cpg1251
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
У Х В А Л А
24 березня 2014 року м. Київ В/800/652/14
Колегія суддів Вищого адміністративного суду України у складі :
Калашнікової О.В.
Логвиненка А.О.
Мороза В.Ф.
Чалого С.Я.
Чумаченко Т.А
розглянувши заяву Представництва Американського об'єднання комітетів для євреїв бувшого Радянського Союзу та представника Об'єднання іудейських релігійних організацій України
про перегляд Верховним Судом України ухвали Вищого адміністративного суду України від 07 листопада 2013 року (К/800/18840/13) у адміністративній справі
за позовом Представництва Американського об'єднання комітетів для євреїв бувшого Радянського Союзу та Об'єднання іудейських релігійних організацій України
до Виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради та Володимир-Волинської міської ради
про визнання недійсним рішення Виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради від 22.06.2001 року № 227 та рішення Володимир-Волинської міської ради від 17.08.2001 року № 16/7, -
в с т а н о в и л а :
Представництво Американського об'єднання комітетів для євреїв бувшого Радянського Союзу та представник Об'єднання іудейських релігійних організацій України звернулися з заявою про перегляд Верховним Судом України ухвали Вищого адміністративного суду України від 07 листопада 2013 року, прийнятої за результатами перевірки їх касаційної скарги у справі за позовом Представництва Американського об'єднання комітетів для євреїв бувшого Радянського Союзу та Об'єднання іудейських релігійних організацій України до Виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради та Володимир-Волинської міської ради про визнання недійсним рішення Виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради від 22.06.2001 року № 227 та рішення Володимир-Волинської міської ради від 17.08.2001 року № 16/7 «Про об'єкт незавершеного будівництва адмінбудинку по вул. Драгоманова, 4».
Постановою господарського суду Волинської області від 23 травня 2005 року, залишеною без змін ухвалою Львівського апеляційного адміністративного суду від 13 березня 2013 року та ухвалою Вищого адміністративного суду України від 07 листопада 2013 року, у задоволенні позову відмовлено.
У заяві про перегляд Верховним Судом України вказаного рішення Вищого адміністративного суду України заявник ставить питання про його скасування, посилаючись на не застосування судом касаційної інстанції норм матеріального права стосовно рішень органу місцевого самоврядування щодо об'єктів будівництва в межах територій, визначених ст. 32 Закону України «Про охорону культурної спадщини», а також щодо відчуження об'єктів незавершеного будівництва комунальної власності, а саме Законів України «Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)» та «Про особливості приватизації об'єктів незавершеного будівництва».
У справі судами попередніх інстанцій встановлено, що рішенням Виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради від 22.06.2001 року № 227 "Про об'єкт незавершеного будівництва адмінбудинку по вул. Драгоманова, 4" затверджено акт обстеження технічного стану об'єкту незавершеного будівництва адмінбудинку по вул. Драгоманова, 4 станом на 20.06.2001 року; визнано дане будівництво неперспективним щодо збереження профілю; рекомендовано експерту при проведенні експертної оцінки даного об'єкта визначити його вартість з метою прискореного продажу; вирішено внести на розгляд чергової сесії міської ради пропозиції щодо скасування як не заснованого на законі рішення міської ради 22-го скликання від 06.02.1998 року № 18/16 та припинення угоди № 3/1 купівлі-продажу від 10.02.1998 року як такої, що суперечить інтересам територіальної громади міста; вирішено подати на затвердження черговою сесією міської ради договір про відчуження об'єкту незавершеного будівництва по вул. Драгоманова, 4.
Рішенням Володимир-Волинської міської ради від 17.08.2001 року № 16/7 "Про об'єкт незавершеного будівництва по вул. Драгоманова, 4" затверджено звіт про експертну оцінку об'єкта незавершеного будівництва по вул. Драгоманова, 4; вирішено надати дозвіл виконкому міської ради на відчуження недобудованої споруди по вул. Драгоманова, 4, шляхом її продажу покупцю - ТзОВ "Завод будівельних конструкцій" відповідно до вартості, визначеної експертним шляхом; вирішено передбачити в умовах договору купівлі-продажу згаданого об'єкта надання покупцю розстрочки платежу терміном на один рік і одночасно зобов'язати його завершити будівництво протягом двох років від дня підписання договору; доручено юридичному відділу міськвиконкому спільно з відділом УММКВ підготувати проект договору купівлі-продажу об'єкта незавершеного будівництва по вул. Драгоманова, 4 з урахуванням умов, визначених цим рішенням.
Також встановлено, що позивачі обґрунтовували свої позовні вимоги посиланням на те, що оскаржувані рішення, на підставі яких здійснюється будівництво, є незаконними, оскільки об'єкт незавершеного будівництва по вул. Драгоманова, 4 знаходиться на території стародавнього єврейського кладовища, яка підлягає охороні.
Суд касаційної інстанції погодився з висновком судів попередніх інстанцій, що оскаржувані рішення стосуються лише питання купівлі-продажу об'єкту незавершеного будівництва адмінбудинку по вул. Драгоманова, 4, а жодні питання щодо будівництва по вул. Драгоманова, 4 спірними рішеннями не вирішувались.
На підтвердження доводів заяви щодо неоднакового застосування судом касаційної інстанції наведених норм законодавства заявник посилається на судові рішення Вищого господарського суду України від 19.04.2007 року у справі № 06/8-92 (14-725), від 12.11.2013 року № 5023/4474/12 та від 06.11.2012 року № 51/520.
Господарськими судами попередніх інстанцій у справі №51/520 встановлено, що 22.12.2005 об'єкт незавершеного будівництва будинку культури, який знаходився на балансі ВАТ "Збаразький цукровий завод", передано у спільну власність територіальної громади Збаразького району та відділу культури і туризму Збаразької районної державної адміністрації на підставі подання Регіонального відділення Фонду державного майна України по Тернопільській області від 28.09.2005 №01-4/3820 та рішення сесії Збаразької районної ради "Про передачу об'єкта незавершеного будівництва будинку культури, який знаходиться на балансі ВАТ "Збаразький цукровий завод" №298 від 12.12.2005.
23.12.2005 Збаразькою районною радою прийнято рішення №311, яким надано дозвіл на реалізацію будинку культури - об'єкта незавершеного будівництва, що знаходиться за адресою: м. Збараж вул. Д. Вишнівецького, 2 для реконструкції під житлове будівництво.
10.01.2006 між відділом культури і туризму Збаразької районної державної адміністрації та ПП "РКС" укладено договір купівлі-продажу об'єкта незавершеного будівництва. 11.01.2006 сторони підписали акт прийому-передачі об'єкта незавершеного будівництва та акт прийому-передачі проектно-кошторисної документації на будівництво будинку культури.
Також встановлено, що 22.12.2005 об'єкт незавершеного будівництва будинку культури, який знаходився на балансі ВАТ "Збаразький цукровий завод", передано у спільну власність територіальної громади Збаразького району та відділу культури і туризму Збаразької районної державної адміністрації на підставі подання Регіонального відділення Фонду державного майна України по Тернопільській області від 28.09.2005 №01-4/3820 та рішення сесії Збаразької районної ради "Про передачу об'єкта незавершеного будівництва будинку культури, який знаходиться на балансі ВАТ "Збаразький цукровий завод" №298 від 12.12.2005.
23.12.2005 Збаразькою районною радою прийнято рішення №311, яким надано дозвіл на реалізацію будинку культури - об'єкта незавершеного будівництва, що знаходиться за адресою: м. Збараж вул. Д. Вишнівецького, 2 для реконструкції під житлове будівництво.
10.01.2006 між відділом культури і туризму Збаразької районної державної адміністрації та ПП "РКС" укладено договір купівлі-продажу об'єкта незавершеного будівництва. 11.01.2006 сторони підписали акт прийому-передачі об'єкта незавершеного будівництва та акт прийому-передачі проектно-кошторисної документації на будівництво будинку культури.
Суд касаційної інстанції погодився з висновком судів попередніх інстанцій, що при відчуженні об'єкта незавершеного будівництва сторонами не дотримано відповідного порядку згідно норм законодавства про приватизацію об'єктів незавершеного будівництва.
Аналіз наведених рішень суду касаційної інстанції дає підстави для висновку, що ухвалення різних за змістом судових рішень зумовлено наявністю різних обставин, на яких ґрунтувалися висновки судів, або не застосовувалися наведені норми матеріального права.
Відповідно до вимог пункту 1 статті 237 Кодексу адміністративного судочинства України, на який посилається відповідач в заяві, підставою для перегляду судових рішень є неоднакове застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права, що потягло ухвалення різних за змістом судових рішень у подібних правовідносинах.
Враховуючи зазначені обставини, колегія суддів не вбачає підстав для допуску справи до перегляду Верховним Судом України.
Керуючись статтею 237, 240 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -
у х в а л и л а:
Відмовити у допуску до провадження Верховного Суду України справи за позовом Представництва Американського об'єднання комітетів для євреїв бувшого Радянського Союзу та Об'єднання іудейських релігійних організацій України до Виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради та Володимир-Волинської міської ради про визнання недійсним рішення Виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради від 22.06.2001 року № 227 та рішення Володимир-Волинської міської ради від 17.08.2001 року № 16/7.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Судді:
з оригіналом згідно
помічник судді А.О. Кулеша
Суд | Вищий адміністративний суд України |
Дата ухвалення рішення | 24.03.2014 |
Оприлюднено | 10.04.2014 |
Номер документу | 38131996 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вищий адміністративний суд України
Калашнікова О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні