Ухвала
від 05.12.2012 по справі 2а-16636/12/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

2а-16636/12/2670   ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва, 8, корпус 1 УХВАЛА про відкриття провадження в адміністративній справі м. Київ 05 грудня 2012 року  09 год. 55 хв.№ 2а-16636/12/2670 Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Данилишин В.М., розглянувши позовну заяву Київської міської державної адміністрації до громадської організації "Інститут фінансових експертиз", громадської організації "Інститут соціально-економічного моделювання" та виробничо-дистриб'юторської компанії "Дім Вина "Скала" про обмеження щодо реалізації права на мирні зібрання, - ВСТАНОВИВ: До Окружного адміністративного суду міста Києва 04 грудня 2012 року о 16 год. 46 хв. надійшла позовна заява Київської міської державної адміністрації (також далі за текстом - позивач) до громадської організації "Інститут фінансових експертиз" (також далі за текстом - відповідач-1), громадської організації "Інститут соціально-економічного моделювання" (також далі за текстом - відповідач-2) та виробничо-дистриб'юторської компанії "Дім Вина "Скала" (також далі за текстом - відповідач-3) про встановлення обмеження права на мирні зібрання (пікетування, пішу ходу, демонстрації, мітинги, збори тощо) шляхом заборони відповідачам, а також іншим суб'єктам, які реалізують право на мирні зібрання, проведення таких заходів із 05 грудня 2012 року по 31 березня 2013 року на вулиці Інститутській у місті Києві. Одночасно з позовною заявою представником позивача заявлено письмове клопотання про розгляд справи за її відсутності за наявними у справі матеріалами. Ухвалою суду від 05 грудня 2012 року залишено без розгляду позовну заяву Київської міської державної адміністрації до громадської організації "Інститут фінансових експертиз", громадської організації "Інститут соціально-економічного моделювання" та виробничо-дистриб'юторської компанії "Дім Вина "Скала" у частині вимоги позивача про встановлення обмеження права на мирні зібрання (пікетування, пішу ходу, демонстрації, мітинги, збори тощо) шляхом заборони відповідачам, а також іншим суб'єктам, які реалізують право на мирні зібрання, проведення таких заходів 05 грудня 2012 року на вулиці Інститутській у місті Києві на підставі ч. 2 ст. 182 Кодексу адміністративного судочинства України (також далі за текстом - КАС України). В іншій частині позовна заява відповідає вимогам, встановленим ст.ст. 106, 182 Кодексу адміністративного судочинства України. Заяву належить розглядати в порядку адміністративного судочинства, її подано у встановлений законом строк. Підстави для повернення заяви, залишення її без розгляду чи відмови у відкритті провадження у справі відсутні. Підготовку справи до судового розгляду проведено. Необхідності проведення попереднього судового засідання немає. Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 106, 107, 122, 160, 165, 182, 254 КАС   України, - ПОСТАНОВИВ: 1. Відкрити провадження в адміністративній справі за позовною заявою Київської міської державної адміністрації до громадської організації "Інститут фінансових експертиз", громадської організації "Інститут соціально-економічного моделювання" та виробничо-дистриб'юторської компанії "Дім Вина "Скала" про встановлення обмеження права на мирні зібрання (пікетування, пішу ходу, демонстрації, мітинги, зборів тощо) шляхом заборони відповідачам, а також іншим суб'єктам, які реалізують право на мирні зібрання, проведення таких заходів із 06 грудня 2012 року по 31 березня 2013 року на вулиці Інститутській у місті Києві. 2. Закінчити підготовче провадження та призначити справу до судового розгляду суддею одноособово у судовому засіданні, яке відбудеться 05 грудня 2012 року о 15 год.    00 хв. в Окружному адміністративному суді міста Києва за адресою: 01601, м. Київ,          вул. Командарма Каменєва, 8, корпус 1, зал. № 9. 3. Про відкриття провадження у справі, дату, час та місце розгляду справи негайно повідомити організаторів зібрань. 4. У судове засідання викликати уповноважених представників відповідача-1, відповідача-2 та відповідача-3. 5. Запропонувати відповідачу-1, відповідачу-2 та відповідачу-3 надати у судове засідання письмові заперечення проти позову разом з письмовими доказами на підтвердження обставини, якими обґрунтовуються такі заперечення (у разі заперечення проти позову), або письмові пояснення із зазначенням причин неможливості надання таких доказів. 6. Копії ухвали разом з витягом про процесуальні права та обов'язки осіб, які беруть участь у справі, встановлені ст.ст. 49, 51, 53 КАС України, направити (вручити) сторонам, роз'яснивши, що вони мають право заявити клопотання про розгляд справи за їх відсутності. Ухвала оскарженню не підлягає та набирає законної сили з моменту постановлення. Згідно з ч. 1 ст. 255 КАС України, постанова або ухвала суду, яка набрала законної сили, є обов'язковою для осіб, які беруть участь у справі, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб та підлягає виконанню на всій території України. Суддя                                                                                                             В.М. Данилишин Витяг про процесуальні права та обов'язки осіб, які беруть участь у справі Відповідно до ст.ст. 49, 51 Кодексу адміністративного судочинства України, особи, які беруть участь у справі, мають рівні процесуальні права і обов'язки. Особи, які беруть участь у справі, зобов'язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами і неухильно виконувати процесуальні обов'язки. Особи, які беруть участь у справі, мають право: 1) знати про дату, час і місце судового розгляду справи, про всі судові рішення, які ухвалюються у справі та стосуються їхніх інтересів; 2) знайомитися з матеріалами справи; 3) заявляти клопотання і відводи; 4) давати усні та письмові пояснення, доводи та заперечення; 5) подавати докази, брати участь у дослідженні доказів; 6) висловлювати свою думку з питань, які виникають під час розгляду справи, задавати питання іншим особам, які беруть участь у справі, свідкам, експертам, спеціалістам, перекладачам; 7) подавати заперечення проти клопотань, доводів і міркувань інших осіб; 8) знайомитися з технічним записом та журналом судового засідання і подавати письмові зауваження до них; 9) робити із матеріалів справи виписки, знімати копії з матеріалів справи, одержувати копії судових рішень; 10) оскаржувати судові рішення у частині, що стосується їхніх інтересів; 11) користуватися іншими процесуальними правами, наданими їм цим Кодексом. Особи, які беруть участь у справі, можуть за власний рахунок додатково замовити та отримати в суді засвідчені копії документів і витяги з них. Крім прав та обов'язків, визначених у ст. 49 цього Кодексу, позивач має право змінити підставу або предмет адміністративного позову, збільшити або зменшити розмір позовних вимог або відмовитися від адміністративного позову в будь-який час до закінчення судового розгляду. Позивач має право відмовитися від адміністративного позову й у суді апеляційної чи касаційної інстанції до закінчення відповідно апеляційного чи касаційного розгляду. Крім прав та обов'язків, визначених у ст. 49 цього Кодексу, відповідач має право визнати адміністративний позов повністю або частково, подати заперечення проти адміністративного позову. Сторони можуть досягнути примирення на будь-якій стадії адміністративного процесу, що є підставою для закриття провадження в адміністративній справі. Суд не приймає відмови позивача від адміністративного позову, визнання адміністративного позову відповідачем і не визнає умов примирення сторін, якщо ці дії суперечать закону або порушують чиї-небудь права, свободи чи інтереси. Згідно зі ст. 53 Кодексу адміністративного судочинства України, треті особи, які заявляють самостійні вимоги на предмет спору, можуть вступити у справу у будь-який час до закінчення судового розгляду, пред'явивши адміністративний позов до сторін. Задоволення адміністративного позову таких осіб має повністю або частково виключати задоволення вимог позивача до відповідача. У разі вступу третіх осіб, які заявляють самостійні вимоги на предмет спору, розгляд адміністративної справи починається спочатку. Треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача у будь-який час до закінчення судового розгляду, якщо рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов'язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням осіб, які беруть участь у справі. Якщо адміністративний суд при прийнятті позовної заяви, підготовці справи до судового розгляду або під час судового розгляду справи встановить, що судове рішення може вплинути на права і обов'язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку. Питання про вступ до участі у справі третіх осіб вирішується ухвалою. Ухвала за наслідками розгляду питання про вступ у справу третіх осіб окремо не оскаржується. Заперечення проти такої ухвали може бути включено до апеляційної чи касаційної скарги на рішення суду, прийняте за результатами розгляду справи.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення05.12.2012
Оприлюднено12.12.2012
Номер документу27945604
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-16636/12/2670

Ухвала від 28.08.2024

Адміністративне

Велика палата Верховного Суду

Кривенда Олег Вікторович

Ухвала від 09.04.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Ємельянова В.І.

Ухвала від 19.03.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Ісаєнко Ю.А.

Постанова від 05.12.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Данилишин В.М.

Ухвала від 05.12.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Данилишин В.М.

Ухвала від 05.12.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Данилишин В.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні