cpg1251 номер провадження справи 34/61/13
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
69001, м. Запоріжжя, вул. С. Тюленіна,21/Шаумяна,4
Інформаційний центр тел. (061) 224-08-88
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
07.08.2013 Справа № 908/2287/13
Господарський суд Запорізької області у складі судді Науменка А.О., при секретарі Яровенко Г.В.,
За участю представників сторін: від позивача - Шеремет З.В., довіреність № 01/02-17/02188 від 15.07.2013 р., Бережна Г.Ю., довіреність № 01/02-17/02187 від 15.07.2013 р., Зубар О.А., довіреність № 01-38/01771 від 12.07.2012 р.; від відповідача - Гуліян Т.Г., довіреність № юр-201/д від 29.04.2013 р.; прокурор - Красних О.О., посвідчення № 013462 від 03.12.2012 р.,
Розглянув в судовому засіданні матеріали справи № 908/2287/13
за позовом: Прокурора Ленінського району міста Запоріжжя (69006, м. Запоріжжя, вул. Добролюбова, буд. 14) в інтересах держави в особі Запорізької міської ради (69105, м. Запоріжжя, пр. Леніна, буд. 206);
до відповідача: Публічного акціонерного товариства «Укрнафта» (04053, м. Київ, пров. Несторівський, буд. 3-5, скорочено ПАТ «Укрнафта»);
про внесення змін до договору оренди земельної ділянки.
Сутність спору:
Прокурором Ленінського району м. Запоріжжя в інтересах держави в особі Запорізької міської ради заявлено позовні вимоги до Публічного акціонерного товариства «Укрнафта» про внесення змін в п. 8 Договору оренди землі від 15.04.2006 р. та викладення його у наступній редакції: «Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі в розмірі 129205,44 грн. (сто двадцять дев'ять тисяч двісті п'ять грн. 44 коп.), що складає шестикратний розмір земельного податку за календарний рік в цінах 2013 року».
Ухвалою господарського суду Запорізької області від 04.07.2013 р. позовна заява прийнята до розгляду, порушено провадження у справі, присвоєно номер провадження 34/61/13, справу призначено до розгляду на 17.07.2013 р. В судовому засіданні оголошувалась перерва до 07.08.2013 р.
Позовні вимоги мотивовані тим, що у зв'язку зі зміною нормативної грошової оцінки орендованої відповідачем земельної ділянки та прийняттям рішення Запорізькою міською радою щодо затвердження розмірів орендної плати за земельні ділянки певного призначення, річна орендна плата за орендовану ПАТ «Укрнафта» земельну ділянку становить 6 % від земельного податку за календарний рік в цінах 2013 року, а саме 129205,44 грн. Зазначені обставини зумовили необхідність внесення змін до п. 8 Договору оренди землі від 15.04.2006 р., у зв'язку з чим позивачем було направлено на адресу відповідача відповідний лист, який, однак, залишено останнім без відповіді. Обґрунтовуючи позовні вимоги, прокурор посилається на ст. 121 Конституції України, ст. 36-1 Закону України «Про прокуратуру», ст. ст. 269, 274, 276 Податкового кодексу України, ст. ст. 632, 651, 653 ЦК України, ст. ст. 2, 22, 29, 54-57 ГПК України.
Представники позивача та прокурор в судовому засіданні висловилися в підтримку заявленого позову.
Публічне акціонерне товариство «Укрнафта», відповідач по справі, у відзиві на позовну заяву не погоджується з зазначеними позовними вимогами, вважає їх безпідставними та такими, що задоволенню не підлягають, через відсутність порушення права позивача щодо недоотримання коштів з орендної плати, оскільки Договір вже в повній мірі відповідає вимогам податкового законодавства. Зазначає про неправомірність вимоги щодо зміни істотних умов Договору на підставі рішення Запорізької міської ради, оскільки це не передбачено жодним положенням чинного законодавства, й взагалі, одностороння вимога орендодавця змінити істотну умову Договору є не тільки безпідставною, а й не правомірною в розумінні діючого законодавства. Наголошує на невиконанні позивачем приписів законодавства щодо обов'язкової реєстрації права власності на земельну ділянку комунальної власності, що унеможливлює нотаріальне посвідчення та державну реєстрацію додаткової угоди до Договору.
16.07.2013 р. від відповідача надійшло клопотання № б/н від 15.07.2013 р. про передачу позовної заяви за територіальною підсудністю, яке аргументовано тим, що згідно ч. 1 ст. 15 ГПК України справи у спорах, що виникають при зміні господарських договорів, розглядаються судом за місцезнаходженням сторони, зобов'язаної за договором здійснити на користь другої сторони певні дії. Відповідно до ст. 54 ГПК України місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання (для фізичних осіб) повинні міститися в позовній заяві. Через те, що відповідачем за цією позовною заявою є ПАТ «Укрнафта», місцезнаходження якого - місто Київ, то справа повинна розглядатись господарським судом міста Києва. В задоволенні зазначеного клопотання судом відмовлено, оскільки доводи відповідача спростовуються положеннями статті 16 ГПК України, з якої вбачається, що справи у спорах, що виникають із земельних відносин, в яких беруть участь суб'єкти господарської діяльності, за винятком тих, що віднесено до компетенції адміністративних судів, розглядаються господарським судом за місцезнаходженням об'єктів земельних відносин або основної їх частини. Таким чином, оскільки договірні відносини, що склалися між сторонами у справі, стосуються оренди земельної ділянки, розташованої в місті Запоріжжі, спір повинен вирішуватись господарським судом Запорізької області за виключною підсудністю (відповідної позиції дотримується й Вищий господарський суд України, що підтверджується постановою від 09.07.2012 р. по справі № 13/5009/5643/11).
Представник відповідача в судовому засіданні підтримала позицію, викладену у відзиві на позовну заяву, проти задоволення позову заперечила.
За заявою представників позивача, відповідача та прокурора, розгляд справи здійснювався без застосування засобів фіксації судового процесу.
У відповідності до ст. 85 ГПК України в судовому засіданні було оголошено вступну та резолютивну частини рішення.
Розглянувши матеріали справи та вислухавши пояснення представників сторін та прокурора, суд
ВСТАНОВИВ:
15.04.2006 між Запорізькою міською радою (Орендодавець, позивач) та Відкритим акціонерним товариством «Укрнафта» (правонаступником якого є ПАТ «Укрнафта») (Орендар, відповідач) укладений договір оренди земельної ділянки, загальною площею 0,34 га, яка знаходиться за адресою: вул. Братська, 80 у м. Запоріжжі (кадастровий номер: 2310100000:04:020:0011), для розташування автозаправної станції, який 31.05.2006 р. зареєстрований у Запорізькій регіональній філії Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах», про що у державному реєстрі земель вчинено запис № 040626100462 (далі - Договір).
Згідно п. п. 8, 10 Договору, орендна плата встановлена за один календарний рік у розмірі 7022 грн. 70 коп. (сім тисяч двадцять дві гривні сімдесят копійок) за календарний рік в цінах 2006 року та вноситься орендарем щомісячно рівними частинами протягом 30 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця на розрахунковий рахунок місцевого бюджету Ленінського району 33219812600006 в відділені Держказначейства у Ленінському районі, МФО 813015, ЄДРПОУ 26014152, код 13050200.
За умовами п. 11 Договору розмір орендної плати переглядається один раз на рік, зокрема, у разі зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів, у тому числі внаслідок інфляції.
Відповідно до п. 7 Договору, строк його дії становить 10 років.
Згідно п. 32 Договору зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі недосягання згоди щодо змін умов договору спір розглядається у судовому порядку.
13.11.2007 р. між Запорізькою міською радою та ПАТ «Укранафта» укладена додаткова угода до Договору, яка зареєстрована у Запорізькій регіональній філії Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах», про що у державному реєстрі земель вчинено запис від 15.05.2008 р. за № 040826100853. В пункті 1 додаткової угоди сторони домовились викласти пункт 8 Договору у наступній редакції: «Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі та в розмірі 28090,80 грн. (двадцять вісім тисяч дев'яносто грн. 80 коп.), що складає 4 % від нормативної грошової оцінки за календарний рік в цінах 2007 року.
03.03.2008 р. Запорізька міська рада прийняла рішення № 79 «Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Запоріжжя» відповідно до якого вирішено: затвердити технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель м. Запоріжжя, виконану українським ДНДІПМ «Діпромісто» (п. 1); затвердити базову вартість 1 мІ землі у розмірі 190,18 грн. із врахуванням індексації нормативної грошової оцінки станом на 01.01.2008 р.; при розрахунку нормативної грошової оцінки окремої земельної ділянки значення коефіцієнтів впливу санітарно-гігієнічних факторів, які діють на даній ділянці, застосовувати в повному обсязі відповідно до Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів (п. 6); впровадити оподаткування земель міста на підставі нової нормативної грошової оцінки з 01.03.2008 (п. 7); визнати рішення Запорізької міської ради від 15.06.2001 № 17 «Про затвердження грошової оцінки земель міста Запоріжжя» таким, що втратило чинність з моменту впровадження нової нормативної грошової оцінки (п. 8); Управлінню земельних ресурсів у м. Запоріжжі Запорізької області до 01.05.2008 розробити та затвердити заходи щодо взаємодії органів влади усіх рівнів по проведенню перерахунків вартості земельних ділянок у розрізі землекористувачів та землевласників (п. 9); доручити управлінню внутрішньої політики міської ради оприлюднити дане рішення у засобах масової інформації (п. 10).
27.07.2011 р. на позачерговій сесії Запорізької міської ради шостого скликання було прийнято рішення № 16 «Про затвердження розмірів орендної плати земельної ділянки певного функціонального призначення у м. Запоріжжя», відповідно до якого визначений коефіцієнт, згідно якого розраховується розмір орендної плати за земельні ділянки.
26.06.2012 р. Запорізькою міською радою прийнято рішення № 37 «Про внесення змін до рішення міської ради № 16 від 27.07.2011 «Про затвердження розмірів орендної плати за земельні ділянки певного функціонального призначення у м. Запоріжжя», згідно з яким розмір орендної плати за земельну ділянку у м. Запоріжжя, що надана для розташування автозаправних станцій, дорівнює шестикратному розміру земельного податку.
Рішення № 37 було оприлюднене 24.07.2012 р. в газеті «Запорізька Січ» та набрало чинності 01.01.2013 р.
У подальшому Запорізька міська рада, на підставі ст. 188 Господарського кодексу України, звернулася до ПАТ «Укрнафта» з письмовою пропозицією від 02.04.2013 р. за № 01/02-21/00951 «Про внесення змін до договору оренди землі», що підтверджується копією поштового повідомлення про вручення уповноваженому представнику відповідача 12.04.2013 р.
У листі-відповіді на пропозицію Запорізької міської ради від 24.04.2013 р. № 490 ПАТ «Укрнафта» зазначило, що сплачує орендну плату за користування земельною ділянкою у відповідності до вимог чинного законодавства та умов укладеного договору оренди, а нотаріальне посвідчення та державна реєстрація додаткової угоди до договору оренди землі можливі лише після реєстрації територіальною громадою м. Запоріжжя (в особі Запорізької міської ради) права власності на земельну ділянку комунальної власності з отриманням відповідного свідоцтва про право власності.
Листом від 22.05.2013 р. Запорізька міська рада повідомила ПАТ «Укрнафта», що право власності на земельну ділянку не зареєстроване та запропонувала відповідачу звернутись до Головного управління Держземагенства у Запорізькій області для отримання витягу з Державного земельного кадастру на земельну ділянку для подальшої реєстрації міською радою права власності на земельну ділянку.
Проаналізувавши фактичні обставини справи, оцінивши представлені докази, суд вважає, що позов підлягає задоволенню виходячи з наступного.
Правовідносини сторін є господарськими.
Згідно ч. 8 ст. 93 Земельного кодексу України, відносини, пов'язані з орендою землі, регулюються законом.
Відповідно до статті 13 Закону України «Про оренду землі» договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства. Істотними умовами договору оренди землі, зокрема, є орендна плата із призначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату (стаття 15 Закону).
За положеннями частин 1 та 2 статті 21 Закону України «Про оренду землі» від 06.10.1998 р. № 161-XIV, орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).
Орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - це обов'язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою, (п. 14.1,136 ст. 14 Податкового кодексу України)
П. 288.4 - 288.5.1 ст. 288 Податкового кодексу України передбачено, що розмір орендної плати встановлюється в договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою: для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом; для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом.
Згідно ст. 274 Податкового кодексу України, ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі 1 відсотка від нормативної грошової оцінки, за винятком земельних ділянок, зазначених у статтях 273, 276 і 278 цього Кодексу.
Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорії та форм власності (ст. 18 Закону України «Про оцінку земель»).
Нормативна грошова оцінка є складовою земельного податку, який встановлюється у відсотковому відношенні до неї та в розмірі якого визначена орендна плата у договорі, укладеному між сторонами, а тому у разі зміни нормативної грошової оцінки земельної ділянки змінюється відповідно і розмір земельного податку.
Відповідно до ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування» рада в своїх положеннях приймає нормативні та інші акти у формі рішень, які згідно до Конституції України є обов'язковим до виконання на відповідній території та встановлюються у встановленому законом порядку.
Як вбачається з рішення Запорізької міської ради № 79 від 03.03.2008 р., а саме: пунктом 3 вирішено затвердити базову вартість землі у розмірі 190,18 грн. із користуванням індексації нормативної грошової оцінки станом на 01.01.2008 р.
Земельна ділянка, яка передана відповідачу в оренду пройшла нормативну оцінку і на час звернення до суду із позовом складає відповідно даних Головного управління Держземагенства у Запорізькій області 2153424 грн., який підтверджується витягом з технічної документації щодо нормативної грошової оцінки земельної ділянки від 19.03.2013 року № 09-05-10/1349. На вказаній земельній ділянці розташовані об'єкти нерухомого майна: нежитлова будівля АЗС, навіс, резервуари пального, світлове табло, паливно-роздавальні колонки з пультом управління, замощення, які належать орендарю.
Рішенням № 37 «Про внесення змін до рішення міської ради № 16 від 27.07.2011 «Про затвердження розмірів орендної плати за земельні ділянки певного функціонального призначення у м. Запоріжжя», встановлено, що розмір орендної плати за земельну ділянку у м. Запоріжжя, надану для розташування автозаправних станцій, дорівнює шестикратному розміру земельного податку.
Відповідно до проведеного розрахунку розмір орендної плати становить 129205,44 грн., тобто 6 % від земельного податку за календарний рік в цінах 2013 року.
Законом визначено, що зміна розміру грошової оцінки землі має наслідком зміну земельного податку щодо відповідних земельних ділянок, а тому наявні передбачені договором умови, при яких його зміна є обов'язковою для сторін.
Зміна розміру нормативної грошової оцінки земельної ділянки автоматично змінює розмір орендної плати.
Відповідно до ст. ст. 651, 652 ЦК України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Зокрема, договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом, а також у разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору.
Статтею 632 ЦК України, передбачено застосування у встановлених законом випадках цін (тарифів, ставок тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. При цьому зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.
Сторони у пункті 11 договору оренди передбачили, що розмір орендної плати переглядається один раз на рік у разі: зміни умов господарювання, передбачених договором оренди землі; зміни розмірі земельного податку, підвищення цін, тарифів, у тому числі внаслідок інфляції; погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджується документами; прийняття орендодавцем рішення про збільшення або зменшення орендної плати; в інших випадках , передбачених законом.
Відповідно до ст. 30 Закону України «Про оренду землі» зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін.
У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.
Отже, нормами чинного законодавства передбачено можливість зміни умов договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у випадках встановлених договором або законом. Оскільки сторонами в договорі оренди передбачена можливість внесення змін до договору, а орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, тому законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.
Аналогічного висновку дійшов Верховний Суд України у постанові від 06.12.2010 року у справі № 2-1/10068-2008.
Враховуючи вище викладене, судом не приймаються до уваги твердження відповідача стосовно відсутності порушення права позивача щодо недоотримання коштів з орендної плати, оскільки Договір вже в повній мірі відповідає вимогам податкового законодавства, та неправомірності вимоги щодо зміни істотних умов Договору на підставі рішення Запорізької міської ради, оскільки це не передбачено жодним положенням чинного законодавства, й взагалі, одностороння вимога орендодавця змінити істотну умову Договору є не тільки безпідставною, а й не правомірною в розумінні діючого законодавства.
Стосовно твердження відповідача про невиконання позивачем приписів законодавства щодо обов'язкової реєстрації права власності на земельну ділянку комунальної власності, що унеможливлює нотаріальне посвідчення та державну реєстрацію додаткової угоди до Договору, суд зазначає наступне.
Відповідно до ч.3 ст. 653 Цивільного кодексу України у разі зміни або розірвання договору зобов'язання змінюється або припиняється з моменту досягнення домовленості про зміну або розірвання договору, якщо інше не встановлено договором чи не обумовлено характером його зміни. Якщо договір змінюється або розривається у судовому порядку, зобов'язання змінюється або припиняється з моменту набрання рішенням суду про зміну або розірвання договору законної сили.
Згідно п. 5 ч. 1 ст. 19 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», державна реєстрація прав проводиться на підставі, зокрема, рішень судів, що набрали законної сили.
Частиною 4 статті 4-1 зазначеного Закону встановлено, що при поновленні або внесенні змін до договорів суперфіцію, емфітевзису, сервітуту, оренди земельних ділянок державної чи комунальної власності, право держави чи територіальної громади на які не зареєстровано відповідно до цього Закону, державна реєстрація права власності здійснюється одночасно з державною реєстрацією права користування (сервітут), права користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис), права забудови земельної ділянки (суперфіцій), права оренди земельної ділянки.
Тобто, набрання рішенням суду законної сили є окремою підставою для державної реєстрації як права власності, так і похідного від нього права, оскільки суд, під час розгляду відповідної справи, оцінює всі докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом (ст. 43 ГПК України). У даному випадку, під час розгляду обставин справи судом встановлено факт приналежності спірної земельної ділянки до земель комунальної власності на підставі наданої разом із Договором відповідної технічної документації із землеустрою, зазначеною у Законі України «Про землеустрій». Відповідно, одночасно, при здійсненні державної реєстрації додаткової угоди до договору, здійснюється й державна реєстрація права власності за територіальною громадою міста Запоріжжя в особі Запорізької міської ради на спірну земельну ділянку.
Перевіривши розрахунок прокурора щодо збільшення орендної плати з урахуванням збільшення нормативної грошової оцінки земельної ділянки суд дійшов висновку про те, що він є вірним та становить 129205,44 грн.
Таким чином, позовні вимоги підлягають задоволенню.
Посилання відповідача на порушення Запорізькою міською радою порядку прийняття рішень № 16 від 27.07.2011 р. та № 37 від 26.06.2012 р., встановленого Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», спростовуються наданими позивачем документами: копією рішення Запорізької міської ради від 22.12.2010 р. № 30 «Про затвердження плану підготовки регуляторних актів»; копією рішення Запорізької міської ради від 18.02.2011 р. № 36 «Про внесення доповнень до рішення міської ради від 22.12.2010 р. № 30 «Про затвердження плану підготовки регуляторних актів»; копією рішення Запорізькою міської ради від 18.11.2011 р. № 29 «Про затвердженим плану підготовки регуляторних актів»; копією аналізу регуляторного впливу до проекту рішення (від 27.07.2011 № 16) Запорізької міської ради «Про затвердження розмірів орендної плати за земельні ділянки певного функціонального призначення у м. Запоріжжі»; копією аналізу регуляторного впливу до проекту рішення Запорізької міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 27.07.2011 р. № 16 «Про затвердження розмірів орендної плати за земельні ділянки певного функціонального призначення у м. Запоріжжі» (від 26.06.2012 р. № 37); доказами оприлюднення проекту рішення Запорізької міської ради від 27.07.2011 р. № 16 для отримання зауважень та пропозицій у відповідних офіційних засобах масової інформації; доказами оприлюднення проекту рішення Запорізької міської ради від 26.06.2012 р. № 37 для отримання зауважень та пропозицій у відповідних офіційних засобах масової інформації; доказами оприлюднення рішення Запорізької міської ради від 27.07.2011 р. № 16 у відповідних офіційних засобах масової інформації; доказами оприлюднення рішення Запорізької міської ради від 26.06.2012 р. № 37 у відповідних офіційних засобах масової інформації.
Відповідно до ст. ст. 44, 49 ГПК України судові витрати покладаються на відповідача.
Керуючись ст. ст. 44, 49, 75, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, суд
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити.
Змінити п. 8 Договору оренди землі, укладений щодо земельної ділянки загальною площею 0,34 га, яка знаходиться за адресою: вул. Братська, 80 у м. Запоріжжі (кадастровий номер 2310100000:04:020:0011) 15.04.2006 р. між Запорізькою міською радою та Публічним акціонерним товариством «Укрнафта» для розташування автозаправної станції, який 31.05.2006 р. зареєстрований у Запорізькій регіональній філії Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах», про що у державному реєстрі земель вчинено запис № 040626100462, виклавши його у наступній редакції: «Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі в розмірі 129205,44 грн. (сто двадцять дев'ять тисяч двісті п'ять грн. 44 коп.), що складає шестикратний розмір земельного податку за календарний рік в цінах 2013 року».
Стягнути з Публічного акціонерного товариства "Укрнафта" (04053, м. Київ, пров. Несторівський, буд. 3-5, код ЄДР 00135390) в доход Державного бюджету України (одержувач: УДКСУ у м. Запоріжжя (Орджонікідзевський район), банк одержувача: УДКСУ у м. Запоріжжя (Орджонікідзевський район), р/р 31215206783007, МФО 813015, код ЄДР 38025409, код бюджетної класифікації 22030001, символ звітності 206) 1147 (одна тисяча сто сорок сім) грн. судового збору.
Видати наказ після набрання рішенням законної сили.
Повний текст рішення складено 12.08.2013 р.
Суддя А.О. Науменко
Суд | Господарський суд Запорізької області |
Дата ухвалення рішення | 07.08.2013 |
Оприлюднено | 13.08.2013 |
Номер документу | 32923564 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні