ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
"04" грудня 2012 р. Справа № 5004/1442/12
за позовом Приватного підприємства " Серна ", м. Вінниця
до відповідача: Публічного акціонерного товариства "Луга", м. Володимир-Волинський
про стягнення 201 099,07 грн.
Суддя Костюк С.В.
ПРЕДСТАВНИКИ:
від позивача: н/з
від відповідача: Ульчак Б.І. -адвокат,догові про надання юридичних послуг від 01.11.2012р.
Права та обов'язки учаснику судового процесу роз'яснені відповідно до ст. ст. 20, 22 ГПК України.
Відводу складу суду не заявлено.
Клопотання про фіксацію судового процесу технічними засобами не поступило.
Суть спору: позивач -приватне підприємство " Серна " у позовній заяві просить суд стягнути з публічного акціонерного товариства "Луга" 199 274,22 грн. , з яких 179 932 грн. -основний борг , 15 934,77 грн. -пеня, 3407,45 грн. -3% річних.
Обґрунтовуючи заявлену вимогу вказує, що 17.06.2010р. між ПП" Серна " та ПАТ "Луга" було укладено договір №43 на виготовлення швейних виробів.
Відповідно до умов даного Договору, Замовник (ПАТ „Луга") доручає, а Виконавець (ПП „Серна") зобов'язується виконати розкрій, пошив і упаковку швейних і трикотажних виробів в кількості, асортименті і по ціні, вказаній в специфікаціях, які є невід'ємною частиною даного Договору і погоджуються при кожному окремому замовленні (п.1.1 Договору); термін виготовлення і здачі готової продукції по Договору вказується в специфікації (п. 1.3 Договору).
У Специфікації № 1 від 12.01.2012 року до Договору вказується зобов'язання Виконавця на підставі замовлення Замовника № 955510 пошити плаття моделі RAJ у кількості 6784 штуки, по ціні 36,00 (тридцять шість ) гривень за штуку на загальну суму 244224,00 (двісті сорок чотири тисячі двісті двадцять чотири) гривні.
У відповідності до п.п. 2.2, 2.3 Договору за виконані роботи по виготовленню швейних виробів Замовник згідно даного Договору перераховує Виконавцю суму, яка вказується у Специфікації до даного Договору. Оплата проводиться шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 30 днів після відправки швейних виробів.
Відповідно до п. 3.1.1 Договору Замовник зобов'язується поставити тканину, комплектуючі матеріали, взірці готових виробів, технічну документацію, які необхідні для виготовлення швейних виробів.
Оскільки, в наданих ПАТ «Луга»для виготовлення швейних виробів рулонах тканини виявлено значну нестачу тканини від запланованого - 149,25 м, а також дефекти тканини: різновідтінковість, неокрас тканини, по всій ширині тканини фабричні дефекти (полоси), про що складений двосторонній дефектний Акт від 26.01.2012 року, то з наданої ПАТ «Луга»тканини належної якості можливо було виготовити лише 6637 штук, замість 6784 штуки як було погоджено в Специфкації. Заперечень проти зменшення загальної кількості пошитих швейних виробів у зв'язку з великою кількістю недоліків наданої тканини з боку ПАТ «Луга»не було.
Виконавець, ПП „Серна" свій обов'язок з виготовлення та поставки швейних виробів виконав вчасно та в повному обсязі, поставивши відповідно до видаткової накладної № РН- 0000002 від 28 лютого 2012 року жіночі плаття моделі RAJ у кількості 3440 штук на суму 123 840,00 (сто двадцять три тисячі вісімсот сорок) гривень, в тому числі ПДВ 20640 (двадцять тисяч шістсот сорок )гривень та відповідно до видаткової накладної № РН-0000003 від 29 лютого 2012 року жіночі плаття моделі RAJ у кількості 3197 штук на суму 115 092,00 (сто п'ятнадцять тисяч дев'яносто дві) гривні, в тому числі ПДВ 19182 (дев'ятнадцять тисяч сто вісімдесят дві) гривні. Разом поставлено жіночі плаття у кількості 6637 штук на загальну суму 238 932,00 (двісті тридцять вісім тисяч дев'ятсот тридцять дві) гривні з ПДВ.
На оплату послуг з пошиття та поставки даних швейних виробів ПП „Серна" виставила ПАТ „Луга" рахунок-фактуру № СФ-0000001 від 28 лютого 2012 року на суму 238 932,00 (двісті тридцять вісім тисяч дев'ятсот тридцять дві) гривні в тому числі ПДВ 39822,00 (тридцять дев'ять тисяч вісімсот двадцять дві) гривні.
Також, ПАТ „Луга" надало ПП „Серна" гарантійного листа вих. № 186 від 28,02.2012 р., відповідно до якого зобов'язувалось виконати свій обов'язок перед ПП „Серна" щодо здійснення оплати в повному обсязі за виконані роботи по виготовленню продукції згідно Договору № 43 від 17.06.2010 року по замовленню № 955510 (модель RAJ, 6637 одиниць), на протязі 30 днів після відгрузки продукції згідно п. 2.2, Договору.
Таким чином, ПП „Серна" свої обов'язки відповідно до Договору № 43 від 17.06.2010 року в частині пошиття швейних виробів виконало вчасно та в повному обсязі. Однак ПАТ „Луга" порушило свої обов'язки в частині оплати за поставлені швейні вироби, оскільки станом на момент подачі позовної заяви Відповідач має заборгованість перед Позивачем за поставлений товар у розмірі 238 932,00 гривень.
Кінцевий строк сплати за видатковою накладною № РН-0000002 від 28 лютого 2012 року сплинув 29 березня 2012 року та з 30 березня 2012 року почалось прострочення платежу у сумі 123 840,00 гривень та за видатковою накладною РН-0000003 від 29 лютого 2012 року сплинув 30 березня 2012 року та з 31 березня 2012 року почалось прострочення платежу у сумі 115 092,00 гривень.
11 квітня 2012 року ПП „Серна" відправило на адресу ПАТ „Луга" листа за вих. № 15 з вимогою сплатити заборгованість за поставлений товар.
19 квітня 2012 року у відповідь на вищевказаний лист ПАТ „Луга" надіслала ПП „Серна" листа за вих. № 316, в якому повідомлено, що затримка платежів відбувається через тимчасові труднощі з обіговими коштами та містив обіцянку в найближчий термін погасити заборгованість. Однак згідно банківських виписок відповідачем було проведено платежі на загальну суму 59 000,00 грн.
Таким чином, станом на день подання позову ПАТ „Луга" має перед ПП „Серна" прострочену заборгованість з оплати поставлених швейних виробів у розмірі 179 932 грн. (сто сімдесят дев'ять тисяч дев'ятсот тридцять дві) гривні.
Відповідно до п. 6.5 договору за порушення строку оплати відгружених швейних виробів нараховано пеню в сумі 15934,77 грн. та згідно ч.2 ст. 625 ЦК України 3407,45 грн. -3% річних.
При обґрунтуванні заявленої вимоги, посилається на умови договору на виготовлення швейних виробів, норми цивільного та господарського законодавства України.
Представник позивача 04.12.2012р. подав заяву про збільшення позовних вимог , а саме: збільшено суму пені до 16838,71 грн., 3% річних до 4328,36 грн. та в судовому засіданні заявив усне клопотання про направлення копії даної заяви відповідачу.
Згідно із ст. 22 ГПК України позивач вправі до прийняття рішення по справі збільшити розмір позовних вимог, відмовитись від позову або зменшити розмір позовних вимог, до початку розгляду справи по суті -змінити предмет або підставу позову шляхом подання письмової заяви.
Заява про збільшення позовних вимог прийнята судом .
Представник відповідача у судове засідання не з'явився, через канцелярію суду подав письмове пояснення в якому зазначає, що в рамках Договору про виготовлення швейних виробів №43 від 17.06.2010 р. ПП «Серна» було виконано замовлення ПАТ «Луга»на виготовлення швейних виробів на загальну суму 238 932,00 грн. Оскільки швейні вироби були виготовлені неякісно, що підтверджується актом приймання продукції за якістю №б/н від 28.02.2012 р., ПАТ «Луга»було накладено штрафну санкцію на ПП «Серна»згідно п.6.3. Договору в розмірі 20% від суми наданих послуг - 47 786,40 грн., яка була знята з суми наданих виконавцем послуг, таким чином до сплати виконавцю підлягало 191 145,60 грн. Вчасного та повного розрахунку з ПП «Серна»не проведено через тимчасові фінансові труднощі на підприємстві, оплата проведена на суму 59 000,00 грн. На даний час основний борг перед ПП «Серна»становить 132 145,60 грн., який позивач визнає. З врахуванням зазначеної суми боргу пеня за прострочення грошового зобов'язання за розрахунком відповідача становить 12 410,52 грн. за 6 місяців та 3% річних - 2 886,19 грн. за період з 30.03.2012р. по 31.10.2012р. При цьому зазначає, що укладений між сторонами договір по правовій природі відноситься до договору підряду, а не договору поставки, як вказує позивач і правове регулювання його здійснюється відповідно до положень Глави 61 ЦК України.
Позивачем також подано клопотання від 23.11.2012р. про відкладення розгляду справи у зв'язку з відрядженням голови правління та юрисконсульта товариства до Польщі та Швеції для бізнес місії та неможливістю забезпечити явку на судове засідання іншого представника, який достатньо обізнаний з матеріалами справи.
Враховуючи клопотання відповідача та дослідивши наявні в матеріалах справи докази, суд дійшов висновку про необхідність витребування додаткових матеріалів по справі, а тому, керуючись ст. 77 ГПК України, господарський суд, -
у х в а л и в:
1. Розгляд справи відкласти на 24.12.2012р. на 12:00 год.
2. Позивачу подати суду специфікацію до договору №43 від 17.06.2010р.,письмові пояснення з врахуванням викладеного у відзиві відповідача.
3. Направити відповідачу копію заяви позивача про збільшення позовних вимог.
Суддя С. В. Костюк
Суд | Господарський суд Волинської області |
Дата ухвалення рішення | 04.12.2012 |
Оприлюднено | 07.12.2012 |
Номер документу | 27861705 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Волинської області
Костюк Софія Василівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні