Ухвала
від 13.03.2013 по справі 7/37-11
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 березня 2013 року Справа № 9104/78031/12

Львівський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді - Рибачука А.І.,

суддів - Дяковича В.П., Носа С.П.,

за участю секретаря - Драбчук М.С.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу Представництва Американського об'єднання комітетів для євреїв бувшого Радянського союзу та об'єднання Іудейських релігійних організацій України на рішення господарського суду Волинської області від 23.05.2005 року по справі № 7/37-11 за позовом представництва Американського об'єднання комітетів для євреїв бувшого Радянського союзу та об'єднання Іудейських релігійних організацій України до виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради та Володимир-Волинської міської ради про визнання недійсним рішення виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради від 22.06.2001 року № 227 та рішення Володимир-Волинської міської ради від 17.08.2001 року № 16/7,

ВСТАНОВИВ:

Представництво Американського об'єднання комітетів для євреїв бувшого Радянського союзу та об'єднання Іудейських релігійних організацій України звернулись до суду з адміністративним позовом до виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради та Володимир-Волинської міської ради, в якому просили визнати недійсними рішення виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради від 22.06.2001 року № 227 «Про об'єкт будівництва по вул. Драгоманова, 4» та рішення Володимир-Волинської міської ради від 17.08.2001 року № 16/7 «Про об'єкт незавершеного будівництва адмінбудинку по вул. Драгоманова, 4».

Позов мотивований тим, що об'єкт незавершеного будівництва - будинок, що знаходиться по вул. Драгоманова, 4 в м. Володимир-Волинську, розміщений в зоні меж стародавнього єврейського кладовища, яке підлягає охороні, оскільки містить ознаки давніх поховань, а відповідно оскаржувані рішення прийняті незаконно, всупереч вимогам чинних на момент їх прийняття: статті 57 Земельного кодексу Української РСР, відповідно до якої до земель загального користування належать земельні ділянки, зайняті охоронними зонами, шляхами, спорудами та іншими об'єктами загального користування; статті 4 Земельного кодексу Української РСР, відповідно до якої не можуть передаватись у колективну та приватну власність землі загального користування населених пунктів; пункту 4.2. Наказу Міністерства охорони здоров'я від 19.06.1996 року № 173 «Про затвердження державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів», відповідно до якого розміщення житлово-громадських об'єктів, а також дачних поселень не допускається на ландшафтно-рекреаційних територіях, включаючи землі міських лісів, якщо об'єкти, що проектуються, не призначені для відпочинку і спорту, на територіях закритих кладовищ і звалищ господарсько-побутових відходів, які повинні виключатись із зон забудови та використовуватись під озеленення.

Постановою господарського суду Волинської області від 23.05.2005 року в задоволенні вказаного позову відмовлено.

Не погодившись з вказаним рішенням Представництво Американського об'єднання комітетів для євреїв бувшого Радянського союзу та об'єднання Іудейських релігійних організацій України оскаржили його в апеляційному порядку, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просять його скасувати та ухвалити нове рішення, яким повністю задовольнити їхні позовні вимоги.

Вимоги апеляційної скарги обґрунтовують посиланням на те, що при ухваленні рішення судом першої інстанції не звернуто належної уваги на те, що об'єкт незавершеного будівництва розміщений в зоні меж стародавнього єврейського кладовища, яке містить ознаки давніх поховань та підлягає охороні, що в свою чергу свідчить про неправомірність оскаржуваних рішень на підставі яких здійснюється будівництво.

Представники позивачів в судовому засіданні підтримали вимоги апеляційної скарги, посилаючись на викладені в ній доводи, просили її задовольнити.

Представники відповідачів в судовому засіданні заперечили проти вимог апеляційної скарги, посилаючись на те, що оскаржуване рішення ухвалене з дотриманням норм матеріального та процесуального права, просили відмовити в її задоволенні.

Заслухавши суддю-доповідача, учасників судового процесу, обговоривши доводи апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Рішенням виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради від 22.06.2001 року № 227 «Про об'єкт незавершеного будівництва адмінбудинку по вул. Драгоманова, 4» затверджено акт обстеження технічного стану об'єкту незавершеного будівництва адмінбудинку по вул. Драгоманова, 4 станом на 20.06.2001 року; визнано дане будівництво неперспективним щодо збереження профілю; рекомендовано експерту при проведенні експертної оцінки даного об'єкта визначити його вартість з метою прискореного продажу; вирішено внести на розгляд чергової сесії міської ради пропозиції щодо скасування як не заснованого на законі рішення міської ради 22-го скликання від 06.02.1998 року № 18/16 та припинення угоди № 3/1 купівлі-продажу від 10.02.1998 року як такої, що суперечить інтересам територіальної громади міста; вирішено подати на затвердження черговою сесією міської ради договір про відчуження об'єкту незавершеного будівництва по вул. Драгоманова, 4.

Рішенням Володимир-Волинської міської ради від 17.08.2001 року № 16/7 «Про об'єкт незавершеного будівництва по вул. Драгоманова, 4» затверджено звіт про експертну оцінку об'єкта незавершеного будівництва по вул. Драгоманова, 4; вирішено надати дозвіл виконкому міської ради на відчуження недобудованої споруди по вул. Драгоманова, 4, шляхом її продажу покупцю - ТзОВ «Завод будівельних конструкцій» відповідно до вартості, визначеної експертним шляхом; вирішено передбачити в умовах договору купівлі-продажу згаданого об'єкта надання покупцю розстрочки платежу терміном на один рік і одночасно зобов'язати його завершити будівництво протягом двох років від дня підписання договору; доручено юридичному відділу міськвиконкому спільно з відділом УММКВ підготувати проект договору купівлі-продажу об'єкта незавершеного будівництва по вул. Драгоманова, 4 з урахуванням умов, визначених цим рішенням.

Із змісту оскаржуваних рішень видно, що вони прийняті в межах компетенції, визначеної Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», та стосуються лише питання купівлі-продажу об'єкту незавершеного будівництва адмінбудинку по вул. Драгоманова, 4, та що жодні питання щодо будівництва по вул. Драгоманова, 4 оскаржуваними рішеннями не вирішувались.

Натомість позивачі обґрунтовували свої позовні вимоги посиланням на те, що оскаржувані рішення, на підставі яких здійснюється будівництво, є незаконними, оскільки об'єкт незавершеного будівництва по вул. Драгоманова, 4 знаходиться на території стародавнього єврейського кладовища, яка підлягає охороні.

Аналіз викладеного свідчить, що обставини, якими позивачі обґрунтовували свої позовні вимоги не дають підстав для висновку про неправомірність дій відповідачів щодо прийняття ними оскаржуваних рішень та про те, що прийняття оскаржуваних рішень призвело до порушення прав позивачів.

Крім цього, рішення виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради від 20.09.2001 року № 340 «Про будівництво і реконструкцію об'єктів житлового, громадського та господарського призначення» в частині будівництва та реконструкції з адміністративного в житловий будинок по вул. Драгоманова, 4 в м. Володимир-Волинську було предметом розгляду в іншій справі, рішенням в якій, що набрало законної сили, відмовлено в задоволенні позову Представництва Американського об'єднання комітетів для євреїв бувшого Радянського союзу та об'єднання Іудейських релігійних організацій України про визнання недійсним вказаного рішення.

Враховуючи викладене суд апеляційної інстанції приходить до висновку, що доводи апеляційної скарги не спростовують висновку суду першої інстанції про відсутність підстав для задоволення позову, що в свою чергу є підставою для залишення апеляційної скарги без задоволення, а постанови суду - без змін.

Керуючись статтями 160, 195, 198, 200, 205, 206, 254 Кодексу адміністративного судочинства України,

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу представництва Американського об'єднання комітетів для євреїв бувшого Радянського союзу та об'єднання Іудейських релігійних організацій України - залишити без задоволення, а рішення господарського суду Волинської області від 23.05.2005 року по справі № 7/37-11 - без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів після набрання нею законної сили, а у випадку складання ухвали в повному обсязі відповідно до статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України - з дня складання ухвали в повному обсязі, шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.

ГОЛОВУЮЧИЙ: А.І. РИБАЧУК

СУДДІ В.П. ДЯКОВИЧ

С.П. НОС

СудЛьвівський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.03.2013
Оприлюднено21.03.2013
Номер документу30034148
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —7/37-11

Ухвала від 17.12.2015

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Задорожна Н.О.

Ухвала від 30.10.2015

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Задорожна Н.О.

Ухвала від 05.01.2016

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Задорожна Н.О.

Ухвала від 25.12.2015

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Задорожна Н.О.

Ухвала від 01.11.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Васильченко Н.В.

Ухвала від 24.03.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Калашнікова О.В.

Ухвала від 13.03.2013

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Рибачук А.І.

Судовий наказ від 23.06.2011

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Задорожна Н.О.

Судовий наказ від 23.06.2011

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Задорожна Н.О.

Судовий наказ від 23.06.2011

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Задорожна Н.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні