Постанова
від 14.05.2013 по справі 5020-9/257-13/061-5/586-9/077-4/268
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД М. СЕВАСТОПОЛЯ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ

ПОСТАНОВА

14 травня 2013 року справа № 5020-9/257-13/061-5/586-9/077-4/268 за заявою Севастопольського державного підприємства "Атлантика" (99014, м. Севастополь, вул. Правди, 10)

до Державного підприємства "Севастопольське управління океанічного риболовства" (99014, м. Севастополь, вул. Правди, 10)

про визнання банкрутом,

Суддя Погребняк О.С.

За участю представників:

боржника: керуючий санацією - арбітражний керуючий ОСОБА_1,

профспілкового комітету : не з`явився;

Органу, уповноваженого управляти майном боржника (Державне агенство рибного господарства України): не з`явився;

Державний орган з питань банкрутства: Попов М.Г. - головний спеціаліст сектору з питань банкрутства, довіреність б/н від 01.04.2013;

прокуратури міста Севастополя: Махиня В.В. - прокурор відділу, посвідчення № 015753 від 21.03.2013;

кредиторів:

Управління пенсійного фонду України в Гагарінському районі м.Севастополя: Томілова І.В.- представник, довіреність № 2187/07-14 від 25.04.2013;

ОСОБА_5 : ОСОБА_6 - представник, довіреність № б/н від 05.12.2012;

встановив:

Севастопольське державне підприємство "Атлантика" звернулось до господарського суду міста Севастополя із заявою про порушення справи про банкрутство Державного підприємства "Севастопольське управління океанічного риболовства" (далі -ДП "СУОР").

Провадження по справі неодноразово зупинялося для проведення судової експертизи.

Ухвалою суду від 14.07.2008 визнані грошові вимоги СДП "Атлантика" в розмірі 610061,31 грн., в тому числі основний борг - 608292,31 грн., 1700,00 грн. - держмито, 69,00 грн. - витрати на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу; введено процедуру розпорядження майном боржника, розпорядником майна боржника призначено арбітражного керуючого ОСОБА_7

Ухвалою від 24.03.2009 затверджено уточнений реєстр вимог кредиторів Державного підприємства "Севастопольське управління океанічного риболовства".

Ухвалою суду від 19.10.2009 введено процедуру санації Державного підприємства "Севастопольське управління океанічного риболовства" на строк дванадцять місяців, призначено керуючим санацією ОСОБА_7 (ліцензія на право здійснення діяльності арбітражного керуючого серії НОМЕР_2 від 10.02.2005).

Ухвалою суду від 08.06.2010 суд зобов'язав керуючого санацією ОСОБА_7 надати план санації боржника та докази його погодження відповідними державними органами.

Ухвалою від 02.12.2010 суд припинив повноваження керуючого санацією Державного підприємства "Севастопольське управління океанічного риболовства" -ОСОБА_7, призначив керуючим санацією боржника ОСОБА_1, а також зобов'язав керуючого санацією Державного підприємства "Севастопольське управління океанічного риболовства" ОСОБА_1 в строк до 25.01.2011 надати суду план санації Державного підприємства "Севастопольське управління океанічного риболовства".

24.01.2011 на адресу суду від керуючого санацією боржника у даній справі - ОСОБА_1, надійшов план санації Державного підприємства "Севастопольське управління океанічного риболовства".

17.06.2011 керуючий санацією боржника ОСОБА_1 представив суду уточнений план санації Державного підприємства "Севастопольське управління океанічного риболовства" з урахуванням зауважень, наданих Державним комітетом рибного господарства України, послався на протокол засідання комітету кредиторів № 17 від 14.06.2011, яким погоджено уточнений план санації, а також представив докази направлення Державному агенству рибного господарства України на погодження виправленого плану санації (лист від 16.06.2011 - том 32 а.с.1-134).

Ухвалою господарського суду м.Севастополя від 20.07.2011 у задоволенні клопотання керуючого санацією та комітету кредиторів боржника про затвердження плану санації відмовлено.

11.03.2013 на адресу господарського суду м.Севастополя надійшло клопотання керуючого санацією боржника - арбітражного керуючого ОСОБА_1, про припинення процедури санації, визнання боржника банкрутом та відкриття у відношенні Державного підприємства "Севастопольське управління океанічного риболовства" процедури ліквідації.

Клопотання мотивоване наявністю відповідного рішення комітету кредиторів боржника від 06.03.2013, відсутністю протягом всього строку процедури санації затвердженого судом плану санації, відсутністю реальних механізмів відновлення платоспроможності боржника.

У судовому засіданні 14.05.2013 представник кредитора - Управління пенсійного фонду України в Гагарінському районі м.Севастополя, прокурор, представник Державного органу з питань банкрутства підтримали клопотання керуючого санацією про припинення процедури санації.

Орган уповноважений управляти майном боржника - Державне агентство рибного господарства України, заявило клопотання про розгляд справи у відсутність його представника (том 35 а.с.45).

Розглянувши у судовому засіданні 14.05.2013 клопотання керуючого санацією Державного підприємства "Севастопольське управління океанічного риболовства" про припинення процедури санації, визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, заслухавши доводи керуючого санацією, представників кредиторів, Державного органу з питань банкрутства, суд приходить до висновку про наявність правових підстав для задоволення клопотання виходячи з наступного.

Частинами 1, 3 пункту 1-1 Прикінцевих положень Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції, що діє з 19.01.2013 встановлено, що положення цього Закону застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких порушено після набрання чинності цим Законом.

Положення цього Закону, що регулюють ліквідаційну процедуру, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом, якщо на момент набрання ним чинності господарським судом не було прийнято постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

В даному випадку, провадження у даній справі було порушено ухвалою суду від 22.07.2005 року та станом на 19.01.2013 - дату набрання чинності нової редакції Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", постанова про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури не приймалась.

Згідно з абзацами 4-5 пункту 40 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013, положення Закону, якими врегульовано ліквідаційну процедуру, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності Законом, якщо на цей момент господарським судом не було прийнято постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

Отже, розгляд справи про банкрутство за новою редакцією Закону здійснюється згідно з постановою про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. При цьому правові підстави прийняття постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури визначаються відповідно до раніше чинної редакції Закону, а правові наслідки введення ліквідації процедури - за його новою редакцією. У зв'язку з здійсненням переходу до застосування нової редакції Закону необхідно привести реєстр вимог кредиторів у відповідність до вимог статті 45 Закону в новій редакції і з урахуванням його вимог вирішити питання щодо переобрання представницьких органів кредиторів (зборів кредиторів та комітету кредиторів).

Таким чином, вирішуючи питання про відкриття ліквідаційної процедури і призначення ліквідатора, суд керується редакцією Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", що діяла до 19.01.2013.

Як зазначалось, ухвалою господарського суду м.Севастополя від 19.10.2009 введено процедуру санації ДП "Севастопольське управління океанічного риболовства" на строк дванадцять місяців, ухвалою суду від 08.06.2010 зобов'язано керуючого санацією ОСОБА_7 надати план санації боржника та докази його погодження відповідними державними органами.

Згідно з частиною 1 статті 18 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції закону, що діяла до 19.01.2013), протягом трьох місяців з дня винесення ухвали про санацію боржника керуючий санацією зобов'язаний подати комітету кредиторів для схвалення план санації боржника, крім випадків, передбачених цим Законом.

План санації повинен містити заходи щодо відновлення платоспроможності боржника, умови участі інвесторів, за їх наявності, у повному або частковому задоволенні вимог кредиторів, зокрема шляхом переведення боргу (частини боргу) на інвестора, строк та черговість виплати боржником або інвестором боргу кредиторам та умови відповідальності інвестора за невиконання взятих згідно з планом санації зобов'язань.

План санації повинен передбачати строк відновлення платоспроможності боржника. Платоспроможність вважається відновленою за відсутності ознак банкрутства, визначених цим Законом.

Так, під час розгляду судом поданого на затвердження плану санації було встановлено наступні обставини:

1. Ухвалою господарського суду м.Севастополя від 24.03.2009 було затверджено уточнений реєстр вимог кредиторів, до якого увійшли:

- вимоги першої черги, які забезпечені заставою, Міністерства праці та соціальної політики України в особі Територіальної інспекції труда в м. Севастополі в розмірі 2525300,0 грн.;

- вимоги першої черги ДП "Український державний центр радіочастот" в особі Кримської філії в розмірі 125,0 грн., СДП "Атлантика" в розмірі 450,0 грн. ОСОБА_8 (російською мовою) в розмірі 1153,2 доларів США, ОСОБА_9 (російською мовою) в розмірі 920 доларів США;

- вимоги другої черги: Управління Пенсійного фонду України в Гагарінському районі м. Севастополя в розмірі 1024471,0 грн.;

- вимоги другої черги - зобов'язання перед працівниками банкрута, які заявились в якості конкурсних кредиторів на загальну суму 19382,95 доларів США.

- вимоги другої черги - зобов'язання перед працівниками банкрута, які заявились в якості конкурсних кредиторів на загальну суму 56365,37 доларів США;

- вимоги другої черги - зобов'язання перед працівниками банкрута, які не заявилися в якості конкурсних кредиторів (згідно Додатку № 1), в розмірі 246503,4 дол. США;

- вимоги другої черги - зобов'язання перед працівниками банкрута, які не заявилися в якості конкурсних кредиторів (згідно Додатку № 2), в розмірі 9458,1 грн.;

- вимоги другої черги - зобов'язання перед працівниками банкрута за виконавчим провадженням (згідно Додатку № 3) - 164602,90 грн.;

- вимоги четвертої черги: ДП "Український державний центр радіочастот" в особі Кримської філії - в розмірі 297,8 грн., ТОВ "Золотий символ" - в розмірі 92037,90 грн., ТОВ "Севсолас" - в розмірі 29030,54 грн., СДП "Атлантика" - в розмірі 610061,31 грн., Акціонерного банку "Енергобанк" - в розмірі 7164209,47 грн., Міністерства праці та соціальної політики України в особі Територіальної інспекції труда в м. Севастополі - в розмірі 25489,0 грн., Малого приватного підприємства "Виробничо-комерційна фірма "ТОС" - в розмірі 559021,72 грн.;

- вимоги шостої черги Акціонерного банку "Енергобанк" в розмірі 785033,08 грн.

2. Загальний розмір кредиторської заборгованості Державного підприємства "Севастопольське управління океанічного риболовства" складає 42.529.800,00 грн. До загального складу кредиторської заборгованості включена, окрім конкурсної відповідно до реєстру вимог кредиторів, заборгованість, яка в силу статті 14 закону про банкрутство вважається погашеною.

Судом встановлено, що загальний розмір конкурсної заборгованості боржника, згідно з затвердженим судом реєстром вимог кредиторів, складає 12.848.052,47 грн. та 323.799,88 доларів США (сторінка 60 плану санації - том 32 а.с.79).

3. Загальний розмір дебіторської заборгованості складає 11.591.200,00 грн. При цьому, дебіторська заборгованість із строком виникнення більше ніж 3 роки.

В той же час, СДП «Атлантика», яка має заборгованість перед боржником в сумі 5.269.901,30 грн., постановою господарського суду м.Севастополя від 02.06.2011 визнано банкрутом, а ухвалою господарського суду м.Севастополя від 28.07.2011 затверджено звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс СДП «Атлантика», вказане підприємство є ліквідованим.

Відповідно до частини 6 статті 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції закону, що діяла до 19.01.2013), вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Оскільки в процедурі банкрутства СДП «Атлантика» у справі № 20-4/653-9/058-12/221-9/362-4/125 вимоги боржника у даній справі не були задоволені, такі вимоги являються погашеними, у зв`язку з чим, відсутні підстави для віднесення до реально існуючої дебіторської заборгованості грошової суми в розмірі 5.269.901,30 грн.

З матеріалів справи вбачається, що кредиторська заборгованість боржника значно перевищує дебіторську заборгованість перед боржником. При цьому, реальні перспективи для надходження дебіторської заборгованості до боржника та погашення за її рахунок при наймні частини кредиторської заборгованості відсутні.

Головним видом діяльності Державного підприємства "Севастопольське управління океанічного риболовства" є промисловий лов риби та інших морепродуктів. В той же час, з 2003 року підприємство не займається основним видом діяльності, пов`язаним з виловом і переробкою риби, а також виробництвом рибної продукції.

Рибальських суден на підприємстві станом на 01.01.2008 (а також станом на момент розгляду плану санації) не залишилось, весь флот, придатний для експлуатації, на підставі наказів Державного департаменту рибного господарства України, був переданий протягом 2001-2003 років на створені підприємства: ДП «Укррибфлот», ДП «Тралфлот», ДП «Сервіс», ДП «СРДК».

Таким чином, боржник не має ресурсів для відновлення діяльності за його профілем.

Наведені вище обставини також вбачаються із змісту звіту керуючого санацією (том 35 а.с.8-20).

Протягом всього строку процедури санації - з 19.10.2009 по березень 2013 суду не було представлено плану санації, який би відповідав вимогам статті 18 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції закону, що діяла до 19.01.2013), а наявні у справі матеріали свідчать про відсутність реальної перспективи відновлення платоспроможності боржника.

Згідно з частиною 6 статті 18 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції закону, що діяла до 19.01.2013), якщо протягом шести місяців з дня винесення ухвали про санацію до господарського суду не подано плану санації боржника, господарський суд приймає рішення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури відповідно до цього Закону.

Судом також встановлено, що згідно з довідкою головного бухгалтера ДП «СУОР» станом на 24.02.2013 залишок грошових коштів на рахунку в банку складає 16748,93, в касі підприємства 796,43 грн., первісна балансова вартість основних засобів - 324583,47 грн., залишкова вартість основних засобів - 10212,35 грн., балансова вартість малоцінних та швидкозношувальних предметів - 659770,15 грн. (том 35 а.с.20)

06.03.2013 Комітетом кредиторів ДП "СУОР" було прийнято рішення, оформлене протоколом № 21 від 06.03.2013 про звернення до господарського суду з клопотанням про припинення процедури санації та введення процедури ліквідації боржника (том 35 а.с.21-23).

Відповідно до пункту 56 Постанови Пленуму Верховного Суду України № 15 від 18.12.2009 «Про судову практику у справах про банкрутство», при проведенні процедур банкрутства інтереси всіх кредиторів у справі представляє комітет кредиторів (частина дев'ята статті 7 Закону). З моменту утворення комітету кредиторів саме він, а не окремі кредитори, вважається стороною у справі про банкрутство у випадках, передбачених Законом, зокрема частинами десятою - дванадцятою, чотирнадцятою статті 3- 1, частинами сьомою, шістнадцятою статті 13, частинами першою, другою та восьмою статті 17, частинами першою та п'ятою статті 18, частинами восьмою - десятою статті 19, частиною п'ятою статті 21 , частинами першою та тринадцятою статті 30, частиною третьою статті 36, частиною тринадцятою статті 53.

Частиною 5 статті 21 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції закону, що діяла до 19.01.2013) встановлено, що за наслідками розгляду звіту керуючого санацією комітет кредиторів приймає рішення про звернення до господарського суду з клопотанням щодо:

1) припинення процедури санації у зв'язку з виконанням плану санації і відновленням платоспроможності боржника;

Виходячи із змісту статті 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" платоспроможність - спроможність суб'єкта підприємницької діяльності виконати після настання встановленого строку їх сплати грошові зобов'язання перед кредиторами, в тому числі по заробітній платі, а також виконати зобов'язання щодо сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування та інші види загальнообов'язкового державного соціального страхування, податків і зборів (обов'язкових платежів).

В даному випадку доказів відновлення платоспроможності боржника суду не представлено, план санації відсутній.

2) продовження встановленого строку процедури санації;

З матеріалів справи вбачається, що суд ухвалами неодноразово продовжував строк санації. При цьому, підставами продовження строку санації є необхідність додаткового часу для реалізації санаційних заходів. Приймаючи до уваги той факт, що план санації відсутній, наявні активи боржника свідчать про відсутність ознак платоспроможності, суд не вбачає правових підстав для продовження строку санації боржника;

3) припинення процедури санації, визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури;

4) припинення процедури санації і укладення мирової угоди.

На підставі дослідження судом майнового стану боржника, а також можливих, передбачених законом, процедур в рамках справи про банкрутство, суд приходить до виснвоку про те, що в даному випадку відсутні правові та економічні підстави для застосування інших процедур, окрім припинення процедури санації, визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

Оцінивши фактичні обставини справи та матеріали справи у відповідності до статті 43 Господарського процесуального кодексу України в їх сукупності суд визнає боржника таким, що не є спроможним відновити свою платоспроможність та виконати свої грошові зобов`язання перед кредиторами інакше як через ліквідацію та повного або часткового задоволення вимог ркдиторів за рахунок реалізації його майнових активів.

Згідно з частиною 1 статті 22 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції закону, що діяла до 19.01.2013), у випадках, передбачених цим Законом, господарський суд приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру.

Відповідно до частини 2 статті 2 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції, що діяла до 19.01.2013), державний орган з питань банкрутства пропонує господарському суду кандидатури арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) для державних підприємств або підприємств, у статутному фонді яких частка державної власності перевищує двадцять п'ять відсотків, щодо яких порушена справа про банкрутство, та в інших випадках, передбачених цим Законом.

В даному випадку рішенням комітету кредиторів боржника (протокол засідання № 21 від 06.03.2013) запропоновано суду в якості кандидатури ліквідатора ДП "Севастопольське управління океанічного риболовства" арбітражного керуючого ОСОБА_1

В той же час, доказів погодження кандидатури ліквідатора боржника з державним органом з питань банкрутства суду не представлено, у зв`язку з чим, суд позбавлений можливості у даному судовому засіданні вирішити питання про припинення прицедури санації баржника і відкриття відносно нього процедури ліквідації.

Абзацем 7 пункту 40 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 визначено, що згідно з новою редакцією Закону державний орган з питань банкрутства не має повноважень надавати господарському суду пропозиції щодо кандидатур арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) для державних підприємств та підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує двадцять п'ять відсотків. У зв'язку з цим арбітражні керуючі (розпорядники майна, керуючі санацією, ліквідатори) у справах про банкрутство, провадження в яких порушено до набрання чинності Законом, призначаються господарським судом без додержання відповідного припису попередньої редакції Закону.

Наведена позиція підтверджена листом від 08.04.2013 № 13.2-32/485 Державного органу з питань банкрутства - Міністерства юстиції України.

За таких обставин, суд вважає за необхідне призначити ліквідатором боржника арбітражного керуючого ОСОБА_1, кандидатура якого запропонована комітетом кредиторів.

Згідно з частиною 2 статті 67 Закону України «Про виконавче провадження», у разі ліквідації боржника - юридичної особи виконавчий документ надсилається ліквідаційній комісії (ліквідатору) для вирішення питання про подальший порядок виконання рішення у встановленому законом порядку. У разі надходження виконавчого документа до ліквідаційної комісії (ліквідатора) арешт з майна боржника знімається за постановою державного виконавця, затвердженою начальником відділу, якому він безпосередньо підпорядкований.

Статтею 38 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції закону, що діє з 19.01.2013) встановлено, що дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури:

господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу за виключенням укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу в процедурі ліквідації тощо;

строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута вважається таким, що настав;

у банкрута не виникає жодних додаткових зобов'язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)), крім витрат, безпосередньо пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури;

припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута;

відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю;

продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Законом;

скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається;

вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі;

виконання зобов'язань боржника, визнаного банкрутом, здійснюється у випадках і порядку, передбачених цим розділом.

З дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та, розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, керівник банкрута звільняється з роботи у зв'язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (власників) майна банкрута.

На підставі викладеного, керуючись статтями 16, 22-24 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції закону, що діяла до 19.01.2013), статтею 38 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції закону, що діє з 19.01.2013), пунктом 40 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Затвердити звіт керуючого санацією Державного підприємства "Севастопольське управління океанічного риболовства" - арбітражного керуючого ОСОБА_1

2. Припинити процедуру санації Державного підприємства "Севастопольське управління океанічного риболовства" (99014, м. Севастополь, вул. Правди, 10); код ЄДРПОУ 30526158.

3. Визнати боржника - Державного підприємства "Севастопольське управління океанічного риболовства" (99014, м. Севастополь, вул. Правди, 10), код ЄДРПОУ 30526158, банкрутом та відкрити ліквідаційну процедуру строком на 12 (дванадцять) місяців.

4. Припинити повноваження керуючого санацією Державного підприємства "Севастопольське управління океанічного риболовства" - арбітражного керуючого ОСОБА_1

5. Призначити ліквідатором Державного підприємства "Севастопольське управління океанічного риболовства" - арбітражного керуючого ОСОБА_1 (ліцензія Міністерства юстиції України серія НОМЕР_1 від 10.01.2013, який мешкає за адресою: АДРЕСА_1).

6. Господарську діяльність банкрута завершити закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу за виключенням укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу в процедурі ліквідації тощо.

7. Строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута вважаєти таким, що настав;

8. Встановити, що у банкрута не виникає жодних додаткових зобов'язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури.

9. Припинити нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута.

10. Встановити, що відомості про фінансове становище банкрута перестали бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю.

11. Скасувати арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.

12. Припинити повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та, розпорядження його майном.

13. Зобов'язати ліквідатора здійснити офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

Повідомлення про визнання боржника. банкрутом і про відкриття ліквідаційної процедури мають містити: найменування та інші реквізити боржника, визнаного банкрутом; найменування господарського суду, в провадженні якого знаходиться справа про банкрутство; дату прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; відомості про ліквідатора (ліквідаційну комісію).

14. Ліквідатору здійснювати свої повноваження відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції закону, що діє з 19.01.2013).

15. Зобов`язати ліквідатора надати суду по готовності звіт та ліквідаційний баланс.

Постанова набирає законної сили з дня її прийняття.

Копію постанови направити на адресу боржника, ліквідатора, Державного агенства рибного господарства України, державного органу з питань банкрутства, комітету кредиторів боржника.

Суддя підпис Погребняк О.С.

Згідно з оригіналом

помічник судді І.О. Кузьміна 14.05.2013

СудГосподарський суд м. Севастополя
Дата ухвалення рішення14.05.2013
Оприлюднено21.05.2013
Номер документу31279770
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5020-9/257-13/061-5/586-9/077-4/268

Ухвала від 21.01.2014

Господарське

Господарський суд м. Севастополя

Погребняк Олексій Станіславович

Ухвала від 27.08.2013

Господарське

Господарський суд м. Севастополя

Погребняк Олексій Станіславович

Ухвала від 27.08.2013

Господарське

Господарський суд м. Севастополя

Погребняк Олексій Станіславович

Ухвала від 27.08.2013

Господарське

Господарський суд м. Севастополя

Погребняк Олексій Станіславович

Постанова від 14.05.2013

Господарське

Господарський суд м. Севастополя

Погребняк Олексій Станіславович

Ухвала від 10.01.2013

Господарське

Господарський суд м. Севастополя

Погребняк Олексій Станіславович

Ухвала від 04.12.2012

Господарське

Господарський суд м. Севастополя

Погребняк Олексій Станіславович

Ухвала від 21.11.2012

Господарське

Господарський суд м. Севастополя

Погребняк Олексій Станіславович

Ухвала від 20.03.2012

Господарське

Господарський суд м. Севастополя

Погребняк Олексій Станіславович

Ухвала від 20.07.2011

Господарське

Господарський суд м. Севастополя

Погребняк Олексій Станіславович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні