазначеного закону зобов'язаний самостійно розрахувати норматив кількості місць для працевлаштування інвалідів відповідно до нормативу і забезпечує працевлаштування інвалідів в порядку, визначеному цим Законом.
За порушення вимог ст. 19 Закону підприємства (установи), організації, фізичні особи, які використовують найману працю, в силу ст. 20 Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні” самостійно сплачують адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається у розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інвалідів, не зайняте інвалідом, а також пеню у розмірі 120% річних облікової ставки НБУ, нараховану на повну суму недоїмки за весь її строк.
На підставі поданої відповідачем звітності форми 10-ПІ “Про зайнятість та працевлаштування інвалідів” середньооблікова чисельність штатних працюючих в 2007 році на підприємстві інвалідів становила 0 чоловік, в той час коли встановлений норматив складав 1 чоловік. Таким чином, відповідач зобов'язаний був самостійно сплатити до 15.04.2008р. на рахунок обласного відділення Фонду адміністративно-господарські санкції у розмірі 1679,17грн. Дана сума підтверджується розрахунком заборгованості по сплаті адміністративно-господарських санкцій відповідно до поданого підприємством звіту форми 10-ПІ.
Згідно абзацу 5 ст. 19 Закону виконанням нормативу робочих місць у кількості, визначеній згідно з частиною першою ст. 19 Закону, вважається працевлаштування підприємством, установою, організацією, фізичною особою, яка використовує найману працю, інвалідів, для яких це місце робити є основним.
Окрім того, згідно п. 3.2.5 Інструкції зі статистики кількості працівників від 1 січня 2006 року середньооблікова кількість штатних працівників за період з початку року (у т.ч. за квартал, півріччя, 9 місяців, рік) обчислюється шляхом підсумовування середньооблікової кількості штатних працівників за всі місяці роботи підприємства, що минули за період з початку року до звітного місяця включно, та ділення одержаної суми на кількість місяців у цьому періоді, тобто відповідно на 2, 3, 4, ... 12.
Відповідно до п. 2.1 Інструкції, в облікову кількість штатних працівників включаються усі наймані працівники, які уклали письмово трудовий договір (контракт) і виконували постійну, тимчасову або сезонну роботу один день і більше, а також власники підприємств, якщо крім доходу вони отримували зарплату на цьому підприємстві.
Отже при зазначених обставинах є всі правові підстави для задоволення позову.
Щодо заперечень відповідача, то вони судом не беруться до уваги.
З огляду на викладене, керуючись ст.ст. 71, 86, 159, 160, 161, 162, 163, 167, 185, 186, п. 6 Прикінцевих та перехідних положень КАС України, суд –
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов задовольнити.
2. Стягнути з корпорації “Романківенцька машинно-технологічна станція” с.Романківці Сокирянського району (ідент. код 31195382, р/р 26000301827116 МФО 356163 “Промінвестбанк”) на користь Чернівецького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів 1728,20грн. адміністративно-господарських санкцій та пені шляхом перерахування коштів УДК в м.Чернівці на р/р 31214230700002, код 23246436, МФО 856135, банк отримувача ГУДКУ в Чернівецькій області.
Постанова, набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано.
Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Порядок і строки апеляційного оскарження.
Про апеляційне оскарження рішення суду першої інстанції спочатку подається заява. Обґрунтування мотивів оскарження і вимоги до суду апеляційної інстанції викладаються в апеляційній скарзі.
Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Після набрання постановою законної сили видати виконавчий лист.
Суддя І.В. Скрипничук
Суд | Господарський суд Чернівецької області |
Дата ухвалення рішення | 30.10.2008 |
Оприлюднено | 13.11.2008 |
Номер документу | 2284280 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні