33/330
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-Б тел.230-31-34
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
№ 33/330
14.10.08
Суддя Мудрий С.М. розглянувши справу
за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Универсалстрой XXI век»
до товариства з обмеженою відповідальністю «Термо-Шилд»
про стягнення 62 860, 00 грн.
За участю представників сторін:
від позивача: Дуднік Л.О. –представник за довіреністю б/н від 18.08.2008 року;
від відповідача: не з'явився.
встановив :
Товариство з обмеженою відповідальністю «Универсалстрой XXI век»звернулося до Господарського суду м. Києва з позовом до товариства з обмеженою відповідальністю «Термо-Шилд»про стягнення боргу в сумі 62 860, 00 грн. за договором підряду № 18/03 від 18.03.2008 року.
Свої позовні вимоги позивач обґрунтовує тим, що 18.03.2008 року між ним та товариством з обмеженою відповідальністю «Термо-Шилд»був укладений договір підряду № 18/03, відповідно до умов якого позивач зобов'язується за дорученням відповідача власними силами і засобами забезпечити відповідно до проектної документації, умов договору виконання будівельних робіт –улаштування залізобетонних конструкцій, зведення металевого каркасу, обшивка метало каркасу профлистом пов'язаних з будівництвом складського приміщення за адресою: Київська область, м. Бориспіль, вул. Індустріальна, 5, а відповідач зобов'язується прийняти виконані роботи та оплатити їх відповідно до умов договору.
Відповідно до п. 2.2 договору позивач зобов'язаний приступити до виконання робіт (етапу робіт) не пізніше 3-х робочих днів після здійснення відповідачем попередньої оплати (авансу) за відповідні роботи (етап робіт), за умови, якщо відповідач своєчасно та належним чином виконані зобов'язання щодо передачі фронту робіт, передачі проектної документації, поставки матеріалів відповідачем.
На виконання умов договору відповідач здійснив попередню оплату за підрядні роботи 28.03.2008 року, 31.03.2008 року та 17.04.2008 року на загальну суму 130 000 грн., що підтверджується банківськими виписками наявними в матеріалах справи.
За період з 28.03.2008 року по день подання позовної заяви позивачем виконані роботи на загальну суму 292 695, 10 грн., а саме:
- за актом приймання-передачі виконаних робіт від 31.03.2008 року на суму 14 840, 11 грн.;
- за актом приймання-передачі виконаних робіт від 31.03.2008 року на суму 4 096, 00 грн.;
- за актом приймання-передачі виконаних робіт за червень 2008 року на суму 209 956, 99 грн.;
- за актом приймання-передачі виконаних робіт за липень 2008 року на суму 64 602, 00 грн.
Дані роботи частково оплачені відповідачем на суму 130 000, 00 грн. та проведено зарахування зустрічних вимог по іншому об'єкту на суму 36 033, 00 грн.
Таким чином, заборгованість відповідача по договору підряду та фактично виконаним роботам становить 62 860, 00 грн., оскільки до заборгованості не входить вартість виконаних підрядних робіт в сумі 64 602, 00 по акту приймання-передачі виконаних робіт за липень 2008 року термін оплати по якому не настав станом на день подання позовної заяви.
Ухвалою Господарського суду м. Києва від 15.09.2008 року порушено провадження у справі, розгляд справи призначено на 30.09.2008 року.
У судове засідання 30.09.2008 року представники сторін не з'явилися, вимоги ухвали Господарського суду м. Києва від 15.09.2008 року не виконали, про поважні причини неявки суд не повідомили, хоча про час і місце судового засідання були повідомленні належним чином, що підтверджується повідомленнями про вручення поштових відправлень №06067313 та № 06067224.
Враховуючи те, що неявка представників сторін перешкоджає вирішенню спору суд відклав розгляд справи на 07.10.2008 року.
07.10.2008 року представник відповідача у судове засідання не з'явився, вимоги ухвали суду не виконав, про поважні причини неявки суд не повідомив.
Ухвалою Господарського суду м. Києва від 07.10.2008 року розгляд справи відкладено до 14.10.2008 року у зв'язку із неявкою представника відповідача та необхідністю витребування додаткових доказів по справі.
У судове засідання 14.10.2008 року представник відповідача не з'явився, вимоги ухвали суду не виконав, про поважні причини неявки суд не повідомив.
Представник позивача підтримав позовні вимоги та просив суд стягнути з відповідача 62 860, 00 грн. заборгованості по договору підряду, 630, 00 грн. витрат по сплаті державного мита та витрати на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу у розмірі 118, 00 грн.
Відповідно до статті 75 ГПК України справа розглядається за наявними в ній матеріалами.
Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши наявні в матеріалах справи докази суд вважає, що позовні вимоги позивача підлягають задоволенню в повному обсязі.
Відповідно до ч.1 статті 509 ЦК України зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку.
Згідно ч.2 статті 509 ЦК України зобов'язання виникають з підстав, встановлених статтею 11 цього Кодексу.
Пункт 1 ч.2 статті 11 ЦК України передбачає, що підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є договори та інші правочини.
Відповідно до ч. 1 статті 202 ЦК України правочином є дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
Згідно ч.1 статті 626 ЦК України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
Частина 1 статті 837 ЦК України передбачає, що за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу.
18.03.2008 року між товариством з обмеженою відповідальністю «Универсалстрой XXI век»та товариством з обмеженою відповідальністю «Термо-Шилд»було укладено договір підряду № 18/03.
Відповідно до п.1.1 договору підрядник зобов'язується за дорученням замовника власними силами і засобами забезпечити відповідно до проектної документації, умов договору виконання будівельних робіт –улаштування залізобетонних конструкцій, зведення металевого каркасу, обшивка метало каркасу профлистом пов'язаних з будівництвом складського приміщення за адресою: Київська область, м. Бориспіль, вул. Індустріальна, 5, а замовник зобов'язується прийняти виконані роботи та оплатити їх відповідно до умов цього договору.
Згідно п. 2.1 договору термін виконання робіт визначається за умови стабільного та своєчасного фінансування замовником, та належного і своєчасного постачання замовником матеріалів і складає 49 (сорок дев'ять робочих днів).
Підрядник зобов'язаний приступити до виконання робіт (етапу робіт) не пізніше 3-х робочих днів після здійснення замовником попередньої оплати (авансу) за відповідні роботи (етап робіт), за умови, якщо замовником своєчасно та належним чином виконані зобов'язання щодо передачі фронту робіт, передачі проектної документації, поставки матеріалів замовником, якщо здійснення таких поставок покладено на останнього (п. 2.2 договору).
Відповідно до п. 10.1.1 договору попередня оплата (аванс) за виконання робіт (етапу робіт) здійснюється у розмірі 100 000, 00 грн.
На виконання п. 2.2 договору відповідач здійснив попередню оплату на суму 28 000, 00 грн. 28.03.2008 року, 31.03.2008 року на суму 2 000, 00 грн. та 17.04.2008 року на суму 50 000, 00 грн., що підтверджується банківськими виписками наявними в матеріалах справи.
Пунктом 10.1.2 договору передбачено, що остаточний розмір вартості робіт (етапу робіт) та матеріалів замовник сплачує на підставі підписаних сторонами актів виконаних робіт форми КБ-2В та довідок КБ-3.
Згідно п. 10.2 договору оплата виконаних робіт (етапу робіт) здійснюється наступним чином:
1) підрядник надає замовнику акт приймання виконаних робіт форми КБ-2В та довідку про їх вартість форми КБ-3 (п. 10.2.1 договору);
2) замовник протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів підписує акт виконаних робіт та довідку або, у випадку виникнення зауважень щодо робіт, повертає неузгоджений акт виконаних робіт підряднику з дефектним актом (п. 10.2.2 договору);
3) оплата виконаних робіт здійснюється замовником протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання акту виконаних робіт та довідки.
31.03.2008 року сторони підписали та скріпили печатками акт приймання виконаних підрядних робіт за березень 2008 року на суму 4 096, 20 грн., акт приймання виконаних підрядних робіт за березень 2008 року на суму 14 840, 11 грн. та довідку про вартість виконаних підрядних робіт за березень 2008 року.
Також, сторони 30.06.2008 року підписали акт приймання виконаних підрядних робіт за червень 2008 року та довідку про вартість виконаних підрядних робіт за червень 2008 року на суму 209 956, 99 грн.
Отже, відповідач повинен був оплатити за зазначеними актами в строк до 04.04.2008 року та 04.07.2008 року відповідно.
28.07.2008 року відповідач здійснив часткову оплату за виконані роботи в сумі 50 000, 00 грн. З урахуванням попередньої оплати загальна сума оплаченої роботи становить 130 000, 00 грн.
Крім того, позивач провів зарахування зустрічних вимог по іншому об'єкту на суму 36 033, 00 грн., згідно акту взаємозаліку № 1 від 11.07.2008 року.
Враховуючи вищезазначене, факт наявності основної заборгованості за договором у відповідача перед позивачем в сумі 62 860, 00 грн. належним чином доведений, документально підтверджений і відповідачем не спростований, тому позовні вимоги в частині стягнення основного боргу визнаються судом обґрунтовані та такими, що підлягають задоволенню.
Відповідно до статті 49 ГПК України витрати по сплаті державного мита та витрати на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу покладаються на відповідача.
На підставі викладеного, керуючись ст. 49, 75, ст.ст. 82-85 Господарського процесуального кодексу України, суд -
ВИРІШИВ:
1. Позовні вимоги задовольнити повністю.
2. Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю «Термо-Шилд»(04071, м. Київ, вул. Межигірська, 43, кв. 53; р/р 26006052705103 в Печерській філії КБ «Приватбанк» у м. Києві, МФО 300711, код ЄДРПОУ 32454337) або з будь-якого рахунку, виявленого державним виконавцем під час виконання судового рішення, на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Универсалстрой XXI век»(юридична адреса: 54003, м. Миколаїв, вул. Колодязна, 16, кв. 43; поштова адреса: 02099, м. Київ, а/с № 180; р/р 26007300044136 в АКБ «Форум», МФО 322948, код ЄДРПОУ 35066421) суму заборгованості у розмірі 62 860 (шістдесят дві тисячі вісімсот шістдесят) грн. 00 коп., витрати по сплаті державного мита в сумі 630 (шістсот тридцять) грн. 00 коп. та 118 (сто вісімнадцять) грн. 00 коп. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.
3. Після набрання рішенням законної сили видати наказ.
Рішення набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня його прийняття.
Суддя Мудрий С.М.
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 14.10.2008 |
Оприлюднено | 26.11.2008 |
Номер документу | 2368670 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Рудовська Інна Анатоліївна с
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні