Ухвала
від 13.11.2012 по справі 5006/38/23б/2012
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

83048, м.Донецьк, вул.Артема, 157, тел.381-88-46

У Х В А Л А

по справі про банкрутство

13.11.12 р. Справа № 5006/38/23б/2012

за заявою кредитора (заявника) Товариства з обмеженою відповідальністю «КОНСУЛ 8», м.Красноармійськ

до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕО КОМП», м.Донецьк

про визнання банкрутом

Суддя Лейба М.О.

Представники:

від кредитора (ліквідатора): Тасіц В.В. - за довіреністю

від боржника: не з'явився

Ухвалою від 13.08.12 за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «КОНСУЛ 8», м. Красноармійськ господарським судом Донецької області порушена справа про банкрутство відсутнього боржника Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕО КОМП», м. Донецьк.

Постановою суду від 21.08.12 боржник визнаний банкрутом, відкрита ліквідаційна процедура та призначений ліквідатор - Товариство з обмеженою відповідальністю «КОНСУЛ 8», м. Донецьк.

06.09.12 до господарського суду надійшло клопотання Державної податкової інспекції у Київському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби №1216/9/10-013 від 03.09.12, в якому орган податкової служби просить суд розглянути питання щодо затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕО КОМП» після надання інспекцією результатів проведення позапланової невиїзної перевірки.

Супровідним листом від 10.09.12 у відповідності до ст.91 Господарського процесуального кодексу України матеріали справи №5006/38/23Б/2012 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕО КОМП», м. Донецьк були надіслані до Донецького апеляційного господарського суду у зв'язку з надходженням апеляційної скарги Державної податкової інспекції у Київському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби на постанову господарського суду Донецької області від 21.08.12.

Постановою Донецького апеляційного господарського суду від 03.10.12 апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Київському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби на постанову господарського суду Донецької області від 21.08.12 у справі №5006/38/23Б/2012 залишено без задоволення; постанову господарського суду Донецької області від 21.08.12 у справі №5006/38/23Б/2012 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕО КОМП», м. Донецьк залишено без змін.

18.10.12 супровідним листом Донецького апеляційного господарського суду від 18.10.12 у зв'язку з закінченням апеляційного провадження матеріали справи №5006/38/23Б/2012 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕО КОМП», м.Донецьк повернуті до господарського суду Донецької області.

За результатами ліквідаційної процедури ліквідатор надав до суду для затвердження звіт про проведену роботу та ліквідаційний баланс, які призначені до розгляду в судовому засіданні на 13.11.12.

Господарський суд, розглянувши в судовому засіданні 13.11.12 дані звіту та ліквідаційного балансу, а також додані до них документи, перевіривши наявні матеріали справи, оцінивши подані докази, заслухавши пояснення та доводи представника ліквідатора, встановив:

На виконання вимог ст.25 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» в ході ліквідаційної процедури ліквідатором проведені заходи, направлені на виявлення майна банкрута та можливих кредиторів.

Ліквідатором письмово повідомлені про визнання боржника банкрутом всі можливі кредитори, а саме: Державна податкова інспекція у Київському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби, Центральна міжрайонна в м. Донецьку виконавча дирекція Донецького обласного відділення ФСС з тимчасової втрати працездатності, Центральна міжрайонна виконавча дирекція Київського міського відділення ФСС з тимчасової втрати працездатності, Донецький міський центр зайнятості, Київський міський центр зайнятості, Відділення виконавчої дирекції ФСС від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Київському районі м. Донецька, Управління виконавчої дирекції ФСС від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Києві, Управління Пенсійного фонду України в Київському районі м. Донецька, Управління Пенсійного фонду України в Печерському районі м. Києва; Донецьке обласне відділення фонду соціального захисту інвалідів.

На адресу ліквідатора надійшли відповіді:

- лист Управління Пенсійного фонду України в Київському районі м. Донецька від 11.09.12 №16433/02, яким повідомлено, що підприємство боржника знаходиться на обліку в УПФУ м. Києва;

- лист Управління Пенсійного фонду України в Печерському районі м. Києва від 01.10.12 №14470/07, згідно якого ТОВ «ЛЕО КОМП» на обліку в Управлінні Пенсійного фонду України в Печерському районі м. Києва не перебуває;

- лист Відділення виконавчої дирекції ФСС від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Київському районі м. Донецька від 04.09.12 №01-06/2177, яким повідомлено що ТОВ «ЛЕО КОМП» на обліку не перебуває;

- лист Управління виконавчої дирекції ФСС від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Києві від 05.10.12 №04-08/3035-13, яким повідомлено про відсутність заборгованості;

- лист Центральної міжрайонної виконавчої дирекції Донецького обласного відділення ФСС з тимчасової втрати працездатності від 20.09.12 №04/1452, яким повідомлено що ТОВ «ЛЕО КОМП» як страхувальник у відділенні Фонду не значиться;

- лист Центральної міжрайонної виконавчої дирекції Київського міського відділення ФСС з тимчасової втрати працездатності від 02.10.12 №2432-07, в якому зазначено, що підприємство боржника на обліку в Дирекції не перебуває;

- лист Донецького міського центру зайнятості від 03.09.12 №02/2674, яким повідомлено про відсутність заборгованості;

- лист Державної податкової інспекції у Київському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби від 01.10.12 №10739/10/19-013 про відсутність заборгованості до бюджету;

- лист Донецького обласного відділення фонду соціального захисту інвалідів від 18.10.12 №06-7/2057, в якому зазначено, що ТОВ «ЛЕО-КОМП» у відділенні Фонду не обліковується.

Згідно отриманих відповідей вимог від інших кредиторів не надходило.

Також, ліквідатором направлені запити до Комунального підприємства «Бюро технічної інвентаризації м. Донецька», Київське міське бюро технічної інвентаризації та реєстрації права власності на об'єкти нерухомого майна, управління Держкомзему у м. Донецьку Донецької області, головне управління Держкомзему у м. Києві, державної інспекції сільського господарства в Донецькій області, ВРЕР №1 м. Донецька при УДАІ ГУМВС України в Донецькій області, відділу державної виконавчої служби Київського районного управління юстиції м. Донецька.

На запити ліквідатора повідомлено наступне:

За даними ВРЕР №1 м. Донецька при УДАІ ГУМВС України в Донецькій області №9/1-3115 від 11.09.12 за підприємством боржника транспортні засоби не зареєстровані.

Згідно облікових даних управління Держкомзему у м. Донецьку Донецької області (лист від 05.09.12 №01-32-3700/3971) земельні ділянки ТОВ «ЛЕО КОМП» у власність, оренду і користування не надавалися, правовстановлюючи документи не зареєстровано.

Згідно облікових даних головного управління Держкомзему у м. Києві (лист від 04.10.12 №4199) правовстановлюючі документи на земельні ділянки в межах м. Києва за ТОВ «ЛЕО КОМП» в Державному реєстрі земель не зареєстровані.

За даними державної інспекції сільського господарства в Донецькій області за ТОВ «ЛЕО КОМП» техніка не реєструвалась.

КП «Бюро технічної інвентаризації м. Донецька» довідкою від 06.09.12 №220154 повідомило ліквідатора про відсутність зареєстрованого за боржником на праві власності нерухомого майна.

Листом від 09.10.12 №36978 (И-2012) Київське міське бюро технічної інвентаризації та реєстрації права власності на об'єкти нерухомого майна повідомлено, що згідно з даними Реєстру прав власності інформація про реєстрацію права власності на ТОВ «ЛЕО КОМП» відсутня.

Згідно отриманих даних відділу державної виконавчої служби Київського районного управління юстиції м. Донецька та виконавчі документи стосовно ТОВ «ЛЕО КОМП», м. Донецьк відсутні.

Згідно наданих ліквідатором документів розрахунковий рахунок банкрута в банківській установі закритий.

Відповідно до витягів з Державного реєстру обтяжень рухомого майна №38209584 та Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна №38209558 станом на 10.10.12 інформація щодо майна банкрута відсутня.

Інвентаризаційні данні щодо виявлення майнових активів (основних засобів та матеріальних цінностей) підприємства боржника відсутні, оскільки, як встановлено постановою господарського суду Донецької від 21.08.12 про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури керівні органи боржника за місцезнаходженням відсутні.

Разом з тим, в матеріалах справи містяться докази звернення ліквідатора до засновника боржника про передачу печатки, штампів та фінансової документації з метою встановлення наявності або відсутності майнових активів ТОВ «ЛЕО КОМП» для подальшого задоволення кредиторських вимог в процесі ліквідації.

Будь-яка бухгалтерська та інша документація щодо фінансово-господарської діяльності боржника, печаті та штампи підприємства боржника ліквідатору передані не були. За результатами виходу за юридичною адресою боржника ліквідатором встановлено факт відсутності керівних органів боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕО КОМП», м. Донецьк за вказаною адресою, що підтверджується актом обстеження місцезнаходження боржника - банкрута від 30.08.12.

Таким чином, після завершення ліквідаційної процедури будь-які майнові активи, необхідні для ведення виробничої діяльності у боржника відсутні, що підтверджується запитами ліквідатора банкрута та відповідями на них відповідних державних органів, що здійснюють реєстрацію та облік рухомого та нерухомого майна. Майно, що є предметом застави, дебіторська заборгованість у банкрута відсутні. Частки, яка б належала банкруту в спільному майні інших осіб не виявлено.

У відповідності з вимогами ст.32 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» ліквідатором був складений реєстр вимог кредиторів, який доданий до звіту ліквідатора та складається з вимог єдиного ініціюючого кредитора.

За результатами ліквідаційної процедури ліквідатором складено ліквідаційний баланс з непогашеною кредиторською заборгованістю в сумі 10 500,00грн.

В зв'язку з відсутністю майнових активів боржника, вимоги єдиного ініціюючого кредитора залишилися незадоволеними та відповідно до приписів п. 6 ст. 31 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» вважаються погашеними.

Щодо клопотання Державної податкової інспекції у Київському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби господарський суд зазначає наступне:

Відповідно до ст.75 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Статтею 78 Податкового кодексу України передбачено, що документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється органами державної податкової служби, якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків.

Кредитор, на підставі ст.25 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», зобов'язаний в місячний термін з дня отримання повідомлення про визнання боржника банкрутом заявити грошові вимоги до нього, тому Державна податкова інспекція повинна саме в цей термін здійснити позапланову перевірку банкрута.

Як встановлено судом, на час розгляду справи в судовому засіданні 13.11.12 Державна податкова інспекція у Київському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби не надала доказів проведення позапланової перевірки підприємства боржника та як наслідок доказів, які свідчили б про встановлення місцезнаходження керівника боржника, документів підприємства та можливість в зв'язку з цим проведення позапланової документальної перевірки підприємства боржника. Крім того, в наданому клопотанні державною податковою службою зазначено, що у зв'язку з відсутністю банкрута ТОВ «ЛЕО КОМП» за місцезнаходженням, інспекція не мала змоги провести позапланову виїзну перевірку, про що складено акт від 17.08.12 №4759/23-2.

При цьому, суд також звертає увагу на те, що Державна податкова інспекція у Київському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби була обізнана про здійснення провадження у справі про банкрутство ТОВ «ЛЕО КОМП» і у зв'язку з цим мала достатньо часу для здійснення податкової перевірки.

Як свідчать матеріали справи ухвала про порушення справи про банкрутство від 13.08.12 була направлена на адресу Державної податкової інспекції у Київському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби 15.08.12. Матеріали справи також містять данні про те, що ДПІ була повідомлена ліквідатором про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури 29.08.12.

Листом від 01.10.12 Державна податкова інспекція у Київському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби повідомила ліквідатора, що станом на 28.09.12 податковий борг ТОВ «ЛЕО КОМП» відсутній.

Оскільки, виходячи з положень Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», яким встановлений місячний термін для подання кредиторами своїх заяв із вимогами до боржника, у ліквідаційній процедурі боржника орган державної податкової служби мав здійснити податкову перевірку та у разі виявлення порушень вимог податкового законодавства та заборгованості боржника по сплаті податків, зборів (обов'язкових платежів) заявити свої претензії до боржника шляхом подачі заяви із кредиторським вимогами, а також враховуючи, що у разі незгоди з відмовою ліквідатора у визнанні кредиторських вимог, або наданні документів для перевірки, інспекція не була позбавлена права оскаржити відповідні дії у встановленому законом порядку (в порядку адміністративного судочинства або у межах справи про банкрутство).

За таких обставин, суд не вбачає встановлених законодавством підстав для продовження строку ліквідаційної процедури або відмови у затверджені звіту та ліквідаційного балансу, оскільки ліквідатором здійснені усі необхідні заходи у ході ліквідаційної процедури, передбачені Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», щодо повідомлення можливих кредиторів та виявлення майнових активів боржника.

За приписами статті 32 вказаного закону звіт ліквідатора та поданий ним ліквідаційний баланс є підсумковими документами, які підтверджують належне проведення ліквідатором всіх заходів ліквідаційної процедури, повне вжиття ним заходів по виявленню кредиторів та активів боржника за результатом розгляду яких суд приймає рішення про можливість відновлення платоспроможності боржника або його ліквідацію та припинення провадження у справі.

Враховуючи викладене, за результатами розгляду в судовому засіданні звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу суд дійшов висновку, що ліквідатором, відповідно до ст.ст. 22-34 Закону «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», виконані усі необхідні дії по ліквідації банкрута: вжито всіх заходів на пошук, виявлення, повернення майна боржника, здійснено запити щодо виявлення майнових активів до спеціалізованих державних установ, які здійснюють реєстрацію та облік рухомого та нерухомого майна.

Згідно з п.1 ст.32 Закону після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації); реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів.

До вказаного звіту ліквідатором були додані відповіді на подані ним повідомлення і запити щодо виявлення майна банкрута, що свідчить про належне виконання ним своїх обов'язків як особи, що здійснює ліквідаційну процедуру.

У разі затвердження звіту ліквідатора в порядку, передбаченому ст.32 вищевказаного закону, господарський суд на підставі ст.40 Закону припиняє провадження у справі про банкрутство боржника.

Оскільки ліквідатором були проведені всі необхідні дії по ліквідації банкрута, заперечень проти затвердження звіту та ліквідаційного балансу до суду подано не було, господарський суд визнає їх такими, що підлягають затвердженню, а підприємство-банкрут -ліквідації, оскільки в силу п.2 ст.32 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи-банкрута.

Керуючись п.1 ст.5, ст.32, п.6 ст.40, ст.52 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», ст.ст.4-1, 86 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

У Х В А Л И В :

Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕО КОМП» (код ЄДРПОУ 36185379), що зареєстроване за адресою: 83056, Донецька область, м. Донецьк, Київський район, вул. Молодих Шахтарів, буд. 37).

Ліквідувати юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЕО КОМП», м. Донецьк (код ЄДРПОУ 36185379) .

Провадження по справі №5006/38/23Б/2012 припинити.

Копію ухвали направити органу, який здійснив державну реєстрацію банкрута, органу державної статистики для виключення підприємства - банкрута з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, власнику, органу державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута, державному реєстратору та органу ДВС.

Суддя Лейба М.О.

Вик тел.

Надруковано примірників - :

господарському суду Донецької області - ,

сторонам - ,

СудГосподарський суд Донецької області
Дата ухвалення рішення13.11.2012
Оприлюднено19.11.2012
Номер документу27478730
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5006/38/23б/2012

Ухвала від 17.12.2012

Господарське

Вищий господарський суд України

Погребняк В. Я.

Ухвала від 13.11.2012

Господарське

Господарський суд Донецької області

Лейба М.О.

Ухвала від 30.10.2012

Господарське

Господарський суд Донецької області

Лейба М.О.

Ухвала від 30.10.2012

Господарське

Господарський суд Донецької області

Лейба М.О.

Постанова від 09.10.2012

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Геза Т.Д.

Ухвала від 17.09.2012

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Геза Т.Д.

Постанова від 21.08.2012

Господарське

Господарський суд Донецької області

Лейба М.О.

Ухвала від 13.08.2012

Господарське

Господарський суд Донецької області

Лейба М.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні