Постанова
від 21.12.2011 по справі 5008/953/2011
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

cpg1251

ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

79010, м.Львів, вул.Личаківська,81


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21.12.11 Справа № 5008/953/2011

Львівський апеляційний господарський суд в складі колегії:

головуючого -судді - Юркевича М.В.

суддів - Кузя В.Л.

Желіка М.Б.

розглянув апеляційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Береговеполіметали" с. Мужієво Закарпатської області

на рішення господарського суду Закарпатської області від 22.09.2011 р.

у справі № 5008/953/2011

за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Закарпатполіметали" с. Мужієво Закарпатської області

до відповідача-1 товариства з обмеженою відповідальністю "Береговеполіметали" с. Мужієво Закарпатської області

до відповідача-2 Мужіївської сільської ради с. Мужієво Закарпатської області

за участю третьої особи, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Берегівської районної державної адміністрації м. Берегове Закарпатської області

про визнання незаконними дій Мужіївської сільської ради по прийняттю рішень від 21.11.08 № 198 "Про затвердження нормативно-грошової оцінки та надання в оренду земельних ділянок", № 199 "Про затвердження нормативно-грошової оцінки та надання в оренду земельних ділянок"та укладенню договорів оренди земельних ділянок площею 7,1375 га та площею 2,4093 га;

визнання нечинними рішень Мужіївської сільської ради від 21.11.2008р. № 198 "Про затвердження нормативно-грошової оцінки та надання в оренду земельних ділянок", № 199 "Про затвердження нормативно-грошової оцінки та надання в оренду земельних ділянок";

визнання недійсними укладених відповідачами 24.11.08 договорів оренди земельних ділянок площею 7,1375 га та 2,4093 га;

відновлення договору оренди земельної ділянки, укладеного Берегівською районною державною адміністрацією та товариством з обмеженою відповідальністю „Закарпатполіметали", нотаріально посвідченого 11.07.03 та зареєстрованого у Берегівському районному відділі земельних ресурсів 14.07.03 (договір оренди 2003р. ), визнання його чинним та таким, дія якого не переривалася і продовжує діяти

за участю представників :

від позивача: Гуртовий В.В. - представник

від відповідача - 1: П'ятковська І.П. - представник

від відповідача - 2: не з'явився

від третьої особи: не з'явився

Права та обов'язки сторін передбачені ст. ст. 22, 28 ГПК України роз'яснено, заяви про відвід суддів не поступали, клопотання про фіксацію судового процесу не надходили.

Рішенням господарського суду Закарпатської області від 22.09.2011 р. у справі № 5008/953/2011 позовні вимоги товариства з обмеженою відповідальністю "Закарпатполіметали" задоволено частково, визнано незаконними дії Мужіївської сільської ради по прийняттю рішень від 21.11.08 № 198 "Про затвердження нормативно-грошової оцінки та надання в оренду земельних ділянок", № 199 "Про затвердження нормативно-грошової оцінки та надання в оренду земельних ділянок" та укладенню договорів оренди земельних ділянок площею 7,1375 га та площею 2,4093 га, визнано нечинними рішення Мужіївської сільської ради від 21.11.2008р. № 198 та № 199, та визнано недійсними укладені відповідачами 24.11.08 договори оренди земельних ділянок площею 7,1375 га та 2,4093 га. В задоволенні решти позовних вимог відмовлено. На користь товариства з обмеженою відповідальністю "Закарпатполіметали" стягнуто з кожного із відповідачів по 160,50 грн. судових витрат.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Береговеполіметали" не погоджується з даним рішенням суду, тому просить його скасувати в частині задоволених позовних вимог щодо визнання незаконними дій Мужіївської сільської ради щодо прийняття рішень від 21.11.08 № 198 та № 199 та укладенню договорів оренди земельної ділянки, про визнання нечинними рішень Мужіївської сільської ради від 21.11.2008 р. № 198 та № 199 та про визнання недійсними договорів оренди земельної ділянки та в цій частині припинити провадження по справі. При цьому, апелянт покликається на наступні обставини і підстави:

· Місцевий господарський суд порушив вимоги ст. 13 Закону України «Про судоустрій і статус суддів»та ст. ст. 12, 13, 35, 80 ГПК України, оскільки на момент розгляду справи спір між тими ж сторонами, про той же предмет і з тих же підстав був вирішений господарським судом Закарпатської області при розгляді справи № 11/25, а також даний спір належить розглядати в порядку адміністративного судочинства;

· Судом порушено ст. 58 ГПК України оскільки розглянуто не пов'язані між собою ані підставою виникнення, ані поданими доказами вимоги позивача;

· Господарський суд Закарпатської області безпідставно дійшов висновку, що вимога позивача щодо відновлення договору оренди земельної ділянки між Берегівською районною державною адміністрацією та товариством з обмеженою відповідальністю „Закарпатполіметали", нотаріально посвідченого 11.07.2003 р. та зареєстрованого у Берегівському районному відділі земельних ресурсів 14.07.2003 р., визнання його чинним та таким, дія якого не переривалась і продовжує діяти, є правовим наслідком рішень у справі № 4/133, які набрали законної сили та слугували підставою подання даного позову. Постановою львівського апеляційного господарського суду від 30.06.2011 р. у справі № 4/133 не встановлювався факт відновлення договору оренди земельної ділянки між Берегівською районною державною адміністрацією та позивачем. Ст. ст. 123, 124 Земельного кодексу України не передбачено виникнення орендних відносин на підставі скасування судового рішення.

28.11.2011 р. від товариства з обмеженою відповідальністю "Закарпатполіметали" надійшло заперечення на апеляційну скаргу, в якому просить рішення господарського суду Закарпатської області від 21.09.2011 р. частково скасувати та прийняти нове рішення, яким задовольнити позовні вимоги повністю.

Представник відповідача - 1 апеляційну скаргу в судовому засіданні підтримав, просив її задоволити з мотивів викладених в апеляційній скарзі.

Представник позивача проти доводів апеляційної скарги в судовому засіданні в усній формі заперечив, вважає їх безпідставними і такими, що не відповідають дійсним обставинам справи, рішення місцевого господарського суду просив залишити без змін, апеляційну скаргу без задоволення.

Про час та місце розгляду справи сторони повідомлені ухвалою Львівського апеляційного господарського суду від 23.11.2011 р. направленою рекомендованою кореспонденцією.

В судове засідання, яке відбулось 21.12.2011 р. відповідач -2 та третя особа явку своїх представників не забезпечили, причини неявки суду не повідомили, хоча були належним чином повідомлені про дату, час та місце судового розгляду.

В ході перегляду оскарженого рішення за наявними матеріалами та доказами у справі Львівським апеляційним господарським судом з'ясовано:

Згідно договору оренди земельної ділянки, укладеного Берегівською РДА, як орендодавцем та позивачем, як орендарем, посвідченим 11.07.2003 р. нотаріально та зареєстрованим 14.07.2003 р. Берегівським райвідділом земельних ресурсів (договір оренди 2003р.) товариству з обмеженою відповідальністю "Закарпатполіметали" було надано в оренду земельну ділянку площею 41,7 га, яка знаходиться на території Мужіївської сільської ради за межами населеного пункту, з метою будівництва і реконструкції надшахтних будівель і споруд збагачувальної фабрики і хвостосховища терміном на 50 років.

Рішенням господарського суду Закарпатської області від 24.03.2008 р. у справі № 4/133 вищевказаний договір оренди земельної ділянки визнано недійсним та припинено його дію на майбутнє.

Рішенням Мужіївської сільської ради Берегівського району Закарпатської області від 21.11.2008 р. № 198 "Про затвердження нормативно-грошової оцінки та надання в оренду земельних ділянок" було погоджено звіт про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, затверджено нормативно-грошову оцінку земельної ділянки площею 7,1375 га; надано ТзОВ „Береговополіметали" земельну ділянку у довготривалу оренду терміном на 10 років для виробничих потреб, встановлено річну орендну плату у розмірі 5 % від нормативної вартості земельної ділянки; зобов'язано орендаря щоквартально сплачувати орендні платежі з урахуванням індексу інфляції; доручено сільському голові підписати з ТзОВ „Береговополіметали" договір оренди земельної ділянки на умовах передбачених рішенням.

Рішенням Мужіївської сільської ради Берегівського району Закарпатської області від 21.11.2008 р. № 199 "Про затвердження нормативно-грошової оцінки та надання в оренду земельних ділянок" було погоджено звіт про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, затверджено нормативно-грошову оцінку земельної ділянки площею 2,4093 га; надано ТзОВ „Береговополіметали" земельну ділянку у довготривалу оренду терміном на 10 років для виробничих потреб, встановлено річну орендну плату у розмірі 5 % від нормативної вартості земельної ділянки; зобов'язано орендаря щоквартально сплачувати орендні платежі з урахуванням індексу інфляції; доручено сільському голові підписати з ТзОВ „Береговополіметали" договір оренди земельної ділянки на умовах передбачених рішенням.

На виконання зазначених рішень 24.11.2008 р. були укладені договори оренди земельних ділянок площею 7,1375 га та 2,4093 га між Мужіївською сільською радою Берегівського району Закарпатської області та ТзОВ „Береговополіметали" строком на 10 років.

Постановою Львівського апеляційного господарського суду від 30.06.2011 р. у справі № 4/133 рішення господарського суду Закарпатської області скасовано, та прийняте нове, яким в задоволенні позову відмовлено.

Розглянувши доводи апеляційної скарги, вивчивши матеріали справи, наявні в ній докази, перевіривши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, судова колегія Львівського апеляційного господарського суду дійшла висновку, що оскаржуване рішення місцевого господарського суду слід залишити без змін, апеляційну скаргу -без задоволення. При цьому, судова колегія виходить із наступного:

Рішенням господарського суду Закарпатської області у справі № 16/33 від 21.06.2010 р., що залишене без змін постановою Вищого господарського суду України від 25.01.2011 р., визнано за ТзОВ "Закарпатполіметали" право власності на нерухоме майно, в тому числі, хвостосховища - гідротехнічної споруди для складування і зберігання відходів переробки руд та виробничих запасів руди, - яке розташоване на орендованій ним земельній ділянці, що встановлено рішенням у справі № 16/33, та підтверджується також долученими до матеріалів справи витягами про державну реєстрацію права власності позивача.

Постановою Львівського апеляційного господарського суду від 30.06.2011 р. у справі № 4/133 скасовано вищезазначене рішення господарського суду Закарпатської області та прийнято нове рішення про відмову у задоволенні позову про визнання договору недійсним. За таких обставин договір оренди 2003р. між Берегівською районною державною адміністрацією та товариством з обмеженою відповідальністю „Закарпатполіметали" є чинним, вважається, що дія його не переривалася, і він продовжує діяти на термін, на який він укладений -50 років. Таким чином, саме ТзОВ "Закарпатполіметали" є орендарем земельної ділянки загальною площею 41,7 га розташованої на території Мужіївської сільської ради за межами населеного пункту та наданої йому Берегівською РДА з метою будівництва і реконструкції надшахтних будівель і споруд для збагачувальної фабрики і хвостосховища відповідно до умов договору оренди 2003р.

Згідно ст. 116 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону; надання у користування земельної ділянки, що перебуває у власності або у користуванні, провадиться лише після вилучення (викупу) її в порядку, передбаченому ЗК України.

Відповідно до приписів ст.ст. 122, 123, 124 ЗК України сільські ради, як органи місцевого самоврядування передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб на підставі відповідних рішень.

Відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 123 ЗК України рішення органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі: зміни цільового призначення земельних ділянок; надання в користування земельних ділянок, межі яких не встановлені в натурі (на місцевості).

Згідно абз. 3 ч. 1 ст. 123 ЗК України надання у користування земельної ділянки, межі якої встановлені в натурі (на місцевості), без зміни її цільового призначення, здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо складання документа, що посвідчує право користування земельною ділянкою.

Особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом її відведення, звертається з клопотанням про вибір місця розташування земельної ділянки до відповідної сільської ради( ч. 2 ст. 123 ЗК України).

Ч. 5 ст. 151 ЗК України передбачено, що до клопотання додаються матеріали, а саме: а) обґрунтування необхідності вилучення (викупу) та/або відведення земельної ділянки; б) позначене на відповідному графічному матеріалі бажане місце розташування земельної ділянки з її орієнтовними розмірами; в) засвідчена нотаріально письмова згода землекористувача (землевласника) на вилучення (викуп) земельної ділянки (її частини) із зазначенням розмірів передбаченої для вилучення (викупу) земельної ділянки та умов її вилучення (викупу); г) копія установчих документів для юридичних осіб.

Вибір місця розташування земельної ділянки та надання дозволу і вимог на розроблення проекту її відведення здійснюються у порядку, встановленому статтею 151 ЗК України.

Розроблений та погоджений у встановленому порядку проект відведення земельної ділянки після одержання позитивного висновку державної землевпорядної експертизи у випадках, передбачених законом, подається разом з клопотанням про надання земельної ділянки до відповідної ради, яка розглядає його в місячний строк і в межах своїх повноважень, визначених ЗК України, приймає рішення про надання земельної ділянки у користування.

Рішенням про надання земельної ділянки у користування за проектом її відведення здійснюється: затвердження проекту відведення земельної ділянки; вилучення (викуп) земельних ділянок у землекористувачів (землевласників) із затвердженням умов вилучення (викупу) земельних ділянок (у разі необхідності); надання земельної ділянки особі у користування з визначенням категорії земель та її використання і затвердженням умов надання, у тому числі (у разі необхідності) вимог щодо відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва, встановлення обґрунтованих граничних термінів забудови земельної ділянки.

Передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування за результатами проведення земельних торгів, крім випадків, встановлених частинами другою, третьою статті 134 ЗК України та в порядку, встановленому статтею 123 ЗК України.

Оспорювані рішення прийняті за відсутності проекту землеустрою щодо відведення спірних земельних ділянок відповідачеві-1 та без проведення земельних торгів (аукціонів).

Згідно п.1 розділу Х „Перехідні положення" ЗК України (у редакції станом на час прийняття оспорюваних рішень) було передбачено, що передача в оренду земельних ділянок із земель державної та комунальної власності без проведення земельних торгів (аукціонів) можлива лише у разі прийняття відповідними органами рішення про погодження місця розташування об'єкта або про надання дозволу на розроблення проекту відведення земельної ділянки до 1 січня 2008 року.

Надання дозволу відповідачеві-1 на збір матеріалів попереднього погодження на укладення договору оренди земельної ділянки для промислового використання рішенням Мужіївської сільської ради від 20.12.2007 р. за № 141, не може вважатися підставою для надання йому спірних земель в оренду згідно п.1 розділу Х „Перехідні положення" ЗКУ без проведення земельних торгів (аукціонів), оскільки не доведено, що зазначеним рішенням, яке прийнято до 1 січня 2008 року, погоджено місце розташування об'єктів відповідача-1 або надано йому дозвіл на розроблення проекту відведення земельної ділянки.

Як вірно встановлено судом першої інстанції, рішення № 198 "Про затвердження нормативно-грошової оцінки та надання в оренду земельних ділянок" та № 199 "Про затвердження нормативно-грошової оцінки та надання в оренду земельних ділянок" прийняті без обов'язкового погодження місця розташування земельних ділянок, їх розміру, умов їх вилучення з урахуванням комплексного розвитку території та умов їх відведення.

Ст. 4 Закону України «Про оренду землі»(у редакції станом на час прийняття оспорюваних рішень) передбачено, що орендодавцями земельних ділянок, що перебувають у комунальній власності, є сільські, селищні, міські ради в межах повноважень, визначених законом (ч.2); орендодавцями земельних ділянок, що перебувають у спільній власності територіальних громад, є районні, обласні ради та Верховна Рада Автономної Республіки Крим у межах повноважень, визначених законом (ч. 3); орендодавцями земельних ділянок, що перебувають у державній власності, є районні, обласні, Київська і Севастопольська міські державні адміністрації, Рада міністрів Автономної Республіки Крим та Кабінет Міністрів України в межах повноважень, визначених законом (ч. 4).

Згідно прикінцевих положень Закону України «Про оренду землі»частини друга, третя і четверта статті 4 цього закону набирають чинності після розмежування відповідно до закону земель державної і комунальної власності. До розмежування відповідно до закону земель державної і комунальної власності орендодавцями земельних ділянок у межах населених пунктів, крім земель, переданих у приватну власність, є відповідні сільські, селищні, міські ради, а за межами населених пунктів - відповідні органи виконавчої влади в межах повноважень, визначених Земельним кодексом України.

Укладення договору оренди земельної ділянки із земель державної або комунальної власності відповідно до ст. 16 Закону України «Про оренду землі» здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування - орендодавця, прийнятого у порядку, передбаченому Земельним кодексом України або за результатами аукціону.

Відповідно до п. 34 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»до виключної компетенції сільських рад віднесено, зокрема, вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.

Ч. 1, 10 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачено, що рада в межах своїх повноважень приймає нормативні акти у формі рішень, які можуть визнаватися незаконними в судовому порядку з мотивів їхньої невідповідності Конституції або законам України.

Оспорювані рішення прийняті Мужіївською сільською радою за межами наданої їй компетенції, оскільки вона до розмежування відповідно до закону земель державної та комунальної власності розпорядилася землями, розташованими за межами населених пунктів. Спірні земельні ділянки знаходяться за межами с. Мужієво, що встановлено постановою Львівського апеляційного суду від 30.06.11 у справі № 4/133.

Рішення, якими надано земельні ділянки в оренду не відповідають вимогам ч. 10 ст. 123 ЗК України ( у редакції станом на час прийняття рішень), оскільки вони не містять відомостей про затвердження проекту відведення земельної ділянки; про вилучення (викуп) земельних ділянок у землекористувачів (землевласників) із затвердженням умов вилучення (викупу) земельних ділянок (у разі необхідності); про затвердженням умов надання, встановлення обґрунтованих граничних термінів забудови земельної ділянки.

Крім того, спростовуються доводи апелянта про те, що даний спір не належить розглядати в порядку господарського судочинства. Так пунктом 1.2.4. Постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 17.05.2011 р. «Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин»передбачено, що за змістом статей 13, 14 Конституції України, статті 11 ЦК України, статей 123, 124, 127, 128 ЗК України рішенням органу місцевого самоврядування або державної адміністрації про надання земельної ділянки господарюючому суб'єкту у власність або в користування здійснюється волевиявлення власника землі і реалізуються відповідні права у цивільних правовідносинах з урахуванням вимог ЗК України, спрямованих на раціональне використання землі як об'єкта нерухомості (власності). Індивідуальні акти органів держави або місцевого самоврядування, якими реалізовуються волевиявлення держави або територіальної громади як учасника цивільно-правових відносин і з яких виникають, змінюються, припиняються цивільні права і обов'язки, не належать до правових актів управління, а спори щодо їх оскарження мають приватноправовий характер, тобто справи у них підвідомчі господарським судам.

Згідно пункту 1.2.5. Постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 17.05.2011 р. спір, що виник внаслідок порушення права суб'єкта господарської діяльності на земельну ділянку, в тому числі органами державної влади та місцевого самоврядування, є спором про право цивільне і підлягає розгляду за правилами ГПК України.

Більш того, обґрунтування позовної заяви пов'язані з абсолютно новими обставинами, що виникли по справах № 11/25 за позовом ТзОВ "Закарпатполіметали" до ТзОВ "Береговеполіметали", Мужіївської сільської ради про визнання нечинними рішень Мужіївської сільської ради від 21.11.2008р. № 198, № 199; визнання недійсними договору оренди земельної ділянки площею 7,135га від 24.11.2008р. за реєстровим номером 4043 на термін 10 років для виробничих потреб (зареєстрований в Державному реєстрі земель № 2120486401-0408070100002 від 24.11.2008р.) та договору оренди земельної ділянки площею 2,4093га від 24.11.2008р. за реєстровим номером 4044 на термін 10 років для виробничих потреб (зареєстрований в Державному реєстрі земель № 2120486401-0408070100001 від 24.11.2008р.), укладених між Мужіївською сільською радою та ТзОВ "Береговеполіметали" та № 4/133 за позовом Берегівської районної державної адміністрації до ТзОВ "Закарпатполіметали" про визнання недійсним договору оренди земельної ділянки.

Відповідно до ч. 1 ст. 58 ГПК України в одній позовній заяві може бути об'єднано кілька вимог, зв'язаних між собою підставою виникнення або поданими доказами. В даному випадку вимоги про визнання незаконними дій Мужіївської сільської ради по прийняттю рішень від 21.11.2008 р. № 198 та № 199 та про відновлення договору оренди земельної ділянки 2003 р. пов'язані між собою підставою виникнення, а саме рішення Мужіївської сільської ради прийняті після прийняття рішення господарського суду Закарпатської області від 24.03.2008 р. у справі № 4/133, яким вищевказаний договір оренди земельної ділянки визнано недійсним та припинено його дію на майбутнє.

Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 80 ГПК України господарський суд припиняє провадження у справі, якщо є рішення господарського суду або іншого органу, який в межах своєї компетенції вирішив господарський спір між тими ж сторонами, про той же предмет і з тих же підстав. Таким чином, на момент звернення до суду з позовом та прийняття рішення в справі № 11/25 не була прийнята постанова Львівського апеляційного господарського суду від 30.06.2011 р. у справі № 4/133, якою скасовано рішення господарського суду Закарпатської області. А отже в даному випадку наявна інша підстава для звернення до суду, яка не існувала до 30.06.2011 р. Таким чином, спростовуються доводи апелянта про порушення господарським судом вимог ст. 80 ГПК України, а саме вирішення даного спору між тими ж сторонами, про той же предмет і з тих же підстав, що були при розгляді справи № 11/25 та приходить до висновку про відсутність підстав для припинення провадження.

Господарським судом підставно, в зв'язку з невірно обраним способом захисту порушеного права, відмовлено в задоволенні частини позовних вимог щодо відновлення договору оренди земельної ділянки 2003р., визнання його чинним та таким, дія якого не переривалася і продовжує діяти. Оскільки, постановою Львівського апеляційного господарського суду від 30.06.2011 р. у справі № 4/133 скасовано рішення господарського суду Закарпатської області від 24.03.2008 р., то договір оренди земельної ділянки 2003 р. є чинним і таким, дія якого триває згідно умов договору до 2053 року. Даний договір є обов'язковим для виконання сторонами (ст. 629 ЦК України). Таким чином, і ТзОВ "Закарпатполіметали", і Берегівська районна державна адміністрація зобов'язані належним чином виконувати умови договору оренди земельної ділянки 2003 р., а інші юридичні особи, підприємства, установи, організації, органи державної влади та органи місцевого самоврядування не здійснювати дій, які б унеможливлювали його виконання.

Відповідно до ст. 27 Закону України «Про оренду землі»орендареві забезпечується захист його права на орендовану земельну ділянку нарівні із захистом права власності на земельну ділянку. Також орендар в установленому законом порядку має право витребувати орендовану земельну ділянку з будь-якого незаконного володіння та користування, на усунення перешкод у користуванні нею, відшкодування шкоди, заподіяної земельній ділянці громадянами і юридичними особами України, іноземцями, особами без громадянства, іноземними юридичними особами, у тому числі міжнародними об'єднаннями та організаціями.

Згідно ч. 2 ст. 34 ГПК України обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування. Кожна сторона в силу ст. 33 ГПК України повинна довести ті обставини, на які вона посилається, як на підставу своїх вимог і заперечень.

З огляду на вище наведене, судова колегія Львівського апеляційного господарського суду констатує, що рішення господарського суду Закарпатської області від 22.09.2011 р. по суті є законним, відповідно до ст. 43 ГПК України ґрунтується на всебічному, повному та об'єктивному розгляді всіх обставин справи, в зв'язку з чим, підстав для його скасування чи зміни не вбачається.

Керуючись ст.ст. 99, 101, 102, 103, 105 Господарського процесуального кодексу України, Львівський апеляційний господарський суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1. У задоволенні апеляційної скарги товариства з обмеженою відповідальністю "Береговеполіметали" відмовити.

2. Рішення господарського суду Закарпатської області від 22.09.2011 р. у справі № 5008/953/2011 залишити без змін.

3. Матеріали справи № 5008/953/2011 повернути в господарський суд Закарпатської області.

4. Постанова набирає законної сили з дня її прийняття і може бути оскаржена в касаційному порядку.

Головуючий-суддя Юркевич М.В.

Суддя Кузь В.Л.

Суддя Желік М.Б.

СудЛьвівський апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення21.12.2011
Оприлюднено13.05.2013
Номер документу31108810
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5008/953/2011

Ухвала від 21.10.2011

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Юркевич М.В.

Ухвала від 21.10.2011

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Юркевич М.В.

Ухвала від 23.11.2011

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Юркевич М.В.

Постанова від 21.12.2011

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Юркевич М.В.

Ухвала від 02.04.2012

Господарське

Вищий господарський суд України

Прокопанич Г.K.

Ухвала від 02.04.2012

Господарське

Вищий господарський суд України

Прокопанич Г.K.

Рішення від 22.09.2011

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Ушак І.Г.

Ухвала від 19.09.2011

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Ушак І.Г.

Ухвала від 30.08.2011

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Ушак І.Г.

Ухвала від 18.08.2011

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Ушак І.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні