ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
01032, м. Київ, вул. Комінтерну, 16 тел. 235-24-26
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
"16" травня 2012 р. Справа № 6/035-12
Господарський суд Київської області у складі судді Черногуза А.Ф., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за позовом Приватного підприємства «Левада»до Управління з питань економіки та власності виконкому Васильківської міської ради Київської області, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Васильківської міської ради Київської області про зобов'язання завершити приватизацію та укласти договір
та за зустрічним позовом Управління з питань економіки та власності виконкому Васильківської міської ради Київської області до приватного підприємства «Левада»про розірвання договору оренди № 163 від 02.01.2011 та зобов'язання вчинити дії,
представники за первісним позовом:
позивача: Рябчук О.С. (керівник згідно витягу з ЄДР),
ОСОБА_2 (дов. б/н від 10.04.2012р.),
відповідача: ОСОБА_3 (дов. № 478/09-26 від 12.12.2011р.),
третьої особи: ОСОБА_4 (дов. № 613/01-03 від 20.03.2012р.),
представники за зустрічним позовом:
позивача: ОСОБА_4 (дов. № 613/01-03 від 20.03.2012р.),
ОСОБА_3 (дов. № 478/09-26 від 12.12.2011р.),
відповідача: Рябчук О.С. (керівник згідно витягу з ЄДР),
ОСОБА_2 (дов. б/н від 10.04.2012р.).
СУТЬ СПОРУ:
У березні 2012р. Приватне підприємство «Левада»(далі -позивач за первісним позовом) звернулося до господарського суду Київської області з позовом до Управління з питань економіки та власності виконкому Васильківської міської ради Київської області (далі - відповідач за первісним позовом) про зобов'язання завершити приватизацію та укласти договір.
Ухвалою господарського суду Київської області від 02.04.2012р. порушено провадження у справі № 6/035-12 та призначено її до розгляду на 17.04.2012р.
12.04.2012р. позивачем подано клопотання про відкладення розгляду справи на більш пізніший термін.
17.04.2012р. відповідачем подано відзив № 782/01-3 від 10.04.2012р. на позовну заяву, в я кому він просить відмовити Приватному підприємству «Левада»з підстав, зазначених у даному відзиві.
Ухвалою господарського суду Київської області від 17.04.2012р. залучено до участі у розгляді справи в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Васильківську міську раду Київської області.
В судовому засіданні третьою особою подано відзив на позовну заяву Приватного підприємства «Левада», в якому третя особа заперечує проти позовних вимог повністю з підстав, викладених у ньому. Розгляд справи відкладено на 10 год. 00 хв. 08.05.2012р.
Окрім того, 17.04.2012р. через канцелярію господарського суду Київської області надійшов зустрічний позов б/н від 13.04.2012 року Управління з питань економіки та власності Васильківської міської ради Київської області та Васильківської міської ради Київської області до Приватного підприємства "Левада" про розірвання договору оренди №163 від 02 січня 2011 року та зобов'язання вчинити дії.
Ухвалою господарського суду Київської області від 17.04.2012р. прийнято для спільного розгляду з первісним позовом зустрічний позов Управління з питань економіки та власності Васильківської міської ради Київської області до Приватного підприємства "Левада" про розірвання договору оренди № 163 від 02.01.2011р. та зобов'язання вчинити дії.
Водночас, ухвалою господарського суду Київської області від 17.04.2012р. зустрічну позовну заяву б/н від 13.04.2012р. Васильківської міської ради Київської області до Приватного підприємства "Левада" про розірвання договору оренди № 163 від 02.01.2011р. та зобов'язання вчинити дії повернуто без розгляду.
08.05.2012р. представником позивача за зустрічним позовом подано заяву, якою він доповнив зустрічний позов новими обставинами, при цьому не замінюючи первісні обставини, право на що закріплено у ст. 22 ГПК України.
Представником позивача за первісним позовом неодноразово подавалось клопотання про відкладення розгляду справи на іншу дату, на що інші учаснику спору не заперечували.
Так, ухвалою господарського суду Київської області від 08.05.2012р. розгляд справи було відкладено на 15.05.2012р., у зв'язку з неявкою в судове засідання 08.05.2012р. представника позивача за первісним позовом та враховуючи клопотанням останнього про відкладення розгляду справи, неподанням витребуваних документів.
15.05.2012р. позивачем за первісним позовом було подано уточнення позовних вимог, в яких він доповнив резолютивну частину позовної заяви проектом договору, який просить укласти з Управлінням з питань економіки та власності виконкому Васильківської міської ради Київської області. Вивчивши зміст даної заяви суд дійшов висновку, що за правовою природою вона є заявою про зміну предмета позову. Враховуючи, що зазначена заява була подана позивачем за первісним позовом до початку розгляду справи по суті, що підтверджується записами в протоколах, тому суд приймає її до розгляду. При цьому суд звертає увагу на те, що у господарського суду були підстави для відкладення розгляду справи, передбачені ст. 77 ГПК України, що додатково вказує на відсутність підстав для початку розгляду справи по суті до подання заяви про зміну предмету позову (п. 3.12. Пленум Вищого господарського суду України № 18 від 26.12.2011р. «Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції").
Окрім того, Приватним підприємством «Левада»було подано відзив № 08-05/2012 від 08.05.2012р. на зустрічну позовну заяву, в якому просить відмовити у задоволені зустрічних позовних вимог Управління з питань економіки та власності виконкому Васильківської міської ради Київської області до Приватного підприємства «Левада»у повному обсязі.
15.05.2012р. суд оголосив перерву в засіданні до 16.05.2012р.
Слід зазначити, що сторони неодноразово подавали клопотання про залучення до матеріалів справи доказів на підтвердження чи спростування тих чи інших доказів, які судом були задоволені.
У судовому засіданні позивач за первісним позовом позовні вимоги підтримав з урахуванням зміни предмету позову підтримав, вважає їх обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню в повному обсязі з підстав, викладених у них та, водночас, заперечив як відповідач за зустрічним позовом проти зустрічних позовних вимог.
В свою чергу, відповідач за первісним позовом проти первісного позову заперечив та, водночас, підтримав зустрічні позовні вимоги в повному обсязі з підстав, викладених у зустрічній позовній заяві.
16.05.2012р. відповідно до частини другої статті 85 Господарського процесуального кодексу України, в судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частину рішення.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення учасників судового процесу, дослідивши докази та оцінивши їх в сукупності, суд
Установив:
Рішенням Васильківської міської ради від 24.12.2010 № 11.01.-03-УІ затверджено план приватизації об'єктів комунальної власності Васильківської територіальної громади на 2011 рік та в пункт 4 додатку № 1 до цього рішення включено до переліку об'єктів, які підлягають приватизації на аукціоні, нежитлову будівлю -кафе на першому поверсі загальною площею 156,8 кв.м. та підсобне приміщення загальною площею 9,8 кв.м. на вул. Грушевського, 7 у м. Василькові.
Згідно частини другої статті 1 Закону України «Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)»(в редакції, чинній станом на 24.12.2010), до відносин щодо приватизації невеликих державних підприємств, не врегульованих цим Законом, застосовується Закон України «Про приватизацію майна державних підприємств». Викуп майна підприємств, зданих в оренду, проводиться з додержанням вимог, передбачених чинним законодавством України про приватизацію.
У відповідності до пунктів 51, 52 Державної програми приватизації на 2000 - 2002 роки, затвердженої Законом України «Про Державну програму приватизації»(чинної станом на 24.12.2010), у разі прийняття рішення про приватизацію орендованого державного майна (будівлі, споруди, приміщення) орендар одержує право на викуп цього майна, якщо орендарем за згодою орендодавця здійснено за рахунок власних коштів поліпшення орендованого майна, яке неможливо відокремити від відповідного об'єкта без завдання йому шкоди, вартістю не менш як 25 відсотків залишкової (відновної за вирахуванням зносу) вартості майна (будівлі, споруди, приміщення). Оцінка вартості об'єкта приватизації у цьому разі здійснюється із застосуванням експертної оцінки. Таке ж право одержує орендар у разі прийняття рішення про приватизацію відповідно до законодавства України. Державні органи приватизації приймають за власною ініціативою рішення про приватизацію об'єктів групи А, які створюються на базі державного майна підприємств, що реструктуризуються, нежилих приміщень, об'єктів, щодо яких знято заборону на приватизацію у встановленому законом порядку, та інших об'єктів групи А, які не були приватизовані.
Матеріалами справи підтверджується, що станом на 24 грудня 2010 року нежитлова будівля -кафе на першому поверсі загальною площею 156,8 кв.м. та підсобне приміщення загальною площею 9,8 кв.м. на вул. Грушевського, 7 у м. Василькові, перебували в орендному користуванні приватного підприємства «Левада»на підставі договору оренди № 163 від 02.08.2010.
У 2007 році за згодою виконкому Васильківської міської ради приватне підприємство «Левада»за власний рахунок здійснило поліпшення нежилого приміщення площею 156,8 кв.м., що знаходиться у будівлі на вул. Грушевського, 7 у м. Василькові, які не можливо відокремити без завдання йому шкоди, вартість яких становить 115 666 грн., що складає більше 25 % від експертної вартості орендованого приміщення, яка згідно експертної оцінки від 28.02.2007 становить 394 080 грн.
Таким чином, у відповідності до пунктів 51, 52 Державної програми приватизації на 2000 - 2002 роки, затвердженої Законом України «Про Державну програму приватизації»(чинної станом на 24.12.2010), приватне підприємство «Левада»одержало право на викуп орендованого ним майна з моменту прийняття Васильківською міською радою рішення про його приватизацію.
Рішеннями Васильківської міської ради від 27.01.2011 № 01-06п/ч-УІ, від 14.03.2011 № 09-07п/ч-УІ внесено зміни до пункту 4 додатку № 1 до рішення Васильківської міської ради від 24.12.2010 № 11.01.-03-УІ та включено нежитлову будівлю загальною площею 166,6 кв.м., яка складається з приміщення кафе на першому поверсі загальною площею 156,8 кв.м. та підсобного приміщення загальною площею 9,8 кв.м. за адресою: вул. Грушевського, 7 до переліку об'єктів, що підлягають приватизації шляхом викупу орендарем приватним підприємством «Левада».
Частиною першою статті 11 Закону України «Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)»(в редакціях, чинних станом на 24.12.2010, 27.01.2011, 14.03.2011) було передбачено такі випадки викупу майна: не проданих на аукціоні, за конкурсом; включених до переліку об'єктів, що підлягають приватизації шляхом викупу; зданих в оренду, якщо право на викуп було передбачено договором оренди, укладеним до набрання чинності Законом України «Про оренду державного майна».
Згідно частини першої статті 7 Закону України «Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)»(в редакціях, чинних станом на 24.12.2010, 27.01.2011, 14.03.2011), місцеві Ради затверджують за поданням органів приватизації переліки об'єктів, які перебувають у комунальній власності і підлягають: продажу на аукціоні, за конкурсом чи викупу.
Отже, з викладеного вище вбачається, що Васильківська міська рада за власною ініціативою реалізувала надане їй виключне право щодо визначення способу приватизації комунального майна, яке перебувало в орендному користуванні позивача, а саме, включила його у перелік об'єктів, що підлягають приватизації шляхом викупу орендарем.
У відповідності до статті 8 Закону України «Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)»(в редакції чинній станом на 24.12.2010, 27.01.2011, 14.03.2011), з моменту прийняття рішення про приватизацію підприємства здійснюється його підготовка до приватизації. Підготовка об'єкта малої приватизації до продажу здійснюється органами приватизації, які: визначають ціну продажу об'єкта, що підлягає приватизації шляхом викупу, або початкову вартість продажу об'єкта на аукціоні, за конкурсом; готують та публікують інформацію про об'єкти малої приватизації у відповідних інформаційних бюлетенях та місцевій пресі, інших друкованих виданнях, визначених органами приватизації; проводять у разі необхідності реорганізацію або ліквідацію державного підприємства; замовляють у разі потреби проведення екологічного аудиту. Строк підготовки об'єкта малої приватизації до продажу не повинен перевищувати двох місяців з дня прийняття рішення про включення його до відповідного переліку об'єктів, що підлягають приватизації.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)», право власності на державне майно підтверджується договором купівлі-продажу, який укладається між покупцем та уповноваженим представником відповідного органу приватизації, а також актом приймання-передачі зазначеного майна.
Враховуючи вказані вище норми, суд погоджуються з твердженням позивача про те, що відповідач у березні 2011 року зобов'язаний був розпочати дії щодо підготовки нежитлової будівлі -кафе на першому поверсі загальною площею 156,8 кв.м. та підсобного приміщення загальною площею 9,8 кв.м. на вул. Грушевського, 7 у м. Василькові до приватизації шляхом їх викупу позивачем та завершити приватизацію шляхом укладення відповідного договору -купівлі продажу не пізніше червня 2011 року.
Згідно частини першої статті 4 Закону України «Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)», продавцями об'єктів малої приватизації, що перебувають у комунальній власності є органи приватизації, створені місцевими Радами.
Частиною третьою статті 179 Господарського кодексу України визначено, що укладення господарського договору є обов'язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов'язком для суб'єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору для певних категорій суб'єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування.
З викладених вище норм Закону України «Про України «Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)»вбачається, що після проведення необхідних підготовчих дій до приватизації, остання, в силу зазначених вище вимог закону, завершується укладенням договору купівлі -продажу між продавцем -органом приватизації та покупцем.
Згідно статті 181 Господарського кодексу України, господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами та скріпленого печатками. Проект договору може бути запропонований будь-якою з сторін.
Відповідно до частини першої статті 12 Закону України Закону України «Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)»(в редакціях від 02.12.2010, 21.04.2011), ціна продажу об'єкта, що підлягає приватизації шляхом викупу, визначається шляхом проведення незалежної оцінки згідно методики, затвердженої Кабінетом Міністрів України.
Абзацом 2 частини першої статті 23 Закону України «Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)»встановлено обов'язковість нотаріального посвідчення договору купівлі -продажу майна, що приватизується, та його державну реєстрацію.
Таким чином, обов'язковими умовами, що передують укладенню і нотаріальному посвідченню договору купівлі - продажу об'єкта приватизації є проведення його оцінки, на підставі якої визначається ціна продажу.
Як вбачається з матеріалів справи, у вересні 2011 року було проведено незалежну оцінку нежилого приміщення площею 156,8 кв.м. за адресою: Київська обл., м. Васильків, вул. Грушевського, 7/1 та визначено його ринкову ціну для укладення договору купівлі -продажу: 600 948 грн. без ПДВ., а у жовтні 2011 року було проведено незалежну оцінку нежитлової будівлі площею 9,8 кв.м. за адресою: Київська обл., м. Васильків, вул. Грушевського, 7/2 та визначено її ринкову ціну для укладення договору купівлі -продажу: 11 122 грн. без ПДВ.
Згідно пункту 67 Методики оцінки майна, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2003 № 1891 (надалі -Методика № 1891), вартість орендованого нерухомого майна під час приватизації шляхом викупу у разі прийняття рішення про компенсацію орендарю вартості невід'ємних поліпшень, здійснених за рахунок власних коштів за час оренди, визначається на підставі оцінки його ринкової вартості та ринкової вартості невід'ємних поліпшень орендованого майна.
Для визначення ринкової вартості невід'ємних поліпшень орендованого нерухомого майна розраховується різниця між ринковою вартістю нерухомого майна на дату оцінки виходячи з ринкової вартості подібного майна з урахуванням невід'ємних поліпшень, що здійснені орендарем, та його ринковою вартістю на дату оцінки виходячи з ринкової вартості подібного майна, яке не містить зазначених поліпшень. Ринкова вартість невід'ємних поліпшень орендованого нерухомого майна визнається у сумі, що не перевищує фактично сплаченої суми коштів орендаря у здійснення ідентифікованих невід'ємних поліпшень. Під час оцінки встановлюється питома вага часток держави та орендаря у ринковій вартості орендованого нерухомого майна.
Для продажу нерухомого майна, яке перебуває в оренді, на аукціоні (конкурсі) та щодо якого прийнято рішення про компенсацію невід'ємних поліпшень, його ринкова вартість та ринкова вартість поліпшень, визначені на дату оцінки, є початковою вартістю такого майна.
У разі коли в процесі продажу початкова вартість орендованого нерухомого майна зросла, покупець оплачує кошти за державну частку в об'єкті приватизації, які дорівнюють фактичній ціні продажу орендованого нерухомого майна, що містить невід'ємні поліпшення, за вирахуванням ринкової вартості таких поліпшень, визначеної під час оцінки.
Порядок оцінки орендованого нерухомого майна, що містить невід'ємні поліпшення, здійснені за час його оренди, під час приватизації, встановлюється Фондом державного майна. Цим Порядком також визначається процедура ідентифікації невід'ємних поліпшень, здійснених за рахунок коштів орендаря.
Наданим у матеріали справи звітом про оцінку спірного майна підтверджується наявність проведених позивачем поліпшень орендованого майна та зарахування їх вартості у ціну продажу об'єкта приватизації.
Відповідно до пункту 23 Методики № 1891, висновок про вартість майна, складений для цілей приватизації майна шляхом викупу (для договору купівлі-продажу, оголошення умов продажу, у тому числі повторного продажу), дійсний протягом шестимісячного строку від дати його затвердження. Дія висновку про вартість майна продовжується наказом відповідного органу, який його затвердив, на строк, що не перевищує одного року від дати затвердження.
Рішеннями Васильківської міської ради від 28.10.2011 № 03.48-16-УІ, № 03.47-16-УІ затверджено висновки про ринкову вартість нежитлового приміщення площею 156,8 кв.м. за адресою: м. Васильків, вул. Грушевського, 7/1 у сумі 532 864 грн. без ПДВ та нежитлової будівлі площею 9,8 кв.м. за адресою: м. Васильків, вул. Грушевського, 7/2 у сумі 11 122 грн. без ПДВ; продовжено строк дії цих висновків на один рік та зобов'язано Управління з питань економіки та власності провести приватизацію вказаного вище майна згідно чинного законодавства.
Положення частини першої статті 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»передбачено, що акти ради є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.
У відповідності до частини першої статті 648 Цивільного кодексу України, зміст договору, укладеного на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування, обов'язкового для сторін (сторони) договору, має відповідати цьому акту.
Таким чином, відповідач після затвердження оцінки спірного майна Васильківською міською радою, в якій зазначено ціну продажу об'єкта приватизації, яка є суттєвою і істотною умовою договору купівлі -продажу, зобов'язаний був невідкладно провести необхідні дії щодо завершення приватизації та укладення з позивачем відповідного договору купівлі -продажу.
Також, в матеріали справи надано: технічний паспорт про проведення інвентаризації спірних приміщень Комунальним підприємством Київської обласної ради «Васильківське міжрайонне бюро технічної інвентаризації», виготовлений у червні 2011 року; свідоцтво серія САС № 124180 від 17.10.2011 про право власності на нерухоме майно - нежиле приміщення площею 156,8 кв.м. за адресою: вул. Грушевського, 7/1; свідоцтво серія САС № 124182 від 17.10.2011 про право власності на нерухоме майно - нежитлову будівлю площею 9,8 кв.м. за адресою: вул. Грушевського, 7/2; витяги з реєстру прав власності на нерухоме майно від 07.12.2011 № 32364859 та № 32365229, видані Комунальним підприємством Київської обласної ради «Васильківське міжрайонне бюро технічної інвентаризації», про реєстрацію за Васильківською територіальною громадою в особі Васильківської міської ради права власності на нежиле приміщення за реєстраційним номером майна: 34897927, номер запису: 492 в книзі: 5-76 та нежитлову будівлю за реєстраційним номером майна: 34898449, номер запису: 494 в книзі: 5-78; довідку № 150/03-08 від 14.02.2012 про розташування під нежитловим приміщенням за адресою: 08600, Київська обл., м. Васильків, вул. Грушевського, 7/2 земельної ділянки площею 0,0015 га з кадастровим номером 3210700000:12:009:0058; довідку №151/03-08 від 14.02.2012 про розташування під нежитловим приміщенням за адресою: 08600, Київська обл., м. Васильків, вул. Грушевського, 7/1 земельної ділянки площею 0,0204 га з кадастровим номером 3210700000:12:009:0057.
Вказані вище документи підтверджують досягнення між сторонами усіх істотних умов договору купівлі -продажу об'єкта приватизації та свідчать про те, що у відповідача були всі правові підстави для укладення з позивачем договору купівлі -продажу об'єкта приватизації та його нотаріального посвідчення.
Відповідно до статті 16 Цивільного кодексу України, кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу. Способами захисту цивільних прав та інтересів можуть бути, зокрема, примусове виконання обов'язку в натурі.
У відповідності до частини першої статті 187 Господарського кодексу України, спори, що виникають при укладанні господарських договорів за державним замовленням, або договорів, укладення яких є обов'язковим на підставі закону та в інших випадках, встановлених законом, розглядаються судом.
В частині першій статті 649 Цивільного кодексу України, розбіжності, що виникли між сторонами при укладенні договору на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування та в інших випадках, встановлених законом, вирішуються судом.
Відповідно до частини першої статті 174 Господарського кодексу України, господарські зобов'язання можуть виникати, зокрема, безпосередньо із закону або іншого нормативно-правового акта, що регулює господарську діяльність.
Як було вище зазначено судом, відповідач в силу вимог Закону України «Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)», на виконання рішень Васильківської міської ради зобов'язаний укласти з приватним підприємством «Левада»договір купівлі -продажу спірного майна.
Відповідно до статті 33 Господарського процесуального кодексу України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог та заперечень.
Управління з питань економіки та власності не надало суду доказів, які б спростували твердження позивача.
Судом не приймаються до уваги листи відповідача № 2696/01-03 від 23.12.2011, № 418/01-03 від 22.02.2012, № 467/01-03 від 01.03.2012, оскільки доказів надсилання цих листів на адресу позивача відповідач не надав, з наданого відповідачем у матеріали справи витягу з журналу реєстрації вихідної кореспонденції факт направлення на адресу позивачу зазначених листів не вбачаться.
Стосовно посилань Управління з питань економіки та власності на Закон України «Про внесення змін до деяких законів України з питань приватизації щодо реалізації положень Державної програми приватизації на 2012 - 2014 роки»№ 4336-VI суд зазначає наступне.
Вказаним законом внесено зміни до статті 11 Закону України «Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)»та викладено її у новій редакції.
Разом з тим, Закон України «Про внесення змін до деяких законів України з питань приватизації щодо реалізації положень Державної програми приватизації на 2012 - 2014 роки»№ 4336-VI був прийнятий 13.01.2012 та набрав чинності 18.02.2012.
У відповідності до статті 58 Конституції України, закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі.
Отже, положення статті 11 Закону України «Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)»в редакції від 13.01.2012 щодо визначення способів приватизації майна застосовуються після набуття ним чинності, тобто після 18.02.2012.
Спосіб приватизації спірного майна був визначений у 2011 році, до набуття вказаним вище законом чинності, тому до відносин сторін у даній справі положення Закону України «Про внесення змін до деяких законів України з питань приватизації щодо реалізації положень Державної програми приватизації на 2012 - 2014 роки»№ 4336-VI застосовуватися не можуть.
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог приватного підприємства «Левада».
Разом з тим, зустрічні позовні вимоги Управління з питань економіки та власності про розірвання договору оренди № 163 від 02.01.2011 та виселення Приватного підприємства «Левада»з орендованого приміщення задоволенню не підлягають з огляду на наступне.
Матеріалами справи підтверджується, що між Управлінням з питань економіки та власності (Орендодавець) та приватним підприємством «Левада»(Орендар) 02 січня 2011 року було укладено договір оренди № 163, відповідно до умов якого, Орендодавець передає, а Орендар приймає в оренду нежиле приміщення загальною площею 166,6 кв.м., в тому числі на першому поверсі 156,8 кв.м., підсобне приміщення 9,8 кв.м., розташоване за адресою: вул. Грушевського, 7 у м. Васильків, Київська область.
Згідно частини першої статті 17 Закону України «Про оренду державного та комунального майна», термін договору оренди визначається за погодженням сторін.
Пунктом 9.1. договору оренди № 163 передбачено, що цей договір вступає в силу з моменту підписання його сторонами і діє з 02 січня 201 року до приватизації об'єкта оренди шляхом викупу.
Частина перша статті 26 Закону України «Про оренду державного та комунального майна»забороняє односторонню відмову від договору оренди.
У відповідності до частини першої статті 26 Закону України «Про оренду державного та комунального майна», на вимогу однієї із сторін договір оренди може бути достроково розірвано за рішенням суду у разі невиконання сторонами своїх зобов'язань та з інших підстав, передбачених законодавчими актами України.
Однією з підстав зустрічної вимоги Управління з питань економіки та власності про розірвання договору оренди № 163 зазначено пункт 3 частини першої статті 783 Цивільного кодексу України, зокрема, позивач за зустрічним позовом вважає, що Орендар вчиняє дії щодо псування, пошкодження і знищення орендованого майна.
Відповідно до пункту 3 частини першої статті 783 Цивільного кодексу України, наймодавець має право вимагати розірвання договору найму, якщо наймач своєю недбалою поведінкою створює загрозу пошкодження речі.
Таким чином, обов'язковою умовою розірвання договору оренди з вказаної вище підстави є наявність документально підтвердженого факту пошкодження орендованого ним майна.
Управління з питань економіки та власності посилається на акти обстежень від 13.03.2012, від 14.03.2012, від 23.03.2012.
Однак, суд не приймає до уваги вказані вище акти обстежень, оскільки вони складені в односторонньому порядку Орендодавцем та власником орендованого майна без участі Орендаря. Крім того, акт обстеження від 23.03.2012 не підписаний усіма членами робочої групи.
Також, в актах обстежень від 13.03.2012, від 14.03.2012, від 23.03.2012 не вказано жодних обставин, які б свідчили про знищення чи пошкодження приватним підприємством «Левада»орендованого майна.
Згідно статті 34 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.
Твердження Управління з питань економіки та власності про те, що приватне підприємство «Левада»зруйнувало та зіпсувало орендоване приміщення не знайшли свого підтвердження матеріалами справи.
В частині другій статті 18 Закону України «Про оренду державного та комунального майна»передбачено один з основних обов'язків орендаря - використовувати та зберігати орендоване майно відповідно до умов договору, запобігати його пошкодженню, псуванню.
Згідно з пунктом 7.2. договору оренди № 163, Орендар зобов'язаний протягом дії договору за свій рахунок проводити необхідний поточний ремонт об'єкта оренди.
З наявних у матеріалах справи документів вбачається, що з метою виконання вказаних вище обов'язків щодо ремонту об'єкта оренди Орендар звернувся до виконавчого комітету Васильківської міської ради за отримання необхідного дозволу для проведення ремонтних робіт, що свідчить про виконання приватним підприємством «Левада»зобов'язань за договором оренди № 163, про правомірність його поведінки та відсутність порушень зі сторони Орендаря умов договору оренди № 163.
Інша підстава для розірвання договору оренди № 163, на яку посилається Управління з питань економіки та власності у зустрічному позові, це не виконання Орендарем обов'язку щодо страхування об'єкта оренди.
Відповідно до пункту 4.10. договору оренди № 163, Орендар зобов'язаний протягом місяця, починаючи з дати укладення договору, застрахувати об'єкт оренди на користь Орендодавця на весь термін дії договору від вогневих ризиків, ризиків стихійних явищ та інших майнових ризиків на суму не менше ніж, ніж балансова вартість об'єкта оренди. У договорі страхування (страховому полісі) Орендодавець повинен бути вказаний як вигодонабувач страхового відшкодування. Орендар зобов'язаний надати Орендодавцю копію договору страхування (страхового полісу) та копії платіжних доручень про сплату страхових платежів. Обсяги страхових платежів та терміни їх сплати визначаються договором страхування об'єкта оренди.
Згідно частини третьої статті 24 Закону України «Про оренду державного та комунального майна», орендоване майно страхується орендарем на користь того учасника договору оренди, який бере на себе ризик випадкової загибелі чи пошкодження об'єкта оренди.
В матеріали справи надано договори страхування, з яких вбачається, що приватне підприємство «Левада»виконало свій обов'язок щодо страхування об'єкта оренди.
Крім того, стаття 783 Цивільного кодексу України, на яку посилається у зустрічному позові Управління з питань економіки та власті не передбачає таку підставу для розірвання договору оренди.
Враховуючи викладене вище, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення зустрічного позову Управління з питань економіки та власності щодо розірвання договору оренди № 163.
Судові витрати відповідно до вимог ст.ст. 44, 49 Господарського процесуального кодексу України покладаються на відповідача.
Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 44, 49, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, суд
В И Р І Ш И В:
1. Первісний позов задовольнити повністю.
2. Зобов'язати Управління з питань економіки та власності (код ЄДРПОУ 25823914, Київська область, місто Васильків, вулиця Володимирська, 2) завершити приватизацію нежитлового приміщення площею 156,8 кв.м. за адресою: Київська обл., м. Васильків, вул. Грушевського, 7/1 та нежитлової будівлі площею 9,8 кв.м. за адресою: Київська обл., м. Васильків, на вул. Грушевського, 7/2, що підлягає приватизації шляхом викупу Приватним підприємством «Левада»(код ЄДПРОУ 25295953, Київська область, місто Васильків, вулиця Сількорівська, 19), а саме,
зобов'язати Управління з питань економіки та власності (код ЄДРПОУ 25823914, Київська область, місто Васильків, вулиця Володимирська, 2) укласти з Приватним підприємством «Левада»(код ЄДПРОУ 25295953, Київська область, місто Васильків, вулиця Сількорівська, 19) договір купівлі -продажу нежитлового приміщення площею 156,8 кв.м. за адресою: Київська обл., м. Васильків, вул. Грушевського, 7/1 та нежитлової будівлі площею 9,8 кв.м. за адресою: Київська обл., м. Васильків, на вул. Грушевського, 7/2, в редакції, що була додана до листа Приватного підприємства «Левада»№ 22-03/2012, а саме:
ДОГОВІР
купівлі-продажу нежилого приміщення та нежитлової будівлі,
що підлягають продажу шляхом викупу
Київська область, місто Васильків,
Управління з питань економіки та власності Васильківської міської ради , ідентифікаційний код за даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 25823914, свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи серії А01 № 245558, зареєстроване виконавчим комітетом Васильківської міської ради Київської області 26 жовтня 2000 року, внесено зміни про державну реєстрацію 09 серпня 2004 року, в Єдиному державному реєстрі зроблено запис № 1 356 105 0001 000005, місцезнаходження якого за адресою: Київська область, місто Васильків, вулиця Володимирська, 2, яке у відповідності до Законів України «Про місцеве самоврядування», «Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)», «Про приватизацію державного майна», в особі начальника ОСОБА_3, яка діє на підставі Положення про управління з питань економіки та власності Васильківської міської ради, затвердженого рішенням Васильківської міської ради V скликання від 31 травня 2006 року, № 11-03-V та розпорядження від 12 липня 2004 року № 221-К (надалі - Продавець), з однієї сторони, та
Приватне підприємство «Левада», ідентифікаційний код за даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 25295953, свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи серії А01 № 245246, зареєстроване виконавчим комітетом Васильківської міської ради Київської області 06 листопада 1997 року, в Єдиному державному реєстрі зроблено запис № 1 356 107 0005 000301), місцезнаходження якого за адресою: Київська область, місто Васильків, вулиця Сількорівська, 19, в особі директора Рябчука Олександра Сергійовича, який діє на підставі статуту, зареєстрованого виконавчим комітетом Васильківської міської ради Київської області № 13561050007000301 від 31 березня 2011 року та рішення загальних зборів учасників від 06 березня 2012 року № 06/03 (надалі - Покупець), з іншої сторони,
разом надалі іменовані як Сторони, а кожен окремо - Сторона , попередньо ознайомлені нотаріусом з вимогами чинного законодавства України щодо недійсності правочинів, уклали даний Договір купівлі-продажу нежилого приміщення та нежитлової будівлі, що підлягають продажу шляхом викупу (надалі -Договір) про нижчевикладене:
1. МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. Продавець зобов'язується передати у власність Покупцю нежиле приміщення загальною площею 156,8 кв.м., яке розташоване за адресою: Київська область, місто Васильків, вулиця Грушевського, 7/1, перший поверх (надалі - Приміщення) та нежитлову будівлю загальною площею 9,8 кв.м., яка розташована за адресою: Київська область, місто Васильків, вулиця Грушевського, 7/2 (надалі - Будівля), а Покупець зобов'язується прийняти у власність Приміщення та Будівлю та сплатити (викупити) за них ціну продажу у відповідності до умов, що визначені в Договорі.
1.2. Приміщення є комунальною власністю та належить Васильківський територіальній громаді в особі Васильківської міської ради на підставі свідоцтва про право власності на нерухоме майно, виданого Комунальним підприємством Київської обласної ради «Васильківське міжрайонне бюро технічної інвентаризації»17 жовтня 2011 року серія САС № 124180, виданого на підставі рішень від 11 березня 2011 року № 119 та від 28 липня 2011 року № 367.
Право власності на Приміщення зареєстровано Комунальним підприємством Київської обласної ради «Васильківське міжрайонне бюро технічної інвентаризації»за Васильківською територіальною громадою в особі Васильківської міської ради 07 грудня 2011 року, реєстраційний номер майна: 34897927, номер запису: 492 в книзі: 5-76, що підтверджується витягом з реєстру прав власності № 32364859 від 07.12.2011.
1.3. Будівля є комунальною власністю та належить Васильківський територіальній громаді в особі Васильківської міської ради на підставі свідоцтва про право власності на нерухоме майно, виданого Комунальним підприємством Київської обласної ради «Васильківське міжрайонне бюро технічної інвентаризації»17 жовтня 2011 року серія САС № 124182, виданого на підставі рішень від 11 березня 2011 року № 119 та від 28 липня 2011 року № 367.
Право власності на Будівлю зареєстровано Комунальним підприємством Київської обласної ради «Васильківське міжрайонне бюро технічної інвентаризації» за Васильківською територіальною громадою в особі Васильківської міської ради 07 грудня 2011 року, реєстраційний номер майна: 34898449, номер запису: 494 в книзі: 5-78, що підтверджується витягом з реєстру прав власності № 32365229 від 07.12.2011.
1.4. Згідно довідки від 14 лютого 2012 року № 151/03-08, виданої Відділом Держкомзему у місті Василькові Київської області, під Приміщенням розташована земельна ділянка площею 0,0204 га, кадастровий номер земельної ділянки 3210700000:12:009:0057, адреса земельної ділянки: 08600, Київська область, місто Васильків, вулиця Грушевського, 7/1, інвентаризація земельної ділянки проведена на підставі рішення шістнадцятої сесії Васильківської міської ради шостого скликання від 28 жовтня 2011 року № 03.33-16-УІ.
1.5. Згідно довідки від 14 лютого 2012 року № 150/03-08, виданої Відділом Держкомзему у місті Василькові Київської області, під Будівлею розташована земельна ділянка площею 0,0015 га, кадастровий номер земельної ділянки 3210700000:12:009:0058, адреса земельної ділянки: 08600, Київська область, місто Васильків, вулиця Грушевського, 7/2, інвентаризація земельної ділянки проведена на підставі рішення шістнадцятої сесії Васильківської міської ради шостого скликання від 28 жовтня 2011 року № 03.33-16-УІ.
1.6. Згідно звіту про оцінку майна від 30 вересня 2011 року та висновку про вартість майна, затвердженого рішенням Васильківської міської ради від 28 жовтня 2011 року № 03.46-16-УІ, ринкова вартість Приміщення становить 600 948 (шістсот тисяч дев'ятсот сорок вісім) грн. 00 коп. без ПДВ, в тому числі: питома вага комунального майна становить 519 018 (п'ятсот дев'ятнадцять тисяч вісімнадцять) грн. 00 коп., питома вага орендаря становить 81 930 (вісімдесят одна тисяча дев'ятсот тридцять) грн. 00 коп.
1.7. Згідно звіту про оцінку майна від 18 жовтня 2011 року та висновку про вартість майна, затвердженого рішенням Васильківської міської ради від 28 жовтня 2011 року № 03.47-16-УІ, ринкова вартість Будівлі становить 11 122 (одинадцять тисяч сто двадцять дві) грн. 00 коп. без ПДВ.
1.8. Загальна ціна продажу (викупу) Приміщення і Будівлі становить 636 168 (шістсот тридцять шість тисяч сто шістдесят вісім) грн. 00 коп. в тому числі ПДВ.
1.9. Право власності на Приміщення та Будівлю виникає у Покупця після державної реєстрації в установленому законом порядку права власності на придбані Приміщення та Будівлю.
1.10. Реєстрація права власності на Приміщення і Будівлю за Покупцем здійснюється після сплати Покупцем у повному обсязі ціни продажу (викупу), вказаної у пункті 1.8. Договору.
1.11. Право володіння, користування і розпорядження Приміщенням та Будівлею переходить до Покупця після сплати в повному обсязі ціни продажу (викупу), вказаної у пункті 1.8. Договору.
2. ПОРЯДОК СПЛАТИ ЦІНИ ПРОДАЖУ (ВИКУПУ)
2.1. Покупець зобов'язаний сплати ціну продажу (викупу), вказану у пункті 1.8. Договору, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту нотаріального посвідчення Договору.
2.2. Ціна продажу (викупу), зазначена у пункті 1.8. Договору, може бути сплачена Покупцем як всією сумою разом, так і частинами протягом строку, визначеного у пункті 2.1. Договору.
2.3. Договір є підставою для сплати Покупцем ціни продажу (викупу) шляхом перерахування грошових коштів, вказаних у пункті 1.8. Договору, з банківського рахунку Покупця на рахунок Продавця, вказаний у пункті 2.4. Договору.
2.4. Реквізити рахунку Продавця: Управління з питань економіки та власності, код ЄДПРОУ 25823914, м. Васильків, вул. Володимирська, 2, рахунок 37186011001743, ГУ ДКУ у Київській області, МФО 821018.
2.5. Реквізити рахунку Покупця: Приватне підприємство «Левада», код ЄДПРОУ 25295253, м. Васильків, вул. Сількорівська, 19, п/р № 26002500047161 в ПАТ «Креді Агріколь Банк», МФО 300614.
3. ПЕРЕДАЧА ПРИМІЩЕННЯ ТА БУДІВЛІ
3.1. Передача Приміщення та Будівлі Продавцем та їх прийняття Покупцем відбувається за актом приймання -передачі, який підписується Сторонами.
3.2. Передача і прийняття Приміщення та Будівлі та підписання акта приймання-передачі здійснюється протягом 3 (трьох) календарних днів після сплати Покупцем у повному обсязі ціни продажу (викупу) Приміщення та Будівлі, зазначеної у пункті 1.8. Договору.
4. ВЗАЄМНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ СТОРІН
4.1. Кожна Сторона зобов'язується виконувати обов'язки, покладені на неї Договором, та сприяти іншій Стороні у виконанні її обов'язків.
4.2. Зобов'язання Продавця:
- передати Покупцю Приміщення та Будівлю в установлений Договором строк за актом приймання - передачі;
- без зволікань і затримки підписати акт приймання -передачі Приміщення та Будівлі у строк вказаний у Договорі;
- здійснювати контроль за виконанням Покупцем умов Договору;
- забезпечити збереження Приміщення та Будівлі до їх передачі Покупцю.
4.3. Зобов'язання Покупця:
- у встановлений Договором строк сплатити ціну продажу (викупу) Приміщення та Будівлі;
- прийняти у Продавця Приміщення та Будівлю в установлений Договором строк за актом приймання - передачі;
- без зволікань і затримки підписати акт приймання -передачі Приміщення та Будівлі у строк вказаний у Договорі;
- зареєструвати у строки та у порядку згідно чинного законодавства України право власності на Приміщення та Будівлю.
5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
5.1. У разі несплати Покупцем грошових коштів протягом строку, визначеного у пункті 2.1. Договору, Покупець сплачує на користь Продавця неустойку в розмірі 20 (двадцяти) відсотків ціни продажу (викупу), вказаної у пункті 1.8. Договору. У разі несплати коштів згідно з Договором разом з неустойкою протягом наступних 30 (тридцяти) календарних днів Договір підлягає розірванню.
6. ГАРАНТІЇ
6.1. Продавець гарантує наступне:
- Приміщення та Будівля не входять до переліку об'єктів, які не підлягають приватизації, заборони або обмежень на приватизацію шляхом викупу Приміщення і Будівлі не має;
- Приміщення та Будівля нікому іншому не відчужені, в спорі та під заставою (арештом), в тому числі податковою, не перебувають, правами третіх осіб як в Україні, так і за її межами не обтяжені;
- внаслідок приватизації Покупцем шляхом викупу Приміщення і Будівлі не порушуються права, в тому числі, переважні, та інтереси будь-яких третіх осіб;
- повідомив Покупця про всі істотні обставини, які мають відношення до Приміщення і Будівлі та які могли вплинути на волю Покупця щодо укладення Договору;
- вартість проведених Покупцем поліпшень Приміщення і Будівлі (як їх орендарем) становить не менше 25 (двадцяти п'яти) % від залишкової (відновної вартості) Приміщення і Будівлі (довідка про залишкову (відновну) загальну балансову вартість Приміщення і Будівлі станом на грудень 2010 року і станом на березень 2012 року додається до Договору);
- Покупець належним чином виконував свої зобов'язання за договором оренди Приміщення і Будівлі протягом строку його дії.
6.2. Сторони за Договором стверджують, що:
- вони не визнані недієздатними чи обмежено дієздатними;
- Договір не порушує їх права та відповідає їх інтересам;
- їх волевиявлення є вільним, усвідомленим і відповідає внутрішній волі;
- приписи положень Договору Сторонам зрозумілі та відповідають реальній домовленості Сторін;
- Договір не приховує іншого правочину, злочинних мотивів та спрямований на реальне настання наслідків, що обумовлені в ньому;
- у тексті Договору зафіксовано усі істотні умови, погоджені Сторонами.
6.3. Відсутність податкової застави підтверджується витягом з Державного реєстру обтяжень рухомого майна.
6.4. Відсутність арешту, заборони відчуження Приміщення та Будівлі підтверджується витягом з Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна.
7. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
7.1. Усі спори та розбіжності, що виникають з Договору або пов'язані із ним, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами.
7.2. Якщо відповідний спір не можливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку за встановленою підвідомчістю та підсудністю такого спору відповідно до чинного законодавства України.
8. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ
8.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання або неналежне виконання зобов'язань за Договором, якщо таке невиконання стало наслідком прямої дії непереборної сили чи подій надзвичайного характеру (форс-мажорні обставини), що виникли після укладення Договору, знаходяться поза волею і контролем Сторін та, які Сторони не могли передбачити або запобігти їм.
8.2. До форс-мажорних обставин Сторони відносять: пожежі, землетруси, бурі, блискавки, повені та інші стихійні лиха природного та/або техногенного характеру, військові дії, громадські заворушення, страйки, масові звільнення, дії органів влади, а також інші подібні обставини, які безпосередньо і прямо вплинули на виконання Сторонами умов Договору та обов'язків за Договором та/або які унеможливлюють виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором, і які Сторони не могли передбачити чи запобігти їм.
8.3. При виникненні форс-мажорних обставин дія Договору зупиняється, а строк виконання зобов'язань за Договором відкладається на весь період дії таких обставин. Після закінчення дії форс-мажорних обставин виконання зобов'язань Сторін за Договором поновлюється.
8.4. Якщо форс-мажорні обставини триватимуть більше ніж три місяці, кожна із Сторін вправі відмовитись від подальшого виконання Договору, без застосування будь-яких штрафних санкцій чи відшкодування збитків. У такому випадку Договір є припиненим з дати отримання іншою Стороною повідомлення про відмову від Договору.
8.5. Сторона, для якої виникли форс-мажорні обставини, повинна негайно, але не пізніше трьох календарних днів, повідомити в письмовому вигляді іншу Сторону про виникнення таких обставин. Неповідомлення або несвоєчасне повідомлення Стороною про виникнення форс-мажорних обставин та/або їх наслідків позбавляє таку Сторону права посилатись на ці обставини, крім випадку, якщо безпосередньо і прямо такі форс-мажорні обставини перешкоджали Стороні направити відповідне повідомлення іншій Стороні.
8.6. Наявність форс-мажорних обставин має бути підтверджена відповідними документами, виданими уповноваженими на те органами України.
9. РИЗИКИ ВИПАДКОВОЇ ЗАГИБЕЛІ ПРИМІЩЕННЯ І БУДІВЛІ
9.1. До набуття Покупцем права власності на Приміщення і Будівлю відповідальність за їх збереження покладається на Продавця.
9.2. Ризик випадкової загибелі або псування Приміщення і Будівлі покладається на Покупця з моменту набуття ним права власності на них.
10. ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ
10.1. Договір підлягає нотаріальному посвідченню та державній реєстрації у порядку, встановленому чинним законодавством України.
10.2. Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його нотаріального посвідчення та державної реєстрації згідно чинного законодавства України.
10.3. Недійсність окремих положень Договору не є наслідком недійсності інших його положень і Договору в цілому, якщо можна припустити, що Договір був би вчинений і без включення до нього недійсного положення.
10.4. Доповнення та зміни до Договору мають юридичну силу, якщо вони укладені в письмовій формі, підписані Сторонами та нотаріально посвідчені.
10.5. Витрати, пов'язані з нотаріальним посвідченням Договору покладаються на Покупця.
10.6. Зміст статтей 229-235, 377 Цивільного кодексу України Сторонам роз'яснено.
10.7. Договір складений у трьох примірниках українською мовою, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної Сторони, один примірник Договору залишається у справах приватного нотаріуса Васильківського міського нотаріального округу Київської області.
10.8. Невід'ємними частинами Договору є: довідка про залишкову (відновну) загальну балансову вартість Приміщення і Будівлі станом на грудень 2010 року і станом на березень 2012 року; довідка про належне виконання Приватним підприємством «Левада»зобов'язань за договором оренди нежилого приміщення і будівлі загальною площею 166,6 кв.м., що знаходиться за адресою: Київська область, місто Васильків, вулиця Грушевського, 7.
11. ПОВНІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН
11.1. Продавець:
Управління з питань економіки та власності Васильківської міської ради; Київська область, місто Васильків, вулиця Володимирська, будинок 2, рахунок № 37186011001743, ГУ ДКУ у Київській області, МФО 821018; ідентифікаційний код за даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців - 25823914; тел.. 2-33-40.
11.2. Покупець:
Приватне підприємство «Левада»; Київська область, місто Васильків, вулиця Сількорівська, будинок 19; п/р № 26002500047161 в ПАТ «Креді Агріколь Банк», МФО 300614; ідентифікаційний код за даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців -25295253; тел./факс + 3 8 044 583 50 58.
12. ПІДПИСИ СТОРІН
ПРОДАВЕЦЬ:
(діє від імені Управління з питань економіки та власності Васильківської міської ради)
ПОКУПЕЦЬ:
(діє від імені Приватного підприємства «Левада»)
місто Васильків, Київська область
Цей договір посвідчено мною, ……………… . , приватним нотаріусом Васильківського міського нотаріального округу Київської області.
Договір підписано сторонами у моїй присутності.
Особи громадян, які підписали договір, встановлені, їх дієздатність, а також правоздатність, дієздатність Управління з питань економіки та власності Васильківської міської ради, Приватного підприємства «Левада» та повноваження їх представників і належність Васильківський територіальній громаді в особі Васильківської міської ради відчужуваного нерухомого майна перевірено.
Цей договір підлягає державній реєстрації.
Відповідно до статті 182 Цивільного кодексу України право власності на нерухоме майно підлягає державній реєстрації в Комунальному підприємстві Київської обласної ради «Васильківське міжрайонне бюро технічної інвентаризації».
Зареєстровано в реєстрі за №
Стягнуто плати згідно ст. 31 Закону України «Про нотаріат».
нотаріус
3. У задоволенні зустрічного позову відмовити.
4. Стягнути з Управління з питань економіки та власності (код ЄДРПОУ 25823914, Київська область, місто Васильків, вулиця Володимирська, 2) на користь Приватного підприємства «Левада»(код ЄДПРОУ 25295953, Київська область, місто Васильків, вулиця Сількорівська, 19) судовий збір у розмірі 1073 грн.
Суддя А.Ф. Черногуз
Суд | Господарський суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 16.05.2012 |
Оприлюднено | 30.05.2012 |
Номер документу | 24270035 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Київської області
Черногуз А.Ф.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні