Постанова
від 07.11.2012 по справі 2а/0570/11707/2012
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

07 листопада 2012 р. Справа № 2а/0570/11707/2012

Приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17

час прийняття постанови: 12.00

Донецький окружний адміністративний суд в складі:

головуючого судді Голуб В.А.

при секретарі Пітель В.М.

за участю:

представника позивача Стадника В.В.,

представника відповідача Чирах О.В.,

представника третьої особи Сокіл В.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду за адресою: м. Донецьк-52, вул. 50-ї Гвардійської дивізії, 17, адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Україна» до Управління державної реєстрації Донецької міської ради, третя особа Товариство з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк» про визнання недійсною державну реєстрацію юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк» через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, та припинення юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк», -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Україна» звернулося до суду з адміністративним позовом до Управління державної реєстрації Донецької міської ради, третя особа Товариство з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк» про визнання недійсною державну реєстрацію юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк» через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, та припинення юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк».

В обґрунтування позову позивач зазначив, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк» (ідентифікаційний код 31128723), 06.09.2000 року зареєстроване Управлінням державної реєстрації Донецької міської Ради.

Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 52 Закону України «Про господарські товариства» (в редакції, чинній на момент реєстрації TOB «Пожежне спостереження - Донецьк»), у товаристві з обмеженою відповідальністю створюється статутний фонд, розмір якого повинен становити не менше суми, еквівалентної 100 мінімальним заробітним платам, виходячи із ставки мінімальної заробітної плати, діючої на момент створення товариства з обмеженою відповідальністю. До моменту реєстрації товариства з обмеженою відповідальністю кожен з учасників зобов'язаний внести не менше 30 відсотків вказаного в установчих документах вкладу. Зазначені положення Закону знайшли своє втілення і в п. 5.3. Статуту TOB «Пожежне спостереження - Донецьк».

Згідно ст. 1 Закону України «Про встановлення розміру мінімальної заробітної плати на 2000 рік», розмір мінімальної заробітної плати з 1 липня 2000 року становить 118 грн. на місяць. Таким чином, на момент створення TOB «Пожежне спостереження - Донецьк», його статутний фонд мав становити не менше ніж 11 800, 00 грн.

Як зазначає позивач, Господарським судом Донецької області розглядається справа № 5006/36/86/2012 за позовом TOB «Пожежне спостереження - Україна» до TOB «Пожежне спостереження - Донецьк» про стягнення вартості частини майна, пропорційної частці у статутному фонді товариства. Під час розгляду справи представник TOB «Пожежне спостереження - Донецьк», пояснив, що частка TOB «Пожежне спостереження -Україна» в розмірі 3 000, 00 грн. до статутного фонду TOB «Пожежне спостереження -Донецьк» фактично внесена не була, що призвело до державної реєстрації TOB «Пожежне спостереження - Донецьк» з несформованим статутним фондом.

Відповідно до ст. 38 ч. 2 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», визнання судом недійсною державної реєстрації юридичної особи через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, є підставою для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи.

Під час розгляду справи, представником позивача уточнювались позовні вимоги, в останній редакції позивач просив:

1. Визнати дії Управління державної реєстрації Донецької міської Ради щодо реєстрації Товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк» неправомірними.

2. Визнати недійсною державну реєстрацію юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк», ідентифікаційний 31128723 через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути.

3. Припинити юридичну особу Товариство з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк», ідентифікаційний код 31128723.

4. Зобов'язати TOB «Пожежне спостереження - Донецьк» визнати недійсним рішення загальних зборів учасників Товариства, оформленого протоколом № 1 від 14.07.2000 року.

Ухвалою суду від 18.10.2012 року закрито провадження в частині позовної вимоги до Товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк» про зобов'язання Товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк» визнати недійсним рішення загальних зборів учасників Товариства, оформленого протоколом № 1 від 14.07.2000 року. Товариство з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк» ухвалою суду від 18.10.2012 року залучено до участі у даній справі у якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача.

Ухвалою суду від 29.10.2012 року закрито провадження в частині позовної вимоги про визнання дій Управління державної реєстрації Донецької міської Ради щодо реєстрації Товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк» неправомірними.

Представник позивача у судовому засіданні підтримав адміністративний позов, надав пояснення, аналогічні викладеним у позовній заяві.

Представник відповідача у судовому засіданні позовні вимоги не визнав, надав письмові заперечення, в яких зазначив наступне. Згідно ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» № 755 від 15.05.2003 року із змінами та доповненнями (далі - Закон про реєстрацію) державна реєстрація - це вчинення реєстраційних дій, які передбачені законом, шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, на підставі поданих документів.

Стаття 17 Закону про реєстрацію передбачає, що відомості про юридичну особу або фізичну особу - підприємця включаються до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (далі - ЄДР) шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи згідно з законодавством України.

Прикінцевими положеннями Закону про реєстрацію, в редакції, яка діяла на час виникнення спірних відносин передбачено, що державний реєстратор протягом 2004-2005 років при надходженні від юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців реєстраційної картки, відповідно до вимог ст. 19 цього Закону, зобов'язаний провести заміну раніше виданих їм свідоцтв про державну реєстрацію на свідоцтва про державну реєстрацію відповідного зразка. При цьому реєстраційний збір за заміну свідоцтва про державну реєстрацію не стягується. Державному реєстратору забороняється вимагати додаткові документи, якщо вони не передбачені ст. 19 Закону про реєстрацію.

Згідно ч. 6 ст. 19 Закону про реєстрацію державний реєстратор залишає без розгляду документи, подані для внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, якщо:

документи подані не за місцем проведення державної реєстрації; документи не відповідають вимогам, встановленим 1 частинами першою - п'ятою статті 8 цього Закону;

документи подані не у повному обсязі;

документи подані особою, яка не має відповідних повноважень.

У разі якщо державному реєстратору надійшло рішення суду щодо заборони проведення реєстраційних дій, яке набрало законної сили, державний реєстратор залишає без розгляду документи, подані для внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі.

Відповідно до ч. 9 ст. 19 Закону про реєстрацію державний реєстратор за відсутності підстав для залишення без розгляду документів про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в ЄДР, зобов'язаний внести, не пізніше наступного робочого дня з дати їх надходження запис про внесення змін і в той самий день подати відповідним органам статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України інформацію з реєстраційної картки про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, із зазначенням номера та дати внесення відповідного запису.

Таким чином, як зазначає представник відповідача, 22.09.2005 року державному реєстратору Управління державної реєстрації Донецької міської ради, уповноваженою особою юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк» були надані документи, які на час виникнення спірних відносин були передбачені Законом про реєстрацію, для включення відомостей про юридичну особу до ЄДР із зазначенням дати державної реєстрації 06.09.2000 року. ЄДР почав формуватися з 01.07.2004 року та містить відомості лише про суб'єктів підприємницької діяльності, які пройшли процедуру включення до ЄДР після зазначеної дати. До 01.07.2004 року реєстрацію суб'єктів господарювання здійснювали виконавчі комітети міських рад, районні державні адміністрації шляхом прийняття відповідного рішення. Управління державної реєстрації Донецької міської ради не є правонаступником попередніх органів реєстрації.

Підставами для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи згідно ст. 38 Закону про реєстрацію, зокрема є визнання судом недійсною державної реєстрації юридичної особи через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, а також в інших випадках, встановлених законом.

Створення (державна реєстрація) юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк», ідентифікаційний код 31128723 відбулось 06.09.2000 у виконавчому комітеті Ленінської районної ради міста Донецька.

Реєстраційні картки розроблені на підставі чинного законодавства, та приймаються відповідно до Закону про реєстрацію, тому вимоги позивача, які викладені в адміністративному позові, представник відповідача вважає необґрунтованими та безпідставними.

Також представник відповідача зазначає, що згідно відомостей ЄДР та реєстраційної справи Товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк», ідентифікаційний код 31128723, зменшення статутного капіталу не відбувалось.

Тому представник відповідача у своїх запереченнях просив у задоволенні позовних вимог відмовити у повному обсязі.

Представник третьої особи у судовому засіданні позов не визнав, надав заперечення на позовну заяву, в яких зазначив наступне.

Відповідно до ст.ст. 2, 3 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб'єктів владних повноважень. Адміністративний позов - це звернення до адміністративного суду про захист прав, свобод та інтересів або на виконання повноважень у публічно-правових відносинах.

Представник третьої особи вказує, що всупереч ст. 106 КАС України у адміністративному позові позивач не повідомляє у чому спір, не викладає обставини, якими обґрунтовує свої позовні вимоги, а саме: не повідомляє про будь-які порушення його прав та інтересів, які стали причиною звернення до адміністративного суду за захистом. Із пояснень представника позивача та інших матеріалів справи також не вбачається, які права позивача, його свободи чи інтереси у сфері публічно-правових відносин порушено при здійсненні державної реєстрації Товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк», що стало причиною звернення до суду. Якщо припустити, що рішення виконавчого комітету Ленінської районної у м. Донецьку ради про державну реєстрацію юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк» було прийнято з порушенням та якимось чином порушило права та свободи позивача, норми ч. 2 ст. 38 Закону «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» та ст. 110 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України), не можуть застосовуватися як підстави для визнання судом недійсною державної реєстрації юридичної особи. Такі норми згідно ст. 5 ЦК України не мають зворотної дії у часі. Прикінцеві положення закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» не містять вказівок на те, що закон поширюється на права та обов'язки, що виникли до набуття чинності таким нормативним актом.

Відповідно до п. 4 Прикінцевих та перехідних положень ЦК України, він застосовується до цивільних відносин, що виникли після набрання ним чинності. Щодо відносин, які виникли до набрання чинності ЦК України, положення цього Кодексу застосовуються до тих прав і обов'язків, що виникли або продовжують існувати після набрання ним чинності.

Як зазначає представник третьої особи, порушення на які позивач посилається, не продовжують існувати ані в даний час, ані на момент звернення до суду з адміністративним позовом. Вони усунуті шляхом сплати частки іншими учасниками після виключення позивача зі складу учасників Товариства.

На підставі зазначеного, представник третьої особи просив відмовити у задоволенні позову у повному обсязі.

Заслухавши пояснення представників позивача, відповідача та третьої особи, дослідивши матеріали справи, суд встановив наступне.

Згідно виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Товариство з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження -Україна» є юридичною особою, ідентифікаційний код - 31025690 (а.с. 22).

Товариство з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк» зареєстровано 06.09.2000 року у виконавчому комітеті Ленінської районної у м. Донецьку ради, що підтверджується рішенням № 692/5 (а.с.202).

У статуті та установчому договорі Товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк» (а.с.217-234), які були затверджені протоколом загальних зборів учасників № 1 від 14.07.2000 року та зареєстровані рішенням Ленінської районної у місті Донецьку ради 06.09.2000 року за № 692/5 учасниками Товариства вказані ОСОБА_5; ОСОБА_6; ОСОБА_7; ОСОБА_8; ОСОБА_9; Товариство з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Україна»; Донецьке підприємство з охоронно - пожежної сигналізації та протипожежної автоматики «Захист». Статутний фонд Товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк» затверджено в розмірі 12 000, 00 (дванадцяти) тисяч гривень. Вклади вищезазначених учасників та їх частки розподілені наступним чином:

- ОСОБА_5 - 480, 00 (чотириста вісімдесят) гривень - 4 % статутного фонду;

- ОСОБА_6 - 6 120, 00 (шість тисяч сто двадцять) гривень - 51 % статутного фонду;

- ОСОБА_7 - 480, 00 (чотириста вісімдесят) гривень - 4 % статутного фонду;

- ОСОБА_8 - 360, 00 (триста шістдесят) гривень - 3 % статутного фонду;

- ОСОБА_9 - 360, 00 (триста шістдесят) гривень - 3 % статутного фонду;

- ТОВ «Пожежне спостереження - Україна» - 3 000, 00 (три) тисячі гривень - 25 % статутного фонду;

- Донецьке підприємство з охоронно - пожежної сигналізації та протипожежної автоматики «Захист» - 1 200,00 (одна тисяча двісті) гривень - 10 % статутного фонду,

що також підтверджується реєстраційною карткою Виконавчого комітету Ленінської районної ради в місті Донецьку від 01.09.2000 року (а.с.204).

У судовому засіданні встановлено, що зменшення статутного капіталу Товариством з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк» не проводилось.

Як вбачається з Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом на 11.04.2012 року (а.с.5-7), вказано перелік засновників (учасників) юридичної особи: ОСОБА_9, індекс 83080, АДРЕСА_1, розмір внеску до статутного фонду - 3 960. 00 грн.; ОСОБА_5, індекс 83004, АДРЕСА_2, розмір внеску до статутного фонду - 3 960. 00 грн.; ОСОБА_6, індекс 83005, АДРЕСА_3, розмір внеску до статутного фонду - 4 080. 00 грн.

Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону про реєстрацію державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, а також вчинення інших реєстраційних дій, які передбачені цим Законом, шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру.

Статтею 5 Закону про реєстрацію визначено, що державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців проводиться державним реєстратором виключно у виконавчому комітеті міської ради міста обласного значення або у районній, районній у містах Києві та Севастополі державній адміністрації за місцезнаходженням юридичної особи або за місцем проживання фізичної особи - підприємця.

Таким чином, відповідач Управління державної реєстрації Донецької міської ради в розумінні п. 7 ст. 3 Кодексу адміністративного судочинства України є суб'єктом владних повноважень, який в даних правовідносинах реалізує надані йому Законом повноваження.

Відповідно до ст. 50 Закону України «Про господарські товариства» (далі - Закон про товариства) - товариством з обмеженою відповідальністю визнається товариство, що має статутний капітал, розділений на частки, розмір яких визначається установчими документами.

Згідно зі ст. 51 Закону про товариства - установчі документи товариства з обмеженою відповідальністю, крім відомостей, зазначених у ст. 4 цього Закону, повинні містити відомості про розмір часток кожного з учасників, розмір, склад та порядок внесення ними вкладів, розмір і порядок формування резервного фонду, порядок передання (переходу) часток у статутному капіталі. Зміни вартості майна, внесеного як вклад, та додаткові внески учасників не впливають на розмір їх частки у статутному капіталі, вказаної в установчих документах товариства, якщо інше не передбачено установчими документами.

Статтею 52 Закону про товариства передбачено, що статутний капітал товариства з обмеженою відповідальністю підлягає сплаті учасниками товариства до закінчення першого року з дня державної реєстрації товариства.

Відповідно до п. 2, 3 Положення про державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності (далі - Положення), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.1998 року за № 740 «Про порядок державної реєстрації суб'єктів підприємницької діяльності» - державна реєстрація суб'єктів підприємницької діяльності проводиться у виконавчому комітеті міської, районної у місті ради або в районній, районній міст Києва і Севастополя державній адміністрації (далі - органи державної реєстрації) за місцезнаходженням або місцем проживання суб'єкта, якщо інше не передбачено законом. Для державної реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності - юридичної особи власник (власники), уповноважений ним (ними) орган чи особа (заявник) особисто або поштою (рекомендованим листом) подають до органу державної реєстрації:

а) установчі документи в повному обсязі для створюваної організаційно-правової форми суб'єкта підприємницької діяльності відповідно до вимог законодавства:

рішення власника (власників) майна або уповноваженого ним (ними) органу про створення юридичної особи (крім приватного підприємства). Якщо власників або уповноважених ними органів два і більше, таким рішенням є установчий договір, а також протокол установчих зборів (конференції) у випадках, передбачених законом; статут, якщо відповідно до законодавства це необхідно для створюваної організаційно-правової форми суб'єкта підприємницької діяльності;

б) реєстраційну картку встановленого зразка, яка є одночасно заявою про державну реєстрацію (додаток 1 до цього Положення);

в) документ, що засвідчує внесення плати за державну реєстрацію;

г) документ, що засвідчує сплату власником (власниками) внеску до статутного фонду суб'єкта підприємницької діяльності в розмірі, передбаченому законом.

Органи чи фізичні особи, уповноважені власником (власниками), засвідчують свої повноваження документально.

Відповідно до положень Закону про реєстрацію ЄДР - автоматизована система збирання, накопичення, захисту, обліку та надання інформації про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, почав працювати з 01.07.2004 року.

Суд зазначає, що згідно ч. 2 ст. 110 ЦК України вимога про ліквідацію юридичної особи на підставі визнання недійсним запису про проведення державної реєстрації через порушення закону, допущені при створенні юридичної особи, які не можна усунути, може бути пред'явлена до суду органом, що здійснює державну реєстрацію, а також учасником юридичної особи. Як встановлено у судовому засідання та підтверджено матеріалами справи, позивач на теперішній час не є учасником Товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк». Так, відповідно до протоколу № 37 зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк», Товариство з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Україна» примусово виключено із складу учасників Товариства. Частку Товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Україна» у Статутному капіталі Товариства в розмірі 25 % передано Товариству з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк» (а.с.84).

Згідно з п. 8 ч. 1 ст. 3 КАС України позивач - особа, на захист прав, свобод та інтересів якої подано адміністративний позов до адміністративного суду, а також суб'єкт владних повноважень, на виконання повноважень якого подана позовна заява до адміністративного суду.

Таким чином, завдання адміністративного судочинства полягає у захисті саме порушених прав особи у публічно-правових відносинах. При цьому захист прав, свобод та інтересів осіб є наступним, тобто передбачає наявність встановленого судом факту їх порушення.

Між тим, позивач не надав суду доказів того, що порушення, які на його думку мали місце при реєстрації юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк», порушили його права, свободи чи інтереси в публічно-правових відносинах.

Відповідно до ч. 2 ст. 38 Закону про реєстрацію підставами для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, зокрема, є визнання судом недійсною державної реєстрації юридичної особи через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, а також в інших випадках, встановлених законом.

Таким чином, умовою припинення юридичної особи на цій підставі є неможливість усунення порушень, допущених при її створенні. На теперішній час діє редакція ст. 52 Закону про товариства, яка взагалі не передбачає мінімальний розмір статутного капіталу товариства з обмеженою відповідальністю.

Крім того, суд зазначає, що відповідно до ч. 1 ст. 58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи. Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» прийнято 15.05.2003 року, опубліковано в офіційному віснику України, 2003, № 25 (04.07.2003), ст. 1172. Прикінцевими положеннями вказаного закону передбачено, що цей Закон набирає чинності з 1 липня 2004 року. Цивільний кодекс України прийнято 16.01.2003 року, опубліковано в Голосі України, 2003, 03, № 45-46 (12.03.2003). Згідно перехідних положень, цей Кодекс набирає чинності з 1 січня 2004 року. На підстави наведених норм, суд не може застосувати Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» та Цивільний кодекс України, які прийняті після реєстрації Товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк».

Редакція ст. 19 Закону України «Про господарські товариства», чинна на момент реєстрації Товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк», передбачала такі підстави для припинення діяльності товариства:

а) після закінчення строку, на який воно створювалося, або після досягнення мети, поставленої при його створенні;

б) за рішенням вищого органу товариства;

в) на підставі рішення суду або арбітражного суду за поданням органів, що контролюють діяльність товариства, у разі систематичного або грубого порушення ним законодавства;

г) на підставі рішення арбітражного суду в порядку, встановленому Законом України "Про банкрутство".

д) з інших підстав, передбачених установчими документами.

Серед вказаних підстав, відсутня підстава для припинення визнання судом недійсною державної реєстрації юридичної особи через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути.

Отже, в обґрунтування своїх позовних вимог позивач посилається на факти, які не підтверджені матеріалами справи. Відповідно, суд приходить до висновку, що факт порушення закону при створенні юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк» матеріалами справи не підтверджений.

Враховуючи наведене, адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Україна» до Управління державної реєстрації Донецької міської ради, третя особа Товариство з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк» про визнання недійсною державну реєстрацію юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк» через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, та припинення юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк», не підлягає задоволенню.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.2-15, 17-18, 33-35, 41-42, 47-51, 56-59, 69-71, 79, 86, 87, 94, 99, 104-107, 110-111, 121, 122-143, 151-154, 158, 162, 163, 167, 185-186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Україна» до Управління державної реєстрації Донецької міської ради, третя особа Товариство з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк» про визнання недійсною державну реєстрацію юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк» через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, та припинення юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк», - відмовити у повному обсязі.

Постанова прийнята у нарадчій кімнаті та проголошено її вступну та резолютивну частину 07 листопада 2012 року. Постанова виготовлена у повному обсязі 12 листопада 2012 року.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого КАС України, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 цього Кодексу - протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Суддя Голуб В. А.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.11.2012
Оприлюднено15.11.2012
Номер документу27433150
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0570/11707/2012

Ухвала від 18.10.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Голуб В. А.

Ухвала від 18.10.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Голуб В. А.

Постанова від 07.11.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Голуб В. А.

Ухвала від 18.10.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Голуб В. А.

Ухвала від 29.10.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Голуб В. А.

Ухвала від 10.09.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Голуб В. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні