ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01025, м
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01025, м. Київ,
вул. Десятинна, 4/6, тел.
278-43-43
П О С Т А Н О
В А
І М Е Н Е
М У К Р А Ї Н И
м. Київ
23.03.2009
р.
№ 8/618
Окружний адміністративний суд міста
Києва в особі судді Пилипенко О.Є., при секретарі
Коваль А.В.
За результатами розгляду у
відкритому судовому засіданні адміністративної справи
За позовом
Державної податкової інспекції в
Святошинському районі м. Києва
До
Суб'єкта підприємницької
діяльності -фізичної особиОСОБА_1
Третя особа
Святошинська районна у м. Києві
державна адміністрація
Про
Скасування державної реєстрації
За участю представників сторін
від
позивача:ОСОБА_2. за дов. № 10/10-021 від 08.01.2009 р.
від відповідача: не з'явився
від
третьої особи: не з'явився
ОБСТАВИНИ
СПРАВИ:
Державна податкова інспекція в
Святошинському районі м. Києва звернулася з позовом про припинення
підприємницької діяльності фізичної особи -підприємцяОСОБА_1 (ідентифікаційний
номер НОМЕР_1).
В судовому засіданні 23.03.2009 р.
представник позивача підтримав позов в повному обсязі та просить його
задовольнити.
Позовні вимоги мотивовані тим, що
відповідач більше року (остання декларація (звіт) надавалась 15.04.1998 р. за І
квартал 1998 р.) не подає до державної податкової служби податкових декларацій
про фінансово-господарську діяльність відповідно до закону.
Представник відповідача в судове
засідання не з'явився, відзив на позовну заяву не надав, про час і місце
розгляду справи був повідомлений ухвалою суду від 13.02.2009 р. та повісткою
про виклик.
В судовому засіданні 23.03.2009 р.
оголошено вступну та резолютивну частини постанови про задоволення позову.
Дослідивши матеріали справи,
заслухавши пояснення представника позивача, суд, -
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 зареєстроваий
Ленінградським районним виконкомом м.
Києва 15.05.1997 р., реєстраційний номер 08917.
15.05.1997 р. відповідач став на
облік у ДПІ Святошинського району м. Києва.
Остання декларація (звіт) надавалась
15.04.1998 р. за І квартал 1998 р.
Заборгованості перед бюджетом у
відповідача немає.
Виходячи з п. 2 ст. 9 Закону
України "Про систему оподаткування", платники податків і зборів
(обов'язкових платежів) зобов'язані подавати до державних податкових органів та
інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську
звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою
податків і зборів (обов'язкових платежів).
Згідно п. 15 ст. 58 ГК України,
скасування (припинення) державної реєстрації суб'єкта господарювання
здійснюється на підставі рішення суду у випадках, передбачених законом.
Відповідно до ст. 238 ГК України,
за порушення встановлених законодавчими актами правил здійснення господарської
діяльності до суб'єктів господарювання можуть бути застосовані уповноваженими
органами державної влади або органами місцевого самоврядування
адміністративного-господарські санкції, тобто заходи майнового характеру,
спрямовані на припинення правопорушення суб'єкта господарювання та ліквідацію
його наслідків.
Ст. 239 ГК України передбачено, що
органи державної влади та органи місцевого самоврядування відповідно до своїх
повноважень та у порядку, встановленому законом, можуть застосовувати до
суб'єктів господарювання адміністративно-господарські
санкції, однією з яких є скасування державної реєстрації та ліквідація суб'єкта
господарювання.
Згідно ст. 247 Господарського
кодексу України, у разі здійснення суб'єктом господарювання діяльності, що
суперечить закону чи установчим документам, до нього може бути застосовано
адміністративно-господарську санкцію у вигляді скасування державної реєстрації
цього суб'єкта та його ліквідації.
Відповідно до вимог ст. 46 Закону
України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних
осіб-підприємців", державна реєстрація припинення підприємницької
діяльності фізичної особи - підприємця проводиться у разі постановлення
судового рішення про припинення підприємницької діяльності фізичної особи -
підприємця. Однією з підстав для постановлення судового рішення про припинення
підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця є неподання протягом
року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів
фінансової звітності відповідно до закону.
За таких обставин судом
встановлено, що відповідач протягом понад один рік не подає органам державної
податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності
відповідно до закону.
Згідно п. 4 ч. 1 ст. 17 КАС
України, компетенція адміністративних судів поширюється на спори за зверненням
суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених законом.
Право органу державної податкової
служби звертатися до суду з заявою (позовною заявою) про скасування державної
реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності передбачене п. 17 ст. 11 Закону
України "Про державну податкову службу в Україні".
Таким чином, суд приходить до
висновку про необхідність задоволення позовних вимог в повному обсязі.
Оскільки спір вирішено на користь
суб'єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за
відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із
залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий
збір) стягненню з відповідача не підлягають.
На підставі вищевикладеного та
керуючись ст. ст. 2, 6, 7, 17, 94, 158, 162, 163, 167 Кодексу адміністративного
судочинства України, ст.ст. 58, 238, 239, 247 Господарського кодексу України,
ст. 38 Закону України „Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних
осіб-підприємців”, п. 2 ст. 9 Закону України “Про систему оподаткування”, п. 17
ст. 11 Закону України “Про державну податкову службу в Україні” Окружний
адміністративний суд міста Києва, -
ПостановиВ:
1. Адміністративний позов задовольнити.
2. Припинити підприємницьку діяльність
суб'єкта підприємницької діяльності -фізичної особиОСОБА_1 (код НОМЕР_1),
зареєстрованого Ленінградським районним
виконкомом міста Києва 15 травня
1997 року.
Постанова відповідно до ч. 1 ст.
254 Кодексу адміністративного судочинства України набирає законної сили після
закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим
Кодексом, якщо таку заяву не було подано.
Постанова може бути оскаржена до
суду апеляційної інстанції протягом десяти днів з дня її складання в повному
обсязі за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 Кодексу адміністративного
судочинства України, шляхом подання через суд першої інстанції заяви про
апеляційне оскарження з наступним поданням протягом двадцяти днів апеляційної
скарги. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про
апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання
заяви про апеляційне оскарження.
Суддя
О.Є. Пилипенко
Дата підписання повного тексту
постанови: 30.03.2009 р.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 23.03.2009 |
Оприлюднено | 07.05.2009 |
Номер документу | 3498116 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Пилипенко О.Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні