Постанова
від 15.05.2012 по справі 33/69-2/152
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

01601, м.Київ, пров. Рильський, 8 т. (044) 278-46-14

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15.05.2012 № 33/69-2/152

Київський апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:

головуючого: Андрієнка В.В.

суддів: Чорної Л.В.

Буравльова С.І.

за участю представників сторін:-

від Прокуратури: Нозрякова Ю.В., посвідчення № НОМЕР_3 від 09.02.2012 року,

позивача 1: ОСОБА_3, довіреність № 31-15030-02/13 від 08.05.2012 року,

позивача 2: ОСОБА_4, довіреність № 25/361 від 27.12.2011 року,

відповідача: не з'явився.

розглянувши у від- критому судовому засіданні апеляційну скаргу-Заступника прокурора Оболонського району міста Києва

на рішення господарського суду м. Києва від 06.03.2012 р.

у справі № 33/69-2/152 (суддя Домнічева І.О.)

за позовом Заступника прокурора Оболонського району міста Києва в інтересах держави в особі Міністерства фінансів України та Публічного акціонерного товариства "Акціонерний комерційний банк "Київ"

до Відкритого акціонерного товариства "Завод сантехнічних заготовок"

про стягнення 983 197,27 грн.

В С Т А Н О В И В:

Заступник прокурора Оболонського району міста Києва звернувся до суду в інтересах держави в особі Міністерства фінансів України та Публічного акціонерного товариства "Акціонерний комерційний банк "Київ" з позовом про стягнення з Відкритого акціонерного товариства "Завод сантехнічних заготовок" заборгованості за кредитним Договором № 97/07 від 19.11.2007р. по відсоткам в сумі 729 795,75 грн., по комісії в сумі 69 868,96 грн. та по пені за несвоєчасну сплату процентів за кредитом в сумі 183 532,56 грн.

Під час розгляду справи у місцевому господарському суді прокурором були подані уточнення до позовної заяви, згідно із якими прокуратура відмовляється від вимог про стягнення пені та просить суд стягнути з Відкритого акціонерного товариства "Завод сантехнічних заготовок" на користь Публічного акціонерного товариства "Акціонерний комерційний банк "КИЇВ" заборгованість за Кредитним договором № 97/07 від 19.11.2007 по простроченим процентам в сумі 2 584 126 грн. 57 коп. та по простроченій заборгованості по комісії за супроводження кредиту в сумі 247 922 грн. 12 коп.

Рішенням господарського суду міста Києва від 06.03.2012 р. в задоволенні позову відмовлено повністю.

Не погоджуючись з прийнятим рішенням, Заступник прокурора Оболонського району міста Києва звернувся до Київського апеляційного господарського суду з апеляційною скаргою в якій просить суд рішення скасувати та прийняти нове рішення про задоволення позовних вимог.

Свої вимоги апелянт обґрунтовує тим, що рішення місцевого господарського суду прийняте з неповним з'ясуванням обставин, що мають значення для справи, місцевий господарський суд неправильно застосував і порушив норми процесуального та матеріального права.

Зокрема прокурор стверджує про те, що оскільки інтереси держави збігаються з інтересами банку, позовні вимоги заявлені прокурором в інтересах держави в особі ПАТ «АКБ «Київ».

Відповідач просив суд рішення залишити без змін з огляду на його законність та обґрунтованість.

Дослідивши матеріали справи, обговоривши доводи апеляційної скарги, колегія суддів відзначає наступне.

19.11.2007 року між акціонерним банком "Київ" та відкритим акціонерним товариством "Завод сантехнічних заготовок" був укладений кредитний договір № 97/07 про надання кредиту у вигляді відновлюваної відкличної кредитної лінії на поповнення обігових коштів на наступних умовах: ліміт кредиту 10 000 000,00 гривень; строк користування кредитом з 19 листопада 2007 року до 18 листопада 2008 року (включно); розмір плати за користування кредитом 16 % річних (пункт 2.1).

Пунктом 2.3 Кредитного договору передбачено, що Відповідач повертає кредит не пізніше 18 листопада 2008 року.

Проценти за користування кредитом нараховуються на рахунок №20687000099120 у валюті кредиту, починаючи з дня перерахування коштів, щомісячно, не пізніше останнього робочого дня місяця, за період фактичного користування фактичною сумою кредиту, з розрахунку фактичної кількості днів поточного року (пункт 2.4 Кредитного договору).

Згідно з пунктом 4.4 Кредитного договору Відповідач зобов'язувався:

- забезпечити своєчасне повернення кредиту, сплату процентів та належне виконання всіх інших своїх зобов'язань за цим Договором, а також сплачувати комісії за кредитне обслуговування згідно діючих Тарифів банку, а саме: за оформлення кредиту в розмірі 0,5% від суми кредиту, визначеної у пункті 2.1 даного договору на рахунок № 6111100101 не пізніше дати надання кредитних коштів, за супроводження кредиту в розмірі 0,2% від середньоденного залишку на рахунку № 206212000099120, на рахунку № 29097000099120 щомісячно не пізніше останнього робочого дня поточеного місяця (підпункт 4.4.1);

- у разі виникнення заборгованості за кредитом та процентами, кошти на погашення вказаної заборгованості в першу чергу направляти на сплату процентів (підпункт 4.4.8);

- нараховані проценти за користування кредитними коштами перераховувати на рахунок № 29097000099120 або 20687000099120 в АКБ "Київ", МФО 322498 щомісячно не пізніше останнього робочого дня поточного місяця (підпункт 4.4.9).

Розділом 5 Кредитного договору сторонами визначений порядок здійснення погашення, згідно з яким грошові кошти Позичальника на погашення заборгованості за цим договором направляються в такій черговості:

- на сплату прострочених процентів за користування кредитом;

- на сплату простроченої суми кредиту;

- на сплату нарахованих процентів за поточний період;

- на сплату суми кредиту, що підлягає погашенню за графіком;

- на сплату штрафних санкцій;

- на сплату суми кредиту, строк повернення якої не настав, та інші платежі за договором (пункт 5.1).

У подальшому між Позивачем-2 та Відповідачем було укладено ряд додаткових угод до вказаного Кредитного договору щодо зміни розміру процентів за користування кредитом, строків та розміру сплати комісії за кредитне обслуговування, які є невід'ємними частинами Кредитного договору.

Так, Додатковою угодою № 1 від 25.04.2008 внесено зміни до пункту 2.1 Кредитного договору, і розмір плати за користування кредитом встановлено у 20,6% річних.

27.05.2008 укладено додаткову угоду № 2, якою змінено пункт 4.4.1 Кредитного договору щодо повернення кредиту, сплати процентів та комісії за кредитне обслуговування згідно діючих тарифів Банку, а саме:

- за оформлення кредиту в розмірі 0,5% від суми кредиту сплатити на рахунок № 6111100101 не пізніше дати надання кредитних коштів;

- за супроводження кредиту в розмірі 0,2% від середньоденного залишку на рахунок № 20621000099120, на рахунок № 29097000099120 у такому порядку: за період з 01.05.2008 до 30.06.2008 в строк до 01.07.2008, а починаючи з 01.07.2008 нарахована комісія за супроводження кредиту сплачується щомісячно не пізніше останнього робочого дня поточного місяця.

06.10.2008 укладено додаткову угоду № 3, якою внесено зміни до пункту 2.1 Кредитного договору щодо розміру плати за користування кредитом, яким з 01.11.2008 встановлено дану плату у розмірі 25% річних.

На виконання взятих на себе зобов'язань за Кредитним договором Позивач-2 перерахував кошти в сумі 9 907 460,19 грн. на позичковий рахунок відповідача № 20621000099120.

Згідно із ст. 35 ГПК України, обставини, визнані господарським судом загальновідомими, не потребують доказування. Факти, встановлені рішенням господарського суду (іншого органу, який вирішує господарські спори) під час розгляду однієї справи, не доводяться знову при вирішенні інших спорів, в яких беруть участь ті самі сторони.

Рішенням Господарського суду м. Києва у справі № 34/28 від 18.03.2009 року було частково задоволено позов АКБ "Київ"до ВАТ "Завод сантехнічних заготовок", стягнуто з ВАТ "Завод сантехнічних заготовок"на користь АКБ "Київ"відповідно до умов Кредитного договору та станом на 23.02.2009р. - 8 733 621,27 грн. заборгованості за кредитом, 248 277,44 грн. заборгованості за процентами, 53 357,09 грн. заборгованості по комісії, 553 251,36 грн. пені за несвоєчасне повернення кредиту, 9 728,79 грн. пені за несвоєчасне повернення процентів за кредитом та судові витрати.

Рішенням Господарського суду м. Києва у справі № 4/764 від 04.02.2010 року було повністю задоволено позов АКБ "Київ"до ВАТ "Завод сантехнічних заготовок", стягнуто з Відкритого акціонерного товариства "Завод сантехнічних заготовок"на користь Публічного акціонерного товариства "Акціонерний комерційний банк "Київ"за період з 28.04.2009р. по 31.10.2009р. - 865 133 грн. 53 коп. заборгованості по простроченим відсоткам та 122 270 грн. 68 коп. комісії за кредитне обслуговування.

Згідно з частинами 1 та 2 статті 509 ЦК України зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Зобов'язання виникають з підстав, встановлених статтею 11 цього Кодексу.

Пунктом 1 частини 2 статті 11 ЦК України передбачено, що однією із підстав виникнення цивільних прав та обов'язків є договори та інші правочини.

Відповідно до частини 1 статті 1054 ЦК України за кредитним договором банк або інша фінансова установа (кредитодавець) зобов'язується надати грошові кошти (кредит) позичальникові у розмірі та на умовах, встановлених договором, а позичальник зобов'язується повернути кредит та сплатити проценти.

Відповідно до статті 193 ГК України суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов'язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться (частина 1). Кожна сторона повинна вжити усіх заходів, необхідних для належного виконання нею зобов'язання, враховуючи інтереси другої сторони та забезпечення загальногосподарського інтересу (частина 2). Не допускаються одностороння відмова від виконання зобов'язань (частина 7).

Аналогічні положення містяться і у статтях 525, 526 ЦК України.

Частиною 1 статті 530 ЦК України передбачено, що якщо у зобов'язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).

Матеріалами даної справи №33/69-2/152, та визнаним судом обґрунтованим розрахунком заборгованості від 11.10.2011р. підтверджується порушення Відповідачем умови Кредитного договору, що має наслідком існування у Відповідача перед Позивачем-2 простроченої заборгованості по процентам за період з 01.08.2010 року по 06.10.2011 року в сумі 2 584 126,57 грн. та по комісії за супроводження кредиту за період з 01.08.2010 року по 06.10.2011 року в сумі 247 922,12 грн.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 22.07.2010 року на підставі ст. 53 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" порушено провадження у справі №44/458-6 про банкрутство Відповідача, відкрито процедуру санації та введено мораторій на задоволення вимог кредиторів, і 17.08.2010р. в газеті "Голос України"№152 було опубліковано оголошення про порушення Господарським судом м. Києва провадження у справі №44/458-6 про банкрутство Відповідача.

Позивачем-2 було заявлено кредиторські вимоги до Відповідача в межах справи № 44/458-б про банкрутство Відповідача на загальну суму 13 187 245,04 грн. станом на 21.07.2010.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 03.10.2011 у справі №44/458-6 Позивача-2 визнано кредитором Відповідача першої та шостої черги на суму 13187245,04 грн., з яких:

- першої черги на суму 12 044 454,49 грн.;

- шостої черги на суму 1 142 790,55 грн.

Вказана вище сума включає наступну заборгованість Відповідача перед Позивачем-2 за Кредитним договором:

- заборгованість за кредитом - 8 733 621,27 грн.;

- заборгованість по процентам за період з 19.11.2007 по 20.07.2010р. - 2 949 263,86 грн.;

- пеня за несвоєчасне повернення кредиту за період з 22.01.2010 по 20.07.2010 861 278,62 грн.;

- пеня за несвоєчасну сплату процентів за кредитом за період з 22.01.2010 по 20.07.2010 - 245 783,89 грн.;

- комісія за обслуговування кредиту за вказаний період - 361 569,36 грн.;

- заборгованість по сплаті державного мита та витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу на загальну суму 35 728,04 грн.

Тобто, оскільки предметом даного спору по справі № 33/69-2/152 є стягнення заборгованості по процентам за користування кредитом та комісії за супроводження кредиту по Кредитному договору за період з 01.08.2010 по 06.10.2011, то заявлені по даній справі вимоги у відповідності до положень Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" є поточними вимогами, і дія мораторію на них не поширюється (зокрема з врахуванням того, що від вимог про стягнення на користь Позивача-2 пені, Прокуратура в уточненні до заяви про збільшення позовних вимог, відмовилась).

Прокуратура зазначає, що пред'являючи позов в інтересах держави в особі Міністерства фінансів України (Позивача-1), представницькі повноваження Прокурора направлені на захист Міністерства фінансів України як органу у системі центральних органів виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної фінансової, бюджетної, податкової, митної політики у сфері державного фінансового контролю та інших завдань, передбачених Положенням про міністерство фінансів України, затвердженого Указом Президента України від 08.04.2011 №446.

Постановою Кабінету Міністрів України "Про капіталізацію акціонерного комерційного банку "Київ" від 10 червня 2009 року № 566 прийнято рішення про участь держави в капіталізації Публічного акціонерного товариства "Акціонерний комерційний банк "Київ" (Позивача-2, Банку) шляхом придбання акцій додаткової емісії зазначеного банку в сумі 3565294000 гривень в обмін на облігації внутрішньої державної позики.

Пунктом 1 зазначеної постанови встановлено, що після придбання державою в особі Міністерства фінансів акцій додаткової емісії акціонерного комерційного банку "Київ" та належного оформлення корпоративних прав на придбані акції частка держави у статутному капіталі зазначеного банку становитиме 99,936931402 відсотка.

Міністерство фінансів України (Позивач-1) вважає, що відносини, щодо повернення коштів за кредитними договорами та нарахованих процентів впливають на інтереси Міністерства фінансів України, оскільки останнє є учасником Банку та має право на отримання частини доходу від діяльності Банку.

На думку прокуратури порушення кредитних зобов'язань перед Банком (Позивачем-2) призводить до погіршення платоспроможності Банку та до збільшення невиконаних ним зобов'язань перед кредиторами, в тому числі перед державою в особі Національного банку України та може поглибити кризові явища у банківській сфері та державі в цілому. Враховуючи, що одним із основних завдань Міністерства фінансів України є забезпечення реалізації державної фінансової, бюджетної, податкової і митної політики, приймаючи до уваги інтереси держави стосовно забезпечення відновлення стабільності банківської системи, Прокуратура вважає що вірно зазначила Міністерство фінансів України як позивача.

Також Прокуратура вважає, що відсутність надходжень коштів за Кредитним договором перешкоджає Банку виконувати свої зобов'язання по виплаті вкладникам (фізичним та юридичним особам) нарахованих відсотків по депозитам, що призводить до порушення прав та інтересів останніх, захист у даній сфері яких забезпечується державою. На думку Прокуратури порушення прав вкладників становить загрозу економічній безпеці держави, і тому в даному випадку інтереси держави збігаються з інтересами Банку, у зв'язку з чим позовні вимоги заявлені заступником прокурора в інтересах держави в особі публічного акціонерного товариства "Акціонерний комерційний банк "Київ" (Позивач-2, Банк).

В огляду на наведене, Прокуратура заявляє позов в інтересах держави в особі Міністерства фінансів України та Публічного акціонерного товариства "Акціонерний комерційний банк "Київ" просить суд стягнути з Відкритого акціонерного товариства "Завод сантехнічних заготовок" (Відповідача) на користь Публічного акціонерного товариства "Акціонерний комерційний банк "КИЇВ"(позивач-2) заборгованість за Кредитним договором № 97/07 від 19.11.2007 по простроченим процентам в сумі 2 584 126 грн. 57 коп. та по простроченій заборгованості по комісії за супроводження кредиту в сумі 247 922 грн. 12 коп.

Згідно з ч.ч. 1, 2 ст. 2 ГПК України господарський суд порушує справи за позовними заявами прокурорів та їх заступників, які звертаються до господарського суду в інтересах держави, і в яких вони самостійно визначають, в чому саме полягає порушення інтересів держави і обґрунтовують необхідність їх захисту.

Відповідно до ст. 29 ГПК України, прокурор бере участь у розгляді справ, зокрема, за його позовами, і у разі прийняття господарським судом позовної заяви, поданої прокурором в інтересах держави в особі органу, уповноваженого здійснювати функції держави у спірних правовідносинах, зазначений орган набуває статусу позивача.

Конституційний суд України в рішенні від 08.04.1999 року № 3-рп/99 (справа про представництво прокуратурою України інтересів держави в арбітражному суді) (далі -рішення КСУ) визначив, що прокурор чи його заступник у кожному конкретному випадку самостійно визначає з посиланням на законодавство, на підставі якого подається позов, в чому саме відбулося чи може відбутися порушення матеріальних чи інших інтересів держави, обґрунтовує у позовній заяві необхідність їх захисту та зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах.

Орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах, фактично є позивачем у справі, порушеній за позовною заявою прокурора, і на підставі ч. 1 ст. 2 ГПК України є стороною в процесі.

Пунктом 2 резолютивної частини рішення КСУ визначено, що під поняттям "орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах", треба розуміти орган державної влади або орган місцевого самоврядування, який законом наділений повноваженнями органу виконавчої влади.

Таким чином, з огляду на наведене вище, прокурор не може здійснювати представництво інтересів держави в господарському суді, зокрема шляхом звернення до господарського суду з позовною заявою в інтересах інших осіб, крім держави в особі органу державної влади або органу місцевого самоврядування, якому законом надано повноваження органу виконавчої влади (аналогічної думки дотримується Верховний суд України в Постанові від 30.05.2006р. Судової палати у господарських справах про перегляд Постанови Вищого господарського суду України від 22.02.2006р. у справі №05-5-45/8280).

Постановою Кабінету Міністрів України "Про капіталізацію акціонерного комерційного банку "Київ"від 10 червня 2009 року № 566 прийнято рішення про участь держави в капіталізації Публічного акціонерного товариства "Акціонерний комерційний банк "Київ"(Позивача-2, Банку) шляхом придбання акцій додаткової емісії зазначеного банку в сумі 3565294000 гривень в обмін на облігації внутрішньої державної позики. Пунктом 1 зазначеної постанови встановлено, що після придбання державою в особі Міністерства фінансів акцій додаткової емісії акціонерного комерційного банку "Київ" та належного оформлення корпоративних прав на придбані акції частка держави у статутному капіталі зазначеного банку становитиме 99,936931402 відсотка.

Разом з тим, відповідно до положень Статуту Публічного акціонерного товариства "Акціонерний комерційний банк "Київ" (Позивача-2, Банку), він створений у формі публічного акціонерного товариства, є юридичної особою, має самостійний баланс, поточні рахунки, печатку і штампи та діє на принципах повної господарської самостійності, самоврядування і самоокупності, несе відповідальність за наслідки своєї господарської діяльності та виконання зобов'язань перед партнерами і бюджетом; може набувати майнових і особистих немайнових прав, укладати з іншими суб'єктами підприємницької діяльності та громадянами договори; відповідає за своїми зобов'язаннями усім належним йому на праві власності майном.

Отже, Публічне акціонерне товариство "Акціонерний комерційний банк "Київ" (Позивач-2, Банк) є самостійним господарюючим суб'єктом і відповідно до Закону України "Про банки і банківську діяльність" та ч. 1 ст. 92 ЦК України набуває цивільних прав та обов'язків, здійснює їх через свої органи, які діють згідно установчих документів та закону, і не є органом державної влади чи органом місцевого самоврядування.

Права та обов'язки акціонерів акціонерного товариства визначені Розділом V Закону України "Про акціонерні товариства", при цьому право акціонера на звернення до суду за захистом прав та інтересів акціонерного товариства чи інших акціонерів чи може бути наявне в акціонера та реалізоване ним лише за умови, що таке право передбачено статутом акціонерного товариства або якщо він уповноважений на це самим акціонерним товариством (чи його акціонерами -у випадку звернення з позовом від імені та в інтересах декількох акціонерів).

Вказане підтверджується Рекомендаціями Президії Вищого господарського суду України від 28.12.2007 року № 04-5/14 "Про практику застосування законодавства у розгляді справ, що виникають з корпоративних відносин", де зазначено, що законодавством не передбачено права акціонера звертатись до суду за захистом прав акціонерного товариства, крім випадків, коли він уповноважений на це відповідним товариством, або якщо таке право надається йому статутом акціонерного товариства.

У рішенні Конституційного Суду України № 18-рп/2004 від 01 грудня 2004 року у справі 1-10/2004 щодо офіційного тлумачення окремих положень частини першої статті 4 Цивільного процесуального кодексу України (справа про охоронюваний законом інтерес) зазначено, що акціонер може захищати свої безпосередні права чи охоронювані законом інтереси шляхом звернення до суду у випадку їх порушення, оспорювання чи невизнання самим акціонерним товариством, учасником якого він є, органами чи іншими акціонерами цього товариства. Порядок судового захисту порушених будь-ким, у тому числі третіми особами, прав чи охоронюваних законом інтересів акціонерного товариства, які не можуть вважатися тотожними простій сукупності індивідуальних охоронюваних законом інтересів його акціонерів, визначається законом. Отже, суди у вирішенні спорів за позовами акціонерів про захист прав акціонерного товариства, повинні досліджувати, чи уповноважений акціонер на представництво інтересів акціонерного товариства, і відсутність такого уповноваження може бути підставою для відмови у задоволенні позову.

Разом з тим, Публічне акціонерне товариство "Акціонерний комерційний банк "Київ", як акціонерне товариство не уповноважувало Міністерство фінансів України, як акціонера, на звернення до суду з даним позовом, і Статутом Позивача-2 наявність такого права у Міністерства фінансів України не передбачена (в матеріалах справи відсутні докази протилежного), і крім того таких повноважень, за відсутності вказання про це в Статуті, не надано Міністерству фінансів України і в силу закону.

Отже Прокуратурою не доведено, що Міністерство фінансів України, в інтересах якого прокурором заявлено позов, є державним органом якого уповноважено державою здійснювати її функції у спірних правовідносинах -господарських правовідносинах щодо виконання умов кредитного договором № 97/07 від 19.07.2007, сторонами якого є Публічне акціонерне товариство "Акціонерний комерційний банк "Київ"та Відкрите акціонерне товариство "Завод сантехнічних заготовок", і заявляючи позов в господарському процесі, прокуратура фактично звернулася не в інтересах держави, а в інтересах самостійного суб'єкта господарської діяльності - Публічного акціонерного товариства "Акціонерний комерційний банк "КИЇВ", що суперечить ст. 2 та 29 ГПК України.

Враховуючи вищевикладене, колегія суддів погоджується з висновком місцевого господарського суду про відмову у задоволенні позовних вимог Заступника прокурора Оболонського району міста Києва в інтересах держави в особі Міністерства фінансів України та Публічного акціонерного товариства "Акціонерний комерційний банк "Київ".

З урахуванням наведеного, судова колегія вважає, що рішення господарського суду м. Києва від 06.03.2012 року у справі № 33/69-2/152 прийнято з повним і достовірним встановленням всіх фактичних обставин, які мають значення для вирішення даного спору.

У зв'язку з цим, Київський апеляційний господарський суд не вбачає підстав для скасування рішення господарського суду м. Києва 06.03.2012 року у справі № 33/69-2/152.

Керуючись ст. ст. 99, 101, 103, 105 Господарського процесуального кодексу України, Київський апеляційний господарський суд , -

постановив:

Рішення господарського суду м. Києва від 06.03.2012 року у справі № 33/69-2/152 залишити без змін, а апеляційну скаргу Заступника прокурора Оболонського району міста Києва - без задоволення.

Головуючий суддя Андрієнко В.В.

Судді Чорна Л.В.

Буравльов С.І.

СудКиївський апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення15.05.2012
Оприлюднено25.05.2012
Номер документу24206829
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —33/69-2/152

Рішення від 06.03.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Домнічева І.О.

Постанова від 08.08.2012

Господарське

Вищий господарський суд України

Губенко H.M.

Ухвала від 11.10.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Васильченко Т.В.

Ухвала від 26.07.2012

Господарське

Вищий господарський суд України

Губенко H.M.

Постанова від 15.05.2012

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Андрієнко В.В.

Ухвала від 19.01.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Самсін Р.І.

Ухвала від 15.12.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Домнічева І.О.

Ухвала від 06.12.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Домнічева І.О.

Ухвала від 01.11.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Самсін Р.І.

Ухвала від 15.09.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Домнічева І.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні