Постанова
від 29.10.2008 по справі 9/451
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА

01025, м. Київ, вул. Десятинн а, 4/6

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

29.10.2008 р. № 9/451

18:05

За позовом Київського дочірнього пі дприємства «Фарлеп»

до Державної інспекції з кон тролю за цінами в місті Києві

про скасування рішення про за стосування економічних санк цій за порушення державної д исципліни цін № 27 від 20.05.2008 р.

Суддя: Кротюк О.В.

Секретар судового засід ання: Поліщук О.А.

Представники:

Від позивача Головіна Л.С. (довіреність № 286 від 03.09.2008 р.)

Від відповідача Петьку І.А. (довіреність № 152- 07/6-1256 від 19.08.2008 р.)

Обставини справи:

Позивач звернувся до О кружного адміністративного суду міста Києва із адмініст ративним позовом до Державно ї інспекції з контролю за цін ами в місті Києві з вимогами с касувати рішення про застосу вання економічних санкцій за порушення державної дисципл іни цін від 20.05.2008 р. № 27 та відшкод ування судових витрат.

Позовні вимоги обґрунтова ні тим, що оскаржуване рішенн я прийнято з порушенням Зако ну України «Про телекомуніка ції», оскільки надання розши фровки наданих послуг є дода тковою послугою оператора зв ' язку, тому така послуга під лягає додатковій оплаті, за т арифами, встановленими таким оператором зв' язку.

Відповідач позовні вимоги не визнає, просить відмовити в задоволенні адміністратив ного позову повністю, оскіль ки оскаржуване рішення прийн ято в межах повноважень, у спо сіб та порядку встановлених законодавством України, оскі льки споживачі мають право н а безоплатне отримання від о ператора вичерпної інформац ії щодо змісту, якості, вартос ті та порядку надання телеко мунікаційних послуг та рахун ків за надані телекомунікаці йні послуги.

Розглянувши подані позива чем та відповідачем документ и і матеріали, заслухавши поя снення представників сторін , всебічно і повно з'ясувавши в сі фактичні обставини, на яки х ґрунтується позов, об'єктив но оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгл яду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністра тивний суд міста Києва, -

встановив:

актом Державної інспе кції з контролю за цінами в мі сті Києві № 016 від 14.05.2008 р. встанов лено порушення вимог п.п. 6, 16 ст . 32 Закону України «Про телеко мунікації»в частині стягува ння плати за надання розшифр овок рахунків за надані теле комунікаційні послуги, в рез ультаті чого за період з 01.02.2007 р . по 31.01.2008 р. КДП «Форлеп»необґру нтовано одержано виручку вна слідок стягнення з абонентів плати за отримання рахунків за надані телекомунікаційні послуги на суму 91581,77 грн., яка зг ідно із ст. 14 Закону України «П ро ціни та ціноутворення»під лягає вилученню в доход бюдж ету із застосуванням штрафни х санкцій у двократному розм ірі необґрунтовано отримано ї виручки.

Рішенням Державної інспек ції з контролю за цінами в міс ті Києві про застосування ек ономічних санкцій за порушен ня державної дисципліни цін № 27 від 20.05.2008 р. встановлено поруш ення в частині застосування цін і тарифів з порушення інш их законодавчих методів регу лювання (безоплатне отриманн я від оператора, провайдера т елекомунікацій рахунків за н адані телекомунікаційні пос луги) та вирішено вилучити у К иївського дочірнього підпри ємства «Фарлеп»в доход держа вного бюджету суму 91581,77 грн. та с уму 18163,54 грн.

Аналізуючи викладені вище обставини в їх сукупності, су д встановив, що позовні вимог и є підставними та обґрунтов аними, а оскаржуване рішення підлягає скасуванню з насту пних підстав.

Закон України «Про телеком унікації»від 18 листопада 2003 ро ку N 1280-IV встановлює правову осн ову діяльності у сфері телек омунікацій та визначає повно важення держави щодо управлі ння та регулювання зазначено ї діяльності, а також права, об ов'язки та засади відповідал ьності фізичних і юридичних осіб, які беруть участь у дані й діяльності або користуютьс я телекомунікаційними послу гами.

Статтею 32 Закону України «П ро телекомунікації»встанов лено, що споживачі під час зам овлення та/або отримання тел екомунікаційних послуг мают ь право, зокрема, на безоплатн е отримання від оператора, пр овайдера телекомунікацій ви черпної інформації щодо зміс ту, якості, вартості та порядк у надання телекомунікаційни х послуг; безоплатне отриман ня від оператора, провайдера телекомунікацій рахунків за надані телекомунікаційні по слуги. За особистим зверненн ям споживача з урахуванням т ехнічної можливості обладна ння телекомунікаційної мере жі нарахована до оплати сума за надані послуги повинна бу ти розшифрована тільки за то й розрахунковий період, до як ого споживач має претензії, і з зазначенням номера абонент а, якого викликав споживач, ви ду послуги, часу початку і зак інчення кожного сеансу зв'яз ку, обсягу наданих послуг, сум и коштів до сплати за кожний с еанс зв'язку. Телекомунікаці йні послуги, які надаються зн еособлено (анонімно), розшифр овці не підлягають.

Положеннями статті 38 Закону України «Про телекомунікаці ї»передбачено, що оператори телекомунікацій мають право , зокрема, на установлення тар ифів на телекомунікаційні по слуги, що ними надаються, крім тих послуг, тарифи на які регу люються державою відповідно до цього Закону.

Відповідно до норм статті 39 Закону України «Про телеком унікації»оператори телеком унікацій зобов'язані, зокрем а, надавати споживачам вичер пну інформацію, необхідну дл я укладення договору, а також щодо телекомунікаційних пос луг, які вони надають; забезпе чувати правильність застосу вання тарифів; зберігати зап иси про надані телекомунікац ійні послуги протягом строку позовної давності, визначен ого законом, та надавати інфо рмацію про надані телекомуні каційні послуги в порядку, вс тановленому законом; оприлюд нювати тарифи на телекомунік аційні послуги, що встановлю ються самим оператором, не пі зніше ніж за сім календарних днів до їх введення.

Правила надання та отриман ня телекомунікаційних послу г, затверджені постановою Ка бінету Міністрів України від 9 серпня 2005 р. N 720, відповідно до З акону України "Про телекомун ікації" та інших нормативно-п равових актів визначають пор ядок надання та отримання те лекомунікаційних послуг, рег улюють відносини між операто рами, провайдерами телекомун ікацій і споживачами телеком унікаційних послуг.

Дія цих Правил поширюється на відносини операторів, про вайдерів телекомунікацій, як і згідно із законодавством н адають телекомунікаційні по слуги у телекомунікаційних м ережах загального користува ння, юридичних та фізичних ос іб - споживачів телекомуніка ційних послуг.

Відповідно до Правил № 720 тел екомунікаційні послуги поді ляються на:

1) загальнодоступні (універс альні);

2) інші телекомунікаційні по слуги.

За ознаками надання телеко мунікаційні послуги поділяю ться на основні та додаткові , що нерозривно пов'язані техн ологічно з наданням певних о сновних телекомунікаційних послуг. Перелік додаткових п ослуг визначається технічни ми можливостями обладнання о ператорів, провайдерів телек омунікацій (далі - оператори, п ровайдери).

Надання телекомунікаційни х послуг на території Україн и є виключним правом юридичн их осіб з місцезнаходженням на території України, які зар еєстровані відповідно до зак онодавства України, та/або фі зичних осіб - суб'єктів підпри ємницької діяльності з пості йним місцем проживання на те риторії України.

Оператори, провайдери нада ють телекомунікаційні послу ги споживачам відповідно до Законів України "Про телеком унікації" (далі - Закон), "Про зах ист прав споживачів", інших ак тів законодавства, цих Прави л та нормативних документів у сфері телекомунікацій.

Оператори, провайдери само стійно визначають перелік те лекомунікаційних послуг, що надаються споживачам, крім в ипадків покладення на операт орів за рішенням Національно ї комісії з питань регулюван ня зв'язку (далі - Комісія) відп овідно до Закону обов'язку що до розвитку та надання загал ьнодоступних (універсальних ) телекомунікаційних послуг.

Споживач у межах технічних можливостей має право обрат и оператора, провайдера та ви д телекомунікаційних послуг , що ними надаються.

Надання телекомунікаційни х послуг здійснюється за умо ви:

1) укладення договору про на дання телекомунікаційних по слуг (далі - договір) між опера тором, провайдером і спожива чем згідно з основними вимог ами, установленими Комісією;

2) та/або оплати замовленої с поживачем телекомунікаційн ої послуги.

Тарифи на телекомунікацій ні послуги встановлюються оп ераторами, провайдерами само стійно, крім тарифів, які згід но із Законом підлягають дер жавному регулюванню.

Державному регулюванню шл яхом установлення граничних або фіксованих тарифів підл ягають тарифи на загальнодос тупні (універсальні) послуги і на надання в користування к аналів електрозв'язку операт орів, які займають монопольн е (домінуюче) становище на рин ку цих послуг.

Тарифи на телекомунікацій ні послуги можуть установлюв атися у вигляді системи тари фів (тарифних планів) на окрем і послуги або набір послуг (кр ім загальнодоступних (універ сальних) послуг). У межах різни х тарифних планів залежно ві д переліку та обсягів послуг можуть встановлюватися різн і тарифи на однакові послуги , при цьому тарифи (крім фіксов аних) на загальнодоступні (ун іверсальні) послуги можуть б ути змінені тільки в межах ус тановлених норм.

Додаткові телекомунікацій ні послуги надаються за дода ткову плату, якщо інше не пере дбачено договором. Перелік д одаткових послуг установлює ться оператором, провайдером .

Оператор, провайдер має пра во, зокрема, установлювати та рифи на телекомунікаційні по слуги, що ним надаються, крім п ослуг, тарифи на які регулюют ься державою.

Оператор, провайдер зобов'я заний, зокрема, надавати посл уги за встановленими показни ками якості відповідно до ст андартів та інших нормативни х документів, умов договору т а наданої ним інформації про умови надання послуг; забезп ечувати правильність застос ування тарифів; зберігати да ні обліку наданих телекомуні каційних послуг протягом стр оку позовної давності, визна ченого законодавством, надав ати інформацію щодо споживач ів та наданих їм телекомунік аційних послуг у порядку, вст ановленому законодавством; п риймати від фізичних і юриди чних осіб заяви про надання т елекомунікаційних послуг, ве сти їх облік та задовольняти у міру появи технічних можли востей, давати відповіді у ст роки, передбачені законодавс твом; укладати з абонентами д оговори.

На вимогу споживача операт ор, провайдер надає інформац ію, зокрема, про основні і дода ткові (платні і безоплатні) те лекомунікаційні послуги (їх перелік); умови і порядок нада ння основних і додаткових те лекомунікаційних послуг; тар ифи на телекомунікаційні пос луги і пільги з їх надання та о плати.

Інформація в доступній фор мі доводиться до відома спож ивачів до укладення договорі в через засоби масової інфор мації, довідково-інформаційн і служби, сервісні служби, у мі сцях надання телекомунікаці йних послуг та проведення ро зрахунків за них.

Споживач під час замовленн я та/або отримання телекомун ікаційних послуг має право н а: отримання від оператора, пр овайдера відомостей про нада ні телекомунікаційні послуг и у порядку, встановленому ци ми Правилами; безоплатне отр имання від оператора, провай дера рахунків за надані теле комунікаційні послуги. За ос обистим зверненням споживач а з урахуванням технічної мо жливості обладнання телеком унікаційної мережі нарахова на до оплати сума за надані по слуги повинна бути розшифров ана тільки за той розрахунко вий період, до якого споживач має претензії, із зазначення м номера абонента, якого викл икав споживач, виду послуги, п очатку і закінчення її надан ня, обсягу, суми коштів до спла ти. Телекомунікаційні послуг и, які надаються знеособлено (анонімно), розшифруванню не п ідлягають.

Закон України «Про ціни і ці ноутворення»від 3 грудня 1990 ро ку507-XII визначає основні принци пи встановлення і застосуван ня цін і тарифів та організац ію контролю за їх дотримання м на території республіки.

Положеннями статті 9 Закону України «Про ціни і ціноутво рення»визначено, що державні фіксовані та регульовані ці ни і тарифи встановлюються н а ресурси, які справляють виз начальний вплив на загальний рівень і динаміку цін, на това ри і послуги, що мають вирішал ьне соціальне значення, а так ож на продукцію, товари і посл уги, виробництво яких зосере джено на підприємствах, що за ймають монопольне (домінуюче ) становище на ринку.

Державні фіксовані та регу льовані ціни і тарифи встано влюються державними органам и України.

Частиною першою статті 11 За кону України «Про ціни і ціно утворення»встановлено, що ко ординація роботи по здійснен ню політики цін, проведення е кономічного аналізу рівня та динаміки цін і вжиття заході в щодо регулювання цін і тари фів здійснюються відповідни ми державними органами управ ління України та їх структур ними підрозділами.

Статтею 13 Закону України «П ро ціни і ціноутворення»вста новлено, що державний контро ль за цінами здійснюється пр и встановленні і застосуванн і державних фіксованих та ре гульованих цін і тарифів. При цьому контролюється правомі рність їх застосування та до держання вимог законодавств а про захист економічної кон куренції.

Контроль за додержанням де ржавної дисципліни цін здійс нюється органами, на які ці фу нкції покладено Урядом Украї ни. Вказані органи здійснюют ь контроль у взаємодії з проф спілками, спілками споживачі в та іншими громадськими орг анізаціями.

Державні органи, що здійсню ють контроль за цінами, та їх п осадові особи мають права, ви конують обов'язки і несуть ві дповідальність, передбачені Законом України "Про державн у податкову службу в Україні ", крім повноважень, передбаче них пунктами 6 - 9 статті 11 вказа ного Закону.

Господарські суб'єкти пови нні в установленому порядку подавати необхідну інформац ію для здійснення контролю з а правильністю встановлення і застосування цін.

Постановою Кабінету Мініс трів України від 13 вересня 2000 р . N 1432 постановлено утворити у с кладі Міністерства економік и на базі Державної інспекці ї з контролю за цінами та держ авних інспекцій з контролю з а цінами в Автономній Респуб ліці Крим, областях, містах Ки єві та Севастополі урядовий орган державного управління - Державну інспекцію з контро лю за цінами та її територіал ьні органи - державні інспекц ії з контролю за цінами в Авто номній Республіці Крим, обла стях, містах Києві та Севасто полі.

Положенням про Державну ін спекцію з контролю за цінами , затвердженим постановою Ка бінету Міністрів України від 13 грудня 2000 р. N 1819, встановлено, що основними завданнями Держці нінспекції є організація та здійснення контрольно-нагля дових функцій з питань додер жання центральними та місцев ими органами виконавчої влад и, Радою міністрів Автономно ї Республіки Крим, підприємс твами, установами та організ аціями вимог щодо формування , встановлення та застосуван ня цін і тарифів.

Держцінінспекція відповід но до покладених на неї завда нь:

у межах своєї компетенції з дійснює перевірки додержанн я порядку формування, встано влення і застосування цін і т арифів, а також їх економічно го обґрунтування;

вживає відповідно до закон одавства заходів за порушенн я підприємствами, установами та організаціями порядку фо рмування, встановлення і зас тосування цін і тарифів, а так ож невиконання вимог органів державного контролю за ціна ми.

Держцінінспекція має прав о, зокрема:

проводити в органах викона вчої влади, Раді міністрів Ав тономної Республіки Крим, пі дприємствах, установах та ор ганізаціях незалежно від фор ми власності перевірки бухга лтерських документів, книг, з вітів, калькуляцій та інших д окументів, пов'язаних з форму ванням, встановленням і заст осуванням цін і тарифів;

одержувати в установленом у порядку від органів викона вчої влади, Ради міністрів Ав тономної Республіки Крим, пі дприємств, установ та органі зацій матеріали та інформаці ю, необхідну для виконання по кладених на неї завдань;

приймати рішення про вилуч ення до відповідного бюджету сум всієї необґрунтовано од ержаної підприємством, устан овою, організацією виручки у результаті порушення держав ної дисципліни цін та штрафу у двократному її розмірі, а та кож звертатись з позовами до судів про стягнення з підпри ємств, установ та організаці й зазначених сум у разі невик онання ними рішень державних інспекцій з контролю за ціна ми.

Держцінінспекція має тери торіальні органи - державні і нспекції з контролю за цінам и в Автономній Республіці Кр им, областях, містах Києві та С евастополі, які становлять є дину систему органів державн ого контролю за цінами і мают ь права, передбачені пунктам и 5, 6 цього Положення.

Положеннями статті 14 Закону України «Про ціни і ціноутво рення» передбачена відповід альність за порушення держав ної дисципліни цін.

Вся необґрунтовано одержа на підприємством, організаці єю сума виручки в результаті порушення державної дисципл іни цін та діючого порядку ви значення вартості будівницт ва, що здійснюється із залуче нням коштів Державного бюдже ту України, бюджету Автономн ої Республіки Крим, місцевих бюджетів, а також коштів держ авних підприємств, установ т а організацій підлягає вилуч енню в доход відповідного бю джету залежно від підпорядко ваності підприємства, органі зації. Крім того, в позабюджет ні фонди місцевих Рад стягує ться штраф у двократному роз мірі необґрунтовано одержан ої суми виручки. Вказані суми списуються з рахунків підпр иємств і організацій в банкі вських установах за рішенням суду.

Інструкцією про порядок за стосування економічних та фі нансових (штрафних) санкцій о рганами державного контролю за цінами, затвердженою нака зом Міністерства економіки т а з питань європейської інте грації України, Міністерства фінансів України від 3 грудня 2001 р. N 298/519, зареєстрованого в Мін істерстві юстиції України 18 г рудня 2001 р. за N 1047/6238, також встанов лено, що підставою для застос ування економічних санкцій з а порушення державної дисцип ліни цін є одержання суб'єкта ми господарювання необґрунт ованої виручки в результаті порушення ними чинного в пер іоді, що перевіряється, поряд ку встановлення та застосува ння цін і тарифів, які регулюю ться уповноваженими органам и відповідно до вимог законо давства.

Необґрунтовано одержана с уб'єктом підприємницької дія льності сума виручки, що підл ягає вилученню в дохід бюдже ту, обчислюється при порушен ні порядку встановлення і за стосування цін (тарифів), що ре гулюються уповноваженими ор ганами, - як різниця між фактич ною виручкою від реалізації продукції (послуг, робіт) та її вартістю за цінами і тарифам и, сформованими згідно з вимо гами законодавства.

Аналізуючи викладені вищ е обставини в їх сукупності, с уд дійшов висновку про обґру нтованість позовних вимог, о скільки при винесенні оскарж уваного рішення відповідаче м порушено норми Закону Укра їни «Про телекомунікації». А дже, Законом України «Про тел екомунікації»чітко встанов лено, що споживачі під час зам овлення та/або отримання тел екомунікаційних послуг мают ь право на безоплатне отрима ння від оператора вичерпної інформації щодо змісту, якос ті, вартості та порядку надан ня телекомунікаційних послу г та рахунків за надані телек омунікаційні послуги. При ць ому законом покладено обов' язок на такого оператора за у мови особистого звернення сп оживача надання розшифровки суми за той розрахунковий пе ріод, до якого споживач має пр етензії, із зазначенням повн ої інформації про використан і послуги.

Як свідчать матеріали спра ви, а відповідачем не запереч ується, що позивач безоплатн о надає рахунки за надані тел екомунікаційні послуги. Судо м встановлено, що підставою д ля винесення оскаржуваного р ішення є встановлення тарифі в за надання послуги з розшиф ровки переговорів на папері, наданих телекомунікаційних послуг за встановлену позив ачем плату.

За результатом розгляду сп рави судом встановлено, що по зивач є оператором зв' язку, який самостійно встановлює тарифи за надання розшифровк и на папері. Як свідчать матер іали справи та пояснення пре дставників сторін послуги зв ' язку надаються споживачев і на підставі договору, тобто про встановлені тарифи за на дання додаткових послуг, зок рема, за надання розшифровки на папері споживач обізнани й, що підтверджується відпов ідним укладенням договору пр о надання телекомунікаційни х послуг. Крім того, суд вважає необхідним зауважити, що зак оном покладено обов' язок на оператора зв' язку надання безкоштовно такої розшифров ки наданих послуг лише за умо ви звернення споживача за дл я узгодження оспорюваних ним сум. При цьому, Законом чітко визначено право оператора на встановлення тарифів на дод аткові послуги.

Відповідач не довів суду, що зазначена додаткова послуга позивача з надання споживач у розшифровки телефонних пер еговорів знаходиться у сфері державного регулювання цін.

Відповідно до статті 19 Конс титуції України правовий пор ядок в Україні ґрунтується н а засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушени й робити те, що не передбачено законодавством.

Органи державної влади та о ргани місцевого самоврядува ння, їх посадові особи зобов'я зані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосі б, що передбачені Конституці єю та законами України.

Враховуючи викладене вище , суд встановив, що хоча оскарж уване рішення прийнято в меж ах повноважень, проте відпов ідачем порушено норми Закону України «Про телекомунікаці ї»та Правил № 720, оскільки нада ння розшифровки наданих посл уг на папері без звернення сп оживача з метою отримання ви значених до оплати сум з мето ю їх узгодження або оскаржен ня є додатковою послугою опе ратора, передбаченою відпові дним договором, а, отже, підляг ає додатковій оплаті за угод ою сторін, тому позовні вимог и є обґрунтованими, а оскаржу ване рішення підлягає скасув анню.

Частиною 1 ст. 9 КАС України вс тановлено, що суд при вирішен ні справи керується принципо м законності, відповідно до я кого органи державної влади, органи місцевого самоврядув ання, їхні посадові і службов і особи зобов'язані діяти лиш е на підставі, в межах повнова жень та у спосіб, що передбаче ні Конституцією та законами України.

Суд також бере до уваги, що з гідно з ч. 3 ст. 2 КАС України у сп равах щодо оскарження рішень , дій чи бездіяльності суб'єкт ів владних повноважень адмін істративні суди перевіряють , чи прийняті (вчинені) вони:

1) на підставі, у межах повнов ажень та у спосіб, що передбач ені Конституцією та законами України;

2) з використанням повноваже ння з метою, з якою це повноваж ення надано;

3) обґрунтовано, тобто з урах уванням усіх обставин, що маю ть значення для прийняття рі шення (вчинення дії);

4) безсторонньо (неупереджен о);

5) добросовісно;

6) розсудливо;

7) з дотриманням принципу рі вності перед законом, запобі гаючи несправедливій дискри мінації;

8) пропорційно, зокрема з дот риманням необхідного баланс у між будь-якими несприятлив ими наслідками для прав, своб од та інтересів особи і цілям и, на досягнення яких спрямов ане це рішення (дія);

9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийнятт я рішення;

10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, д ій чи бездіяльності суб'єкт а владних повноважень обов 'язок щодо доказування прав омірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладаєт ься на відповідача, якщо він заперечує проти адмініс тративного позову.

Відповідач як суб'єкт владн их повноважень не довів прав омірність прийнятого ним ріш ення.

Зважаючи на всі наведені о бставини в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовні в имоги підлягають задоволенн ю в повному обсязі.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 94 К одексу адміністративного су дочинства України, якщо судо ве рішення ухвалене на корис ть сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд при суджує всі здійснені нею док ументально підтверджені суд ові витрати з Державного бюд жету України (або відповідно го місцевого бюджету, якщо ін шою стороною був орган місце вого самоврядування, його по садова чи службова особа).

Таким чином, судові витрати позивача підлягають відшкод уванню йому з Державного бюд жету України в розмірі 3,40 грн.

Керуючись ст.ст. 9, 69-71, 94, 158-163 КАС України, Окружний адміністр ативний суд міста Києва, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позо в задовольнити повністю.

Скасувати рішення Державн ої інспекції з контролю за ці нами в місті Києві про застос ування економічних санкцій з а порушення державної дисцип ліни цін № 27 від 20.05.2008 р.

Стягнути з Державного бюдж ету України на користь Київс ького дочірнього підприємст ва «Фарлеп»(юр.адреса: 01011, м. Киї в, пров. Кутузова, 3; факт.адреса : 03680, м. Київ, вул. Фізкультури, 30-в , код ЄДРПОУ 25277091) витрати зі спл ати судового збору у розмірі 3 (три) грн. 40 (сорок) копійок.

Постанова відповідно до ч. 1 ст. 254 Кодексу адміністрати вного судочинства України на бирає законної сили після за кінчення строку подання заяв и про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подан о.

Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції протягом десяти днів з дня її складення в повному об сязі за правилами, встановле ними ст. ст. 185-187 Кодексу адміні стративного судочинства Укр аїни, шляхом подання через су д першої інстанції заяви про апеляційне оскарження з нас тупним поданням протягом два дцяти днів апеляційної скарг и. Апеляційна скарга може бут и подана без попереднього по дання заяви про апеляційне о скарження, якщо скарга подає ться у строк, встановлений дл я подання заяви про апеляцій не оскарження.

Суддя О .В.Кротюк

Дата ухвалення рішення29.10.2008
Оприлюднено09.11.2009
Номер документу2324799
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —9/451

Постанова від 29.09.2009

Господарське

Вищий господарський суд України

Цвігун В.Л.

Постанова від 04.02.2008

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Шевчук О.Б.

Ухвала від 12.08.2009

Господарське

Вищий господарський суд України

Цвігун В.Л.

Ухвала від 15.06.2009

Господарське

Господарський суд Київської області

Рябцева О.О.

Ухвала від 26.05.2009

Господарське

Господарський суд Київської області

Рябцева О.О.

Ухвала від 06.05.2009

Господарське

Господарський суд Київської області

Рябцева О.О.

Постанова від 14.04.2009

Господарське

Вищий господарський суд України

Цвігун В.Л.

Ухвала від 20.03.2009

Господарське

Вищий господарський суд України

Цвігун В.Л.

Постанова від 29.10.2008

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кротюк О.В.

Ухвала від 15.11.2007

Господарське

Житомирський апеляційний господарський суд

Горшкова Н.Ф.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні