Рішення
від 11.06.2013 по справі 908/1072/13
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251 номер провадження справи 27/13/13

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

Запорізької області

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11.06.13 Справа № 908/1072/13

За позовом: Прокурора Запорізького району (69089 м. Запоріжжя с вул. Лікарняна, 14) в інтересах Запорізької районної державної адміністрації (69089 м. Запоріжжя вул. Істоміна, 8)

до Товариства з обмеженою відповідальністю "БАМ" (69093 м. Запоріжжя вул. Зестафонська, 5/88)

про внесення змін в п. 10 Розділу "Орендна плата" договору оренди землі від 28.12.2007р.

Суддя Дроздова С.С.

Представники сторін:

Від позивача: Тоболовська О.Є., дов. № 01-07/07024 від 23.05.2012р.

Від відповідача : Курилін В.О., договір про надання правової допомоги № 14/05 від 14.05.2013р.

Від прокуратури: не з'явився

Прокурор Запорізького району звернувся до господарського суду Запорізької області з позовною заявою в інтересах Запорізької районної державної адміністрації до Товариства з обмеженою відповідальністю "БАМ", м. Запоріжжя про внесення змін в п. 10 розділу "Орендна плата" договору оренди землі від 28.12.2007р. та встановлення розміру орендної плати 10 % від затвердженої нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що складає 429 364 грн. 72 коп. на рік.

Відповідно до Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України № 30 від 26.11.2010р., протоколом автоматичного розподілу справи між суддями від 27.03.2013р., справу № 908/1072/13 передано на розгляд судді Дроздовій С.С.

Ухвалою суду від 28.03.2013р. позовну заяву прийнято до розгляду, порушено провадження у справі № 908/1072/13, присвоєно справі номер провадження 27/13/13 та призначено судове засідання на 17.04.2013р.

Ухвалами суду від 17.04.2013р. та 15.05.2013р. розгляд справи відкладався, на підставі ст. 77 ГПК України, у зв'язку з неявкою у судове засідання відповідача.

Ухвалою суду від 27.05.2013р. продовжено строк розгляду справи на п'ятнадцять днів,за письмовою заявою представника відповідача, відповідно до ст. 69 ГПК України. Судове засідання призначено на 05.06.2013р.

У судовому засіданні 05.06.2013р. оголошувалася перерва, до 11.06.2013р., у зв'язку з необхідністю надання сторонами документів та додаткових доказів, які необхідні для всебічного, об'єктивного розгляду спору.

11.06.2013р. продовжено розгляд справи № 908/1072/13.

11.06.2013р. до початку розгляду справи представники сторін заявили письмове клопотання щодо відмови від здійснення технічної фіксації судового процесу.

Представник прокуратури у судове засідання не з'явився, про час та місце розгляду справи був попереджений належним чином.

У судовому засіданні 11.06.2013р. позивач підтримав позовні вимоги, на підставах, викладених у позовній заяві та у письмових обґрунтуваннях позовних вимог.

Відповідач підтримав свої заперечення на позовну заяву, надіслані на адресу суду 09.04.2013р.

Розглянувши у судовому засіданні 11.06.2013р. клопотання відповідача про зупинення провадження у справі до вирішення пов'язаної з нею справи № 808/5061/13-а Запорізьким окружним адміністративним судом про визнання протиправним та скасування розпорядження Запорізької районної державної адміністрації від 05.11.2012р. № 1000 «Про встановлення розмірів орендних ставок за оренду земельних ділянок, що використовуються суб'єктами господарювання за однаковим цільовим призначенням», а також заслухавши думку позивача та прокурора, який був присутній у судовому засіданні 05.06.2013р. з приводу заявленого клопотання, господарський суд Запорізької області дійшов висновку, щодо відмови у його задоволенні, оскільки клопотання відповідача в порядку статті 79 ГПК України - процесуально необґрунтоване в силу наступного: зупинення провадження у справі - це тимчасове й повне припинення всіх процесуальних дій у справі, що викликане настанням зазначених у законі причин, що перешкоджають подальшому руху процесу, і щодо яких невідомо, коли вони можуть бути усунені.

Згідно з ч. 1 ст. 79 Господарського процесуального кодексу України господарський суд зупиняє провадження у справі в разі неможливості розгляду даної справи до вирішення пов'язаної з нею іншої справи, що розглядається іншим судом.

Тобто, причиною зупинення в даному випадку є неможливість розгляду справи, що знаходиться в провадженні господарського суду, до вирішення пов'язаної з нею іншої справи, яка розглядається іншим судом.

Господарський суд повинен зупинити провадження у справі за наявності інформації про розгляд іншої справи, незалежно від заяв учасників судового процесу. Така інформація підтверджується тільки судовими документами: ухвалами, рішеннями, постановами судів, позовними заявами, скаргами.

Для вирішення питання про зупинення провадження у справі господарському суду слід у кожному конкретному випадку з'ясовувати:

а) як пов'язана справа, яка розглядається господарським судом, зі справою, що розглядається іншим судом;

б) чим обумовлюється неможливість розгляду справи.

Пов'язаність справ полягає у тому, що рішення іншого суду, який розглядає справу, встановлює обставини, що впливають на збирання та оцінку доказів у даній справі, зокрема, факти, що мають преюдиціальне значення. Ці обставини повинні бути такими, що мають значення для даної справи.

Неможливість розгляду даної справи до вирішення справи іншим судом полягає в тому, що обставини, які розглядаються іншим судом, не можуть бути встановлені господарським судом самостійно у даній справі. Йдеться про те, що господарський суд не може розглянути певну справу через обмеженість своєї юрисдикції щодо конкретної справи внаслідок:

- непідвідомчості;

- обмеженості предметом позову;

- неможливості розгляду тотожної справи;

- певної черговості розгляду вимог.

Відповідачем не надано достатніх в обґрунтування клопотання підстав та доказів, які б були причиною для зупинення в даному випадку, у зв'язку з неможливістю розгляду справи № 908/1072/13, до вирішення пов'язаної з нею іншої справи № 808/5061/13-а, яка розглядається Запорізьким окружним адміністративним судом.

За таких обставин, господарський суд Запорізької області відмовляє у задоволенні клопотання відповідача в порядку статті 79 ГПК України щодо зупинення провадження у справі № 908/1072/13.

Розглянувши матеріали та фактичні обставини справи, заслухавши представників сторін, оцінивши надані докази, суд вважає вимоги прокурора та позивача такими, що підлягають задоволенню, з наступних підстав.

Кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу, способами захисту цивільних прав та інтересів може бути - визнання права.

Господарським судом встановлено, що розпорядженням голови Запорізької районної державної адміністрації № 1260 від 28.11.2007р. затверджено проект землеустрою щодо відведення ТОВ «БАМ» в довгострокову оренду земельної ділянки площею 4,5 га за рахунок земель постійного користування Запорізького центру льотної підготовки ім. Маршала авіації О.І. Покришкіна, розташованої за межами населених пунктів на території Сонячної сільської ради.

Відповідно до п. 2 зазначеного розпорядження голови Запорізької районної державної адміністрації передано в довгострокову оренду терміном на 12 років земельну ділянку площею 4,5000 га (забудовані землі) за рахунок земель вилучених із користування Запорізького центру льотної підготовки ім. Маршала авіації О.І. Покришкіна, для будівництва та функціонування салону про продажу автомобілів.

На підставі зазначеного розпорядження 28.12.2007р. між Запорізькою районною державною адміністрацією та ТОВ «БАМ» укладено договір оренди землі, посвідчений приватним нотаріусом Запорізького районного нотаріального округу Запорізької області Карташовою Т.М., про що в реєстрі за № 9977 здійснено відповідний запис.

Згідно умов п. 1 договору орендодавець відповідно до розпорядження Запорізької районної державної адміністрації № 1260 від 28.11.2007р. надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку для будівництва та функціонування салону по продажу автомобілів, за рахунок земель вилучених із користування Запорізького центру льотної підготовки маршала авіації О.І. Покришкіна, розташованої за межами населених пунктів на території Сонячної сільської ради.

Згідно пункту 2 договору, в оренду передається земельна ділянка загальною площею 4,5000га.

Пунктом 3 договору зазначено, що на земельній ділянці відсутні будівлі та споруди.

Відповідно до п. 4 договору нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 4 293 647 грн. 25 коп. в цінах 2007 року.

Згідно п. 9 договору, його укладено на 12 років.

Відповідно до п. 15 договору, земельна ділянка передається в оренду для будівництва та функціонування салону з продажу автомобілів.

Відповідно до п. 16 договору цільове призначення земельної ділянки (категорія земель): землі повітряного транспорту. Код цільового використання - 3.2.6 при відведенні в оренду земельної ділянки передбачається зміна вищезазначеного виду використання - на землі «іншого призначення». Код цільового використання - 3.4.

Згідно п. 8 договору, кадастровий номер земельної ділянки - 2322188800:08:001:0016.

Договір оренди зареєстровано у Запорізькій регіональній філії Державного підприємства «Центр земельного кадастру при Державному комітеті по земельних ресурсах України», про що у книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі вчинено запис від 01.02.2008р. за № 040826000001.

Відповідно до ст. 19 Земельного кодексу України, землі України за основним цільовим призначенням поділяються на дев'ять категорій.

До земель несільськогосподарського призначення належать всі землі України за винятком сільськогосподарських земель.

Так, у групу земель несільськогосподарського призначення включено окрім інших земель і землі «іншого призначення». Тобто, об'єктом оренди землі є земельна ділянка несільськогосподарського призначення.

Відповідно до ч. 1 ст. 15 Закону України «Про оренду землі» від 06.10.1998р. з наступними змінами та доповненнями до істотних умов договору оренди землі віднесено наступні:

- об'єкт оренди (місце розташування та розмір земельної ділянки);

- строк дії договору оренди;

- орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату;

- умови використання та цільове призначення земельної ділянки, яка передається в оренду;

- умови збереження стану об'єкта оренди;

- умови і строки передачі земельної ділянки орендарю;

- умови повернення земельної ділянки орендодавцеві;

- існуючі обмеження (обтяження) щодо використання земельної ділянки;

- визначення сторони, яка несе ризик випадкового пошкодження або знищення об'єкта оренди чи його частини;

- відповідальність сторін;

- умови передачі у заставу та внесення до статутного фонду права оренди земельної ділянки.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 21 Закону орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).

Відповідно до п. 10 Договору орендна плата вноситься орендарем в грошовій формі та в розмірі 42 936 грн. 47 коп., що складає 1 % від нормативної грошової оцінки за календарний рік. За місяць орендна плата складає 3578 грн. 04 коп.

Відповідно до п. 12 договору орендна плата вноситься щомісячно рівними частинами протягом 30 календарних днів наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця на рахунок місцевого бюджету Сонячної сільської ради Запорізького району.

Статтею 206 Земельного кодексу встановлено, що використання землі в Україні є платним. Згідно ст. 126 вказаного кодексу, оренда землі оформляється договором, який реєструється відповідно до закону.

Відповідно до ч. 1 ст. 93 Земельного кодексу України, ст.1 Закону України "Про оренду землі", право оренди земельної ділянки - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для провадження підприємницької та іншої діяльності.

Згідно ст. 21 Закону України "Про оренду землі"(у відповідній редакції), орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Закону України "Про плату за землю"). Річна орендна плата за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, надходить до відповідних бюджетів, розподіляється і використовується відповідно до закону і не може бути меншою для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється Законом України "Про плату за землю".

Відповідно до ст. 2 Закону України "Про плату за землю"(чинному, на момент укладення договору), використання землі в Україні є платним. Плата за землю справляється у вигляді земельного податку або орендної плати, що визначається залежно від грошової оцінки земель.

Розміри податку за земельні ділянки, грошову оцінку яких не встановлено, визначаються до її встановлення в порядку, визначеному цим Законом.

01.01.2011р. набрав чинності Податковий кодекс України, пункт 288.1 статті 288 якого визначає, що підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.

У зв'язку із прийняттям Податкового кодексу України внесенні зміни, відповідно до яких розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).

В силу перехідних положень Земельного кодексу України, до розмежування земель державної та комунальної власності повноваження щодо розпорядження землями в межах населених пунктів здійснюють відповідні сільські, селищні та міські ради. Отже, органом, уповноваженим державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах щодо земель, які перебувають у державній та комунальній власності, є Запорізька райдержадміністрація, яка має повноваження щодо розпорядження цією земельною ділянкою.

Враховуючи викладене, з моменту укладення договору оренди станом на 15.01.2013р. річний розмір орендної плати за користування зазначеною земельною ділянкою ТОВ «БАМ» складає 1 відсоток від її нормативної грошової оцінки.

Вищезазначене є порушенням ст. 288.5.1 Податкового кодексу України, відповідно до якого розмір орендної плати встановлюється в договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом, для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом і не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки.

Відповідно до ст. 274 Податкового кодексу України, ставка земельного податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено і встановлюється в розмірі 1% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

Відповідно до ст. 276.1 Податкового кодексу України, податок за земельні ділянки (в межах населених пунктів), зайняті житловим фондом, автостоянками для зберігання особистих транспортних засобів громадян, які використовуються без отримання прибутку гаражно-будівельними, дачно-будівельними та садівницькими товариствами, індивідуальними гаражами, садовими і дачними будинками фізичних осіб, а також за земельні ділянки надані для потреб сільськогосподарського виробництва, водного та лісового господарства, які зайняті виробничими, культурно-побутовими, господарським та іншими будівлями і спорудами, справляються у розмірі 3 відсотків земельного податку, обчисленого відповідно до ст. 274 і 275 цього Кодексу.

Нормами чинного законодавства та умовами договору передбачено можливість у даному випадку зміни умов договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін.

Відповідно до ст. 144 Конституції України та ст. 73 Закону України "Про місцеве самоврядування в України" акти (рішення), прийняті органами місцевого самоврядування, є обов'язковими для виконання на відповідній території.

Відповідно до статті 290 Господарського кодексу України розмір плати за користування земельною ділянкою, що є державною або комунальною власністю, не може бути нижчим за встановлений відповідно до закону.

Враховуючи вищевикладене, орендна плата, яка сплачується ТОВ «БАМ» за орендовану земельну ділянку встановлена в розмірі меншому за мінімальний, передбачений чинним законодавством України.

Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону України «Про оренду землі» зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.

Згідно п. 13 Договору оренди землі розмір орендної плати переглядається один раз на рік у разі:

- зміни умов господарювання, передбачених договором оренди землі;

- зміни розмірів земельного податку, підвищення цін і тарифів, зміни коефіцієнтів інфляції, визначених законодавством;

- погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджується документами;

- прийняття орендодавцем рішення про збільшення або зменшення орендної плати;

- в інших випадках, передбачених законом.

Відповідно до розпорядження голови Запорізької районної державної адміністрації № 1000 від 05.11.2012р. встановлено однакові розміри орендних ставок у розмірі 10 відсотків від нормативної грошової оцінки за оренду земельних ділянок несільськогосподарського призначення, розташованих на території Запорізького району за межами населених пунктів, що використовується суб'єктами господарювання за однаковим цільовим призначенням.

Нормативна грошова оцінка земельної ділянки згідно п. 4 договору оренди землі становить: 4 293 647 грн. 25 коп.

У відповідності до п. 10 договору товариством вноситься орендна плата за користування земельною ділянкою у розмірі 42 936 грн. 477 коп. за рік., що становить 1 відсоток від її нормативної грошової оцінки.

Згідно зі ст. 632 Цивільного кодексу України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У визначених законах випадках застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.

Відповідно до ст. 11 Господарського процесуального кодексу України особи, які одержали пропозицію про зміну чи розірвання договору, відповідають на неї не пізніше 20 днів після одержання пропозиції. У разі недосягнення згоди щодо зміни чи розірвання договору, а також у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення господарського суду.

23.11.2012р. (вих. № 01-07/1384) райдержадміністрацією на адресу ТОВ «БАМ» направлено пропозицію про внесення змін до договору оренди землі.

14.01.2013р. (вх. № 0112/05-07) райдержадміністрацією отримано лист- відповідь ТОВ

«БАМ» із клопотанням не змінювати розмір орендної плати до відновлення

діяльності.

Відповідно до ч. 1 ст. 15 ЦК України кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання.

Відповідно до приписів ст. 651 ЦК України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.

Статтею 654 ЦК України передбачено, що зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, який змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає зі звичаїв ділового обороту.

Згідно зі ст. 188 ГК України, зміна господарських договорів в односторонньому порядку не допускається, якщо інше не передбачено законом або договором. Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну або розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду.

Пунктом 2.19. Постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 17.05.2011р. № 6 "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин" встановлено, що у разі прийняття уповноваженим органом рішення про внесення змін до ставок орендної плати за землю та затвердження нових коефіцієнтів, що використовуються для розрахунку орендної плати за земельні ділянки, такі обставини можуть не братися судом до уваги лише у разі скасування відповідного рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування в установленому законом порядку.

Згідно зі статтею 632 ЦК України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У визначених законом випадках застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. У разі не досягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.

За таких обставин, господарський суд Запорізької області вважає позовні вимоги обґрунтованими, доведеними та такими, що підлягають задоволенню.

Водночас, суд не приймає до уваги викладені відповідачем доводи у відзиві, як необґрунтовані, виходячи з наступного.

Відповідно до статті 144 Конституції України та статті 73 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", рішення органів місцевого самоврядування є обов'язковими для виконання на відповідній території. За приписами статті 1 Закону України "Про оренду землі", орендою землі є засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності. Згідно з частиною 1 статті 15 Закону України "Про оренду землі", орендна плата, є однією із істотних умов договору із зазначенням її розміру. Плата за землю справляється у вигляді земельного податку або орендної плати, що визначається залежно від грошової оцінки земель.

Згідно зі статтею 632 Цивільного кодексу України, ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. Статтею 30 Закону України "Про оренду землі" унормовано, що зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.

Отже, нормами чинного законодавства передбачено можливість зміни умов договору за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у випадках, встановлених договором або законом. При цьому, сторонами в договорі оренди передбачена можливість перегляду розміру орендної плати, зокрема, за умови прийняття орендодавцем рішення про її збільшення, а орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, тому законодавча зміна нормативно-грошової оцінки землі є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору. Аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду України № 27/15-10 від 27.12.2010р.

Таким чином, пункт 10 договору оренди, укладеного між позивачем та відповідачем 28.12.2007р., не відповідає вимогам чинного земельного законодавства України в частині встановленої орендної плати.

Сплата ТОВ «БАМ» орендної плати у розмірі 1 % від нормативної грошової оцінки земельної ділянки призводить до неодержання додаткових коштів місцевим бюджетом Сонячної сільської ради Запорізького району та порушує вимоги Податкового кодексу України.

За таких обставин, позовні вимоги задовольняються судом у повному обсязі.

Відповідно до статті 33 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування, ст. 34 ГПК України.

Відповідно до ч. 2 ст. 85 ГПК України, у судовому засіданні 11.06.2013р. судом оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Відповідно до вимог ст. 49 ГПК України судовий збір покладається на відповідача, оскільки спір до суду доведений з його вини.

Керуючись ст.ст. 22, 29, 33, 44, 49, 82, 84, 85 ГПК України, суд

В И Р І Ш И В:

Позовні вимоги Прокурора Запорізького району в інтересах Запорізької районної державної адміністрації до Товариства з обмеженою відповідальністю "БАМ" задовольнити.

Внести зміни в п. 10 "Орендна плата" договору оренди землі від 28.12.2007 р., укладеного між Запорізькою районною державною адміністрацією 69089 м. Запоріжжя вул. Істоміна, 8, код ЄДРПОУ 20488417) та Товариством з обмеженою відповідальністю «БАМ» (69093 м. Запоріжжя вул. Зестафонська, 5, кв. 88, код ЄДРПОУ 32607940) та встановити розмір орендної плати 10 % від затвердженої нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що складає 429 364 (чотириста двадцять дев'ять тисяч триста шістдесят чотири) грн. 72 коп. на рік.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "БАМ" (69093 м. Запоріжжя вул. Зестафонська, 5/88, код ЄДРПОУ 32607940) на користь Державного бюджету України (одержувач: УДКСУ у м. Запоріжжя (Орджонікідзевський район), 22030001; банк одержувача: ГУДКСУ у Запорізькій області; МФО 813015; код ЄДРПОУ 38025409; № рахунку 31215206783007, код класифікації доходів бюджету 22030001 "Судовий збір (Державна судова адміністрація України, 050) 1 147 (одна тисяча сто сорок сім) грн. 00 коп. судового збору. Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

Суддя С.С. Дроздова

Рішення оформлено та підписано 13.06.2013р.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

Дата ухвалення рішення11.06.2013
Оприлюднено14.06.2013
Номер документу31799363
СудочинствоГосподарське
Сутьвнесення змін в п. 10 Розділу "Орендна плата" договору оренди землі від 28.12.2007р

Судовий реєстр по справі —908/1072/13

Ухвала від 27.05.2013

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Дроздова С.С.

Ухвала від 15.05.2013

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Дроздова С.С.

Ухвала від 17.04.2013

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Дроздова С.С.

Постанова від 13.01.2014

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Будко Н.В.

Ухвала від 30.12.2013

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Будко Н.В.

Ухвала від 11.12.2013

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Місюра Л.С.

Постанова від 06.11.2013

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Кододова О.В.

Ухвала від 01.10.2013

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Кододова О.В.

Ухвала від 13.08.2013

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Кододова О.В.

Ухвала від 04.07.2013

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Кододова О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні