Рішення
від 11.12.2008 по справі 4/110-08
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

4/110-08

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

21036, м. Вінниця,  Хмельницьке шосе, 7  тел. 66-03-00, 66-11-31       http://vn.arbitr.gov.ua


І м е н е м     У к р а ї н и

РІШЕННЯ

11 грудня 2008 р.           Справа 4/110-08

Господарський суд Вінницької області у складі:

Головуючий суддя          В. Білоус

Секретар судового засідання А. Логінов

за участю представників:

позивача: Гамарц О.С., довіреність № б/н від 20.02.2008 р.,  юрисконсульт юридичного сектору, посвідчення №102172 від 11.12.2006 р.;

відповідача: Дерев'янчук В.Г., довіреність № б/н від 31.10.2008р.,  заступник начальника - начальник відділу з питань обслуговування ветеранів війни та праці, персоніфікованого обліку та автоматизованої обробки інформації

відповідача: Плакидюк Т.М., довіреність № 2039/05 від 08.12.08, паспорт АА 517854 від 22.09.1997р.;

відповідача: Ковінчук Н.В., довіреність № 2039/05 від 08.12.08, паспорт АА 605919 від 14.11.1997р.;

3-ї особи Фінансове управління Крижопільської районної державної адміністрації, Лозовська Р.М., начальник фінансового управління згідно розпорядження № 11-к від 01.05.2002р., паспорт АА 517816 від 18.09.1997р.,  

3-ї особи Управління Державного казначейства у Крижопільському районі, Тарасова Т.М., начальник Управління  Державного казначейства у Крижопільському районі згідно виписки з наказу № 816-0 від 04.08.2006р., паспорт АА 517828 від 19.09.1997р.

Місце розгляду справи: приміщення суду,кімн.№1114

Розглянувши у відкритому судовому засіданні   справу

за позовом Одеської залізниці до Управління праці та соціального захисту населення Крижопільської районної державної адміністрації смт. Крижопіль Вінницької області, треті особи на стороні відповідача без самостійних вимог на предмет спору: 1) Фінансове управління Крижопільської районної державної адміністрації; 2) управління Державного казначейства у Крижопільському районі про стягнення 55016 грн. 56 коп. збитків від перевезення в грудні 2007 року, січні-липні 2008 року пільгових категорій громадян, -   

ВСТАНОВИВ :

Відповідач у відзиві на позов, поданому в листі №1766/05 від 28.10.2008р.  та його представник в судовому засіданні проти позову заперечували. Покликалися на те що між позивачем та відповідачем складено договір "Про розрахунки за надані послуги по пільговому перевезенню окремих категорій громадян залізничним транспортом" від 27.02.2008р., згідно п. 2.3 якого відповідач згідно із Законом України "Про Державний бюджет України на 2008 рік" за рахунок субвенцій з Державного бюджету місцевим бюджетам на компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян зобов'язується по мірі надходження коштів субвенції відшкодовувати вказані залізницею вартість здійснених приміських пільгових перевезень у межах затвердженого рішенням Крижопільської районної ради "Про районний бюджет на 2008 рік" кошторису, а згідно п. 2.4 договору відшкодування проводиться за рахунок субвенцій з Державного бюджету на 2008 рік в межах помісячного плану асигнувань на підставі пред'явлених залізницею розрахунків по формі №3-пільга. Таким чином на 2008 рік відповідачу виділено та затверджено кошторис в сумі 50000 грн. Крім того, як зазначає відповідач позивачем щомісячно направлялися розрахунки та акти звіряння розрахунків форми "3-пільга" в яких систематично включаються пільговики інших областей, за які відповідач не в змозі перераховувати залізниці суми відшкодування на підставі договору.

Також в судовому засіданні покликалися на те, що суми відшкодувань, пред'явлені позивачем перевищують суму бюджетних асигнувань, передбачених в бюджетному кошторисі і їх сплата суперечитиме ст. 62 Закону України “Про Державний бюджет України на 2008 рік” та на те, що подані позивачем в обґрунтування наданих пільгових перевезень не складені у відповідності до вимог Порядку фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 04.03.2002 року № 256, що кількість перевезених пільгових пасажирів перевищує кількість пільговиків, зареєстрованих в регіоні, що свідчить про перевезення позивачем пільгових пасажирів з інших регіонів, тому відшкодування не може здійснюватись за рахунок відповідача.

Представники третіх осіб покликались на те, що позов не може бути задоволений, оскільки пред'явлена сума збитків перевищує бюджетні асигнування в кошторисі відповідача на 2008 рік, а тому сума  та розмір збитків суперечитиме ст. 62 Закону України “Про Державний бюджет України на 2008 рік”.

Представник позивача позовні вимоги підтримав. Із запереченнями відповідача, третіх осіб проти позову не погодився. Заявив клопотання про заслуховування в судовому засіданні пояснень спеціаліста пасажирського сектору Одеської дирекції залізничних перевезень Горшунової Н.В. щодо обґрунтованості позовних вимог. Вказане клопотання судом відхилено, оскільки згідно ст. 30 ГПК України, в судовому процесі можуть брати участь посадові особи та інші працівники підприємств, коли їх викликано для дачі пояснень з питань, що виникають під час розгляду справи. Ухвалою від 04.11.2008 року суд зобов'язував явку в судове засідання керівників, головних бухгалтерів, начальників фінансових відділів для надання пояснень за матеріалами справи. Вимога суду про явку в судове засідання керівника, начальника фінансового відділу не виконана. Разом з тим, суд не викликав для надання пояснень спеціаліста пасажирського сектору Одеської дирекції залізничних перевезень Горшунову Н.В.,а участь спеціаліста в судовому процесі, з огляду на положення ст. 30 ГПК України, допускається лише за викликом суду для надання пояснень.

Заслухавши пояснення представників позивача, відповідача, третіх осіб, повно, всебічно об'єктивно і в сукупності дослідивши надані в справу докази, надавши їм юридичну оцінку, суд на підставі ст.ст. 11, 16, 509, 525, 526, 530, 623, 903 ЦК України, ч. 2 ст.12, ст.ст.224, 225 ГК України, ст. 9 Закону України “Про залізничний транспорт” (273/94-ВР), Постанови Кабінету Міністрів України від 04.03.2002 року № 256 і  затвердженого нею Порядку фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету (256-2002-п) (далі –Порядок), ст. 42 Закону України “Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких  законодавчих актів України” (надалі Закон України “Про Державний бюджет України на 2008 рік”), підп. “б” п. 4 ст. 89 Бюджетного кодексу України, прийшов до висновку, що позовні підлягають задоволенню частково в сумі 42287 грн. 56 коп. збитків за перевезення  залізницею пасажирів пільгових категорій в січні-липні 2008 року. Провадження у справі щодо вимог про стягнення 12729 грн. збитків підлягає припиненню згідно п.1-1 ст. 80 ГПК України за відсутністю предмету  спору, оскільки довідкою позивача, наданою з листом від 03.12.2008 року №299/04-1 і доданими до нього копіями банківських витягів від 30.09.2008 р., 31.10.2008 р., 04.11.2008 р., 28.11.2008 р. стверджується перерахування відповідачем позивачеві після направлення позовної заяви до суду і порушення провадження у справі 12729 грн. за пільговий проїзд окремих категорій громадян, в т.ч. ветеранів війни в травні, червні, липні 2008 р.

До даного висновку суд прийшов з огляду на таке:

01.05.2008 року між позивачем (за договором –"Залізниця") і відповідачем (за договором –“Платник”) підписано договір про розрахунки за надані послуги з пільгових перевезень окремих категорій залізничним транспортом.

За цим договором (п.2.1) сторони виконують взаємні обов'язки з метою забезпечення задоволення потреб населення регіону в пільгових перевезеннях. Залізниця зобов'язалась здійснювати перевезення пільгової категорії пасажирів, а саме: ветеранів війни і праці, осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, жертв нацистських переслідувань, ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, вдів померлих (загиблих) ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ і ветеранів державної пожежної охорони, осіб, звільнених з військової служби, які стали які стали інвалідами під час проходження військової служби, реабілітованих громадянам, які стали інвалідами внаслідок репресій або є пенсіонерами, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, інвалідів та дітей-інвалідів у загальних та плацкартних вагонах пасажирських та швидких поїздів, вагонах електро- та дизель-поїздів приміського сполучення за умови придбання пасажирами пільгової категорії безкоштовних проїзних документів (квитків), а також ветеранів війни у загальних та плацкартних вагонах пасажирських та швидких поїздів у внутрішньодержавному та міждержавному сполученні по талонах відповідно до п. 17 ст. 12, п.21 ст. 13, п. 16. ст.14 та п. 18 ст. 15 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту населення" у рахунок передбачених бюджетом асигнувань.

Відповідно до п.2.3. договору, платник згідно із Законом України "Про державний бюджет України на 2008 рік" за рахунок субвенцій з Державного бюджету місцевим бюджетам на компенсацію за пільговий проїзд окремих категорії громадян зобов'язується по мірі надходження коштів субвенції відшкодовувати вказані Залізницею вартість здійснених приміських пільгових перевезень у межах затвердженого рішенням Крижопільської районної Ради "Про районний бюджет на 2008 рік" кошторису.

Пунктом 2.4.сторони також передбачили, що відшкодування проводиться за рахунок субвенції з Державного бюджету, у межах кошторисних призначень, на підставі пред'явлених Залізницею розрахунків по формі № 2-пільга та формі № 3-пільга, затверджених наказом Міністерства праці та соціальної політики № 100 від 21.04.2003 р., та у відповідності з іншими вимогами чинного законодавства.

Розрахунком позовних вимог, наданими в обґрунтування нього актами звіряння розрахунків за надані населенню послуги, на які надаються пільги по перевезенню окремих категорій громадян (надані акти звіряння розрахунків, звіти про понесені збитки станом на 01.01.2008 р., 01.04.2008 р., 01.05.2008 р., 01.06.2008 р., 01.07.2008 р., 01.08.2008 р., 01.09.2008 р.) позивачем в грудні 2007 р. - липні 2008 р. надано послуги з перевезення залізничним транспортом 11616 громадян на пільгових умовах, у тому рахунку інвалідів, учасників Великої Вітчизняної війни, прирівняних до них пенсіонерів за віком, інвалідів з дитинства та їх супроводжуючих, реабілітованих громадян, які стали інвалідами внаслідок репресій та понесення залізницею внаслідок пільгового перевезення вказаних категорій громадян на пільгових умовах збитків на суму 73913 грн. 05 коп. До 03.09.2008 р. відповідачем було відшкодовано 14940 грн. 49 коп. збитків. Борг до 03.09.2008 р. по відшкодуванню збитків складав 58972 грн. 56 коп.  (73913 грн. 05 коп.–14940 грн. 49 коп.). 03.09.2008 р. відповідачем відшкодовано ще 3956 грн., що стверджується банківськими виписками за цю дату.   Таким чином, борг відповідача з відшкодування збитків від пільгових перевезень окремих категорій громадян до пред'явлення позову до суду 24.09.2008 року  склав 55016 грн. 56 коп. (58972 грн. 56 коп. –3956 грн.).Після направлення позовної заяви до суду, відповідач згідно банківських витягів від 30.09.2008 р., 31.10.2008 р., 04.11.2008 р., 28.11.2008 року перерахував позивачеві ще 12729 грн. за пільговий проїзд окремих категорій громадян у травні, червні, липні 2008 року. Таким чином, борг з відшкодування збитків від пільгових перевезень громадян згідно наданих доказів складає  42287 грн. 56 коп. (55016 грн. 56 коп. –12729 грн.).

Предметом спору є стягнення компенсації за пільговий проїзд окремих категорій громадян з приміських перевезень залізницею. Причиною виникнення спору є відмова відповідача враховувати при визначенні суми компенсації пільгових категорій громадян, які не є пільговиками Вінницької області і не включені до Єдиного державного автоматизованого реєстру пільговиків Крижопільського району та поза межами затвердженого рішенням Крижопільської районної ради “Про районний бюджет на 2008 рік” кошторису.

Згідно ст.9 Закону України "Про залізничний транспорт"  для захисту інтересів окремих категорій громадян на пасажирських перевезеннях, у тому числі приміських, можуть передбачатися пільгові тарифи. Збитки залізничного транспорту загального користування від їх використання відшкодовуються залізницям за рахунок державного або місцевих бюджетів залежно від того, яким органом прийнято рішення щодо введення відповідних пільг.

Постановою Кабінету Міністрів України від 04.03.2002 № 256 затверджено "Порядок фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету" (далі –Порядок) , в тому числі компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян за рахунок державного бюджету.

Згідно п. 3, 5-8 цієї Постанови головними розпорядниками коштів місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення  є керівники головних управлінь, відділів та інших самостійних структурних підрозділів місцевих держадміністрацій, виконавчих органів рад, до компетенції яких належать питання праці та соціального захисту населення.

Відповідно до пп. 2, 3, 5-8 цього Порядку фінансування провадиться за рахунок субвенцій, передбачених державним бюджетом на відповідний рік, в межах обсягів, затверджених у обласних та районних бюджетах на зазначені цілі.

Головні розпорядники коштів місцевих бюджетів щомісячно готують дані про нараховані суми щодо компенсаційних виплат за пільговий проїзд підприємствами-постачальниками відповідних соціальних послуг і направляють їх до фінансових органів районних держадміністрацій. Фінансові органи районних держадміністрацій на підставі отриманих актів щомісячно готують реєстри нарахованих сум щодо компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян та направляють їх фінансовим органам обласних держадміністрацій, які після отримання коштів субвенцій надають органам Державного казначейства платіжні доручення щодо перерахування цих коштів на рахунки районних бюджетів. Отримані місцевими бюджетами суми субвенцій перераховуються на рахунки головних розпорядників коштів, які здійснюють розрахунки з постачальниками відповідних соціальних послуг.

Відповідно до Додатку №7 до розділу І Закону України “Про Державний бюджет України на 2008 рік” та про внесення змін до деяких законодавчих актів України (Закон України №107-VI від 28.12.2007 року передбачено субвенції на компенсацію, в тому рахунку витрат підприємств транспорту, за пільговий проїзд громадян в розрізі по обласних бюджетах кожної області, і зокрема для обласного бюджету Вінницької області на 2008 рік було виділено кошти з Державного бюджету України в сумі 48 млн.522,2 тис. грн. На виконання вимог Порядку (256-2002-п) Одеська залізниця впродовж січня-липня 2008 року направила до Управління праці та соціального захисту населення відповідні дані про надані послуги з перевезень пільгової категорії громадян і необхідність відшкодування понесених у зв'язку з цим збитків на суму 73913 грн. 05 коп. Відповідач відшкодував їх частково, лише в сумі 31625 грн. 49 коп. Борг з відшкодування збитків складає  42287 грн. 56 коп. за перевезення пільгових пасажирів в період січень-липень 2008 року.

Згідно ч. 1,2 ст. 509, ст. 11 ЦК України, зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Зобов'язання виникають з підстав, встановлених ст. 11 цього Кодексу. Зобов'язання мають ґрунтуватися на засадах добросовісності, розумності та справедливості. Відповідно до ст. 11 ЦК України, ст. 174 ГК України, цивільні права та обов'язки виникають з дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують права та обов'язки. Підставами для виникнення цивільних прав та обов'язків зокрема є договори та інші правочини, юридичні факти. Цивільні права та обов'язки можуть виникати безпосередньо з актів цивільного законодавства.

Отже, з умов ст. 11 Цивільного кодексу України, ст. 174 Господарського кодексу України, господарські зобов'язання виникають безпосередньо із ст. 42 Закону України(№107-IV від 28.12.2007 р.), ст. ст. 9,10 Закону України “Про залізничний транспорт”, а також із договору в період його дії.

Згідно ст.ст. 203, 215, 216, 217 ЦК України зміст правочину не може суперечити ЦК України, іншим актам цивільного законодавства, а також моральним засадам суспільства. Підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені в ч. 1-3, 5,6 ст. 203 ЦК України. Недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю. Недійсність окремої частини правочину не має наслідком недійсність інших його частин і правочину в цілому, якщо можна припустити, що правочин був би вчинений і без включення до нього недійсної частини. Господарський суд, приймаючи рішення, має право визнати недійсним повністю чи у певній частині, пов'язаний з предметом спору договір, який суперечить законодавству. З огляду на це, суд приходить до висновку, що п.п. 2.3, 2.4, 3.2 договору №09 від 01.05.2008 р. про розрахунки за надані послуги з пільгового перевезення окремих категорій громадян залізничним транспортом в частині зобов'язань відповідача в частині відшкодування і компенсації позивачеві понесених ним збитків лише по мірі надходження коштів субвенції, у межах затвердженого рішенням Крижопільської районної ради “Про районний бюджет на 2008 рік” кошторису, прийняття і перерахування сум лише за перевезення окремих категорій громадян, які є пільговиками Вінницької області і які включені до Єдиного державного автоматизованого реєстру пільговиків Крижопільського району, суперечить ст. 42 Закону України “Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України”, ч.2 ст. 7 Закону України “Про транспорт”, ч.5 ст. 9, ст. 10 Закону України “Про залізничний транспорт”, підп. “б”п.4 ст.89 Бюджетного кодексу України, Порядку, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 04.03.2002 р. № 256, які не встановлюють обмежень щодо відшкодування в залежність від кошторису районної ради, пільговиків певної адміністративно-територіальної одиниці, оскільки відшкодування передбачено за рахунок субвенції з Державного бюджету України, а відтак договір в названих частинах підлягає визнанню недійсним.

Договір міг і мав бути укладеним на відшкодування збитків без частин, які визнані судом недійсними.

Вимоги про стягнення 42287 грн. 56 коп. збитків від перевезень залізницею певної категорії громадян на пільгових умовах є законними, обґрунтованими належними доказами, такими як акти звіряння, звіти про збитки, розрахунок позову, банківські витяги, а відтак підлягаючими до задоволення.

Заперечення відповідача, третіх осіб, не беруться до уваги, оскільки договір № 9 від 01.05.2008 року частково визнаний судом недійсним. Вищеназваними законодавчими, нормативними актами України передбачено надання проїзду залізничним транспортом на пільгових умовах та обов'язок і порядок відшкодування, компенсації залізниці збитків від таких перевезень. Законодавством, нормативними актами не передбачено обмежень для відшкодування компенсації позивачеві збитків від перевезень певних категорій громадян на пільгових умовах в межах районного кошторису, відшкодування збитків від перевезення на пільгових умовах тільки певної адміністративної одиниці, і тільки тих, які зареєстровані в Єдиному державному автоматизованому реєстрі пільговиків певного району. Законом встановлено перелік громадян, яким надається право пільгового проїзду, в тому рахунку залізничним транспортом, обов'язок позивача здійснити їх перевезення на пільгових умовах та обов'язок держави відшкодувати, компенсувати збитки, понесені внаслідок таких перевезень. В листі від 05.10.2004 р. № 07-06/2014-8670 “Про запровадження порядку обліку зобов'язань розпорядників бюджетних коштів в органах Державного казначейства України” Державне казначейство України звернуло увагу на те, що погашення небюджетних фінансових зобов'язань не проводиться, за винятком випадків, передбачених чинним законодавством, зокрема, списання кредиторської заборгованості за рішенням судів. З огляду на це, суд не бере до уваги посилання відповідача, третіх осіб на ст. 51 Бюджетного кодексу України, ст. 62 Закону України “Про Державний бюджет України на 2008 рік”. Відповідачі, всупереч ст.ст. 33,34 ГПК України не надали доказів, які б доводили неналежність наданих позивачем доказів, розрахунку суми позову, спростувати їх.

В зв'язку з доведенням спору до розгляду в суді внаслідок неправильних дій (бездіяльності) відповідача, судові витрати на держмито в сумі 550 грн. 17 коп., на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу в сумі 118 грн., а загалом в сумі 668 грн. 17 коп. на підставі ч.2,5 ст. 49 ГПК України підлягають відшкодуванню позивачеві за рахунок відповідача.

Керуючись ст. ст. 4-5, 22,32,33,34,36,43, ч.2,5 ст. 49, п.1-1 ст. 80, ст. 82,83,84,115, 116 ГПК України, -

ВИРІШИВ:

1.Визнати недійсними п.п. 2.3,2.4, 3.2 договору про розрахунки за надані послуги з пільгового перевезення окремих категорій громадян залізничним транспортом від 01.05.2008 року № 09 в частині (підкреслених висловів) відшкодування і компенсації лише по мірі надходження коштів субвенції, у межах затвердженого рішенням Крижопільської районної ради «Про районний бюджет на 2008 рік»кошторису, прийняття і перерахування сум відшкодування лише за перевезення окремих категорій громадян, які є пільговиками Вінницької області і які включені до Єдиного державного автоматизованого реєстру пільговиків Крижопільського району.

2. Провадження у справі щодо стягнення 12729 грн. збитків (компенсації) припинити за відсутністю предмету спору.

3. Стягнути з Управління праці та соціального захисту населення Крижопільської районної державної адміністрації, вул. Піонерська, 30, смт. Крижопіль Вінницької області, (код ЄДРПОУ 03191897) на користь Одеської залізниці, вул. Пантелеймоновського, 17 м.Одеса 65012(р/р № 26003000001 в Одеській філії АК «Експрес-банк»МФО 328801 код ЄДРПОУ 01071315)–42287 грн. 56 коп. збитків (компенсації) за перевезення в січні-липні 2008 року на пільгових умовах окремих категорій громадян (учасників Великої Вітчизняної війни і прирівняних до них осіб, пенсіонерів за віком, громадян, які постраждали від аварії на ЧАЕС, реабілітованих громадян, інвалідів праці, дитинства), 668 грн. 17 коп. для відшкодування судових витрат на держмито та інформаційно-технічне забезпечення судового процесу. Видати наказ в день набрання рішенням законної сили.

4. Копії рішень направити рекомендованими листами позивачеві, відповідачеві, Фінансовому управлінню Крижопільської районної державної адміністрації, Управлінню Державного казначейства у Крижопільському районі.

Вступну та резолютивні частини рішення оголошено 11.12.2008р. Повний текст рішення відповідно до ст.84 ГПК України оформлений і підписаний 16.12.2008р. Рішення набирає законної сили на протязі 10-ти днів з дня повного оформлення і підписання його тексту суддею.

Суддя                                             Білоус В.В.

          

віддрук.5 прим.:

1 - до справи

2 - позивачу

3 - відповідачу

4,5 -  Фінансовому управлінню Крижопільської районної державної адміністрації, Управлінню Державного казначейства у Крижопільському районі.

СудГосподарський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення11.12.2008
Оприлюднено05.01.2009
Номер документу2624947
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —4/110-08

Ухвала від 11.01.2013

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Білоус В.В.

Ухвала від 14.04.2011

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Петров М.С.

Постанова від 02.03.2011

Господарське

Вищий господарський суд України

Барицька T.Л.

Ухвала від 08.02.2011

Господарське

Вищий господарський суд України

Барицька T.Л.

Ухвала від 19.01.2011

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Петров М.С.

Ухвала від 15.12.2010

Господарське

Вищий господарський суд України

Барицька T.Л.

Ухвала від 02.12.2010

Господарське

Вищий господарський суд України

Барицька T.Л.

Ухвала від 01.11.2010

Господарське

Господарський суд Одеської області

Літвінов С.В.

Ухвала від 18.10.2010

Господарське

Господарський суд Одеської області

Літвінов С.В.

Ухвала від 22.09.2010

Господарське

Господарський суд Одеської області

Літвінов С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні