cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
02 липня 2013 року справа № 919/594/13
За позовом Севастопольського міжрайонного прокурора з нагляду за додержанням законів у природоохоронній сфері
(вул. Балаклавська, 8, м. Севастополь, 99011) в інтересах держави в особі
Державної екологічної інспекції в місті Севастополі
(пл. Хрустальова, 83, м. Севастополь, 99040)
до приватного акціонерного товариства «Рембудкомплект»
(вул. Героїв Революції, 67, м. Севастополь, 99010)
про стягнення 5986,50 грн.
Суддя Архипенко О.М.
За участю представників учасників судового процесу:
від прокурора - Джавлах С.М., посвідчення №015173 від 12.02.2013;
від позивача - Юраш К. Е., довіреність від 13.06.2013;
Литвиненко О. О., довіреність від 13.06.2013;
від відповідача - Ізергіна Л. Ф., довіреність від 28.02.2013.
Севастопольський міжрайонний прокурор з нагляду за додержанням законів у природоохоронній сфері (далі - прокурор) в інтересах держави в особі Державної екологічної інспекції в місті Севастополі (далі - позивач, Інспекція) звернувся до господарського суду міста Севастополя (далі - суд) з позовом до приватного акціонерного товариства «Рембудкомплект» (далі - відповідач, ПАТ «Рембудкомплект») про стягнення шкоди, заподіяної державі внаслідок засмічення земельних ресурсів, у розмірі 5986,50 грн.
Позовні вимоги, із посиланням на статтю 3 Закону України «Про охорону земель», статті 20, 55, 68, Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», статті 42, 46 Закону України «Про відходи», обґрунтовані тим, що за результатами проведеної 13-31.08.2012 позивачем планової перевірки дотримання відповідачем вимог природоохоронного законодавства виявлений факт несанкціонованого розміщення останнім будівельних відходів (уламків бетону) на ґрунті земельної ділянки, яка перебуває в його постійному користуванні.
Ухвалою суду від 27.05.2013 позовна заява прокурора прийнята до розгляду та порушено провадження у справі №919/594/13.
У судовому засіданні, яке відбулось 13.06.2013, судом в порядку статті 77 Господарського процесуального кодексу України була оголошена перерва до 02.07.2013.
Відповідач у відзиві на позов та доповненнях до нього позовні вимоги не визнав з підстав їх необґрунтованості та недоведеності, зокрема зазначивши, що факту несанкціонованого розміщення виявлених уламків бетону не було, оскільки, насправді мав місце лише факт несвоєчасного прибирання цих відходів з місця будівництва майданчику для рослинних відходів. Також, відповідач стверджує, що розміщення ним уламків бетону на відкритому ґрунті не призвело до настання негативних наслідків (екологічних, санітарно-епідеміологічних тощо), а тому відсутні підстави для застосування до відповідача відповідальності у вигляді заявленої прокурором до стягнення шкоди.
Прокурор та представники позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримали у повному обсязі, просять позов задовольнити з підстав, викладених у позовній заяві.
Представник відповідача проти позову заперечує з підстав, викладених у відзиві на позов та доповненнях до нього.
Розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази, заслухавши пояснення прокурора та представників сторін, суд
В С Т А Н О В И В:
Відповідач користується земельною ділянкою площею 11,1456 га, розташованою у селищі Штурмове м. Севастополя, на підставі державного акту на право постійного землекористування серія ІІ-КМ №005184, виданого 17.08.1995 закритому акціонерному товариству «Рембудкомплект» для обслуговування будівель та споруд виробничої бази та гуртожитку. Акт зареєстровано у Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №277 /арк.с. 56-62/.
З 13.08.2012 по 31.08.2012 Державною екологічною інспекцією в місті Севастополі на підставі наказу від 10.08.2012 №648-П та направлення від 13.08.2012 №519 проведено планову перевірку дотримання ПАТ «Рембудкомплект» вимог природоохоронного законодавства, за результатами якої складено акт перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства від 13-31.08.2012 та акт обстеження земельної ділянки від 13.08.2012 /арк.с. 13-16, 18/. Перевіркою, зокрема, встановлено, що при обстеженні території відповідача (вул. Героїв Революції, 67, м. Севастополь) в присутності інженера по екології ПАТ «Рембудкомплект» Горшкової Н.В. за майданчиком для збору сміття виявлено несанкціоноване розміщення будівельних відходів (уламків бетону) на площі 1,9 х 2,1 м, висотою 0,2 м. Вищевказане несанкціоноване звалище відходів розміщене на відкритому ґрунті без відповідних дозволів, що є порушенням статті 33 Закону України «Про відходи», статті 46 Закону України «Про охорону земель». Виміри звалища здійснені повіреною 10-метровою рулеткою Державної екологічної інспекції в місті Севастополі.
За результатами проведеної 13-31.08.2012 перевірки дотримання відповідачем законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища Державною екологічною інспекцією у місті Севастополі внесено припис від 03.09.2012 №234, яким ПАТ «Рембудкомплект», зокрема, зобов'язано ліквідувати несанкціоноване звалище будівельних відходів, яке розташоване на території підприємства /арк.с. 20-21/.
За розрахунком позивача, здійсненим за Методикою визначення розмірів шкоди, зумовленої забрудненням і засміченням земельних ресурсів через порушення природоохоронного законодавства, затвердженою наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища України від 27.10.1997 №171 (у редакції наказу Міністерства охорони навколишнього природного середовища України від 04.10.2007 N149) (далі - Методика), розмір завданої державі шкоди від засмічення відповідачем земельної ділянки складає 5986,50 грн /арк.с. 19/.
Наведені вище обставини і стали причиною звернення прокурора до господарського суду з даним позовом.
За приписами статті 40 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» використання природних ресурсів громадянами, підприємствами, установами та організаціями здійснюється з додержанням обов'язкових екологічних вимог.
Відповідно до частини п'ятої статті 46 Закону України «Про охорону земель» розміщення, збирання, зберігання, оброблення, утилізація та видалення, знешкодження і захоронення відходів здійснюються відповідно до вимог Закону України «Про відходи».
За змістом статті 1 Закону України «Про відходи»: відходи - це будь-які речовини, матеріали і предмети, що утворилися у процесі виробництва чи споживання, а також товари (продукція), що повністю або частково втратили свої споживчі властивості і не мають подальшого використання за місцем їх утворення чи виявлення і від яких їх власник позбувається, має намір або повинен позбутися шляхом утилізації чи видалення; розміщення відходів - це зберігання та захоронення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи об'єктах; зберіганням відходів є тимчасове розміщення відходів у спеціально відведених місцях чи об'єктах (до їх утилізації чи видалення); спеціально відведенні місця чи об'єкти - це місця чи об'єкти (місця розміщення відходів, сховища, полігони, комплекси, споруди, ділянки надр тощо), на використання яких отримано дозвіл спеціально уповноважених органів на видалення відходів чи здійснення інших операцій з відходами.
За приписами статті 17 Закону України «Про відходи» суб'єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами, зокрема зобов'язані: не допускати зберігання та видалення відходів у несанкціонованих місцях чи об'єктах; відшкодовувати шкоду, заподіяну навколишньому природному середовищу, здоров'ю та майну громадян, підприємствам, установам та організаціям внаслідок порушення встановлених правил поводження з відходами, відповідно до законодавства України.
Вимоги щодо зберігання відходів визначені статтею 33 Закону України «Про відходи». Згідно з цією нормою зберігання та видалення відходів здійснюються відповідно до вимог екологічної безпеки та способами, що забезпечують максимальне використання відходів чи передачу їх іншим споживачам (за винятком захоронення). На кожне місце чи об'єкт зберігання або видалення відходів складається спеціальний паспорт, в якому зазначаються найменування та код відходів (згідно з державним класифікатором відходів), їх кількісний та якісний склад, походження, а також технічні характеристики місць чи об'єктів зберігання чи видалення і відомості про методи контролю та безпечної експлуатації цих місць чи об'єктів. Зберігання та видалення відходів здійснюються в місцях, визначених органами місцевого самоврядування з врахуванням вимог земельного та природоохоронного законодавства, за наявності спеціальних дозволів, у яких визначені обсяги відходів відповідно до встановлених лімітів та умови їх зберігання. Визначені для зберігання та видалення відходів місця чи об'єкти повинні використовуватися лише для заявлених на одержання дозволу відходів.
Відповідно до положень статей 68, 69 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» порушення законодавства України про охорону навколишнього природного середовища тягне за собою встановлену цим Законом та іншим законодавством України дисциплінарну, адміністративну, цивільну і кримінальну відповідальність. Підприємства, установи, організації та громадяни зобов'язані відшкодовувати шкоду, заподіяну ними внаслідок порушення законодавства про охорону навколишнього природного середовища, в порядку та розмірах, встановлених законодавством України. Застосування заходів дисциплінарної, адміністративної або кримінальної відповідальності не звільняє винних від компенсації шкоди, заподіяної забрудненням навколишнього природного середовища та погіршенням якості природних ресурсів. Шкода, заподіяна внаслідок порушення законодавства про охорону навколишнього природного середовища, підлягає компенсації в повному обсязі.
Відтак, забезпечення зберігання відходів у спеціально відведених місцях чи об'єктах є обов'язками відповідача, як суб'єкта права власності на відходи, невиконання цих обов'язків є порушенням законодавства України про охорону навколишнього природного середовища, за що передбачена відповідальність. При цьому, застосування, зокрема, заходів адміністративної відповідальності не звільняє винних від компенсації шкоди, заподіяної внаслідок порушення вимог природоохоронного законодавства.
Загальні підстави цивільно-правової відповідальності за заподіяння шкоди передбачені статтею 1166 Цивільного кодексу України.
Частинами першою та другою статті 1166 Цивільного кодексу України встановлено, що майнова шкода, завдана неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю особистим немайновим правам фізичної або юридичної особи, а також шкода, завдана майну фізичної або юридичної особи, відшкодовується в повному обсязі особою, яка її завдала. Особа, яка завдала шкоди, звільняється від її відшкодування, якщо вона доведе, що шкоди завдано не з її вини.
Зазначені підстави застосовуються і при вирішенні спорів, пов'язаних з відшкодуванням шкоди, заподіяної порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища.
Підставою для застосування такої міри відповідальності, як відшкодування збитків, є наявність цивільного правопорушення із наступним складом: протиправна поведінка, дія чи бездіяльність особи; шкідливий результат такої поведінки (збитки); причинний зв'язок між протиправною поведінкою та збитками; вина правопорушника.
За правилами цивільного права не тільки відсутність вини, але і протиправності діяння, доводиться правопорушником.
Згідно зі статтями 33, 34 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень. Господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.
Згідно з дозволом Державного управління охорони навколишнього природного середовища у м. Севастополі від 06.06.2013 №14, виданого ПАТ «Рембудкомплект», останньому затверджені ліміти розміщення відходів у 2012 році, зокрема, ліміти відходів виробів бетонних некондиційних 4-го класу небезпеки (код 2661.3.1.01) у кількості 255 тонн за рік /арк.с.34-35/.
Як вбачається з матеріалів справи та підтверджено представником відповідача у судовому засіданні, спеціально відведеними місцями для тимчасового розміщення (зберігання) відходів виробів бетонних некондиційних на території ПАТ «Рембудкомплект» є встановлені 5 металевих контейнерів, об'ємом 1,0 куб.м. кожний /арк.с.36-38/.
Водночас, під час проведеної 13.08.2012 Державною екологічною інспекцією в місті Севастополі перевірки встановлено, що ПАТ «Рембудкомплект» в порушення вимог природоохоронного законодавства щодо порядку зберігання відходів, розмістило на території підприємства на відкритому ґрунті, тобто поза спеціально відведених для зберігання відходів виробів бетонних некондиційних місць (контейнерів), свої будівельні відходи (уламки бетону) площею 1,9 х 2,1 м та висотою 0,2 м.
За вказане порушення вимог природоохоронного законодавства постановою державного інспектора з охорони навколишнього природного середовища у місті Севастополі від 05.09.2012 №379/006587/05 директора ПАТ «Рембудкомплект» Остапчука М.О. визнано винним у вчиненні адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена статтею 52 Кодексу України про адміністративні правопорушення («Псування і забруднення сільськогосподарських та інших земель»), та накладено на нього адміністративне стягнення у вигляді штрафу у розмірі 850,00 грн на користь держави /арк.с. 11-12/.
Вказана постанова по справі про адміністративне правопорушення директором відповідача у встановленому порядку оскаржена не була, набрала чинності та, згідно з поясненнями представників учасників судового процесу, повністю виконана останнім.
З огляду на викладене, враховуючи наявність законодавчої заборони зберігання відходів поза спеціально відведених для цього місць, суд визнає факт порушення відповідачем вимог природоохоронного законодавства у вигляді засмічення своєї території будівельними відходами (уламками бетону), підтвердженням чого є акт перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства та акт обстеження засміченої земельної ділянки, складені працівниками Державної екологічної інспекції в місті Севастополі у відповідності до приписів чинного законодавства та в межах своєї компетенції.
У свою чергу, відповідачем не надані докази відсутності вини та протиправності в його поведінці, шкода, завдана державі, на день прийняття рішення ним не відшкодована.
За таких обставин, суд вбачає у діях відповідача винну протиправну поведінку, яка потягнула спричинення державі шкоди, тобто, наявні всі ознаки правопорушення, і що, як наслідок, є підставою для притягнення останнього до відповідальності за вчинене ним правопорушення у сфері охорони навколишнього середовища.
Відповідно до пунктів 1.2, 1.3 Методики вона встановлює порядок розрахунку розмірів відшкодування шкоди суб'єктами господарювання та фізичними особами в процесі їх діяльності через забруднення земель хімічними речовинами, їх засмічення промисловими, побутовими та іншими відходами і поширюється на всі землі України незалежно від форм їх власності. Методика застосовується під час встановлення розмірів шкоди від забруднення (засмічення) земель будь-якого цільового призначення, що сталося внаслідок несанкціонованих (непередбачених проектами, дозволами) скидів (викидів) речовин, сполук і матеріалів, внаслідок порушення норм екологічної безпеки у разі зберігання, транспортування та проведення вантажно-розвантажувальних робіт, використання пестицидів і агрохімікатів, токсичних речовин, виробничих і побутових відходів; самовільного розміщення промислових, побутових та інших відходів.
Згідно з пунктами 3.2, 3.3 вказаної Методики землі вважаються засміченими, якщо на відкритому ґрунті наявні сторонні предмети і матеріали, сміття без відповідних дозволів, що призвело або може призвести до забруднення навколишнього природного середовища. Факти забруднення (засмічення) земель встановлюються уповноваженими особами, які здійснюють державний контроль за додержанням вимог природоохоронного законодавства шляхом оформлення актів перевірок, протоколів про адміністративне правопорушення та інших матеріалів, що підтверджують факт забруднення та засмічення земель.
Порядок визначення розмірів шкоди внаслідок засмічення земель врегульовано розділом 5 Методики, відповідно до пункту 5.5 якого розмір шкоди внаслідок засмічення земель визначається за формулою 6:
Р ШЗ = А х Б х Г ОЗ х П ДЗ х К ЗЗ х К НВ х К ЕГ , де
Р ШЗ - розмір шкоди від засмічення земель, грн.;
А - питомі витрати на ліквідацію наслідків засмічення земельної ділянки, значення якого дорівнює 0,5;
Б - коефіцієнт перерахунку, що при засміченні земельної ділянки побутовими, промисловими та іншими відходами дорівнює 10, а небезпечними (токсичними) відходами - 100;
Г ОЗ - нормативна грошова оцінка земельної ділянки, що зазнала засмічення, грн./кв.м.;
П ДЗ - площа засміченої земельної ділянки, кв.м.;
К ЗЗ - коефіцієнт засмічення земельної ділянки, що характеризує ступінь засмічення її відходами, який визначається за додатком 6;
К НВ - коефіцієнт небезпеки відходів, який визначається за додатком 5;
К ЕГ - коефіцієнт еколого-господарського значення земель визначається за додатком 2.
Визначаючи розмір шкоди, позивач виходив з площі засміченої земельної ділянки (Г ОЗ) - 3,99 кв.м., об'єму відходів - 0,798 куб.м., нормативної грошової оцінки земельної ділянки, яка визначена Головним управлінням Держземагентства у м. Севастополі (Г ОЗ) - 240,06 грн/кв.м., коефіцієнту засмічення земельної ділянки (К ЗЗ) - 1,25, що, згідно з додатком 6 до Методики, визначає об'єм відходів 0-5 куб.м., коефіцієнту небезпеки (К НВ) - 1,0, що згідно з додатком 5 до Методики визначає ступінь небезпеки - «Малонебезпечні», коефіцієнту еколого-господарського значення земель (К ЕГ) - 1,0, що згідно з додатком 2 до Методики визначає землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення.
Перевіривши розрахунок позивача, суд дійшов висновку про його відповідність вимогам чинного законодавства та фактичним обставинам справи, у зв'язку з чим суд визнає вірним заявлений до стягнення розмір шкоди, заподіяної державі, внаслідок скоєного відповідачем засмічення земельної ділянки - 5986,50 грн.
Таким чином, позов Севастопольського міжрайонного прокурора з нагляду за додержанням законів у природоохоронній сфері в інтересах держави в особі Державної екологічної інспекції в місті Севастополі про стягнення з ПАТ «Рембудкомплект» заподіяної державі шкоди у розмірі 5986,50 грн підлягає задоволенню у повному обсязі.
При цьому, визначаючи бюджет та конкретний рахунок, на який підлягає зарахуванню стягнута з відповідача сума, суд враховує наступні вимоги чинного законодавства.
Так, статтею 42 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» передбачено, зокрема, що в Україні фінансування заходів щодо охорони навколишнього природного середовища здійснюється за рахунок Державного бюджету України, республіканського бюджету Автономної Республіки Крим та місцевих бюджетів, коштів підприємств, установ та організацій, фондів охорони навколишнього природного середовища, добровільних внесків та інших коштів.
Відповідно до частини першої, пункту «б» частини другої статті 47 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» для фінансування заходів щодо охорони навколишнього природного середовища утворюються Державний, Автономної Республіки Крим та місцеві фонди охорони навколишнього природного середовища. Автономної Республіки Крим та місцеві фонди охорони навколишнього природного середовища утворюються у складі бюджету Автономної Республіки Крим та відповідного місцевого бюджету за місцем заподіяння екологічної шкоди за рахунок частини грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища в результаті господарської та іншої діяльності, згідно з чинним законодавством.
Згідно з пунктом «г» частини четвертої статті 47 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» державний фонд охорони навколишнього природного середовища утворюється за рахунок частини грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища в результаті господарської та іншої діяльності, згідно з чинним законодавством.
Відповідно до частини шостої статті 47 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» кошти місцевих, Автономної Республіки Крим і Державного фондів охорони навколишнього природного середовища можуть використовуватись тільки для цільового фінансування природоохоронних та ресурсозберігаючих заходів, в тому числі наукових досліджень з цих питань, ведення державного кадастру територій та об'єктів природно-заповідного фонду, а також заходів для зниження впливу забруднення навколишнього природного середовища на здоров'я населення.
В статті 11 Закону України «Про Державний бюджет на 2013 рік» установлено, що джерелами формування спеціального фонду Державного бюджету України на 2013 рік у частині доходів є, зокрема, надходження, визначені частиною третьою статті 29 Бюджетного кодексу України, згідно пункту 7 якої джерелами формування спеціального фонду Державного бюджету України в частині доходів є посеред іншого 30 відсотків грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності.
В пункті 7 частини другої статті 69 Бюджетного кодексу України встановлено, що до надходжень спеціального фонду місцевих бюджетів належать, зокрема, 70 відсотків грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності, в тому числі: до сільських, селищних, міських бюджетів - 50 відсотків, обласних бюджетів та бюджету Автономної Республіки Крим - 20 відсотків, бюджетів міст Києва та Севастополя - 70 відсотків.
Відповідно до пункту 2.1 Порядку казначейського обслуговування доходів та інших надходжень державного бюджету, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.01.2013 N 43, та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 лютого 2013 р. за N 291/22823, у процесі казначейського обслуговування доходів та інших надходжень державного бюджету органи Казначейства здійснюють розподіл платежів між загальним та спеціальним фондами державного бюджету, між державним і місцевими бюджетами відповідно до нормативів відрахувань, визначених бюджетним законодавством, та перераховують розподілені кошти за належністю.
Згідно з листом Головного управління Державної казначейської служби України у м. Севастополі від 23.01.2012 за вих. №06-47/749 рахунком, на який підлягають зарахуванню грошові кошти за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності у Балаклавському районі міста Севастополя (код класифікації доходів бюджету - 24062100), є розрахунковий рахунок, відкритий у Головному управлінні Державної казначейської служби України у м. Севастополі (МФО 824509) з наступними реквізитами: №33115331700002, Державний бюджет Балаклавського району, код ЄДРПОУ 37963282.
Враховуючи наведені положення законодавства, завдана ПАТ «Рембудкомплект» шкода навколишньому природному середовищу підлягає зарахуванню на вказаний вище рахунок для його подальшого розподілу органом Казначейства між державним бюджетом України та місцевим бюджетом міста Севастополя відповідно до встановлених бюджетних законодавством нормативів відрахувань.
Відповідно до статті 49 ГПК України судовий збір, від сплати якого прокурор у встановленому порядку звільнений, підлягає стягненню з відповідача в доход державного бюджету.
При визначенні розміру судового збору, який підлягає стягненню, суд керується наступними положеннями чинного законодавства.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону України «Про судовий збір» (далі - Закон) судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
За подання до господарського суду позовної заяви майнового характеру судовий збір справляється у розмірі 2 відсотків ціни позову, але не менше 1,5 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 60 розмірів мінімальних заробітних плат (підпункт 1 пункту 2 частини другої статті 4 Закону).
Згідно із Законом України «Про Державний бюджет України на 2013 рік» розмір мінімальної заробітної плати з 01.01.2013 становить 1147,00 грн.
Таким чином, у зв'язку з повним задоволенням судом позовних вимог прокурора, з відповідача в доход державного бюджету підлягає стягненню сума судового збору у розмірі 1720,50 грн (1147,00 грн*1,5).
Керуючись статтями 32-34, 43, 44, 49, 82, 84, 85 Господарського процесуального кодексу України, суд
ВИРІШИВ:
1. Позов Севастопольського міжрайонного прокурора з нагляду за додержанням законів у природоохоронній сфері в інтересах держави в особі Державної екологічної інспекції в місті Севастополі до приватного акціонерного товариства «Рембудкомплект» про стягнення заподіяної державі шкоди у розмірі 5986,50 грн, - задовольнити повністю.
2. Стягнути з приватного акціонерного товариства «Рембудкомплект» (вул. Героїв Революції, 67, м. Севастополь, 99010; ідентифікаційний код 05398964) в доход державного бюджету України та місцевого бюджету міста Севастополя (код одержувача за ЄДРПОУ -37963282, одержувач - державний бюджет Балаклавського району, банк одержувача - Головне управління Державної казначейської служби України у місті Севастополі, МФО - 824509, рахунок одержувача - 33115331700002, код платежу - 24062100 «Грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності») суму заподіяної державі шкоди у розмірі 5986,50 грн (п'ять тисяч дев'ятсот вісімдесят шість грн 50 коп.).
3. Стягнути з приватного акціонерного товариства «Рембудкомплект» (вул. Героїв Революції, 67, м. Севастополь, 99010; ідентифікаційний код 05398964) в доход державного бюджету України (код одержувача за ЄДРПОУ - 38022717, банк одержувача - Головне управління Державної казначейської служби України у місті Севастополі, МФО - 824509, рахунок одержувача - 31215206783001, код класифікації доходів бюджету - 22030001 «Судовий збір, Державна судова адміністрація України, 050») судовий збір у розмірі 1720,50 грн (одна тисяча сімсот двадцять грн 50 коп.).
Повне рішення складено 08.07.2013.
Суддя О.М.Архипенко
Суд | Господарський суд м. Севастополя |
Дата ухвалення рішення | 02.07.2013 |
Оприлюднено | 15.07.2013 |
Номер документу | 32369660 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Севастопольський апеляційний господарський суд
Проценко Олександра Іванівна
Господарське
Севастопольський апеляційний господарський суд
Проценко Олександра Іванівна
Господарське
Севастопольський апеляційний господарський суд
Проценко Олександра Іванівна
Господарське
Севастопольський апеляційний господарський суд
Проценко Олександра Іванівна
Господарське
Севастопольський апеляційний господарський суд
Сікорська Наталя Іванівна
Господарське
Господарський суд м. Севастополя
Архипенко Олександр Михайлович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні