Постанова
від 10.06.2013 по справі 2а/2470/447/11
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 червня 2013 р. м. Чернівці Справа №2а/2470/447/11

Чернівецький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Григораша В.О.;

секретаря судового засідання - Дячуку Д.А.;

за участю:

представника позивача - Лютікової Н.О.;

представника відповідача - Лучкіної Г.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Калімера" (позивач) до Новоселицької міжрайонної державної податкової інспекції Чернівецької області (відповідач) про визнання протиправними дій податкового органу та визнання нечинним акту про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість,-

ВСТАНОВИВ:

В поданому до суду адміністративному позові Товариство з обмеженою відповідальністю "Калімера" (із врахуванням змін до позовних вимог) просило: визнати протиправними дії відповідача, які полягають у незаконному створенні штучних підстав для анулювання реєстрації позивача платником податку на додану вартість на підставі п.п. е) п. 9.8. ст. 9 Закону України "Про податок на додану вартість" шляхом повідомлення державному реєстратору Герцаївської РДА завідомо недостовірної інформації про відсутність позивача за місцезнаходженням; визнати нечинним рішення відповідача від 24.09.2010 року про анулювання реєстрації позивача платником податку на додану вартість.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що здійснюючи повноваження щодо встановлення місцезнаходження позивача податковий орган діяв недобросовісно, упереджено та без належного з'ясування всіх обставин. Такі неправомірні дії потягнули за собою безпідставне припинення діяльності товариства, анулювання реєстрації платника податку на додану вартість, що завдає шкоди його господарській діяльності. Тобто встановлений прямий причинно-наслідковий зв'язок між незаконними діями податкового органу щодо створення штучних підстав для внесення в ЄДР відомостей про відсутність особи за місцезнаходженням з прийняттям акту від 24.09.2010 року про анулювання реєстрації платником ПДВ.

Відомості в ЄДР про відсутність позивача за місцем знаходження було внесено за поданням податкового органу від 16.09.2010 року на підставі акту перевірки місцезнаходження юридичної особи від 04.09.210 року, який містить завідомо недостовірну інформацію. Внаслідок саме цих дій відповідач отримав можливість оформити акт від 24.09.2010 року про анулювання свідоцтв платника податку на додану вартість.

Як вбачається з наданих відповідачем копій журналу обліку актів про анулювання реєстрації платників податку на додану вартість за 2010 рік, в якості правової підстави для позбавлення позивача статусу платника податку на додану вартість зазначено п.п. е) п. 9.8. ст. 9 Закону України "Про податок на додану вартість", а саме наявність в ЄДР запису про відсутність особи за її місцезнаходженням.

Представник позивача в судовому засідання підтримав позовні вимоги у повному обсязі.

Відповідач не погоджуючись із позовними вимогами надав суду письмові заперечення в яких зазначив наступне.

Відповідач стверджує, що позивач звернувся до суду із вказаним адміністративним позовом із пропущенням процесуальних строків звернення до суду. Так, відповідачем було направлено на адресу позивача акт про анулювання реєстрації платника ПДВ "13/16 від 24.09.2010 року, та саме з цієї дати позивач мав дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів, але звернувся до суду з позовною заявою лише 22.02.2011 року.

Юридична адреса позивача, а саме: м. Герца, вул. Центральна, буд. 22 підтверджується свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи серії А359071 від 08.10.1998 року, довідкою №52 від 31.10.2005 року відділу статистики у Герцаївському районі та Статутом.

Працівниками ВПМ Новоселицької МДПІ здійснено вихід за вказаною адресою, щодо встановлення місцезнаходження позивача, в результаті чого складено акт від 04.09.2010 року тематичної перевірки щодо знаходження суб'єкта підприємницької діяльності за юридичної адресою. В акті перевірки зафіксовано, що за юридичною адресою позивач не знаходиться, виробничі потужності відсутні, посадових осіб не встановлено, господарська діяльність не здійснюється, наймані працівники відсутні.

У зв'язку із зазначеним, відповідачем направлено до державного реєстратора Герцаївської РДА повідомлення форми №18-ОПП від 16.09.2010 року про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням. Станом на 24.09.2010 року державним реєстратором було внесено запис про відсутність позивача за адресою Чернівецька область, м. Герца, вул. Центральна, буд. 22.

На підставі отриманих від державного реєстратора Герцаївського РДА відомостей про внесення запису щодо відсутності позивача за адресою місцезнаходження, відповідачем прийнято рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ.

Також відповідач зазначає, що позивач в порушення норм Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" не подав до державного реєстратора Герцаївського РДА довідку підтвердження за формою №6 реєстраційних відомостей про юридичну особу на 2010 рік.

Наявність в ЄДР запису про відсутність юридичної особи за вказаним її місцезнаходженням є достатньою підставою для припинення юридичної особи, тому відповідачем було подано до Чернівецького окружного адміністративного суду адміністративний позов про припинення діяльності юридичної особи ТОВ "Калімера". Постановою Чернівецького окружного адміністративного суду від 15.10.2010 року припинено діяльність юридичної особи - ТОВ "Калімера".

В судовому засіданні представник відповідача заперечував проти задоволення позовних вимог з підстав викладених у запереченнях.

Заслухавши пояснення представників сторін, перевіривши матеріали справи, встановивши фактичні обставини в справі, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення, дослідивши та оцінивши надані докази в сукупності, проаналізувавши законодавство, яке регулює спірні правовідносини, суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню у повному обсязі, з таких підстав.

Судом встановлено, що згідно Довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, станом на 23.11.2010 року, позивач зареєстрований Герцаївською районною держаною адміністрацією Чернівецької області за адресою місцезнаходження - Чернівецька область, Герцаївський район, м. Герца, вул. Центральна, буд. 22 (а.с.6-10).

08.10.1998 року проведено державну реєстрацію позивача як юридичної особи про що йому було видано Свідоцтво Серії А00 №359071 (а.с. 58) та 09.10.1998 року видано Свідоцтво №32722914 НВ№964080 про реєстрацію платника податку на додану вартість форми №5-Р (а.с.18).

10.08.2010 року відповідачем проведено перевірку місцезнаходження позивача за юридичною адресою - вул. Центральна, 22, м. Герца, Чернівецька область під час якої встановлено, що позивач за вказаною адресою не знаходиться, господарської діяльності не здійснює, виробничі потужності відсутні, посадових осіб не встановлено, наймані працівники відсутні, не зареєстровані. За результатами перевірки складено акт №694/15 від10.08.2010 року (а.с. 60).

Для встановлення місцезнаходження позивача, відповідачем направлено до відділу податкової міліції МДПІ запит №127/вн-15 від 10.08.2010 року (а.с. 61).

04.09.2010 року працівниками ВПМ Новоселицької МДПІ здійснено вихід за адресою Чернівецька область, м. Герца, вул. Центральна, 22, щодо встановлення місцезнаходження ТОВ "Калімера", в результаті чого складено акт від 04.09.2010 року тематичної перевірки щодо знаходження суб'єкта підприємницької діяльності за юридичною адресою. В розділі акту "перевіркою встановлено", що за юридичною адресою ТОВ "Калімера" не знаходиться, виробничі потужності відсутні, посадових осіб не встановлено, господарська діяльність не здійснюється, наймані працівники відсутні (а.с. 62).

Під час здійснення тематичної перевірки були відібрані пояснення у ОСОБА_4, який по суті заданих йому питань пояснив наступне. ОСОБА_5 працює головою правління Герцаївського РСТ, з часу коли його було призначено на дану посаду по даний час ТОВ "Калімера" не здійснювала фінансово-господарську діяльність, не було найманих працівників, кабінетів, комп'ютерів також не було (а.с. 63).

24.09.2010 року на підставі отриманих від державного реєстратора Герцаївської районної державної адміністрації відомостей про внесення запису щодо відсутності позивача за адресою м. Герцена, вул. Центральна, буд. 22 відповідачем складено акт про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість від 24.09.2010 року №13/16 (а.с. 38).

Вказаний акт було надіслано позивачу за адресою вул. Центральна, 22, м.Герца, Чернівецька область, проте конверт за кодом № 6030000379261 повернувся на адресу відправника з відміткою пошти "за зазначено адресою не існує" (а.с. 46). У зв'язку з неможливістю вручення акта про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість документи були розміщені на дошці оголошення, про що складено акт №763 від 27.09.2010 року (а.с. 45).

З матеріалів справи встановлено, що в період з жовтня 2010року по 18 січня 2011року позивачем подавались до податкового органу податкові декларації з податку на додану вартість. Адресою місцезнаходження позивача в деклараціях вказувалась вул. Центральна, буд. 22, м. Герца, Чернівецька область. Вказані декларації прийнято та зареєстровано в податковому органі, що підтверджується відтиском вхідного штаму податкого органу (а.с. 121-156).

Відповідачем надіслано Державному реєстратору Герцаївської районної державної адміністрації повідомлення форми №18-ОПП №709/9/28 від 16.09.2010 року про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням (а.с. 24).

05.01.2011 року позивач звернувся до відповідача із письмовим запитом в якому просить надати інформацію коли та на підставі яких документів було зареєстровано платником податку на додану вартість ТОВ "Калімера", чи має статус платника податку на додану вартість ТОВ "Калімера" на даний час, якщо ні, то на підставі яких документів відбулося скасування реєстрації вказаної юридичної особи (а.с. 26). Розглянувши запит, відповідач листом від 14.01.2011 року №394/9/10/10-007 надав позивачу відповідь в якій зазначив, що станом на 14.01.2011року ТОВ "Калімера" виключено з реєстру платників ПДВ за ініціативою податкового органу на підставі акту №13/16 від 24.09.2010 року про аналювання реєстрації платника ПДВ (а.с. 28).

Як вбачається із матеріалів справи постановою Чернівецького окружного адміністративного суду від 28.04.2011 року по справі №2а-2470/156/11 визнано протиправними дії Новоселицької міжрайонної державної податкової інспекції, які полягають у внесенні до акту перевірки місцезнаходження ТОВ "Калімера" 04.09.2010 року завідомо недостовірної інформації та наданні державному реєстратора Герцаївського РДА подання від 16.09.2010 року з завідомо недостовірною інформацією про відсутність ТОВ "Калімера" за місцезнаходженням (а.с. 91-97). Ухвалою Вінницького апеляційного адміністративного суду від 02.11.2011 року (а.с. 79-80) та Ухвалою Вищого адміністративного суду України від 10.04.2013 року постанову Чернівецького окружного адміністративного суду від 28.04.2011 року залишено без змін (а.с. 116-119).

Судом також встановлено, що постановою Чернівецького окружного адміністративного суду від 15.10.2010 року по справі №2а-3029/10/2470 припинено юридичну особу - ТОВ "Калімера" (60500, вул.Центральна, 22, м.Герца, Чернівецька область, код ЄДРПОУ 30071882) (а.с. 64). Однак, рішенням Львівського апеляційного адміністративного суду від 29.05.2012року задоволено апеляційну скаргу ТОВ "Калімера", постанову суду першої інстанції від 15.102010 року скасовано та прийнято нову постанову, якою відмовлено у задоволенні позовних вимог Новоселицької МДПІ про припинення юридичної особи - ТОВ "Калімера" (а.с.85-87).

До вказаних правовідносин суд застосовує наступні положення законодавства та робить висновки по суті спору.

Згідно положень статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

З аналізу змісту Закону України "Про податок на додану вартість" від 03.04.1997 року №168/97-ВР (далі - Закон №168/97) вбачається, що пункт 9.8 ст.9 передбачає вичерпний перелік підстав для анулювання реєстрації платника податку на додану вартість. Зокрема, згідно підпункту "е" реєстрація діє до дати її анулювання, яка відбувається у випадку, якщо в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців зроблено запис про відсутність юридичної особи або фізичної особи за її місцезнаходженням.

На момент виникнення спірних правовідносин порядок проведення процедури анулювання реєстрації платників ПДВ регулювався Положенням про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженим наказом ДПА України від 01.03.2000 року №79 (далі - Положення №79).

Пункт 5 вказаного Положення №79 передбачає, що анулювання реєстрації на підставах, визначених у підпунктах "б" - "е" пункту 9.8 статті 9 Закону №168/97 (підпункти "б" - "е" пункту 1 цього розділу), здійснюється за ініціативою відповідного податкового органу. Податкові органи здійснюють постійний моніторинг платників ПДВ, включених до Реєстру, та приймають рішення про анулювання реєстрації платників ПДВ у разі існування відповідних підстав.

Рішення про анулювання реєстрації за ініціативою податкового органу приймаються за наявності відповідних підтвердних документів (відомостей). Згідно пп.5.3.17 п.5 Положення №79 такими документами є повідомлення державного реєстратора, відомості з Єдиного державного реєстру щодо наявності запису про відсутність юридичної особи або фізичної особи - підприємця за місцезнаходженням (місцем проживання) (підстава - підпункт "е" пункту 9.8 статті 9 Закону №168/97).

Порядок внесення таких записів до Єдиного державного реєстру регулюється Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" від 15.05.2003 року №755-IV (далі - Закон №755).

Відповідно до абз. 2 ч.12, ч.14 цього Закону у разі надходження державному реєстратору від органу державної податкової служби повідомлення встановленого зразка про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням державний реєстратор зобов'язаний надіслати рекомендованим листом протягом п'яти робочих днів з дати надходження зазначеного повідомлення юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки.

Якщо державному реєстратору повернуто рекомендованого листа з відміткою відділення зв'язку про відсутність юридичної особи за зазначеною адресою, державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням.

Як встановлено судом, на підставі акту перевірки ВПМ від 04.09.2010 року для проведення заходів згідно ч.8 ч.19 Закону №755 Новоселицька МДПІ надіслала державному реєстратору Герцаївської РДА Повідомлення про відсутність ТОВ "Калімера" за місцезнаходженням від 16.09.2010року №709/9/28.

У зв'язку із цим, державним реєстратором на адресу ТОВ "Калімера" (вул.Центральна, 22, м.Герца, Чернівецька область) було направлено повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки. Повернення рекомендованого листа з довідкою Герцаївського відділу поштового зв'язку про відсутність юридичної особи за зазначеною адресою було підставою для внесення до Єдиного державного реєстру запису про відсутність ТОВ "Калімера" за місцезнаходженням, що в подальшому слугувало причиною анулювання реєстрації платника податків на додану вартість.

Суд звертає увагу на те, що згідно ст.72 Кодексу адміністративного судочинства України обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.

Так, в матеріалах справи знаходиться копія постанови Чернівецького окружного адміністративного суду від 28.04.2011 року по справі №2а-2470/156/11, якою визнано протиправними дії Новоселицької МДПІ щодо внесення до акту перевірки місцезнаходження ТОВ "Калімера" від 04.09.2010 року завідомо недостовірної інформації та надання державному реєстратору Герцаївської РДА подання від 16.09.2010 року завідомо недостовірної інформації про відсутність ТОВ "Калімера" за місцезнаходженням. Вказаною постановою також зобов'язано Новоселицьку МДПІ надати державному реєстратору Герцаївської РДА письмове звернення про відкликання повідомлення від 16.09.2010 року про відсутність ТОВ "Калімера" за місцезнаходженням та виключення з Єдиного державного реєстру відомостей про відсутність ТОВ "Калімера" за місцезнаходженням.

За результатами розгляду апеляційної скарги Новоселицької МДПІ Вінницький апеляційний адміністративний суд ухвалою від 02.11.2011 року у її задоволенні відмовив, а постанову суду першої інстанції залишив без змін. Відповідно до змісту вказаної ухвали, колегія суддів дійшла висновку про те, що судом першої інстанції вірно встановлено, що підстави для прийняття податковим органом рішення про анулювання свідоцтва платника ПДВ відсутні.

Не погоджуючись із вказаними рішеннями Новоселицька МДПІ подала касаційну скаргу, за результатами розгляду якої Вищий адміністративний суд України ухвалою від 10.04.2013 року залишив без змін постанову Чернівецького окружного адміністративного суду від 28.04.2011 року та ухвалу Вінницького апеляційного адміністративного суду від 02.11.2011 року. Суд дійшов висновків про відсутність у Новоселицької МДПІ підстав для проведення перевірки місцезнаходження ТОВ "Калімера" та про здійснення податковим органом своїх повноважень без дотримання приписів законодавства, що спричинило безпідставне припинення господарської діяльності товариства.

Враховуючи вищевикладене, суд звертає увагу на те, що обставини, встановлені адміністративними судами в ході розгляду справи №2а-2470/156/11, мають безпосереднє значення для розгляду даної адміністративної справи і підтверджують обґрунтованість тверджень позивача щодо протиправності дій відповідача, які полягали у створенні штучних підстав для анулювання реєстрації позивача платником ПДВ.

З огляду на зазначене, акт про анулювання ТОВ "Калімера" платником ПДВ №13/16 від 24.09.2010 року прийнятий з порушенням законодавства України, необґрунтовано, упереджено та без дотримання встановленої процедури.

Суд також вважає за необхідне зазначити те, що Львівський апеляційний адміністративний суд постановою від 29.12.2012 року по справі №2а-3029/10/2470 задовольнив апеляційну скаргу ТОВ "Калімера", скасував постанову Чернівецького окружного адміністративного суду від 15.10.2010 року та прийняв нову, якою у задоволенні позовних вимог Новоселицької МДПІ щодо припинення юридичної особи ТОВ "Калімера" - відмовив.

Враховуючи вищезазначене, повно, всебічно дослідивши докази по справі, проаналізувавши законодавство яке регулює спірні правовідносини, суд приходить до висновку, що спірні дії та рішення відповідача не відповідають вимогам ст. 19 Конституції України, ч.3 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суд вважає помилковими твердження відповідача про те, що позивач звернення до суду звернувся до суду з пропущенням встановленого ч. 5 ст. 99 КАС України місячного строку звернення до суду щодо оскарження рішення суб`єкта владних повноважень, на підставі якого ним може бути заявлено вимогу про стягнення грошових коштів, оскільки акт №13/16 від 24.09.2010 року Новоселицької міжрайонної державної податкової інспекції Чернівецької області по анулюванню реєстрації позивача платником податку на додану вартість не є рішенням суб`єкта владних повноважень, на підставі якого ним може бути заявлено вимогу про стягнення грошових коштів

Разом з тим, суд вважає, що позивач звернувся до суду з адміністративними позовом в межах шестимісячного строку, встановленого ч. 2 ст. 99 КАС України, для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи, який, якщо інше не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

Відповідно до ч.2 ст.71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову. Частиною 4 ст.71 Кодексу адміністративного судочинства України покладено обов'язок на суб'єкта владних повноважень подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі. З огляду на це, суд вважає, що відповідач не виконав вимог, встановлених ч.2 ст.71 Кодексу адміністративного судочинства України в частині доказування та обґрунтування правомірності прийнятих рішень та вчинених дій, а тому вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Відповідно до ч. 1 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України.

Керуючись статтями 11, 71, 72 76, 79, 86, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити повністю.

2. Визнати протиправними дії Новоселицької міжрайонної державної податкової інспекції Чернівецької області щодо створення штучних підстав для анулювання реєстрації Товариства з обмеженою відповідальністю "Калімера" платником податку на додану вартість на підставі п.п. е) п.9.8 ст.9 Закону України "Про податок на додану вартість" шляхом повідомлення державному реєстратору Герцаївської РДА завідомо недостовірної інформації про відсутність Товариства з обмеженою відповідальністю "Калімера" за місцезнаходженням.

3. Визнати нечинним акт №13/16 від 24.09.2010 року Новоселицької міжрайонної державної податкової інспекції Чернівецької області по анулюванню реєстрації Товариства з обмеженою відповідальністю "Калімера" платником податку на додану вартість.

4. Стягнути з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Калімера" судовий збір в сумі 06 (шість) грн. 80 коп., сплачених відповідно до квитанції від 22.02.2011 року.

Постанова суду може бути оскаржена до Вінницького апеляційного адміністративного суду через Чернівецький окружний адміністративний суд за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова набирає законної сили в порядку статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст постанови складено 17 червня 2013 року.

Суддя В.О. Григораш

СудЧернівецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.06.2013
Оприлюднено02.07.2013
Номер документу32068725
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/2470/447/11

Постанова від 19.10.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Нечитайло О.М.

Ухвала від 26.07.2013

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Совгира Д. І.

Ухвала від 16.10.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Нечитайло О.М.

Ухвала від 24.09.2013

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Совгира Д. І.

Ухвала від 26.07.2013

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Совгира Д. І.

Постанова від 10.06.2013

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Григораш Віталій Олександрович

Ухвала від 29.04.2013

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Григораш Віталій Олександрович

Ухвала від 15.03.2011

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Григораш Віталій Олександрович

Ухвала від 25.02.2011

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Григораш Віталій Олександрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні