Рішення
від 25.09.2012 по справі 5015/3068/12
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25.09.12 Справа№ 5015/3068/12

За позовом : Заступника прокурора Львівської області в інтересах держави в особі Міністерства інфраструктури України від імені якого діє Державне територіально-галузеве об"єднання „Львівська залізниця", м.Львів

до відповідача 1 Жовківської районної державної адміністрації, м.Жовква

до відповідача 2 ТзОВ „Карпати-Логістик", с.Малехів

до відповідача 3 Управління Держкомзему у Жовківському районі Львівської області, м.Жовква

про визнання недійсним розпорядження районної державної адміністрації, договору купівлі-продажу та державного акту на право власності на земельну ділянку

Суддя: Гоменюк З.П.

Секретар судового засідання Половко М.Б.

Представники:

від прокуратури : не з"явився

від позивача : Кривяк Д.Р.

від відповідача-1 : Бакум О.Є.

від відповідача-2: Табачин Ю.М., Дмитрук М.Б., Марусяк О.Т.

від відповідача-3: Максиміхін С.Г.

Представникам сторін, роз'яснено зміст ст.22 ГПК України, а саме їх процесуальні права та обов'язки, зокрема, права заявляти відводи. Заяв про відвід судді не поступало.

Суть спору: Позов заявлено заступником прокурора Львівської області в інтересах держави в особі Міністерства інфраструктури України від імені якого діє Державне територіально-галузеве об"єднання „Львівська залізниця" до Жовківської районної державної адміністрації, ТзОВ „Карпати-Логістик" та Управління Держкомзему у Жовківському районі Львівської області про визнання недійсним розпорядження Жовківської районної державної адміністрації № 649 від 20.08.2008р. „Про продаж земельної ділянки несільськогосподарського призначення для обслуговування адміністративних, виробничих та складських приміщень ВАТ „Львівоблплодоовоч на території Малехівської сільської ради"; визнання недійсним договору купівлі-продажу земельної ділянки від 20.08.2008р., укладеного між Жовківською районною державною адміністрацією та ВАТ „Львівоблплодоовоч"; визнання недійсним державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯД № 503606 від 07.10.2008р. виданий ВАТ „Львівоблплодоовоч" та зобов"язання відмінити державну реєстрацію державного акта серії ЯД № 503606 від 07.10.2008р. на право власності на земельну ділянку, видану ВАТ „Львівоблплодоовоч" площею 12,0196га.

В обгрунтування позовних вимог прокурор покликається на те, що розпорядження Жовківської районної державної адміністрації №649 від 20.08.2008р. „Про продаж земельної ділянки несільськогосподарського призначення для обслуговування адміністративних, виробничих та складських приміщень ВАТ „Львівоблплодоовоч" на території Малехівської сільської ради" прийнято з порушенням вимог ст.ст. 68, 84, 128 Земельного кодексу України та ст. 6 Закону України „Про залізничний транспорт".

При підписанні розпорядження №649 та договору купівлі-продажу земельної ділянки несільськогосподарського призначення від 20.08.2008р. Жовківською районною державною адміністрацією не було враховано, що на території земельної ділянки ТзОВ „Карпати-логістик" площею 12,0195 га, знаходиться під'їзна колія, що перебуває у державній власності та на балансі ВП „Кам'янка-Бузька дистанція колії" ДТГО „Львівська залізниця" (інвентарний № 020124691, інвентарна картка №1924) загальною протяжністю 2111 м, з врахуванням смуг відведення, розташована на земельній ділянці загальною площею 1,3711 га.

Прокурор вважає, що про право власності ДТГО „Львівська залізниця" на зазначену колію свідчить договір №329 від 01.08.2007р., укладений між ДТГО „Львівська залізниця" та ВАТ „Львівоблплодоовоч" (користувач) про подачу та забирання вагонів. Стверджує, що на технічну документацію, яка готувалася для укладення договору купівлі-продажу виданий позитивний висновок державної експертизи землевпорядної документації №842 від 08.04.2008р, що проведена управлінням земельних ресурсів у Львівській області, із зауваженнями, а саме, щодо необхідності долучення до землевпорядної документації документа, який підтверджує право власності на нерухоме майно, яке розташоване на земельній ділянці. Однак, службовими особами ВАТ „Львівоблплодоовоч" документа, який підтверджує право власності на залізничну під'їзну колію не представлено.

Ухвалою суду від 27.07.2012р. за даним позовом порушено провадження у справі та призначено її до розгляду на 10.08.2012р. Ухвалою суду від 10.08.2012р. відкладено розгляд справи на 13.09.2012р. З метою надання можливості сторонам представити додаткові докази у справі, в судовому засіданні 13.09.2012р. судом оголошено перерву до 25.09.2012р.

В продовжене судове засідання 25.09.2012р. представник прокуратури не з'явився, причин неявки суду не повідомив.

Представник позивача підтримав заявлені позовні вимоги, просить позов задоволити.

Відповідач-1 проти позовних вимог заперечив з підстав, викладених у відзиві на позовну заяву від 12.09.2012р. (зареєстрований канцелярією суду 13.09.2012р. за № 20469/12), просить відмовити в задоволенні позовних вимог. Зокрема зазначає, що розпорядження №649 від 20.08.2008р. прийняте відповідно до вимог законодавства, вважає, що інвентаризаційна картка не може бути правовстановлюючим документом. Також покликається на те, що припущення позивача та прокуратури про те, що під'їзна залізнична колія повинна бути зареєстрована Обласним комунальним підприємством Львівської обласної ради „Бюро технічної інвентаризації та експертної оцінки" є хибним, оскільки, залізнична під'їзна колія не належить до об'єктів нерухомого майна та не підлягає реєстрації у БТІ.

Представник відповідача-2 також проти позовних вимог заперечив з підстав, викладених в запереченні на позовну заяву від 10.09.2012р. (зареєстроване канцелярією суду 10.09.2012р. за № 19944/12), просить відмовити в задоволенні позовних вимог оскільки вважає позовні вимоги безпідставними та не обґрунтованими. Зокрема зазначив, що ТзОВ „Карпати-логістик" є правонаступником усього майна, усіх прав та обов'язків правового попередника - ВАТ „Львівоблплодоовоч", яке, свою чергу, було утворене в результаті наступних подій:

01.06.1982р. „Львівський оптово-роздрібний плодоовочевий комбінат „Главплодоовочторг" перейменовано в „Львівський обласний оптово-роздрібний плодоовочевий торг" до складу, якого входили комбінати в Ленінському, Шевченківському, Червоноармійському, Залізничному, Радянському районах міста Львова та в містах Дрогобичі, Стрию і Трускавці.

У 1989р. на базі цих комбінатів створено об'єднання „Львівплодоовочторг".

05.10.1992р. об'єднання „Львівплодоовочторг" ліквідовано, і згідно розпорядження представника Президента України в Львівській області № 216 від 29.06.1992р. було утворено Комерційно торгово-заготівельну фірму „Львівоблплодоовоч".

28.06.1994р. Комерційно торгово-заготівельна фірма „Львівоблплодоовоч" на підставі розпорядження комітету управління комунальним майном Львівської обласної ради народних депутатів № 87 від 28.06.1994р. була перетворена у Відкрите акціонерне товариство „Львівоблплодоовоч".

Також зазначає, що прокурором та позивачем не надано жодного належного доказу, який би підтверджував його право власності на під'їзну колію, що розташована на земельній ділянці ТзОВ „Карпати-логістик".

Представник відповідача-3 подав суду відзив на позовну заяву від 12.08.2012р. №1566/01/40 (зареєстрований канцелярією суду 13.09.2012р. за № 20474/12) в якому проти позовних вимог заперечив та зазначає, що оскаржуване розпорядження видане в межах чинного законодавства. Стверджує, що прокурором та позивачем не врахувано те, що для договору-купівлі продажу використовувалась технічна документація із землеустрою щодо складання документів на земельну ділянку ВАТ „Львівоблплодоовоч" та був виданий позитивний висновок №2537 від 01.08.2007р. при підготовці документів на укладення договору оренди. У цьому висновку було зауваження щодо погодження меж, однак 28.11.2007р. воно було знято (про що зроблено відповідну відмітку). Вважає, що розпорядження, договір та державний акт на землю відповідають вимогам законодавства.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, які з'явилися в судове засідання, суд встановив:

20.08.2008р. Жовківською районною державною адміністрацією прийнято було видано та підписано розпорядження №649 від „Про продаж земельної ділянки несільськогосподарського призначення для обслуговування адміністративних, виробничих та складських приміщень ВАТ „Львівоблплодоовоч", правонаступником якого є ТзОВ „Карпати-логістик". На підставі даного розпорядження було укладено договір купівлі-продажу земельної ділянки несільськогосподарського призначення від 20.08.2008р. На підставі вказаного договору управлінням Держкомзему у Жовківському районі Львівської області ВАТ у „Львівоблплодоовоч" було видано державний акт на право власності на земельну ділянку серія ЯД№503606 від 07.10.2008р.

Відповідачем-2 долучено до матеріалів справи копію державного акту на право користування землею серії Б №040631, виданого виконавчим комітетом Нестеровської районної ради народних депутатів 1979р., земельна ділянка в розмірі 21.80га була передана Львівському оптово-роздрібному плодоовочевому комбінату в безстрокове та безоплатне користування в межах згідно з планом землекористування.

Судом встановлено, що ВАТ „Львівоблплодоовоч" є правонаступником Львівського оптово-роздрібного плодоовочевого комбінату, що зокрема було підтверджено представником Відповідача-2 у судовому засіданні.

Згідно порядку видачі та складання актів на право користування землею, який діяв у СРСР, а саме п.7 „Указаний о порядке составления и выдачи землепользователям (кроме сельскохозяйственных артелей) актов на право пользования землей" затверджені Міністерством сільського господарства СРСР від 23.02.1956 р., якщо після видачі акту на право користування землею відбулися зміни в розмірах та межах землекористувача, то на 3-тій сторінці акту наносяться нові межі суцільними лініями чорною тушшю, а старі межі акуратно перекреслюються хрестиками червоною тушшю. На 4-тій сторінці акту записуються підстави, з яких відбулися зміни в розмірах та межах землекористування, та розмір на який збільшилося або зменшилося дане землекористування.

В представленому державному акті на право користування землею відсутні записи, щодо вилучень землі.

Не відповідають дійсності твердження позивача про те, що ДТГО „Львівська залізниця" сплачує земельний податок за земельну ділянку площею 1,3711га, на якій розташована залізнична під'їзна колія.

Так, відповідачем-2 долучено до матеріалів справи лист від 03.09.2012р. № 377/02-20, згідно якого Малехівська сільська рада Жовківського району Львівської області повідомляє, що земельний податок за земельну ділянку з кадастровим номером 4622785700:06:000:0006 площею 12,0195 га сплачується ТзОВ „Карпати-логістик" (правонаступником ВАТ „Львівоблплодоовоч") в повному обсязі з 2008р. Платежів (у т.ч. земельного податку) від інших юридичних осіб на вказану земельну ділянку або її частину до Малехівської сільської ради не надходило.

В ході розгляду справи не знайшло свого підтвердження твердження позивача, що відповідачем 2 не виконано вимог зауважень до висновку державної експертизи землевпорядної документації.

Для укладення договору купівлі-продажу обстеження земельної ділянки проводилося з використанням технічної документації по інвентаризації земельної ділянки ВАТ „Львівоблплодоовоч" для укладення договору оренди.

Вказана технічна документація пройшла державну експертизу Львівським обласним головним управлінням земельних ресурсів про що дано висновок №2537 від 01.08.2007р., відповідно до якого технічна документація по оформленню документів на земельну ділянку ВАТ „Львівоблплодоовоч" на території Малехівської сільської ради Жовківського району Львівської області відповідає вимогам чинного законодавства України, встановленим нормам і правилам та оцінюється позитивно при умові виконання п.10 даного висновку. 28.11.2007р. зауваження було знято.

Відповідно до ст. 4 Закону України „Про державну експертизу землевпорядної документації" одним із головних завдань державної землевпорядної експертизи є саме перевірка відповідності об'єктів державної експертизи вимогам законодавства, встановленим стандартам, нормам і правилам. Об'єктами державної експертизи, відповідно до ст. 6 вищевказаного Закону, є документація із землеустрою та документація з оцінки земель, види яких визначені законом, а також матеріали і документація державного земельного кадастру.

Відповідно до ст. 36 Закону України „Про державну експертизу землевпорядної документації" позитивний висновок держаної експертизи дійсний протягом дії об'єкта державної експертизи, але не більше трьох років від дня його видачі.

У матеріалах справи також є акт встановлення та узгодження зовнішніх меж землекористування підписаний та скріплений печаткою представником Львівської залізниці.

Судом досліджено акт державної комісії по прийманню в експлуатацію першої черги Львівської плодоовочевої бази, який затверджений наказом №298 Міністерства плодоовочевого господарства СРСР, яким серед усього іншого було введено в експлуатацію ж/д колію.

Також судом взято до уваги технічний паспорт на під'їзну залізничну колію підприємства ВАТ „Львівоблплодоовоч" від 16.05.1997р., відповідно до якого на момент підписання розпорядження №649 та укладення договору купівлі-продажу земельної ділянки несільськогосподарського призначення під'їзна колія належала ВАТ „Львівоблплодоовоч".

Відповідно до ст. 64 Статуту залізниць України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.04.98р. N 457, до залізничних під'їзних колій належать колії, що з'єднані із загальною мережею залізниць безперервною рейковою колією і які належать підприємствам, підприємцям, організаціям та установам незалежно від форм власності, а також громадянам-суб'єктам підприємницької діяльності. Під'їзні колії призначено для транспортного обслуговування одного або кількох підприємств у взаємодії із залізничним транспортом загального користування.

Згідно зі ст. 67 Статуту залізниць України, відкриття для постійної експлуатації новозбудованої залізничної під'їзної колії і подання на цю колію рухомого складу допускається після прийняття цієї залізничної колії в експлуатацію комісією за участю представника Держнаглядохоронпраці і встановлення залізницею порядку обслуговування під'їзної колії. На кожну залізничну під'їзну колію складається масштабний план з нанесенням на нього розташування вантажних фронтів і механізмів, а також технічний паспорт, поздовжній профіль і креслення споруд.

Аналогічні положення містяться і у п.п. 1.3, 1.4, 1.5 Правил обслуговування залізничних під'їзних колій, затверджених наказом Міністерства транспорту України 21.11.2000р. N 644, згідно з якими, відкриття для постійної експлуатації новозбудованої залізничної під'їзної колії і подача на цю колію рухомого складу допускається після прийняття її в експлуатацію комісією за участю представника Міністерства праці та соціальної політики і встановлення залізницею порядку обслуговування під'їзної колії. Відповідність під'їзної колії узгодженому з залізницею проекту засвідчується актом, який складається комісією за участю уповноважених представників залізниці і власника під'їзної колії, яка призначається залізницею відповідно до статті 67 Статуту залізниць. Підписання акта свідчить про прийняття даної під'їзної колії в експлуатацію. На кожну під'їзну колію після закінчення її будівництва і здачі в експлуатацію підприємством складається Інструкція про порядок обслуговування і організації руху на під'їзній колії, яка затверджується залізницею відповідно до статті 67 Статуту залізниць. Власник під'їзної колії має технічний паспорт, масштабний план під'їзної колії, поздовжній та поперечний профілі залізничних колій і креслення штучних споруд. У технічному паспорті та в додатках до нього вказується характеристика рейок, шпал, баласту, земляного полотна, штучних споруд, вагових приладів, пристроїв і механізмів, призначених для навантаження, вивантаження, очищення, промивання і підготовки для навантаження залізничних вагонів, маневрових пристроїв, лебідок, локомотивного і вагонного господарства, промислових станцій, гірок, напівгірок, витяжних колій, засобів СЦБ і зв'язку, які використовуються у поїзній і маневровій роботі, та інших пристроїв і механізмів, призначених для роботи з вагонами і локомотивами залізниць. Один примірник цієї документації передається залізниці при прийнятті під'їзної колії в експлуатацію. Після здачі в експлуатацію нових об'єктів або їх ліквідації в технічний паспорт вносяться відповідні зміни, про що власники під'їзних колій повідомляють залізницю у декадний термін.

Отже, наведені законодавчі норми містять вичерпний перелік документів, які є належними доказами наявності у особи права власності на залізничну під'їзну колію. Зокрема, такими документами є: Акт введення в експлуатацію та встановлення залізницею Порядку обслуговування залізничної під'їзної колії - для новозбудованої залізничної колії; Масштабний план; Технічний паспорт; Поздовжній та поперечний профілі залізничних колій; Креслення штучних споруд.

Позивачем не представлено суду жодного з вищевказаних документів, який б посвідчував право власності Позивача на під'їзну залізничну колію яка розташована на земельній ділянці ТзОВ „Карпати-логістик".

Представлена позивачем інвентарна картка обліку основних засобів №1924 не виступає ані правовстановлюючим документом, ані документом фінансово-бухгалтерської звітності, який посвідчується підписами уповноважених осіб та скріплюється печаткою підприємства. Така картка є лише внутрішньо-обліковим документом, який носить інформаційний характер та не створює підстав вважати про належність майна, яке вона обліковує, у власності підприємства.

Не обґрунтованим є твердження позивача, що про право власності на зазначену колію вказано в договорі №329 від 01.08.2007р. укладеного між ДТГО „Львівська залізниця" та ВАТ "Львівоблплодоовоч" (користувач) про подачу та забирання вагонів. Даний договір регулює правовідносини щодо подачі та забирання вагонів, визначає порядок подачі та забирання вагонів, терміни перебування вагонів на під'їзній колії та інші умови роботи під'їзної колії і не змінює та не встановлює її правового статусу.

Згідно з ст. 68 Земельного кодексу України до земель залізничного транспорту належать землі смуг відведення залізниць під залізничним полотном та його облаштуванням, станціями з усіма будівлями і спорудами енергетичного, локомотивного, вагонного, колійного, вантажного і пасажирського господарства, сигналізації та зв'язку, водопостачання, каналізації; під захисними та укріплювальними насадженнями, службовими, культурно-побутовими будівлями та іншими спорудами, необхідними для забезпечення роботи залізничного транспорту.

В судовому засіданні позивач повідомив, що на під'їзну колію у нього відсутні смуги відведення.

Враховуючи сукупність вищевикладених фактів, посилання позивача на неправомірність винесення оспорюваного розпорядження Жовківської районної державної адміністрації з посиланням на те, що на земельній ділянці ТзОВ „Карпати-логістик" знаходиться під'їзна колія, яка перебуває у державній власності є безпідставним.

З огляду на це Жовківська районна державна адміністрація діяла в межах наданих їй повноважень. Відповідно до п. 2 роз'яснення Президії Вищого арбітражного суду України „Про деякі питання практики вирішення спорів, пов'язаних з визнанням недійсними актів державних чи інших органів" від 26.01.2000р. №02-5/35 обов'язковою умовою визнання акта недійсним є порушення у зв'язку з прийняттям відповідного акта прав та охоронюваних законом інтересів підприємства чи організації - позивача у справі. Якщо за результатами розгляду справи факту такого порушення не встановлено, у господарського суду немає правових підстав для задоволення позову.

Згідно з ч.1 ст. 215 Цивільного кодексу України, підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою-третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу.

Відповідно до ч.1-3.5,6 ст. 203 Цивільного кодексу України.

- Зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також моральним засадам суспільства.

- Особа яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності.

- Волевиявлення учасника правочину має бути вільним і відповідати його внутрішній волі.

- Правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним.

Враховуючи викладене, ВАТ „Львівоблплодоовоч" (правовий попередник ТзОВ „Карпати-логістик") та Жовківською районною державною держадміністрацією в момент укладення договору купівлі-продажу земельної ділянки несільськогосподарського призначення від 03.08.2008р. були додержані усі вимоги, необхідні для чинності цього договору. Таким чином підстави визнання його недійсним відсутні.

Згідно п.2.4 Постанови Пленуму Вищого господарського суду України №6 від 17.05.2011р. "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин" з позовами про визнання недійсними правочинів щодо земельних ділянок мають право звертатись сторони цих правочинів (договорів), а також інші зацікавлені особи, зокрема, особи, що мають право на придбання земельної ділянки, яка є предметом спірного договору. При цьому інтерес такої особи стосовно придбання у власність земельної ділянки має бути законним, не суперечити Конституції і законам України, суспільним інтересам, справедливості, добросовісності, розумності та іншим загальноправовим засадам, а також відповідати критеріям охоронюваного законом інтересу, офіційне тлумачення якого надане в резолютивній частині рішення Конституційного Суду України від 01.12.2004р. №18-рп/2004.

Позивачем не обґрунтовано і не доведено порушення його прав та охоронюваних законом інтересів при винесенні оскаржуваного розпорядження Жовківської районної державної адміністрації та при укладанні оспорюваного позивачем договору.

Відповідно з п. 4 ч. 3 ст. 129 Конституції України та ст. 33 Господарсько-процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Згідно зі ст. 4 3 Господарського процесуального кодексу України судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності. Сторони та інші особи, які беруть участь у справі, обґрунтовують свої вимоги і заперечення поданими суду доказами.

Згідно зі ст. 32 Господарського процесуального кодексу України доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у встановленому законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору.

Згідно із ст. 34 Господарського процесуального кодексу України господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи.

Відповідно до ст. 43 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім, переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом. Ніякі докази не мають для господарського суду заздалегідь встановленої сили.

Керуючись ст.ст. 203,215 ЦК України, ст.ст.193, 202, 230, 231 ГК України, ст.ст.33,34,43,49,82,84 ГПК України, суд -

ВИРІШИВ:

Відмовити в задоволенні позовних вимог.

Суддя Гоменюк З.П.

Повний текст рішення виготовлено

та підписано 02.10.2012р.

СудГосподарський суд Львівської області
Дата ухвалення рішення25.09.2012
Оприлюднено04.10.2012
Номер документу26265949
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5015/3068/12

Ухвала від 10.08.2012

Господарське

Господарський суд Львівської області

Гоменюк З.П.

Ухвала від 18.03.2013

Господарське

Вищий господарський суд України

Мамонтова О.М.

Ухвала від 27.12.2012

Господарське

Вищий господарський суд України

Мамонтова О.М.

Постанова від 15.11.2012

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Кравчук Н.М.

Ухвала від 25.10.2012

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Кравчук Н.М.

Рішення від 25.09.2012

Господарське

Господарський суд Львівської області

Гоменюк З.П.

Ухвала від 27.07.2012

Господарське

Господарський суд Львівської області

Гоменюк З.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні