Ухвала
від 25.06.2012 по справі 2а-5253/12/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2 У Х В А Л А

про забезпечення адміністративного позову

25 червня 2012 р.р. № 2а-5253/12/1370

Суддя Львівського окружного адміністративного суду Коморний О.І. одержав позовну заяву ОСОБА_1 до Державного закладу «Городоцька районна санітарно-епідеміологічна станція»Міністерства охорони здоров'я України про визнання протиправною бездіяльності, третя особа Головний державний санітарний лікар Львівської області Міністерства охорони здоров'я України, Великолюбінська селищна рада Городоцького району Львівської області, Городоцька районна державна адміністрація Львівської області.

ВСТАНОВИВ:

Позивач, ОСОБА_1, звернувся до Львівського окружного адміністративного суду з позовною заявою у якій містяться вимоги:

- визнати протиправною бездіяльність суб'єкта владних повноважень, а саме, - Державного закладу «Городоцька районна санітарно-епідеміологічна станція»Міністерства охорони здоров'я України, Львівська область, м. Городок, вул. Українська, 23; Код за ЄДРПОУ 01984234, при здійсненні контролю за дотриманням санітарно-епідеміологічного законодавства під час проведення поховань в с.м.т. Великий Любінь, Городоцького району, Львівської області а саме, - неналежному виконанні обов'язків щодо здійснення контролю за ходом реалізації внесеного відповідачем припису від „01" лютого 2012 року про усунення порушень вимог Закону України „Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення" на адресу суб'єкта владних повноважень, а саме,- Великолюбінської селищної ради Городоцького району Львівської області, с.м.т. Великий Любінь Городоцького району Львівської області, вул. Львівська, 74, код ЄДРПОУ-23949787;

- зобов'язати відповідача не допускати на майбутнє порушення норм Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення»при здійсненні контролю за дотриманням санітарно-епідеміологічного законодавства під час проведення поховань в с.м.т. Великий Любінь, Городоцького району, Львівської області, належно виконувати обов'язки щодо здійснення контролю за ходом реалізації внесеного відповідачем припису від «01»лютого 2012 року про усунення порушень вимог Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення»на адресу суб'єкта владних повноважень, а саме, - Великолюбінської селищної ради Городоцького району Львівської області, с.м.т. Великий Любінь Городоцького району Львівської області, вул. Львівська, 74, код ЄДРПОУ - 23949787.

Ухвалою від 25.06.2012 року провадження у справі відкрито, призначено попереднє судове засідання на 13.07.2012 р.

У позовній заяві вміщено клопотання про забезпечення позову, відповідно до якого позивач просить з метою забезпечення адміністративного позову заборонити вчинення Державному закладу „Городоцька районна санітарно-епідеміологічна станція" Міністерства охорони здоров'я України, Львівська область, м. Городок, вул. Українська, 23; Код за ЄДРПОУ - 01984234, будь-яким іншим особам будь-яких дій, спрямованих на розширення діючого кладовища в с.м.т. Великий Любінь Городоцького району Львівської області.

Клопотання мотивоване існуванням очевидної небезпеки заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі та тим, що захист цих прав, свобод та інтересів стане неможливим без вжиття заходів забезпечення адміністративного позову і для відновлення прав свобод та інтересів позивача необхідно буде докласти значних зусиль, витрат, крім того очевидними є ознаки протиправності рішення суб'єкта владних повноважень.

Завданням адміністративного судочинства відповідно до ч.1 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

До адміністративних судів згідно з ч.2 цієї ж статті можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження.

Згідно з частиною третьою статті 117 КАС України подання адміністративного позову, а також відкриття провадження в адміністративній справі не зупиняють дію оскаржуваного рішення суб'єкта владних повноважень, але суд у порядку забезпечення адміністративного позову може відповідною ухвалою зупинити дію рішення суб'єкта владних повноважень чи його окремих положень, що оскаржуються. Ухвала негайно надсилається суб'єкту владних повноважень, що прийняв рішення, та є обов'язковою для виконання.

Відповідно до ч.1 ст.117 КАС України суд за клопотанням позивача або з власної ініціативи може постановити ухвалу про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, якщо існує очевидна небезпека заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі, або захист цих прав, свобод та інтересів стане неможливим без вжиття таких заходів, або для їх відновлення необхідно буде докласти значних зусиль та витрат, а також якщо очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень.

Адміністративний позов, крім способу, встановленого ч.3 цієї статті, може бути забезпечено забороною вчиняти певні дії (ч.4 ст.117 КАС України).

Клопотання про забезпечення адміністративного позову розглядається відповідно до ч.1 ст.118 КАС України не пізніше наступного дня після його одержання й у разі обґрунтованості та терміновості вирішується ухвалою негайно без повідомлення відповідача та інших осіб, які беруть участь у справі.

Відповідно до ч.2 ст. 118 КАС України відповідач або інша особа, яка бере участь у справі, у будь-який час має право заявити клопотання про заміну одного способу забезпечення адміністративного позову іншим або скасування заходів забезпечення адміністративного позову. Таке клопотання розглядається не пізніше наступного дня після його одержання й у разі обґрунтованості та терміновості вирішується ухвалою негайно без повідомлення позивача та інших осіб, які беруть участь у справі.

Згідно з ч.3 118 КАС України питання про забезпечення адміністративного позову, про заміну одного способу забезпечення адміністративного позову іншим або про скасування заходів забезпечення адміністративного позову, крім випадків, встановлених частинами першою і другою цієї статті, вирішується в судовому засіданні з повідомленням осіб, які беруть участь у справі. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені, не перешкоджає розглядові таких питань.

Закріплений у ч. 1 ст.11 КАС України принцип змагальності сторін передбачає, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

За правилами, встановленими ст. 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Доказами в адміністративному судочинстві відповідно до ч.1 ст. 69 КАС України є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів.

Оскільки до позовної заяви позивачем не додано доказів в підтвердження терміновості вирішення клопотання про забезпечення позову в порядку визначеному ст. ч.1 ст.118 КАС України (негайно без повідомлення відповідача та інших осіб, які беруть участь у справі), розгляд клопотання про забезпечення позову слід призначити для вирішення у попереднє судове засідання з повідомленням осіб, які беруть участь у справі.

Керуючись ст.ст.117, 118 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя -

УХВАЛИВ:

1. Клопотання ОСОБА_1 про забезпечення позову у справі за позовом ОСОБА_1 до Державного закладу «Городоцька районна санітарно-епідеміологічна станція»Міністерства охорони здоров'я України про визнання протиправною бездіяльності, третя особа Головний державний санітарний лікар Львівської області Міністерства охорони здоров'я України, Великолюбінська селищна рада Городоцького району Львівської області, Городоцька районна державна адміністрація Львівської області - призначити для вирішення у попереднє судове засідання на 13.07.2012р. о 10:00 год. з повідомленням осіб, які беруть участь у справі.

2. Копію ухвали з питань забезпечення адміністративного позову направити особам, які беруть участь у справі.

Ухвала з питань забезпечення адміністративного позову може бути оскаржена. Оскарження ухвали не зупиняє її виконання, а також не перешкоджає подальшому розгляду справи.

Суддя Коморний О.І.

Дата ухвалення рішення25.06.2012
Оприлюднено22.08.2012
Номер документу25496563
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправною бездіяльності,

Судовий реєстр по справі —2а-5253/12/1370

Ухвала від 08.12.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Довгополов Олександр Михайлович

Ухвала від 08.12.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Довгополов Олександр Михайлович

Ухвала від 08.12.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Довгополов Олександр Михайлович

Ухвала від 25.06.2012

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Коморний Олександр Ігорович

Постанова від 26.07.2012

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Коморний Олександр Ігорович

Ухвала від 06.07.2012

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Коморний Олександр Ігорович

Ухвала від 25.06.2012

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Коморний Олександр Ігорович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні