Ухвала
від 13.08.2013 по справі 2а-570/09/0870
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УХВАЛА ПРО ЗАЛИШЕННЯ ПОЗОВНОЇ ЗАЯВИ БЕЗ РУХУ 13 серпня 2013 року     Справа №  2а-570/09/0870 м. Запоріжжя Суддя Запорізького окружного адміністративного суду Лазаренко М.С., розглянувши матеріали заяви про перегляд за нововиявленими обставинами постанови Запорізького окружного адміністративного суду від 11.03.2009 у справі за позовом: Товариства з обмеженою відповідальністю «Метпромсервіс» до: Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Запоріжжя про: визнання протиправними та скасування податкового повідомлення-рішення, ВСТАНОВИВ: 11.03.2009 Запорізьким окружним адміністративним судом винесено постанову в адміністративній справі № 2а-570/09/0870 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю “Метпромсервіс” до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м.Запоріжжя про скасування податкового повідомлення рішення, якою у задоволенні позовних вимог відмовлено повністю. 24.11.2011 ухвалою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду вищезазначена постанова залишена без змін. Таким чином, постанова Запорізького окружного адміністративного суду від 11.03.2009 в адміністративній справі № 2а-570/09/0870 набрала законної сили 24.11.2011. 12.08.2013 Товариством з обмеженою відповідальністю “Метпромсервіс” до Запорізького окружного адміністративного суду подано заяву про перегляд постанови Запорізького окружного адміністративного суду від 11.03.2009 у адміністративній справі №  2а-570/09/0870 за нововиявленими обставинами. За правилами статті 250 Кодексу адміністравтиного судочинства України (далі – КАС України), суддя після надходження заяви до адміністративного суду перевіряє її відповідність вимогам статті 248 цього Кодексу і вирішує питання про відкриття провадження за нововиявленими обставинами. Згідно з частини четвертої статті 248 КАС України, до заяви додається документ про сплату судового збору. Відповідно до пункту 1 частини другої статті 17 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності. Окремі рішення, прийняті суб'єктом владних повноважень, можуть породжувати підстави для змін майнового стану фізичної чи юридичної особи. Зокрема, реалізація таких рішень може призводити до зменшення або збільшення майна особи. Відповідно оскарження такого рішення спрямоване на захист порушеного права у публічно-правових відносинах з метою збереження належного особі майна. За практикою Європейського суду з прав людини вимога про визнання протиправним рішення суб'єкта владних повноважень, яке впливає на склад майна позивача, у тому числі шляхом безпідставного стягнення податків, зборів, штрафних санкцій тощо, є майновою. З огляду на викладене адміністративними позовами майнового характеру є вимоги щодо протиправності рішень про визначення грошових зобов'язань платників податків, про зменшення суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, про стягнення адміністративно-господарських та інших штрафних санкцій тощо. Таким чином, звернені до суду вимоги про скасування рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень, безпосереднім наслідком яких є зміна складу майна позивача, є майновими. Вказане відповідає правовій позиції Вищого адміністративного суду України, висловленій у Листі від 18.01.2012 № 165/11/13-12. Відповідно до Закону України «Про судовий збір» ставка судового збору за подання адміністративного позову майнового характеру становить 1 відсоток розміру майнових вимог, але не менше 0,1 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 2 розмірів мінімальних заробітних плат. Законом України «Про судовий збір» встановлено, що ставка за подання до адміністративного суду заяви про перегляд судового рішення у зв'язку з нововиявленими обставинами складає 50 відсотків ставки, що  підлягає сплаті при поданні позовної заяви, а у разі подання позовної заяви майнового характеру – 50 відсотків ставки, обчисленої виходячи з оспорюваної суми. З матеріалів заяви судом встановлено, що позивач просить суд переглянути за нововиявленими обставинами постанову від 11.03.2009 в адміністративній справі 2а-570/09/0870 про скасування податкового повідомлення-рішення, яким відповідачу зменшено бюджетне відшкодування з податку на додану вартість на загальну суму 1  207  596,00 грн. та нараховані штрафні санкції у розмірі 76  494,35 грн. Таким чином, загальна оспорювана сума за даними вимогами складає 1  284  090,35 грн., а 50 відсотків ставки, обчисленої виходячи з оспорюваної суми – 1  147,00 грн. Відповідачем у вступній частині заяви вірно визначено суму судового збору за звернення до суду із такою заявою, але не надано будь-яких доказів його сплати. Згідно з частиною третьою статті 250 КАС України, до заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 248 цього Кодексу, застосовуються правила статті 108 цього кодексу. Частиною першою статті 108 КАС України передбачено, що суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків. Копія ухвали про залишення позовної заяви без руху невідкладно надсилається особі, що звернулася із позовною заявою. За таких обставин заява підлягає залишенню без руху з наданням строку для усунення недоліків. Недоліки заяви можуть бути усунені шляхом надання суду документу, що підтверджує сплату судового збору в порядку та розмірах, визначених законодавством Враховуючи вищевикладене та керуючись ст.ст. 108, 160, 165 КАС України, суддя, - УХВАЛИВ: Заяву Товариства з обмеженою відповідальністю “Метпромсервіс” про перегляд постанови Запорізького окружного адміністративного суду від 11.03.2009 в адміністративній справі № 2а-570/09/0870 за нововиявленими обставинами, – залишити без руху. Надати заявнику строк для усунення недоліків заяви до 10 вересня 2013 року Недоліки заяви можуть бути усунені шляхом надання суду документу, що підтверджує сплату судового збору в порядку та розмірах, визначених законодавством. Роз'яснити позивачу, що відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 108 Кодексу адміністративного судочинства України, позовна заява повертається позивачеві, якщо позивач не усунув недоліки позовної заяви, яку залишено без руху.   Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо  його не скасовано, набирає законної сили після повернення  апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного  провадження. Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд шляхом подачі в 5-денний строк з дня проголошення ухвали (якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 цього Кодексу, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали) апеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.  10 вересня 2013 року Суддя                                                                                                      М.С. Лазаренко

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.08.2013
Оприлюднено27.08.2013
Номер документу33125990
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-570/09/0870

Постанова від 26.06.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 22.06.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 25.01.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 21.05.2013

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

Ухвала від 14.10.2013

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Лазаренко Максим Сергійович

Ухвала від 14.10.2013

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Лазаренко Максим Сергійович

Ухвала від 07.10.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Цвіркун Ю.І.

Постанова від 14.10.2013

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Лазаренко Максим Сергійович

Ухвала від 13.08.2013

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Лазаренко Максим Сергійович

Ухвала від 29.07.2013

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні