Ухвала
від 25.09.2012 по справі 2а-2452/10
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа: № 2а-2452/10 Головуючий у 1-й інстанції: Іванюта Т.Є.

Суддя-доповідач: Федорова Г. Г.

У Х В А Л А

Іменем України

"25" вересня 2012 р. м. Київ

Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

Головуючого судді: суддів: Федорової Г.Г., Вівдиченко Т.Р., Ключковича В.Ю.,

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Управління Пенсійного фонду України у Кагарлицькому районі Київської області на постанову Кагарлицького районного суду Київської області від 17 грудня 2010 року у справі за позовом ОСОБА_4 до Управління Пенсійного фонду України у Кагарлицькому районі Київської області про визнання дій неправомірними та зобов'язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

У листопаді 2010 року ОСОБА_4 (далі -позивач) звернулася до Кагарлицького районного суду Київської області із позовом до Управління Пенсійного фонду України у Кагарлицькому районі Київської області (далі -відповідач), в якому просила визнати неправомірними дії Управління Пенсійного фонду України у Кагарлицькому районі Київської області та зобов'язати відповідача здійснити перерахунок та виплату доплати до пенсії та додаткової пенсії відповідно до ст. ст. 39, 51 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»з 22.05.2008 року.

Ухвалою Кагарлицького районного суду Київської області від 02 грудня 2010 року адміністративний позов ОСОБА_4 в частині вимог за період з 22.05.2008 року по 25.05.2010 року залишено без розгляду.

Постановою Кагарлицького районного суду Київської області від 17 грудня 2010 року позов ОСОБА_4 задоволено частково.

Визнано неправомірними дії Управління Пенсійного фонду України у Кагарлицькому районі Київської області та зобов'язано провести перерахунок та виплату ОСОБА_4 підвищення в розмірі однієї мінімальної заробітної плати відповідно до ст. 39 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»та додаткової пенсії у розмірі 15 % мінімальної пенсії за віком, визначеної ч. 1 ст. 28 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування»згідно ст. 51 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» з 26.05.2010 року.

Відповідно до приписів ч. 1 ст. 195 КАС України, колегія суддів вважає за можливе переглянути судове рішення лише в межах апеляційної скарги відповідача, оскільки позивач останнє не оскаржує.

Не погоджуючись з прийнятою постановою, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати постанову суду першої інстанції як таку, що постановлена з порушенням норм матеріального права та постановити нове рішення, яким відмовити в задоволенні позовних вимог.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ч. 1 ст. 200 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду -без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права.

Як вбачається з матеріалів справи, позивач є непрацюючим пенсіонером та особою, постраждалою від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС 4 категорії, а також є особою, яка зареєстрована і постійно проживає в зоні посиленого радіологічного контролю, що підтверджується посвідченням серії НОМЕР_1 від 19.02.1993 року.

Відповідно до ст. 49 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»від 28.02.1991 року № 796-ХІІ (далі - Закон № 796-ХІІ), пенсії особам, віднесеним до категорій 1, 2, 3, 4, встановлюються у вигляді: державної пенсії; додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров'ю, яка призначається після виникнення права на державну пенсію.

Згідно ст. 39 Закону № 796-ХІІ, пенсії пенсіонерам, які проживають на територіях радіоактивного забруднення, зокрема, у зоні посиленого радіоекологічного контролю провадиться доплата до пенсії в розмірі однієї мінімальної заробітної плати.

Всупереч ст. 39 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, що постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»позивачу вказана доплата виплачувалася не згідно Закону, а відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 836 від 26.07.1996 року «Про компенсаційні виплати особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

Згідно ст. 51 Закону № 796-ХІІ, особам, віднесеним до категорії 4, додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров'ю, призначається у розмірі 15 процентів мінімальної пенсії за віком.

Всупереч ст. 51 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, що постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»позивачу вказана додаткова пенсія виплачувалася не згідно Закону, а відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 530 від 28.05.2008 року «Деякі питання соціального захисту окремих категорій громадян».

З огляду на те, що Закон України «Про статус і соціальний захист громадян, що постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» має вищу юридичну силу в порівняні з постановами Кабінету Міністрів України № 836 від 26.07.1996 року та № 530 від 28.05.2008 року відповідач неправомірно виплачував позивачу доплату до пенсії та додаткову пенсію в меншому розмірі ніж це передбачено ст. ст. 39, 51 зазначеного Закону.

Згідно зі ст. 159 КАС України, судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 198 КАС України, за наслідками розгляду апеляційної скарги на постанову суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а постанову суду без змін.

З огляду на викладене, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції вірно встановив фактичні обставини справи, дослідив наявні докази, надав їм належну оцінку та прийняв законне і обґрунтоване рішення, з дотриманням норм матеріального і процесуального права. Доводи апеляційної скарги висновків суду першої інстанції не спростовують, а тому підстав для його скасування не вбачається.

Керуючись ст. ст. 183-2, 195, 197, 198, 200, 205, 206 КАС України, суд, -

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Управління Пенсійного фонду України в м. Обухові та Обухівському районі Київської області на постанову Обухівського районного суду Київської області від 28 березня 2011 року - залишити без задоволення.

Постанову Обухівського районного суду Київської області від 28 березня 2011 року -залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копії особам, які беруть участь у справі та оскарженню не підлягає.

Головуючий суддя Федорова Г. Г.

Судді: Вівдиченко Т.Р.

Ключкович В.Ю.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.09.2012
Оприлюднено10.10.2012
Номер документу26354435
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2452/10

Ухвала від 16.08.2010

Адміністративне

Київський районний суд м. Полтави

Яковенко Н.Л.

Ухвала від 13.05.2010

Адміністративне

Київський районний суд м. Полтави

Яковенко Н.Л.

Постанова від 18.10.2012

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Олендер І.Я.

Ухвала від 25.09.2012

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Федорова Г. Г.

Ухвала від 19.07.2012

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Ніколін В.В.

Постанова від 25.06.2012

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Літвіна Н. М.

Ухвала від 19.12.2011

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Каралюс В.М.

Ухвала від 01.09.2011

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Кузьменко В. В.

Ухвала від 20.06.2011

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Межевич М.В.

Ухвала від 22.06.2011

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Бабенко К.А

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні