Ухвала
від 31.05.2013 по справі 6/605
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

cpg1251

ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

У Х В А Л А

31 травня 2013 року м. Київ В/800/2275/13

Вищий адміністративний суд України у складі колегії суддів: Головуючого: Моторного О.А. Суддів: Борисенко І.В. Вербицької О.В. Кошіля В.В. Муравйова О.В.,

перевіривши заяву Державної податкової інспекції у Святошинському районі м. Києва Державної податкової служби про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 27.02.2013 у справі № 6/605 (№ К-8711/10 - номер справи у Вищому адміністративному суді України)

за позовом Приватного підприємства "Солекс»

до Державної податкової інспекції у Святошинському районі м. Києва

про визнання протиправним рішення та скасування рішення про застосування штрафних санкцій,-

ВСТАНОВИВ:

Державна податкова інспекція у Святошинському районі м. Києва Державної податкової служби звернулась із заявою про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 27.02.2013 по даній справі, якою касаційну скаргу Приватного підприємства "Солекс" задоволено; постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 26.11.2008 та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 20.01.2010 скасовано; ухвалено нове рішення, яким позовні вимоги задоволено: скасовано рішення ДПІ у Святошинському районі міста Києва від 27.06.2008 № 0002332330/0 про застосування штрафних (фінансових) санкцій на суму 8160,00 грн.

Відповідно до статті 239 1 Кодексу адміністративного судочинства України (зі змінами та доповненнями, внесеними Законом України від 07.07.2010 №2453-VІ «Про судоустрій і статус суддів»), заява про перегляд судових рішень подається до Верховного Суду України через Вищий адміністративний суд України, який за змістом статей 239 2 та 240 Кодексу адміністративного судочинства України перевіряє відповідність заяви вимогам цього Кодексу та вирішує питання про допуск справи до провадження.

Згідно статті 237 Кодексу адміністративного судочинства України заява про перегляд судових рішень в адміністративних справах може бути подана виключно з мотивів:

1) неоднакового застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права, що потягло ухвалення різних за змістом судових рішень у подібних правовідносинах;

2) встановлення міжнародною судовою установою, юрисдикція якої визнана Україною, порушення Україною міжнародних зобов'язань при вирішенні справи судом.

У заяві про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 27.02.2013 заявник посилається не неоднакове застосування судом касаційної інстанції однієї і тієї ж норми права, а саме Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».

В обґрунтування своїх вимог заявник додає копії постанов Вищого адміністративного суду України від 14.07.2011 №К-5310/08, від 05.11.2012 №К-19645/10, від 15.12.2011 №К-52555/09, в яких, на його думку, згадана норма права застосована інакше, ніж у даній справі.

Разом з тим, колегія суддів зазначає, що правова позиція, викладена в ухвалі, про перегляд якої ставиться питання, цілком узгоджується з рішенням Верховного Суду України, зокрема, з постановою № 21-340а/11 від 12.12.2011 у справі за позовом Приватного підприємства «Солекс» до Державної податкової інспекції у Святошинському районі м. Києва про визнання протиправним та скасування рішення.

Таким чином, на даний час судове рішення суду касаційної інстанції, щодо якого подана заява про перегляд, повністю відповідає правовій позиції, викладеній у постанові Верховного Суду України, у подібних правовідносинах та із застосуванням тих самих норм матеріального права.

Частина перша статті 244 2 Кодексу адміністративного судочинства України зобов'язує суди привести свою судову практику у відповідність з рішенням Верховного Суду України.

Отже, підстави для допуску справи до провадження для перегляду судового рішення у даній адміністративній справі відсутні.

Керуючись ст.ст. 236 - 240 Кодексу адміністративного судочинства України,

УХВАЛИВ:

Відмовити Державній податковій інспекції у Святошинському районі м. Києва Державної податкової служби в допуску справи для перегляду Верховним Судом України ухвали Вищого адміністративного суду України від 27.02.2013.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Головуючий (підпис)підписМоторний О.А. Судді (підпис)Борисенко І.В. (підпис)підписВербицька О.В. (підпис)підписКошіль В.В. (підпис)підписМуравйов О.В.

СудВищий адміністративний суд України
Дата ухвалення рішення31.05.2013
Оприлюднено04.06.2013
Номер документу31592421
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —6/605

Ухвала від 20.01.2010

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Саприкіна І.В.

Ухвала від 14.02.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бившева Л.І.

Ухвала від 31.05.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Моторний О.А.

Постанова від 27.02.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бившева Л.І.

Рішення від 30.01.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ковтун С.А.

Ухвала від 30.12.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ковтун С.А.

Ухвала від 07.10.2009

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ковтун С.А.

Ухвала від 02.07.2009

Господарське

Вищий господарський суд України

Волік І.M.

Ухвала від 27.04.2009

Господарське

Вищий господарський суд України

Ковтонюк Л.В.

Рішення від 27.01.2009

Господарське

Господарський суд Київської області

Маляренко А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні