Ухвала
від 17.04.2013 по справі 2а-3427/11/1470
ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

----------------------

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

17 квітня 2013 р.Справа № 2а-3427/11/1470

Категорія: 5.2.1 Головуючий в 1 інстанції: Малих О.В. Одеський апеляційний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Крусяна А.В.,

суддів Джабурії О.В., Шляхтицького О.І.

секретаря Жукової Г.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Одесі апеляційну скаргу Миколаївської митниці на постанову Миколаївського окружного адміністративного суду від 26 липня 2012 року у справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Олбер-Медикал" до Миколаївської митниці про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень, -

В С Т А Н О В И В:

22.04.2011р. товариство з обмеженою відповідальністю "Олбер-Медикал" (надалі - ТОВ "Олбер-Медикал") звернулося до суду з адміністративним позовом до Миколаївської митниці про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень форми "Р" №7 від 15.04.2011 на суму 26452,84 грн., №8 від 15.04.2011 на суму 32046,39 грн., № 9 від 15.04.2011 на суму 64605,53 грн.; визнання протиправними та скасування висновків акту невиїзної документальної перевірки. /а.с.83-92/

Постановою Миколаївського окружного адміністративного суду від 26.07.2012р. позов задоволений частково; визнано протиправними та скасовані податкові повідомлення №7, №8, №9 від 15 квітня 2011 року. Провадження у справі в частині позовних вимог про визнання протиправними та скасування висновків акту перевірки, - закрито.

Не погоджуючись з вказаним судовим рішенням, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить постанову суду скасувати та ухвалити нову про відмову у задоволенні позовних вимог.

Заслухавши суддю-доповідача, розглянувши матеріали справи, перевіривши доводи апеляційної скарги, законність та обґрунтованість судового рішення в межах апеляційної скарги, судова колегія приходить до висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

З 25.02.2011р. по 14.03.2011р. посадовими особами Миколаївської митниці була проведена невиїзна документальна перевірка дотримання ТОВ «Олбер-Медикал» вимог законодавства України з питань митної справи при декларуванні товару «скутери інвалідні з електричним приведенням у рух» моделей LY-EW402plus, LY-EW402, LY-EW315, LY-EW302» за вантажними митними деклараціями від 30.07.2010 року №504000010/2010/003303, №504000010/2010/003313 за кодом 87139000 УКТ ЗЕД, за результатами якої складено акт від 14 березня 2011 року №0003/11/504000000/0033436612. /а.с.18-24/

Перевіркою встановлено невірне декларування товару - «скутери інвалідні з електричним приведенням у рух» моделей LY-EW402plus, LY-EW402, LY-EW315, LY-EW302» за кодом 87139000 УКТЗЕД, що призвело до порушення Закону України «Про митний тариф України», пункту 5.1.7 п.5.1 ст.5 Закону України «Про податок на додану вартість».

За результатами проведеної перевірки відповідачем винесені форми «Р» податкове повідомлення - рішення №7 від 15.04.2011р. про визначення суми податкового зобов'язання за платежем - мито на транспортні засоби, які підлягають обкладенню акцизним збором в сумі 21162,27грн. основного платежу та 5290,57грн. штрафних санкцій /а.с.33/; - податкове повідомлення-рішення №8 від 15.04.2011р. про нарахування податкового зобов'язання за платежем акциз на транспортні засоби на суму 25637,11грн. основного платежу та 6409,28грн. штрафних санкцій /а.с.34/; - податкове повідомлення - рішення №9 від 15.04.2011р. про нарахування податкового зобов'язання за платежем податок на додану вартість з товарів, увезених на територію України суб'єктами підприємницької діяльності на суму 51684,42грн. основного платежу та 12 921,11 грн. штрафних санкцій. /а.с.35/

Судом встановлено, що позивачем 30 березня 2010 року та 05 травня 2010 року були укладені договори з компанією «Комфорт Ортопеди Ко.Лимитед» про придбання скутерів інвалідних з електричним приведенням у рух» моделей LY-EW402plus, LY-EW402, LY-EW315, LY-EW302. /а.с.46-53/

На виконання договорів у липні 2010 року позивачем був ввезений товар на митну територію України для проходження процедури митного оформлення. В декларації, позивачем було визначено код товару - скутерів інвалідних з електричним приведенням у рух» моделей LY-EW402plus, LY-EW402, LY-EW315, LY-EW302 кодом 8713909000 згідно УКТЗЕД. /а.с.36/

Миколаївська митниця перевірила код товару зазначений у гр. 33 ВМД на відповідність опису товару у гр. 31 ВМД та товаросупровідним документам, за результатами чого погодилась з кодом визначеним декларантом.

Позивачем віднесено зазначений товар до підкатегорії 8713, оскільки до даної категорії товарів відносяться: коляски інвалідні з двигуном або без двигуна чи з іншим механізмом для пересування, інші.

До товарної позиції 87139000 згідно з УКТЗЕД, у якій було задекларовано зазначені вантажі, включаються коляски інвалідні з двигуном або без двигуна чи з іншим механізмом для пересування, інші.

До товарної позиції 8703909000 згідно з УКТЗЕД включається ряд видів транспортних засобів, автомобілі легкові та інші моторні транспортні засоби, призначені головним чином для переведення людей (крім моторних транспортних засобів товарів позиції 8702), включаючи вантажопасажирські автомобілі-фургони та гоночні автомобілі, інші.

Скутера інвалідні з електричним приведенням у рух моделей LY-EW402plus, LY-EW402, LY-EW315, LY-EW302 підпадають під визначення транспортний засіб спеціального призначення, тобто моторний транспортний засіб спеціально сконструйований для перевезення певних категорій пасажирів (для перевезення інвалідів). Основною метою зазначеного транспортного засобу є перевезення осіб з фізичними вадам.

Свідоцтвом про державну реєстрацію Державної служби лікарських засобів і виробів медичного призначення Міністерства охорони здоров'я України № 5531/2006 та експертним висновком № 29-50 від 20.06.2006р. визначено, що скутера інвалідні з електричним приведенням у рух моделей LY-EW402plus, LY-EW402, LY-EW315, LY-EW302 класифікується в товарній позиції 8713 згідно з УКТ ЗЕД.

Відповідно до висновку судово-товарознавчої експертизи №5477 від 02.04.2012 року к товарної позиції 87139000 не відносяться скутера з приводом, обладнані окремою кермовою колонкою з врегульованим нахилом, а саме скутерів інвалідних з електричним приведенням у рух моделей LY-EW402plus, LY-EW402, LY-EW315, LY-EW302 , які були предметом дослідження . Вони відносяться до товарної позиції 8703.

Отже, на момент проведення митного оформлення товару у позивача були об'єктивні підстави для підтвердження коду товару у митних деклараціях, а саме 87139000 згідно УКТЗЕД, позивачем при класифікації та кодуванні товару дотримано чинні, на той час, нормативно-правові акти, методологію нарахування та не допущено будь-яких арифметичних помилок при визначенні суми податку, що підлягає сплаті, що підтверджується, у тому числі, фактом проставляння митним органом відміток та штампів у відповідних графах ВМД.

Відповідно до підпункту „в" підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4 Закону України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму податкового зобов'язання платника податків у разі якщо, контролюючий орган внаслідок проведення камеральної перевірки виявляє арифметичні або методологічні помилки у поданій платником податків податковій декларації, які призвели до заниження або завищення суми податкового зобов'язання. Камеральною вважається перевірка, яка проводиться контролюючим органом виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях, без проведення будь-яких інших видів перевірок платника податків.

Відповідно до наказу Державної митної служби України від 20.04.2005 №314 "Про затвердження порядку здійснення митного контролю й митного оформлення товарів із застосуванням вантажної митної декларації", що зареєстровано в Міністерстві юстиції України 27.04.2005 №439/10719, працівники митної служби здійснюють вичерпний перелік дій щодо прийняття ВМД до оформлення, та здійснення митного контролю. Пунктом 17 розділу 3 "Здійснення митних процедур" Порядку встановлено, що при митному контролі здійснюється перевірка правильності класифікації та кодування товарів.

Працівниками митниці здійснено необхідні процедури щодо прийняття ВМД до оформлення шляхом поставлення відбитку штампу "Під митним контролем", що підтверджується відповідними відмітками в ВМД, та здійснено митний контроль, який включає в себе перевірку правильності класифікації та кодування товарів, згідно з поданими документами, перевірку правильності нарахування податків і зборів (обов'язкових платежів) за ВМД та застосування пільг у їх сплаті відповідно до законодавства.

Наступне визначення митним органом коду товару, митне оформлення якого здійснено та правильність класифікації та кодування якого вже перевірено митним органом, не є достатньою підставою для висновку про допущення декларантом під час митного оформлення товару порушення методології нарахування податків і зборів.

На підставі викладеного, зважаючи на обставини, встановлені судом першої інстанції на підставі доказів, досліджених під час судового розгляду справи, судом зроблено правильний висновок про відсутність підстав для зміни митним органом коду УКТЗЕД та визначення податкового зобов'язання, а також про протиправність оскаржених податкових повідомлень.

За таких обставин, в порядку ст.200 КАС України постанова суду підлягає залишенню без змін.

Керуючись ст.ст. 198, 200, 205, 206 КАС України, суд, -

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Миколаївської митниці залишити без задоволення, а постанову Миколаївського окружного адміністративного суду від 26 липня 2012 року залишити без змін.

Ухвала апеляційного суду набирає законної сили після її проголошення та може бути оскаржена в касаційному порядку до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів з дня складання її в повному обсязі.

Головуючий:

Судді:

СудОдеський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.04.2013
Оприлюднено04.06.2013
Номер документу31588912
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3427/11/1470

Ухвала від 31.10.2012

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 08.08.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бим М.Є.

Ухвала від 17.04.2013

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 31.10.2012

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Постанова від 26.07.2012

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Малих О.В.

Ухвала від 19.04.2012

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Малих О.В.

Ухвала від 26.08.2011

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Мавродієва М.В.

Ухвала від 14.07.2011

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Мавродієва М.В.

Ухвала від 27.05.2011

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Мавродієва М.В.

Ухвала від 26.04.2011

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Мавродієва М.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні