Ухвала
від 17.06.2013 по справі 809/1867/13-а
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

"17" червня 2013 р. Справа № 809/1867/13-a

м. Івано-Франківськ

Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Тимощук О.Л., розглянувши матеріали адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Даноша" до Калуської об'єднаної державної податкової інспекції про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення форми "Р" №000005220 від 11.01.2013 р.,-

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Даноша" звернулося в суд з адміністративним позовом до Калуської об'єднаної державної податкової інспекції про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення форми "Р" №000005220 від 11.01.2013 р.

Згідно із частиною 3 статті 106 КАС України, до позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.

Відповідно до частини 2 статті 4 Закону України "Про судовий збір" за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру встановлюється ставка судового збору в розмірі 1 відсотка розміру майнових вимог, але не менше 0,1 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 2-ох місячних розмірів від мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду.

Абзацом 2 статті 8 Закону України "Про Державний бюджет України на 2013 рік встановлено, що мінімальна заробітна плата у місячному розмірі з 1 січня складає 1147 грн.

При визначенні характеру даного адміністративного позову суд виходить із наступного.

Відповідно до пункту 1 частини другої статті 17 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

Окремі рішення, прийняті суб'єктом владних повноважень, можуть породжувати підстави для зміни майнового стану фізичної чи юридичної особи.

Зокрема, реалізація таких рішень може призводити до зменшення або збільшення майна особи. Відтак оскарження такого рішення спрямоване на захист порушеного права у публічно-правових відносинах з метою збереження належного особі майна.

Зі змісту рішення Європейського суду з прав людини від 14 жовтня 2010 року у справі "Щокін проти України" вбачається, що збільшення податковим органом зобов'язань особи з податку є втручанням до його майнових прав.

Отже, згідно з практикою Європейського суду з прав людини вимога про визнання протиправним рішення суб'єкта владних повноважень, яке впливає на склад майна позивача, у тому числі шляхом безпідставного стягнення податків, зборів, штрафних санкцій, а також вимога про його скасування - є майновою.

З огляду на викладене в адміністративних позовах вимогами майнового характеру є вимоги щодо протиправності рішень про визначення грошових зобов'язань платників податків, про зменшення суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, про стягнення адміністративно-господарських та інших штрафних санкцій тощо.

Таким чином, суд вважає, що звернена до суду вимога про скасування податкового повідомлення-рішення - суб'єкта владних повноважень (Калуської об'єднаної державної податкової інспекції), безпосереднім наслідком якої є зміна складу майна позивача - Товариства з обмеженою відповідальністю "Даноша" є майновою.

Сплачений позивачем, згідно із платіжним дорученням №9006 від 06.06.2013 року, судовий збір в сумі 34,41 грн., не відповідає розміру судового збору, визначеного частиною 2 статті 4 Закону України "Про судовий збір", за подання до суду адміністративного позову майнового характеру.

Оскільки один відсоток від розміру заявлених майнових вимог перевищує два місячні розміри мінімальної заробітної плати, сума судового збору повинна становити 2294 грн.

Таким чином сума судового збору, яку слід сплатити позивачу становить 2259,59 грн. = (2294 грн. - 34,41 грн.).

Отже, позивачем не виконані вимоги частини 3 статті 106 КАС України, а саме: не додано документ про сплату судового збору у встановленому законодавством розмірі.

Відповідно до частини 1 статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків. Копія ухвали про залишення позовної заяви без руху невідкладно надсилається особі, що звернулася із позовною заявою.

На підставі наведеного, керуючись ст. 106, ч.1 ст.108, ст. ст. 160, 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя ,-

У Х В А Л И В:

Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Даноша" до Калуської об'єднаної державної податкової інспекції про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення форми "Р" №000005220 від 11.01.2013 р., - залишити без руху.

Надати позивачу строк для усунення вказаних недоліків шляхом подання документу про сплату судового збору в сумі 2259,59 грн. до 22 липня 2013 р., та роз'яснити, що в разі не усунення недоліків у вище зазначений строк позовна заява буде вважатися неподаною і повернена.

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 КАС України апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Ухвала набирає законної сили в порядку та строки встановлені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя /підпис/ Тимощук О.Л.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.06.2013
Оприлюднено20.06.2013
Номер документу31895687
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —809/1867/13-а

Ухвала від 08.08.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бухтіярова І.О.

Ухвала від 15.06.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бухтіярова І.О.

Ухвала від 13.11.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Зайцев М.П.

Ухвала від 08.10.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Постанова від 17.09.2013

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Тимощук О.Л.

Постанова від 17.09.2013

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Тимощук О.Л.

Ухвала від 22.07.2013

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Тимощук О.Л.

Ухвала від 17.06.2013

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Тимощук О.Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні