Копія
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Ухвала
Іменем України
Справа № 2а-13368/12/0170/3
12.09.13 м. Севастополь
Севастопольський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого судді Дадінської Т.В.,
суддів Мунтян О.І. ,
Цикуренка А.С.
розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби на постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим (головуючого судді Шкляр Т.О. ) від 04.03.13 по справі № 2а-13368/12/0170/3
до Управління державної казначейської служби України у м. Сімферополі АР Крим (вул. Павленко, 48, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, 95051)
Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби (вул. М. Залки, 1/9, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, 95053)
про стягнення,
ВСТАНОВИВ:
Постановою Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 04.03.2013 року адміністративний позов Публічного акціонерного товариства "Сімферопольський завод сільськогосподарського машинобудування" до Управління державної казначейської служби України у м. Сімферополі АР Крим, Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби про стягнення - задоволено частково.
Стягнуто з Державного бюджету України на користь Публічного акціонерного товариства "Сімферопольський завод сільськогосподарського машинобудування" бюджетну заборгованість з відшкодування податку на додану вартість в сумі 303 315 грн., в т.ч. за червень 2011 року - 19 211 грн., за травень 2012 року - 284 104 грн.
Стягнуто з Державного бюджету України на користь Публічного акціонерного товариства "Сімферопольський завод сільськогосподарського машинобудування" пеню по бюджетній заборгованості з відшкодування податку на додану вартість за травень 2012 р. за період з 18.08.2012 р. по 13.11.2012 р. у сумі 6094,61 грн.
Стягнуто з Державного бюджету України на користь Публічного акціонерного товариства "Сімферопольський завод сільськогосподарського машинобудування" 2 144 грн. судового збору.
Не погодившись з даним рішенням суду відповідач звернувся з апеляційною скаргою, в якій просить постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 04.03.2013 року скасувати, прийняти нове рішення, яким у задоволенні адміністративного позову відмовити.
Апеляційна скарга мотивована порушенням судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права.
Ухвалою Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 12.09.2013 прийняти закрито провадження у справі №2а-13368/12/0170/3 в частині стягнення заборгованості із бюджетного відшкодування ПДВ за травень 2012 року у сумі 284104 грн..
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 197 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції може розглянути справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами, якщо справу може бути вирішено на основі наявних у ній доказів, у разі неприбуття жодної з осіб, які беруть участь у справі, у судове засідання, хоча вони були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового засідання.
У судове засідання 12.09.2013 сторони, їх представники не з'явились, про дату, час та місце апеляційного розгляду справи повідомлені в встановленому законом порядку.
Суд, керуючись положеннями пункту 2 частини першої статті 197 Кодексу адміністративного судочинства України, визнав за можливе перейти до письмового провадження по справі.
Колегія суддів, обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування Окружним адміністративним судом АР Крим норм матеріального та процесуального права, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Враховуючи, що відповідно до ч. 1 ст. 195 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції переглядає судові рішення суду першої інстанції в межах апеляційної скарги та з врахуванням ухвали про закриття провадження у справі №2а-13368/12/0170/3 в частині стягнення бюджетної заборгованості з відшкодування ПДВ за травень 2012 року у сумі 284104 грн., предметом перегляду суду апеляційної інстанції є позовні вимоги щодо стягнення бюджетної заборгованості з відшкодування ПДВ за червень 2011 року у сумі 19211 грн.
Посадовими особами Державної податкової інспекції в м. Сімферополі була здійснена позапланова виїзна перевірка Публічного акціонерного товариства "Сімферопольський завод сільськогосподарського машинобудування" з питань достовірності нарахування сум бюджетного відшкодування ПДВ на рахунок платника у банку за червень 2011 р.
За результатами перевірки був складений акт перевірки № 8506/23-4/05786117 від 04.07.2011 року (далі - акт перевірки), яким встановлено такі порушення:
- п. 200.1, п. 200.4 ст. 200 Податкового кодексу України №2755/ VI від 02.12.2010р. встановлено завищення ПАТ "Сімферопольський завод сільськогосподарського машинобудування" бюджетного відшкодування за червень 2011р. у загальній сумі 19211,00 грн. Перевіркою підтверджується сума бюджетного відшкодування відображення у декларації з ПДВ за червень 2011р. у сумі 175401,00 грн.;
- пп. 195.1.1 п. 195.1 ст. 195 Податкового кодексу України №2755/ VI від 02.12.2010р. ПАТ "Сімферопольський завод сільськогосподарського машинобудування" занижено суму експортних операцій відображених у декларації з ПДВ за травень 2011р. на суму 1896724, 00 грн. Вказана невідповідність не вплинула на формування податкових зобов'язань та суми бюджетного відшкодування за червень 2011р. ;
- п. 198.1, 198.2 ст. 198, п. 201.1, п. 201,2, п. 201.4, п. 201.6, п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України №2755/ VI від 02.12.2010р., п. 14 наказу ДПА України №969 від 21.12.2010р. "Про затвердження форми Податкової накладної та Порядку її заповнення" ПАТ "Сімферопольський завод сільськогосподарського машинобудування" в завищенні суми податкового кредиту за травень 2011р. на суму ПДВ в розмірі 19211,00 грн., що призвело до завищення від'ємного значення різниці між сумою податкового зобов'язання і сумою податкового кредиту за травень 2011р. (ряд. 19 декларації) на суму ПДВ 19211,00 грн.;
- п. 198.1, 198.2 ст. 198, п. 201.4, 201.6, п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України №2755/ VI від 02.12.2010р. ПАТ "Сімферопольський завод сільськогосподарського машинобудування" в завищенні суми податкового кредиту за червень 2011р. суму ПДВ в розмірі 2344,00 грн., про призвело до завищення від'ємного значення різниці між сумою податкового зобов'язання і сумою податкового кредиту за червень 2011р. (ряд. 19 декларації) на суму ПДВ 2344,00 грн.
На підставі встановлених порушень ДПІ в м. Сімферополі були прийняті податкові повідомлення-рішення № 0009442301 від 08.09.2011 року на суму 21555,00 грн. основного платежу та 1 грн. штрафних санкцій, а також № 009342301 від 08.09.2011 року на суму 19211,00 грн. основного платежу та 1 грн. санкцій.
Не погодившись з зазначеними рішеннями, Публічне акціонерне товариство "Сімферопольський завод сільськогосподарського машинобудування" звернулось до Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим з позовом, у якому просить визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення № 0009442301 від 08.09.2011 року та № 0009342301 від 08.09.2011 року, винесені Державною податковою інспекцією в м. Сімферополі та встановити строк та зобов'язати відповідача представити у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення. Позовні вимоги обґрунтовані тим, що акт перевірки, який є підставою для прийнятих податкових повідомлення-рішень не відповідає вимогам Порядку оформлення результатів документальних перевірок по питанням дотримання податкового, валютного та іншого законодавства, затвердженого наказом ДПА України від 22.12.2010р. №984, а саме містить помилкові висновки відносно порушення посадовими особами позивача діючого законодавства.
Постановою Окружного адміністративного суду АР Крим від 22.02.2012 по справі №2а-12088/11/0170/18 визнані протиправним та скасовані податкові повідомлення - рішення Державної податкової інспекції в м. Сімферополі Автономної Республіки Крим №0009442301 від 08.09.2011 року на суму 21555,00 грн., та №0009342301 від 08.09.2011 року на суму 19211,00 грн. Ухвалою Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 10.10.2012 вказана постанова залишена без змін.
На підставі зазначеного вище, позивач подав до Державної податкової інспекції в м. Сімферополі податкову декларацію з ПДВ за червень 2011 року та заяву про повернення суми бюджетного відшкодування у сумі 194 612 грн., що підтверджується квитанціями № 2 від 19.07.2011.
Податковим кодексом України від 02.12.2010 року № 2755-IV, який набрав чинності з 01.01.2011, врегульовано відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначено вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
Згідно з підпунктом 14.1.18 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України бюджетне відшкодування - це відшкодування від'ємного значення ПДВ на підставі підтвердження правомірності сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість за результатами перевірки платника, у тому числі автоматичне бюджетне відшкодування у порядку та за критеріями, визначеними у розділі V цього Кодексу.
Відповідно до пунктів 200.1, 200.3 ст. 200 Податкового кодексу України сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов'язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду. При позитивному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету у строки, встановлені цим розділом. При від'ємному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума враховується у зменшення суми податкового боргу з податку, що виник за попередні звітні (податкові) періоди (у тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до цього Кодексу), а в разі відсутності податкового боргу - зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду.
Пунктом 200.4 статті 200 Податкового кодексу України встановлено, що бюджетному відшкодуванню підлягає частина такого від'ємного значення, яка дорівнює сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів/послуг у попередніх податкових періодах постачальникам таких товарів/послуг або до Державного бюджету України, а в разі отримання від нерезидента послуг на митній території України - сумі податкового зобов'язання, включеного до податкової декларації за попередній період за отримані від нерезидента послуги отримувачем послуг; залишок від'ємного значення попередніх податкових періодів після бюджетного відшкодування включається до складу сум, що відносяться до податкового кредиту наступного податкового періоду.
Крім того, пунктами 200.7, 200.8 ст. 200 Податкового кодексу України, передбачено, що платник податку, який має право на отримання бюджетного відшкодування та прийняв рішення про повернення суми бюджетного відшкодування, подає відповідному органу державної податкової служби податкову декларацію та заяву про повернення суми бюджетного відшкодування, яка відображається у податковій декларації. До декларації додаються розрахунок суми бюджетного відшкодування, а також оригінали митних декларацій (примірників декларанта), що підтверджують вивезення товарів (супутніх послуг) за межі митної території України.
Порядок та строки вчинення дій податковим органом у зв'язку із надходженням декларації та заяви про повернення суми бюджетного відшкодування на рахунок платника у банку встановлено у пунктах 200.10, 200.11 статті 200 Податкового кодексу України. Так, протягом 30 календарних днів, що настають за граничним терміном отримання податкової декларації, податковий орган проводить камеральну перевірку заявлених у ній даних. За наявності достатніх підстав, які свідчать, що розрахунок суми бюджетного відшкодування було зроблено з порушенням норм податкового законодавства, податковий орган має право провести документальну позапланову виїзну перевірку платника для визначення достовірності нарахування такого бюджетного відшкодування протягом 30 календарних днів, що настають за граничним терміном проведення камеральної перевірки.
Згідно пункту 200.12 статті 200 Податкового кодексу України орган державної податкової служби зобов'язаний у п'ятиденний строк після закінчення перевірки подати органу Державного казначейства України висновок із зазначенням суми, що підлягає відшкодуванню з бюджету.
Відповідно до п. 200.14 ст. 200 Податкового кодексу України, якщо за результатами камеральної або документальної позапланової виїзної перевірки орган державної податкової служби виявляє невідповідність суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації, то такий орган у разі перевищення заявленої платником податку суми бюджетного відшкодування над сумою, визначеною органом державної податкової служби за результатами перевірок, надсилає платнику податку податкове повідомлення, в якому зазначаються сума такого перевищення та підстави для її вирахування.
Пунктом 200.15 ст. 200 Податкового кодексу України, встановлено, що у разі якщо за результатами перевірки сум податку, заявлених до відшкодування, платник податку або орган державної податкової служби розпочинає процедуру адміністративного або судового оскарження, орган державної податкової служби не пізніше наступного робочого дня після отримання відповідного повідомлення від платника або ухвали суду про порушення провадження у справі зобов'язаний повідомити про це орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів. Орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, тимчасово припиняє процедуру відшкодування в частині оскаржуваної суми до набрання законної сили судовим рішенням.
Після закінчення процедури адміністративного або судового оскарження орган державної податкової служби протягом п'яти робочих днів, що настали за днем отримання відповідного рішення, зобов'язаний подати органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, висновок із зазначенням суми податку, що підлягає відшкодуванню з бюджету.
Відповідно до п. 200.13 ст. 200 Податкового кодексу України на підставі отриманого висновку відповідного органу державної податкової служби орган Державного казначейства України видає платнику податку зазначену в ньому суму бюджетного відшкодування шляхом перерахування коштів з бюджетного рахунка на поточний банківський рахунок платника податку в обслуговуючому банку протягом п'яти операційних днів після отримання висновку органу державної податкової служби.
В рядку 23.1 податкової декларації з ПДВ за червень 2011 року «сума, що підлягає бюджетному відшкодуванню на рахунок платника» позивач вказав 194 612 грн.
В рядку 21.1 податкової декларації з ПДВ за червень 2011 року «залишок від`ємного значення попереднього звітного періоду, що включається до складу податкового кредиту поточного звітного періоду - значення рядка 20.2 декларації попереднього звітного періоду» позивач вказав 194 612 грн.
Як зазначалось вище, вказане податкове повідомлення від 08.09.2011 року № 0009342301, яким позивачу зменшено суму бюджетного відшкодування з ПДВ за червень 2011 року у розмірі 19 211 грн. скасовано постановою Окружного адміністративного суду АР Крим від 22.02.2012 року у справі № 2а-12088/11/0170/18 на набрало законної сили в силу ухвали Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 10.10.2012 року.
Таким чином, зі змісту судового рішення по вищезазначеній справі встановлено неправомірність зменшення податковим органом суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість на суму 19 211 грн., заявлену позивачем в податковій декларації з ПДВ за червень 2011 року.
Згідно зі ст.72 Кодексу адміністративного судочинства України обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.
Таким чином, встановлені такі обставини: позивач виконав всі необхідні дії щодо розрахунку та подачі документів для повернення суми бюджетного відшкодування за червень 2011 року, передбачені вимогами Податкового кодексу України, податкове повідомлення рішення відповідача скасовано в судовому порядку, з моменту прийняття є протиправним та таким, що порушує право позивача на відшкодування ПДВ за наслідками здачі податкової декларації з ПДВ.
Згідно з п. 200.17 статті 200 Податкового кодексу України джерелом сплати бюджетного відшкодування (у тому числі заборгованості бюджету) є доходи Державного бюджету України. Забороняється обумовлювати або обмежувати виплату бюджетного відшкодування наявністю або відсутністю доходів, отриманих від цього податку в окремих регіонах України.
Відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України в Україні застосовується казначейська форма обслуговування Державного бюджету України, яка передбачає здійснення Державним казначейством України операцій з коштами державного бюджету.
Зміст ст. 25 Бюджетного кодексу України свідчить, що Державне казначейство здійснює безспірне списання з рахунків, на яких обліковуються гроші Державного бюджету та місцевих бюджетів, за рішенням, яке було прийнято державним органом, що відповідно до закону має право на його застосування.
Відповідно до п. 5 ч. 4 Положення про Державну казначейську службу України, затвердженого Указом Президента України від 13.04.2011 року № 460/2011, казначейство відповідно до покладених на нього завдань здійснює безспірне списання коштів державного та місцевого бюджетів на підставі рішення суду.
Згідно з п. 7 ч. 4 Положення про Державну казначейську службу України, казначейство здійснює повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету, за поданням органів, що контролюють справляння надходжень бюджету.
Учасниками адміністративного процесу у справах про стягнення бюджетної заборгованості є суб'єкти господарювання, органи державної податкової служби та територіальні органи державного казначейства. Способом захисту порушеного права у випадку невідшкодування платнику податку бюджетної заборгованості з податку на додану вартість є стягнення бюджетної заборгованості з цього податку.
П. 200.23 статті 200 Податкового кодексу України визначено, що суми податку, не відшкодовані платникам протягом визначеного цією статтею строку, вважаються заборгованістю бюджету з відшкодування податку на додану вартість.
Тобто мають місце правові підстави для відшкодування позивачу з Державного бюджету України суми з ПДВ за червень 2011 року у розмірі 19 211 грн., яка була заявлена до бюджетного відшкодування у поданій податковій декларації за червень 2011 року.
На суму такої заборгованості нараховується пеня на рівні 120 відсотків облікової ставки Національного банку України, встановленої на момент виникнення пені, протягом строку її дії, включаючи день погашення, згідно з п. 200.23 ст. 200 Податкового кодексу України.
П. 200.12 ст. 200 Податкового кодексу України встановлений строк, протягом якого орган державної податкової служби зобов'язаний надати висновок із зазначенням суми, що підлягає відшкодуванню з бюджету. Так, орган державної податкової служби зобов'язаний у п'ятиденний строк після закінчення перевірки подати органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, висновок із зазначенням суми, що підлягає відшкодуванню з бюджету.
Відповідно до ч. 2 п. 200.15 ст. 200 Податкового кодексу України, після закінчення процедури адміністративного або судового оскарження орган державної податкової служби протягом п'яти робочих днів, що настали за днем отримання відповідного рішення, зобов'язаний подати органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, висновок із зазначенням суми податку, що підлягає відшкодуванню з бюджету.
Згідно з п. 200.13 ст. 200 Податкового кодексу України, на підставі отриманого висновку відповідного органу державної податкової служби орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, видає платнику податку зазначену в ньому суму бюджетного відшкодування або шляхом перерахування коштів з бюджетного рахунка на поточний банківський рахунок платника податку в обслуговуючому банку, або шляхом оформлення (випуску) казначейського фінансового векселя (за згодою платника податків) протягом п'яти операційних днів після отримання висновку органу державної податкової служби.
Позивачем заявлені позовні вимоги щодо стягнення пені за період з 14.08.2012 по 30.11.2012 на суму заборгованості бюджету з відшкодування ПДВ за травень 2012 року в сумі 6374,83грн.
Документальна позапланова виїзна перевірка платника для визначення достовірності нарахування бюджетного відшкодування ПДВ за травень 2012 року закінчилась 07.08.2012, тобто до 12.08.2012 включно відповідач мав подати до органу Державного казначейства України висновок із зазначенням суми, що підлягає відшкодуванню з Державного бюджету. До 17.08.2012 включно, тобто протягом 5 операційних днів, орган Державного казначейства України мав перерахувати кошти з бюджетного рахунку на поточний банківський рахунок платника податку. Отже, строк, до якого мала бути нарахована сума бюджетного відшкодування ПДВ позивачу за травень 2012 року спливає 17.08.2012.
Мають місце правові підстави для нарахування пені з 18.08.2012. Позивачем заявлені вимоги щодо сплати пені за період з 14.08.2012 по 13.11.2012, правові підстави для стягнення пені з 14.08.2012 відповідно до п. 200.23 ст. 200 Податкового кодексу України відсутні. Мають місце підстави для стягнення пені з 18.08.2012 по 13.11.2012 (87 днів). Сума пені за період 18.08.2012 по 13.11.2012 складає 6094,61 грн. згідно наступного розрахунку: 284104/100%*(7,50*1,2)/365*87 = 6094,61 грн.
Враховуючи зазначене, судова колегія Севастопольського апеляційного адміністративного суду прийшла до висновку, що позовні вимоги про стягнення суми бюджетного відшкодування по податку на додану вартість за червень 2011 року - 19 211 грн., а також пеня по бюджетній заборгованості в сумі 6094,61 грн. за період з 18.08.2012 по 13.11.2012 є обґрунтованими та відповідають вимогам діючого законодавства.
Таким чином, судова колегія вважає вірним висновок суду першої інстанції про часткове задоволення позову.
При таких обставинах справи підстави для задоволення апеляційної скарги та скасування судового рішення суду першої інстанції -відсутні.
Керуючись статтями 195, 197, 198, 205, 206, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
УХВАЛИВ:
Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби залишити без задоволення.
Постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 04.03.13 по справі № 2а-13368/12/0170/3 в частині стягнення з Державного бюджету України на користь Публічного акціонерного товариства «Сімферопольський завод сільськогосподарського машинобудування» (ЄДРПОУ 05786117, що знаходиться за адресою 95047, АР Крим, м. Сімферополь, вул. Узлова, 8/5) бюджетної заборгованості з відшкодування ПДВ за червень 2011 року у сумі 19211 грн.; в частині стягнення з Державного бюджету України на користь Публічного акціонерного товариства «Сімферопольський завод сільськогосподарського машинобудування» (ЄДРПОУ 05786117, що знаходиться за адресою 95047, АР Крим, м. Сімферополь, вул. Узлова, 8/5) пені по бюджетній заборгованості з відшкодування податку на додану вартість за травень 2012 року за період з 18.08.2012 по 13.11.2012 у сумі 6094,61 грн.; в частині стягнення з Державного бюджету України на користь Публічного акціонерного товариства «Сімферопольський завод сільськогосподарського машинобудування» (ЄДРПОУ 05786117, що знаходиться за адресою 95047, АР Крим, м. Сімферополь, вул. Узлова, 8/5) 2 144 грн. судового збору залишити без змін.
Ухвала набирає законної сили через п'ять днів після направлення їх копій особам, які беруть участь у справі.
Ухвалу може бути оскаржено до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.
Головуючий суддя підпис Т.В. Дадінська
Судді підпис О.І. Мунтян
підпис А.С. Цикуренко
З оригіналом згідно
Головуючий суддя Т.В. Дадінська
Суд | Севастопольський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.09.2013 |
Оприлюднено | 23.09.2013 |
Номер документу | 33606064 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Дадінська Тамара Вікторівна
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Дадінська Тамара Вікторівна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Шкляр Т.О.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Шкляр Т.О.
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Дадінська Тамара Вікторівна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Шкляр Т.О.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Шкляр Т.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні