Герб України

Постанова від 23.02.2009 по справі 9/641

Окружний адміністративний суд міста києва

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01025, м

 

   ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА 01025,  м. Київ, 

вул. Десятинна,  4/6

П О С Т А Н О

В А

І М Е Н Е

М   У К Р А Ї Н И

м. Київ

 23.02.2009

р.                                                                                

№ 9/641

11:04

За позовом

ОСОБА_1

 

до

Управління Пенсійного фонду

України у Подільському районі міста Києва

 

про

зобов'язання вчинити певні дії

Суддя:

Кротюк О.В.

Секретар

судового засідання: Гончаров В.В.

Обставини

справи:

Позивач звернувся до суду з

позовною заявою, в якій просить зобов'язати відповідача призначити пенсію

державного службовця з моменту звернення з відповідною заявою.

В судовому засіданні позивач

позовні вимоги підтримав.

Представник відповідача в судове

засідання не прибув, заперечення проти позову не надав, докази належного

повідомлення знаходяться в матеріалах справи.

Справа розглядається за наявними

матеріалами.

Розглянувши подані позивачем

документи і матеріали, заслухавши пояснення сторін, всебічно і повно з'ясувавши

всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази,

які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд, -

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1, з 1945 р. по 1974 р.

працювала у Верховному Суді України. Загальний стаж роботи позивача у вказаній

установі складає 28 років.

21.03.1974 ОСОБА_1. досягла

пенсійного віку та з цього моменту отримує пенсію за віком відповідно до Закону

України «Про пенсійне забезпечення», що представником позивача підтверджується.

В липні 2008 позивач звернувся до

відповідача із заявою про здійснення перерахунку та виплати пенсії відповідно

до Закону України "Про державну службу".

Рішенням Управлінням Пенсійного

фонду України в Подільському районі міста Києва, оформленим у вигляді листа №

284/я-248 від 18.08.2008, повідомлено позивачеві про відсутність підстав для

призначення пенсії державного службовця відповідно до Закону України "Про

державну службу".

Частиною 2 ст. 19 Конституції

України передбачено, що органи державної влади, їх посадові особи зобов'язані

діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені

Конституцією та законами України.

Закон України «Про державну

службу»16 грудня 1993 року3723-XII регулює суспільні відносини, які охоплюють

діяльність держави щодо створення правових, організаційних, економічних та

соціальних умов реалізації громадянами України права на державну службу. Цей

закон визначає загальні засади діяльності, а також статус державних службовців,

які працюють в державних органах та їх апараті.

Положеннями Закону України «Про

державну службу»16 грудня 1993 року3723-XII визначено, що державна служба в

Україні - це професійна діяльність осіб, які займають посади в державних

органах та їх апараті щодо практичного виконання завдань і функцій держави та

одержують заробітну плату за рахунок державних коштів.

Ці особи є державними службовцями і

мають відповідні службові повноваження.

Статтею 37 Закону України «Про

державну службу»16 грудня 1993 року3723-XII визначено коло осіб, які мають

право на одержання пенсії державних службовців.

Законом України "Про внесення

змін до Закону України "Про державну службу" від 16.01.2003 № 432-ІУ

Закон України "Про державну службу" доповнено статтею 371 "Порядок

і умови перерахунку пенсій державних службовців".

Згідно прикінцевих положень Закону

України "Про внесення змін до Закону України "Про державну

службу" від 16.01.2003 № 432-ІУ, даний Закон набирає чинності з дня його

опублікування (04.02.2003 - Урядовий кур'єр, 2003, 02, № 21), а порядок

перерахунку пенсій, передбачений цим Законом, поширюється на пенсіонерів, яким

пенсія державних службовців призначена з дня набрання чинності Законом України

"Про державну службу" (28.12.1993).

Таким чином, якщо особа звільнена з

державної служби до набрання чинності Законом України "Про державну

службу" (тобто до 28.12.1993) і ніколи не мала статусу державного

службовця, вимоги статті 37 зазначеного Закону на неї не розповсюджується.

Враховуючи викладене, оскільки

позивач звільнився з Верховного Суду України в липні 1974 року, він ніколи не

мав статусу державного службовця і з урахуванням вимог прикінцевих положень

Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про державну

службу" від 16.01.2003 № 432-ІУ положення статті 371 Закону

України "Про державну службу" на нього не розповсюджуються. За таких

обставин позивач отримує пенсію за віком, при цьому підстав для призначення

пенсії державного службовця за Законом не має.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС

України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її

вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Позивач достатніх беззаперечних

доказів в обґрунтування обставин, на яких ґрунтуються його позовні вимоги, суду

не надав.

За таких обставин позовні вимоги

позивача є безпідставними, необґрунтованими та такими, що задоволенню не підлягають.

Керуючись ст.ст. 9, 69-71, 158-163

КАС України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

 

ПОСТАНОВИВ:

 

В задоволенні адміністративного

позову відмовити повністю.

 

Постанова відповідно до ч. 1 ст.

254 Кодексу адміністративного судочинства України набирає законної сили після

закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим

Кодексом, якщо таку заяву не було подано.

Постанова може бути оскаржена до

суду апеляційної інстанції протягом десяти днів з дня її складення в повному

обсязі за правилами, встановленими ст. 

ст.  185-187 Кодексу

адміністративного судочинства України, шляхом подання через суд першої

інстанції заяви про апеляційне оскарження з наступним поданням протягом

двадцяти днів апеляційної скарги. Апеляційна скарга може бути подана без

попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у

строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

 

 

Суддя                                                                                                     О.В.Кротюк

 

Дата складення та підписання постанови в повному обсязі

-12.03.2009.

 

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення23.02.2009
Оприлюднено06.04.2009
Номер документу3278961
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —9/641

Рішення від 28.05.2009

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Алексєєв М.В.

Постанова від 23.02.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кротюк О.В.

Ухвала від 29.11.2007

Господарське

Господарський суд Сумської області

Лущик М.С.

Ухвала від 05.11.2007

Господарське

Господарський суд Сумської області

Лущик М.С.

Ухвала від 05.10.2007

Господарське

Господарський суд Сумської області

Лущик М.С.

Рішення від 21.12.2006

Господарське

Господарський суд Сумської області

Лущик М.С.

Ухвала від 07.12.2006

Господарське

Господарський суд Сумської області

Лущик М.С.

Ухвала від 16.11.2006

Господарське

Господарський суд Сумської області

Лущик М.С.

Ухвала від 02.11.2006

Господарське

Господарський суд Сумської області

Лущик М.С.

Ухвала від 09.10.2006

Господарське

Господарський суд Сумської області

Лущик М.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні