cpg1251 ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
УХВАЛА
11.11.2013Справа №2-9/ 5121.1-2008
Зі заявою товариства з обмеженою відповідальністю "Малус - Інвест"
до Гаспринської селищної Ради
про зміну способу і порядку виконання рішення
Суддя Пєтухова Н.С.
ПРЕДСТАВНИКИ:
Від позивача - на з'явився
Від відповідача - не з'явився
Виконком Гаспринської селищної Ради - не з'явився
Суть спору: Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю „Малус -Інвест" звернувся до Господарського суду АР Крим з позовом до відповідача - Гаспринської селищної ради про стягнення 61 165,55грн., а саме 54 730,20грн. заборгованості за договором у тому рахунку 9 121,70грн. податку на додану вартість та 6 435,35грн. пені, а також про спонукання відповідача підписати акт приймання - здачі переданої проектно-кошторисної документації.
Рішенням Господарського суду Автономної Республіки Крим від 11.06.2010 у справі № 2-9/5121.1-2008 позов був задоволений часткове та було стягнуте з Гаспринської селищної Ради (98660, м.Ялта, смт.Гаспра, вул..Н.Тамарли, б.6/24, р/р 31426000800040 Управління держказначейства в АР Крим, МФО 824026, ЄДРПОУ 04367536) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Малус - Інвест" (99011, м. Севастополь, вул. Велика Морська, б.23, р/р 26003301931 в УСБ м. Севастополь, МФО 324195, ЄДРПОУ 24872667, Свідоцтво 39493285 ІНН 248726627025) 54730,20грн. основного боргу, 4751,77 грн. пені, 594,82 грн. держмита, 114,76 грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу. В іншій частині позову було відмовлене.
30.10.2013 до господарського суду Автономної Республіки Крим звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю "Малус - Інвест" зі заявою про зміну способу і порядку виконання рішення Господарського суду Автономної Республіки Крим від 11.06.2010 у справі № 2-9/5121.1-2008 та про внесення виправлення у пункт 2 резолютивної частини рішення Господарського суду АР Крим від 11.06.2010 у справі №2-9/5121.1-2008, виклавши його у наступній редакції: «Стягнути з Гаспринської селищної Ради (98600, м. Ялта, смт. Гаспра, вул. Н.Тамарли, б. 6/24) шляхом безспірного списання з рахунків виконавчого комітету Гаспринської селищної ради на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Малус-інвест» (99011, м. Севастополь, вул. Б.Морська, б. 23) 54730,20 грн. основного боргу, 4751,77 грн. пені, 594,82 грн. держмита, 114,76 витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу».
Заявник мотивує заяву про зміну способу і порядку виконання рішення Господарського суду Автономної Республіки Крим від 11.06.2010 у справі № 2-9/5121.1-2008 та про внесення виправлення у п.2 резолютивної частини рішення Господарського суду АР Крим від 11.06.2010 у справі №2-9/5121.1-2008 тим, що Управління Державної казначейської служби України у м. Ялті АР Крим у листі від 05.09.2013р. повертає поданий нами наказ Господарського суду Автономної Республіки Крим у справі №2-9/5121.1-2008 без виконання у зв'язку з тим, що Гаспринська селищна Рада не внесена до Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, не знаходиться на казначейському обслужуванні і не має відкритих рахунків. Відповідно до пункту 3 частині 2 статті 22 Бюджетного Кодексу України по бюджетним призначенням, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, розпорядниками бюджетних коштів є виконавчі органи місцевих рад в особі їх керівників.
Боржник проти заяви про зміну способу і порядку виконання рішення Господарського суду Автономної Республіки Крим від 11.06.2010 у справі № 2-9/5121.1-2008 заперечує по мотивам, викладеним у письмових поясненнях вих. №1720/02-28 від 08.11.2013р., а саме пояснив, що згідно до статті 21 Закону України «Про виконавче провадження» у редакції, що діяла на момент видачі наказу про примусове виконання рішення, виконавчі документи можуть бути пред'явлені до виконання в такі строки виконавчі листи та інші судові документи - протягом трьох років. Строки, зазначені у частині першій цієї статті, встановлюються для виконання рішень і вироків судів у частині майнових стягнень - з наступного дня після набрання рішенням законної сили чи закінчення строку, встановленого у разі відстрочки чи розстрочки виконання рішення, а у випадках, коли рішення підлягає негайному виконанню, - з наступного дня після його постановления; для виконання рішень господарських судів - з наступного дня після набрання рішенням законної сили. Наказ про примусове виконання рішення був виданий Товариству з обмеженою відповідальністю «Малус-Інвест» 21.06.2010 та у наказі зазначено, що він може бути пред'явлений до виконання в строк до 21.06.2013.
Представник заявника у засідання суду не з'явився, про день слухання справи був сповіщений у встановленому порядку: ухвала суду направлена за адресою його реєстрації рекомендованою кореспонденцією. Причина не явки представника заявника суду не відома.
Представник боржника у засідання суду не з'явився. Про день слухання справи був сповіщений у встановленому порядку: ухвала суду направлена за адресою його реєстрації рекомендованою кореспонденцією. На день розгляду заяві від боржника надійшли письмові пояснення вих. №1720/02-28 від 08.11.2013р., в яких він просить розглянути заяву у відсутності свого представника.
Представник Виконкому Гаспринської селищної Ради у засідання суду не з'явився, витребувані судом документи не представив, про день слухання справи був сповіщений у встановленому порядку.
Згідно частині 1 статті 121 Господарського процесуального кодексу при наявності обставин, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим, за заявою сторони, державного виконавця, прокурора чи його заступника або за своєю ініціативою господарський суд, який видав виконавчий документ, у десятиденний строк розглядає це питання у судовому засіданні з викликом сторін, прокурора чи його заступника і у виняткових випадках, залежно від обставин справи, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, ухвали, постанови, змінити спосіб та порядок їх виконання.
Зміна порядку та способу виконання рішення суду носить винятковий характер і провадиться в окремих випадках при наявності конкретних, ускладнюючих виконання рішення обставинах.
Відповідно до Роз'яснень президії Вищого арбітражного суду України від 12.09.1996 №02-5/333 "Про деякі питання практики застосування статті 121 Господарського процесуального Кодексу України", під зміною способу і порядку виконання рішення слід розуміти прийняття господарським судом нових заходів для реалізації рішення в разі неможливості його виконання у порядку і способом, раніше встановленими.
Згідно з положенням статті 2 Закону України "Про виконавче провадження", примусове виконання рішень покладається на державну виконавчу службу, яка входить до системи органів Міністерства юстиції України.
Відповідно до частині 1 статті 116 Господарського процесуального кодексу України виконання рішення господарського суду провадиться на підставі виданого ним наказу, який є виконавчим документом. Після набрання судовим рішенням законної сили наказ видається за заявою стягувачу чи прокурору, який здійснював у цій справі представництво інтересів громадянина або держави в суді, або надсилається стягувачу рекомендованим чи цінним листом.
Згідно з ч. 2 статті 3 Закону України «Про виконавче провадження», рішення про стягнення коштів з державного та місцевих бюджетів або бюджетних установ виконуються органами Державного казначейства України в установленому Кабінетом Міністрів України порядку.
Відповідно до зазначених приписів закону Товариство з обмеженою відповідальністю "Малус-Інвест" звернулось до Управління Державної казначейської служби України у м. Ялті АР Крим з метою виконання наказу Господарського суду АР Крим від 21.06.2010 у справі № 2-9/5121.1-2008 у частині стягнення з Гаспринської селищної ради (98600, м. Ялта, смт. Гаспра, вул. Н.Тамарли, б. 6/24) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Малус-інвест» (99011, м. Севастополь, вул. Б.Морська, б. 23) 54730,20 грн. основного боргу, 4751,77 грн. пені, 594,82 грн. держмита, 114,76 витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.
У наказі Господарського суду АР Крим від 21.06.2010 у справі № 2-9/5121.1-2008 в якості боржника зазначена Гаспринська селищна рада (98660, м. Ялта, смт. Гаспра, вул. Н. Тамарли, б. 6/24, ЄДРПОУ 04367536)
Відповідно до ч.1 статті 10 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.
Згідно з ч.1 статті 11 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", виконавчими органами сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад є їх виконавчі комітети, відділи, управління та інші створювані радами виконавчі органи.
Відповідно до пункту 47 частині 1 статті 2 Бюджетного кодексу України, розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань та здійснення витрат бюджету.
Згідно з ч. 3 статті 10 Бюджетного кодексу України, відомча класифікація видатків та кредитування бюджету містить перелік головних розпорядників бюджетних коштів для систематизації видатків та кредитування бюджету за ознакою головного розпорядника бюджетних коштів. На основі відомчої класифікації видатків та кредитування бюджету Державна казначейська служба України складає та веде єдиний реєстр розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів.
Згідно зі статтею 22 Бюджетного кодексу України, для здійснення програм та заходів, які реалізуються за рахунок коштів бюджету, бюджетні асигнування надаються розпорядникам бюджетних коштів. За обсягом наданих прав розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня.
Головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно: за бюджетними призначеннями, визначеними рішеннями про місцеві бюджети, місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників. Якщо згідно із законом місцевою радою не створено виконавчий орган, функції головного розпорядника коштів відповідного місцевого бюджету виконує голова такої місцевої ради.
Гаспринська селищна рада не занесена до Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів та, відповідно не знаходиться на казначейському обслуговуванні в Управлінні і не має відкритих рахунків. Провести безспірне списання грошових коштів з рахунків Гаспринської селищної ради, Управління не має можливості.
Разом з тим, відповідно до зазначених вище норм, розпорядником коштів Гаспринської селищної ради, а саме коштів місцевого бюджету, є Виконавчий комітет Гаспринської селищної ради, який знаходиться на казначейському обслуговуванні в Управлінні та занесений до Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів.
Розглянувши заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Малус - Інвест", суд вважає за можливе, у порядку статті 121 Господарського процесуального кодексу України, задовольнити заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Малус - Інвест", та змінити порядок і спосіб виконання рішення Господарського суду Автономної Республіки Крим від 11.06.2010 у справі № 2-9/5121.1-2008 шляхом стягнення з Гаспринської селищної Ради (98600, м. Ялта, смт. Гаспра, вул. Н.Тамарли, б. 6/24) шляхом безспірного списання з рахунків Виконавчого комітету Гаспринської селищної ради (98660, АР Крим, м. Ялта, смт. Гаспра, вул. Тамарли, 6/24, ЄДРПОУ 04367536) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Малус-Інвест» (99011, Україна, м. Севастополь, вул. В. Морська, 23, ЄДРПОУ 24872667) 54730,20 грн. основного боргу, 4751,77 грн. пені, 594,82 грн. держмита, 114,76 витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.
Крім того, у заяві про встановлення порядку і способу виконання рішення Господарського суду Автономної Республіки Крим від 11.06.2010 у справі № 2-9/5121.1-2008 заявник просить суд внести виправлення у пункт 2 резолютивної частини рішення Господарського суду АР Крим від 11.06.2010 у справі №2-9/5121.1-2008, виклавши його у наступній редакції: «Стягнути з Гаспринської селищної Ради (98600, м. Ялта, смт. Гаспра, вул. Н.Тамарли, б. 6/24) шляхом безспірного списання з рахунків виконавчого комітету Гаспринської селищної ради на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Малус-інвест» (99011, м. Севастополь, вул. Б.Морська, б. 23) 54730,20 грн. основного боргу, 4751,77 грн. пені, 594,82 грн. держмита, 114,76 витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу».
Суд повідомляє, що відповідно до статті 89 Господарського процесуального кодексу України суддя за заявою сторони чи державного виконавця роз'яснює рішення, ухвалу, не змінюючи при цьому їх змісту, а також за заявою сторони або за своєю ініціативою виправляє допущені в рішенні, ухвалі описки чи арифметичні помилки, не зачіпаючи суті рішення.
Внесення цих змін у рішення Господарського суду АР Крим від 11.06.2010 у справі №2-9/5121.1-2008 змінить предмет спору.
Таким чином, у частині вимог про внесення виправлення у пункт 2 резолютивної частини рішення Господарського суду АР Крим від 11.06.2010 у справі №2-9/5121.1-2008, виклавши його у наступній редакції: «Стягнути з Гаспринської селищної Ради (98600, м. Ялта, смт. Гаспра, вул. Н.Тамарли, б. 6/24) шляхом безспірного списання з рахунків виконавчого комітету Гаспринської селищної ради на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Малус-інвест» (99011, м. Севастополь, вул. Б.Морська, б. 23) 54730,20 грн. основного боргу, 4751,77 грн. пені, 594,82 грн. держмита, 114,76 витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу» треба відмовити.
Доводи боржника, що викладені у письмових поясненнях вих. №1720/02-28 від 08.11.2013р., про пропущення заявником строку для пред'явлення наказу Господарського суду Автономної Республіки Крим від 21.06.2010 у справі №2-9/5121.1-2008 є необґрунтованим, оскільки наказ Господарського суду Автономної Республіки Крим від 21.06.2010 був повернутий заявнику Управлінням Державної казначейської служби України у м. Ялта Автономної Республіки Крим 29.03.2013, тобто строк для пред'явлення наказу Господарського суду Автономної Республіки Крим від 21.06.2010 у справі №2-9/5121.1-2008 не сплив.
Повідомляю, що згідно частині 3 статті 23 Закону України «Про виконавче провадження» Строки пред'явлення виконавчого документа до виконання перериваються у разі повернення виконавчого документа стягувачу у зв'язку з неможливістю в повному обсязі або частково виконати рішення строк пред'явлення виконавчого документа до виконання після переривання встановлюється з дня його повернення, а в разі повернення виконавчого документа у зв'язку із встановленою законом забороною щодо звернення стягнення на майно чи кошти боржника, а також проведення інших виконавчих дій стосовно боржника, - з моменту закінчення дії відповідної заборони.
Керуючись статтями 86, 121 Господарського процесуального кодексу України, суд -
УХВАЛИВ :
1. Заяву товариства з обмеженою відповідальністю "Малус - Інвест" про зміну способу і порядку виконання рішення Господарського суду Автономної Республіки Крим від 11.06.2010 у справі № 2-9/5121.1-2008 задовольнити часткове.
2. Змінити порядок і спосіб виконання рішення Господарського суду Автономної Республіки Крим від 11.06.2010 у справі № 2-9/5121.1-2008 шляхом стягнення з Гаспринської селищної Ради (98600, м. Ялта, смт. Гаспра, вул. Н.Тамарли, б. 6/24) шляхом безспірного списання з рахунків Виконавчого комітету Гаспринської селищної ради (98660, АР Крим, м. Ялта, смт. Гаспра, вул. Тамарли, 6/24, ЄДРПОУ 04367536) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Малус-Інвест» (99011, Україна, м. Севастополь, вул. В. Морська, 23, ЄДРПОУ 24872667) 54730,20 грн. основного боргу, 4751,77 грн. пені, 594,82 грн. держмита, 114,76 витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.
3. У частині вимог про внесення виправлення у пункт 2 резолютивної частини рішення Господарського суду АР Крим від 11.06.2010 у справі №2-9/5121.1-2008, виклавши його у наступній редакції: «Стягнути з Гаспринської селищної Ради (98600, м. Ялта, смт. Гаспра, вул. Н.Тамарли, б. 6/24) шляхом безспірного списання з рахунків виконавчого комітету Гаспринської селищної ради на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Малус-інвест» (99011, м. Севастополь, вул. Б.Морська, б. 23) 54730,20 грн. основного боргу, 4751,77 грн. пені, 594,82 грн. держмита, 114,76 витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу».
Суддя Н.С. Пєтухова
Суд | Господарський суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 11.11.2013 |
Оприлюднено | 13.11.2013 |
Номер документу | 34789712 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Автономної Республіки Крим
Н.С. Пєтухова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні