Постанова
від 10.07.2012 по справі 2а/0570/4039/2012
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

10 липня 2012 р. Справа № 2а/0570/4039/2012

Приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17

час прийняття постанови: 10год. 55хв.

Донецький окружний адміністративний суд в складі:

головуючого судді Шинкарьової І.В.

при секретарі Заднепровської В.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби до Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгінвест ЛТД», треті особи - Управління Державної реєстрації Донецької міської ради, Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області про визнання неправомірним запис в Єдиному державному реєстрі юридичних та фізичних осіб - підприємців стосовно місцезнаходження Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгінвест ЛТД» та зобов'язання управління Державної реєстрації Донецької міської ради вчинити певні дії,

за участю представників

від позивача Сєвідової К.М.,

від відповідача не з'явився,

від 1-ої третьої особи Чирах О.В.,

від 2-ої третьої особи не з'явився, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач, Державна податкова інспекція у Ленінському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби, звернувся до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгінвест ЛТД», треті особи - Управління Державної реєстрації Донецької міської ради, Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області про визнання неправомірним запис в Єдиному державному реєстрі юридичних та фізичних осіб - підприємців стосовно місцезнаходження Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгінвест ЛТД» та зобов'язання управління Державної реєстрації Донецької міської ради скасувати реєстраційні дії за №1305070006008285 від 04.10.2011 року щодо внесення змін до відомостей про юридичну особу та за №13051050005008285 від 04.10.2011 року щодо державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи та внести до Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб - підприємців запис про місцезнаходження товариства з обмеженою відповідальністю «Торгінвест ЛТД» за адресою: 10020, Житомирська область, м. Житомир, Богунський район, провулок 1-й Винокурний, буд.48 та повернути реєстраційну справу Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгінвест» до виконавчого комітету Житомирської міської ради Житомирської області за місцезнаходженням.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 22.06.2012 року по даній справі залучений в якості третьої особи яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області.

Позов вмотивовано тим, що 04.10.2011 року на підставі поданої відповідачем реєстраційної картки на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, Державним реєстратором здійснено державну реєстрацію змін до установчих документів юридичної особи стосовно місцезнаходження та перереєстровано підприємство за адресою: 83045, Донецька область, м. Донецьк, проспект Ленінський, буд.43.

Відповідно до п.п.12.2, 12.4, 12.5 Порядку обліку платників податків і зборів затвердженого наказом ДПА України №979 від 22.12.2010 року та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30.12.2010 року за №1439/18734, підрозділи державної податкової служби при виконанні своїх службових обов'язків здійснюють або можуть здійснювати перевірку місцезнаходження (місця проживання) платника податків. За наслідками перевірки складається акт перевірки місцезнаходження платника податків. 22.12.2011 року відділом податкової міліції складено довідку, якою підтверджено відсутність підприємства за адресою, прийнято рішення про направлення державному реєстратору повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням за формою №18-ОПП та оскільки рекомендованого листа з зобов'язанням подання підприємством реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу було повернуто 06.01.2012 року. Державним реєстратором внесено запис про відсутність ТОВ «Торгінвест ЛТД» за юридичною адресою. Якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, є недостовірними і були внесені до нього, то третя особа може посилатися на них у спорі як на достовірні.

Із наведеного вбачається, що подані до реєстрації в Єдиному державному реєстрі відомості щодо зміни місцезнаходження ТОВ «Торгінвест ЛТД» є недостовірними у зв'язку з відсутністю останнього за вищевказаною адресою, тобто не відповідають вимогам чинного законодавства щодо їх достовірності.

Тому, поданий до реєстрації зміни місцезнаходження статут відповідача не відповідає вимогам Цивільного кодексу України, Закону України «Про господарські товариства» та Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» (далі - Закон про реєстрацію).

Таким чином, вважає позивач, зміни до установчих документів ТОВ «Торгінвест ЛТД», пов'язані зі зміною місцезнаходження юридичної особи є неправомірними у зв'язку із невідповідністю установчих документів ч.3 ст.8 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців».

Так, позивач просить суд визнати неправомірним запис в Єдиному державному реєстрі юридичних та фізичних осіб - підприємців стосовно місцезнаходження Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгінвест ЛТД» та зобов'язання управління Державної реєстрації Донецької міської ради скасувати реєстраційні дії за №1305070006008285 від 04.10.2011 року щодо внесення змін до відомостей про юридичну особу та за №13051050005008285 від 04.10.2011 року щодо державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи та внести до Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб - підприємців запис про місцезнаходження товариства з обмеженою відповідальністю «Торгінвест ЛТД» за адресою: 10020, Житомирська область, м. Житомир, Богунський район, провулок 1-й Винокурний, буд.48 та повернути реєстраційну справу Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгінвест» до виконавчого комітету Житомирської міської ради Житомирської області за місцезнаходженням.

Представник позивача у судовому засіданні підтримав позовні вимоги, надав пояснення аналогічні викладеним в позові, просив задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.

Представником третьої особи - Управління Державної реєстрації Донецької міської ради надані заперечення на адміністративний позов (а.с.53) в яких зазначив, при проведенні всіх реєстраційних дій, зокрема, пов'язаних із зміною місцезнаходження юридичної особи, державний реєстратор керується діючим законодавством, а саме: перелік обов'язкових документів, перелік підстав залишення документів без розгляду та перелік підстав відмови в проведенні реєстраційної дії чітко визначені в Законі про реєстрацію. Державному реєстратору забороняється вимагати додаткові документи при наявності обмежень, які надано законодавцем.

Окрім цього повідомляє, що керуючись нормами ст.29 та ст.19 Закону про реєстрацію, державний реєстратор проводив дії пов'язані зі зміною місцезнаходження, які станом на дату подачі документів від юридичної особи супроводжувались двома реєстраційними діями (згідно редакції закону станом на час виникнення спірних відносин): державною реєстрацією змін до установчих документів юридичної особи та внесення змін до відомостей про юридичну особу, та є невід'ємними одна від одної.

Слідством проведення «Державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи» ТОВ «Торгінвест ЛТД», яка в Єдиному державному реєстрі значиться за №130510500050008285 від 04.10.2011 року є завірення відповідною відміткою статутів (або змін до них).

При перевірці відомостей, які містить Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців щодо юридичної особи, яка зазначена в адміністративному позові було з'ясовано, що по юридичній особі ТОВ «Торгінвест ЛТД» в ЄДР 06.01.2012 року внесено запис «внесення інформації щодо відсутності юридичної особи за вказаною адресою» на підставі раніше отриманого повідомлення за формою 18-ОПП.

Законодавцем передбачені наслідки після внесення до Єдиного державного реєстру запису «внесення інформації щодо відсутності юридичної особи за вказаною адресою», серед переліку яких не міститься скасування тієї або іншої реєстраційної дії.

Крім того, на адресу Управління надійшла ухвала господарського суду Донецької області по справі №5006/27/35б/2012 від 28.03.2012 року щодо юридичної особи ТОВ «Торгінвест ЛТД», яка стала підставою для внесення до Єдиного державного реєстру відповідного запису. Згодом Управлінням отримано постанову господарського суду Донецької області по цій же справі про визнання боржника банкрутом, після чого до Єдиного державного реєстру внесено реєстраційну дію «Внесення судового рішення про визнання юридичної особи банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури».

На підставі наведеного, просить суд відмовити у задоволенні адміністративного позову у повному обсязі.

Представники відповідача та третьої особи - Виконавчого комітету Житомирської міської ради Житомирської області у судове засідання не з'явилися, про час і місце судового розгляду повідомлялися належним чином. Заяв про відкладення розгляду справи або про розгляд справи за їх відсутністю суду не надавали. За таких обставин суд вважає за можливе розглянути справу за їх відсутністю на підставі наявних у справі доказів.

Відповідно до ст. 86 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.

Заслухавши пояснення представників позивача та третьої особи - Управління Державної реєстрації Донецької міської ради, дослідивши матеріали справи, оцінивши всі надані докази за внутрішнім переконанням, встановив наступне.

Позивач - Державна податкова інспекція у Ленінському районі м. Донецька є органом виконавчої влади, суб'єктом владних повноважень.

Відповідач - Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгінвест ЛТД», зареєстроване як юридична особа Виконавчим комітетом Житомирської міської ради, 12.01.2011 року №13051020000008285, ідентифікаційний код 37482128, що підтверджено витягом та довідкою з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. (а.с.7-11) Перебуває на податковому обліку у ДПІ у Ленінському районі м. Донецька з 13.01.2011 року №20 згідно з довідкою про взяття на облік платника податків за формою 4-ОПП. (а.с.5)

Відповідно статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

В п.8 ч.1 ст.3 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України). визначено, що позивач - особа, на захист прав, свобод та інтересів якої подано адміністративний позов до адміністративного суду, а також суб'єкт владних повноважень, на виконання повноважень якого подана позовна заява до адміністративного суду.

Суд зазначає, що відповідно ч.3 ст.6 КАС України суб'єкти владних повноважень мають право звернутися до адміністративного суду у випадках, передбачених Конституцією та законами України.

Відповідно до п.5 ч.2 ст.17 Кодексу адміністративного судочинства України компетенція адміністративних судів поширюється, зокрема, і на спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених Конституцією та законами України.

Отже враховуючи вище визначені норми діючого законодавства України, суд зазначає, що Позивач має право звернутися до адміністративного суду тільки у випадках, передбачених законами України.

Позивачем подано адміністративний позов з посиланням на п.п.20.1.12 п.20.1 ст.20 та п.63.11 ст.63 Податкового кодексу України, відповідно до яких він має повноваження на звернення до адміністративного суду.

В п.п.20.1.12 п.20.1 ст.20 Податкового кодексу України передбачено, що органи державної податкової служби мають право, у випадках, встановлених законом, звертатись до суду щодо припинення юридичної особи та підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця про визнання недійсними установчих (засновницьких) документів суб'єктів господарювання.

В п.63.11 ст.63 Податкового кодексу України встановлено обов'язок органів державної податкової служби забезпечувати достовірність даних про платників податків в Єдиному банку даних про платників податків - юридичних осіб та Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, реєстрі платників податку на додану вартість, реєстрі неприбуткових організацій та інших реєстрах. Що формуються та ведуться органами державної податкової служби згідно з цим Кодексом, їх захист від несанкціонованого доступу, оновлення, архівування та відновлення даних.

12.01.2011 року Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгінвест ЛТД» зареєстровано Виконавчим комітетом Житомирської міської ради як юридична особа за адресою: 10020, Житомирська область, м. Житомир, Богунський район, провулок 1-й Винокурний, буд.48.

04.10.2011 року на підставі поданої відповідачем реєстраційної картки на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, Державним реєстратором здійснено державну реєстрацію змін до установчих документів юридичної особи стосовно місцезнаходження та перереєстровано підприємство за адресою: 83045, Донецька область, м. Донецьк, проспект Ленінський, буд.43.

Для здійснення зазначених вище дій юридичною особою було подано пакет документів за своїм місцезнаходженням до виконавчого комітету Житомирської міської ради.

Після внесення реєстраційних дій, які змінюють місцезнаходження юридичної особи, змінюють місце проживання фізичної особи - підприємця, якщо нове місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи - підприємця розташоване на території іншої адміністративно-територіальної одиниці застосовується норма статті 14 Закону про реєстрацію «Передача реєстраційних справ»

За наявності підстави, які було зазначено, державний реєстратор протягом десяти робочих днів з дати державної реєстрації зміни місцезнаходження юридичної особи, зміни місця проживання фізичної особи - підприємця зобов'язаний надіслати поштовим відправленням за описом реєстраційну справу державному реєстратору за новим місцезнаходженням юридичної особи або за новим місцем проживання фізичної особи - підприємця.

Державний реєстратор, який отримав реєстраційну справу, зобов'язаний протягом десяти робочих днів з дати її прийому повідомити поштовим відправленням юридичну особу або фізичну особу - підприємця про зміну місцезнаходження реєстраційної справи та внести до Єдиного державного реєстру запис про зміну місцезнаходження реєстраційної справи.

Тобто, юридичною особою TOB «Торгінвест ЛТД» надано пакет документів, який передбачений статтями 29 і 19 Закону про реєстрацію для зміни місцезнаходження з 10020, Житомирська обл., місто Житомир, провулок 1-й Винокурний, будинок 48 на 83045, Донецька обл., місто Донецьк, проспект Ленінський, будинок 43 до виконавчого комітету Житомирської міської ради з подальшим зняттям юридичної особи TOB «Торгінвест ЛТД» з обліку.

Управлінням державної реєстрації Донецької міської ради на виконання статті 14 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» взято юридичну особу TOB «Торгінвест ЛТД» на облік.

Після постановки юридичної особи TOB «Торгінвест ЛТД» на облік на адресу Управління від Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Донецька надійшло повідомлення за формою 18-ОПП про відсутність юридичної особи TOB «Торгінвест ЛТД» за місцезнаходженням 83045, Донецька обл., місто Донецьк, проспект Ленінський, будинок 43 у зв'язку з чим Управлінням вчинено дії на підставі статті 19 Закону про реєстрацію, а саме:

У разі надходження державному реєстратору від органу державної податкової служби повідомлення встановленого зразка про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням державний реєстратор зобов'язаний надіслати поштовим відправленням протягом п'яти робочих днів з дати надходження зазначеного повідомлення юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу.

Державний реєстратор залишає реєстраційну картку про підтвердження відомостей про юридичну особу без розгляду, про що повідомляє заявника у випадках, передбачених частиною шостою цієї статті, та у порядку, встановленому частиною сьомою цієї статті.

У разі неподання юридичною особою протягом місяця з дати надходження їй відповідного повідомлення реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність підтвердження зазначених відомостей датою, яка встановлена для чергового подання реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу.

Якщо державному реєстратору повернуто поштове відправлення, державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням.

При перевірці відомостей, які містить Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців щодо юридичної особи - позивача, державним реєстратором було з'ясовано, що по юридичній особі ТОВ «Торгінвест ЛТД» в ЄДР 06.01.2012 року внесено запис «внесення інформації щодо відсутності юридичної особи за вказаною адресою» на підставі раніше отриманого повідомлення за формою 18-ОПП.

Відповідно до статті 2 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, регулюються Конституцією України, цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону.

Згідно з вимогами частини 1 статті 4 Закону про реєстрацію державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців - засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, а також вчинення інших реєстраційних дій, які передбачені цим Законом, шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру.

Частиною 3 статті 4 Закону передбачено, що зміни до установчих документів юридичної особи, а також зміна прізвища та/або імені, та/або по батькові (далі - імені) або місця проживання фізичної особи - підприємця підлягають обов'язковій державній реєстрації шляхом внесення відповідних змін до записів Єдиного державного реєстру в порядку, встановленому цим Законом, при цьому, з частини 1 статті 17 Закону вбачається, що відомості про юридичну особу або фізичну особу - підприємця включаються до Єдиного державного реєстру шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи згідно із законодавством України.

Згідно з частиною 1 статті 16 Закону про реєстрацію єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення органів державної влади, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру. Пунктом 6 статті 16 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» Єдиний державний реєстр є об'єктом права державної власності.

З частини 1 статті 17 Закону про реєстрацію вбачається, що відомості про юридичну особу або фізичну особу - підприємця включаються до Єдиного державного реєстру шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи згідно із законодавством України.

Відповідно до частини 2 статті 17 Закону про реєстрацію в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості щодо юридичної особи, зокрема, відомості щодо місцезнаходження юридичної особи.

Відповідно до частини 3 статті 8 вказаного Закону установчі документи (установчий акт, статут або засновницький договір, положення) юридичної особи повинні містити відомості, передбачені законом. Відповідальність за відповідність установчих документів законодавству несуть засновники (учасники) юридичної особи.

Статтею 29 Закону визначений перелік документів, які юридична особа повинна подати для проведення державної реєстрації змін до установчих документів, при цьому, державному реєстратору забороняється вимагати документи для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, якщо вони не передбачені частинами першою - шостою цієї статті, а частиною 1 статті 27 Закону визначений перелік підстав для відмови у проведенні державної реєстрації юридичної особи, який є вичерпним, а саме: для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридична особа повинна подати (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) такі документи: заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи; примірник оригіналу або нотаріально засвідчену копію рішення про внесення змін до установчих документів. Документ, що підтверджує правомочність прийняття рішення про внесення змін до установчих документів; оригінали установчих документів юридичної особи з відміткою про їх державну реєстрацію з усіма змінами, чинними на дату подачі документів, або копія опублікованого в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації повідомлення про втрату всіх або частини зазначених оригіналів установчих документів; два примірники змін до установчих документів юридичної особи у вигляді окремих додатків або два примірники установчих документів у новій редакції; документ, що підтверджує внесення реєстраційного збору за проведення державної реєстрації змін до установчих документів.

Згідно частини 7 статті 29 Закону про реєстрацію державному реєстратору забороняється вимагати документи для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, якщо вони не передбачені частинами першою - шостою цієї статті.

Відповідно до статті 30 цього Закону, державний реєстратор відмовляє у проведенні державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи за наявності підстав, встановлених частиною першою статті 27 цього Закону.

Частиною 1 статті 27 вказаного Закону передбачено, що підставами для відмови у проведенні державної реєстрації юридичної особи є: невідповідність відомостей, які вказані в реєстраційній картці на проведення державної реєстрації юридичної особи, відомостям, які зазначені в документах, що подані для проведення державної реєстрації юридичної особи; невідповідність установчих документів вимогам частини третьої статті 8 цього Закону; порушення порядку створення юридичної особи, який встановлено законом, зокрема: наявність обмежень на зайняття відповідних посад, встановлених законом щодо осіб, які зазначені як посадові особи органу управління юридичної особи; невідповідність відомостей про засновників (учасників) юридичної особи відомостям щодо них, які містяться в Єдиному державному реєстрі; наявність обмежень щодо вчинення засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженою ними особою юридичних дій, які встановлені абзацом четвертим частини другої статті 35 цього Закону; наявність в Єдиному державному реєстрі найменування, яке тотожне найменуванню юридичної особи, яка має намір зареєструватися; використання у найменуванні юридичної особи приватного права повного чи скороченого найменування органу державної влади або органу місцевого самоврядування, або похідних від цих найменувань, або історичного державного найменування, перелік яких встановлюється Кабінетом Міністрів України; встановлена іншими законами заборона використання у найменуванні юридичної особи певних термінів, абревіатур, похідних термінів. Відмова у проведенні державної реєстрації юридичної особи з інших підстав не допускається.

Крім того, статтею 14 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» передбачено, що передача реєстраційних справ здійснюється в разі, зокрема, зміни місцезнаходження юридичної особи, зміни місця проживання фізичної особи - підприємця, якщо нове місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи - підприємця розташоване на території іншої адміністративно-територіальної одиниці.

Статтею 14 Закону про реєстрацію не передбачено відмови у постановці юридичної особи та/або фізичної особи - підприємця на облік у зв'язку зі зміною місцезнаходження та/або з підстав викладених у адміністративному позові Позивача.

Суд дійшов до висновку, що державний реєстратор під час реєстраційних дій не має права перевіряти подані відомості та вимагати інші документи, ніж ті, що передбачені чинним законодавством, а також, що відсутність юридичної особи за місцезнаходженням не тягне за собою скасування або визнання неправомірним запису в Єдиному державному реєстрі стосовно місцезнаходження цієї юридичної особи.

Крім того, діючим законодавством не передбачене право державного реєстратора самостійно визнавати неправомірними та скасовувати записи про реєстраційні дії.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Отже, суд дійшов висновку, що відповідачами при виконанні ним своїх посадових обов'язків були дотримані вимоги статті 19 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців».

Суд зазначає, що позивач не навів жодної норми діючого законодавства, яка б свідчила, що державні реєстратори повинні були відмовити у проведенні державної реєстрації змін щодо адреси юридичної особи, порушили порядок передачі реєстраційної справи, повинні були не прийняти до обліку реєстраційну справу та повернути її у зв'язку із встановленням податковим органом фактичної відсутності підприємства за юридичною адресою, а також визнати неправомірним запис щодо місцезнаходження підприємства. Кожен суб'єкт владних повноважень повинен діяти суворо дотримуючись норм діючого законодавства в межах своїх повноважень та у спосіб, встановлений законом. Закон про реєстрацію не передбачає такого повноваження державного реєстратора як перевірка фактичного місцезнаходження юридичної особи за її юридичною адресою, так само Закон не передбачає права чи обов'язку державного реєстратора при встановленні податковим органом факту незнаходження підприємства за юридичною адресою, відповідно при зміні ним адреси, скасовувати попередні реєстраційні дії та повертати реєстраційну справу до державного реєстратора за попередньою адресою.

Отже, враховуючи вищевикладене адміністративний позов Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби до Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгінвест ЛТД», треті особи - Управління Державної реєстрації Донецької міської ради, Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області про визнання неправомірним запис в Єдиному державному реєстрі юридичних та фізичних осіб - підприємців стосовно місцезнаходження Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгінвест ЛТД» та зобов'язання управління Державної реєстрації Донецької міської ради вчинити певні дії задоволенню не підлягає.

Керуючись ст. ст. 2-15, 17-18, 33-35, 45-46, 47-51, 56-59, 69-71, 79, 86, 87, 94, 99, 104-107, 110-111, 121, 122-143, 151-154, 158, 160, 162, 163, 167, 185-186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

У задоволені позовних вимог Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби до Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгінвест ЛТД», треті особи - Управління Державної реєстрації Донецької міської ради, Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області про визнання неправомірним запис в Єдиному державному реєстрі юридичних та фізичних осіб - підприємців стосовно місцезнаходження Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгінвест ЛТД» та зобов'язання управління Державної реєстрації Донецької міської ради скасувати реєстраційні дії за №1305070006008285 від 04.10.2011 року щодо внесення змін до відомостей про юридичну особу та за №13051050005008285 від 04.10.2011 року щодо державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи та внести до Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб - підприємців запис про місцезнаходження товариства з обмеженою відповідальністю «Торгінвест ЛТД» за адресою: 10020, Житомирська область, м. Житомир, Богунський район, провулок 1-й Винокурний, буд.48 та повернути реєстраційну справу Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгінвест» до виконавчого комітету Житомирської міської ради Житомирської області за місцезнаходженням, відмовити.

Вступна та резолютивна частини постанови прийняті у нарадчій кімнаті та проголошені у судовому засіданні 10 липня 2012 року в присутності представників позивача і третьої особи.

Постанову у повному обсязі складено 13 липня 2012 року.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі відкладення складання постанови у повному обсязі апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Суддя Шинкарьова І.В.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.07.2012
Оприлюднено21.08.2012
Номер документу25176277
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0570/4039/2012

Ухвала від 14.08.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Жаботинська Світлана Володимирівна

Ухвала від 29.08.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Жаботинська С.В.

Ухвала від 14.08.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Жаботинська С.В.

Постанова від 10.07.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Шинкарьова І.В.

Ухвала від 22.06.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Шинкарьова І.В.

Ухвала від 23.04.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Шинкарьова І.В.

Ухвала від 24.05.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Шинкарьова І.В.

Постанова від 10.07.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Шинкарьова І.В.

Ухвала від 22.06.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Шинкарьова І.В.

Ухвала від 05.04.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Шинкарьова І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні