Постанова
від 18.01.2013 по справі б8/051-12
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

01032, м. Київ, вул. Комінтерну, 16 тел. 235-24-26

ПОСТАНОВА

про визнання боржника банкрутом

"18" січня 2013 р. Справа № Б8/051-12

Господарський суд Київської області в складі судді Скутельника П.Ф. , при секретарі Каплі А.В. , розглянувши у відкритому судовому засіданні справу №Б8/051-12

за заявою товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЛІМЕРАГРОПОСТАЧ», ідентифікаційний код юридичної особи: 32302816, місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Еспланадна, буд. 4,

до боржника, - товариства з обмеженою відповідальністю «СОРЕК ПРО», ідентифікаційний код юридичної особи: 35208819, місцезнаходження: 08700, Київська обл., м. Обухів, вул. Калініна, буд. 55,

про банкрутство ,

учасники провадження у справі про банкрутство:

розпорядник майна Боржника - арбітражний керуючий Руснак Інна Володимирівна, ідентифікаційний номер: 2723919406, місце проживання: м. Київ, вул. Алма-Атинська, буд. 39-А, кв. 230, ліцензія на право провадження діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) серії АВ № 547820, видана Державним департаментом з питань банкрутства 18 жовтня 2010 року,

за участю представників учасників провадження у справі про банкрутство:

від Кредитора: не з'явився;

від Боржника: не з'явився;

від розпорядника майна Боржника: не з'явився, -

В С Т А Н О В И В:

в провадженні господарського суду Київської області перебуває справа № Б8/051-12 за заявою товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЛІМЕРАГРОПОСТАЧ» (ідентифікаційний код: 32302816, місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Еспланадна, буд. 4) (надалі за текстом: «Кредитор») про банкрутство боржника - товариства з обмеженою відповідальністю «СОРЕК ПРО» (ідентифікаційний код: 35208819, місцезнаходження: 08700, Київська обл., м. Обухів, вул. Калініна, буд. 55) (надалі за текстом: «Боржник»), порушена ухвалою господарського суду Київської області від 15 травня 2012 року, якою розгляд справи у підготовчому засіданні призначено на 28 травня 2012 року; зобов'язано учасників провадження надати низку документарних доказів у справі; зобов'язано Боржника провести аудит за останні 24 календарних місяці його господарської діяльності та надати аудиторський висновок суду; введено мораторій на задоволення вимог кредиторів відповідно до ст. 12 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (надалі за текстом також: «Закон про банкрутство»).

Ухвалою господарського суду Київської області від 28 травня 2012 року відкладено розгляд справи у підготовчому засіданні на 11 червня 2012 року; зобов'язано Боржника виконати вимоги ухвали господарського суду Київської області від 15 травня 2012 року в повному обсязі; зобов'язано Кредитора виконати вимоги ухвали господарського суду Київської області від 15 травня 2012 року в невиконаній частині.

Ухвалою господарського суду Київської області від 11 червня 2012 року визнано безспірні грошові вимоги Кредитора; зобов'язано Кредитора здійснити публікацію оголошення про порушення судом справи про банкрутство Боржника, про що надати суду відповідні докази, примірник газети після публікації у п'ятиденний строк з моменту публікації подати господарському суду; введено процедуру розпорядження майном Боржника та призначено арбітражного керуючого Руснак І.В. розпорядником майна Боржника; призначено справу до розгляду в попередньому засіданні на 27 серпня 2012 року; призначено на 10 грудня 2012 року засідання, на якому буде винесено ухвалу про санацію боржника, чи про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, чи припинення провадження у справі про банкрутство; вирішено інші процедурні питання у справі.

Ухвалою господарського суду Київської області від 27 серпня 2012 року продовжено строки встановлені абз. абз. 3-6 п. 11 ст. 11 Закону про банкрутство на 3 місяці; зобов'язано розпорядника майна до 21 листопада 2012 року подати до суду реєстр грошових вимог кредиторів, дані щодо розгляду заяв кредиторів; призначено справу до розгляду в попередньому засіданні на 10 грудня 2012 року; призначено на 18 січня 2013 року засідання, на якому буде винесено ухвалу про санацію боржника, чи про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, чи припинення провадження у справі про банкрутство; вирішено інші процедурні питання у справі.

Ухвалою господарського суду Київської області від 10 грудня 2012 року включено до реєстру кредиторів Боржника та затверджено реєстр вимог кредиторів Боржника - товариства з обмеженою відповідальністю «СОРЕК ПРО», в наступному складі та обсязі: товариство з обмеженою відповідальністю «ПОЛІМЕРАГРОПОСТАЧ», у сумі 353 982,47 грн., що підлягають задоволенню в четверту чергу задоволення вимог кредиторів; в сумі 5 470,00 грн. судового збору за подання до господарського суду Київської області заяви про порушення справи про банкрутство, що підлягають задоволенню у першу чергу задоволення вимог кредиторів; вирішено інші процедурні питання по справі.

До господарського суду Київської області від ліквідатора Банкрута надійшов звіт роботи арбітражного керуючого в процесі процедури розпорядження майном ТОВ «Сорек Про» від 15 січня 2013 року вих. №Б8/051-12 з доданими документами.

В судове засідання 18 січня 2013 року Кредитор, Боржник та розпорядник майна Боржника не з'явились, про причини неявки суд не повідомили будучи повідомленими про день та час розгляду справи, вимоги ухвали господарського суду Київської області від 27 серпня 2012 року не виконали.

Провадження у справі № Б8/051-12 знаходиться на стадії прийняття рішення про санацію Боржника, чи про визнання Боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, чи припинення провадження у справі про банкрутство, передбаченій абз. 6 п. 11 ст. 11 Закону про банкрутство.

Як встановлено судом, в газеті «Голос України» № 124 від 11 липня 2012 року здійснено публікацію оголошення про порушення провадження у справі про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю «СОРЕК ПРО» (ідентифікаційний код: 35208819, місцезнаходження: 08700, Київська обл., м. Обухів, вул. Калініна, буд. 55), що підтверджено роздруківкою з системи «Всеукраїнська мережа «ЛІГА:ЗАКОН».

Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону про банкрутство, провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Частиною 2 ст. 4№ Господарського процесуального кодексу України встановлено, що господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».

Детально дослідивши матеріали справи, судом встановлено наступне.

В своєму клопотанні вих. №Б8/051-12 б/д розпорядник майна Боржника повідомляє, що протоколом загальних зборів від 12 листопада 2012 року вирішено доручити Руснак І.В. подати клопотання до господарського суду Київської області про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури щодо Боржника по справі №Б8/051-12, у зв'язку з чим розпорядник майна Боржника просить суд визнати боржника банкрутом та відкрити ліквідаційну процедуру стосовно Боржника по справі №Б8/051-12.

Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону про банкрутство, протягом десяти днів після винесення ухвали за результатами попереднього засідання господарського суду розпорядник майна повідомляє кредиторів згідно з реєстром вимог кредиторів та уповноважену особу акціонерів або учасників товариства з обмеженою чи додатковою відповідальністю про місце і час проведення зборів кредиторів та організовує їх проведення. Учасниками зборів кредиторів з правом вирішального голосу є кредитори, вимоги яких включені до реєстру вимог кредиторів. У зборах можуть брати участь представник працівників боржника, уповноважена особа акціонерів або учасників товариства з обмеженою чи додатковою відповідальністю, арбітражний керуючий з правом дорадчого голосу.

Згідно ч. ч. 2, 4 ст. 16 Закону про банкрутство, збори кредиторів вважаються повноважними незалежно від кількості голосів кредиторів, які беруть участь у зборах, якщо всіх кредиторів було письмово повідомлено про час і місце проведення зборів відповідно до частини першої цієї статті. Кількість голосів кредиторів визначається відповідно до частини четвертої цієї статті. Кредитори, у тому числі і органи державної податкової служби, інші державні органи, які здійснюють контроль за правильністю та своєчасністю справляння єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, податків і зборів (обов'язкових платежів), мають на зборах кредиторів кількість голосів, пропорційну сумі вимог кредиторів, включених до реєстру вимог кредиторів, кратній тисячі гривень.

Відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 16 Закону про банкрутство, збори кредиторів скликаються арбітражним керуючим за його ініціативою або ініціативою комітету кредиторів чи інших кредиторів, сума вимог яких складає не менше однієї третини всіх вимог, включених до реєстру вимог кредиторів, або за ініціативою однієї третини кількості голосів кредиторів.

Розпорядником майна Боржника - арбітражним керуючим Руснак І.В. повідомлено Кредитора про дату, час та місце проведення зборів кредиторів, що підтверджено запрошенням від 05 листопада 2012 року вих. №Б8/051-12 з відміткою про отримання 05 листопада 2012 року.

Згідно протоколу загальних зборів кредиторів від 12 листопада 2012 року №1, 12 листопада 2012 року у м. Обухів відбулись збори кредиторів Боржника, на яких були присутні товариство з обмеженою відповідальністю «ПОЛІМЕРАГРОПОСТАЧ» в особі директора Пилипюка С.В. Таким чином, на зборах кредиторів Боржника були присутні 100% голосів кредиторів Боржника. На засіданні також був присутній розпорядник майна Боржника. На порядок денний поставлено питання: 1. Обрання голови зборів кредиторів; 2. Обрання секретаря зборів кредиторів; 3. Обрання комітету кредиторів; 4. Визначення кількісного складу комітету кредиторів; 5. Винесення пропозиції господарському суду Київської області щодо визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури ТОВ «Сорек Про»; 6. Обговорення пропозиції до господарського суду Київської області щодо призначення ліквідатором ТОВ «Сорек Про» по справі №Б8/051-12 - Руснак Інну Володимирівну. По першому питанню порядку денного одноголосно вирішено: обрати головою зборів кредиторів - С.В. Пилипюк (представника кредитора з майновими вимогами 353 982,47 грн.). По другому питанню порядку денного одноголосно вирішено: обрати секретарем зборів І.В. Руснак; По третьому питанню порядку денного одноголосно вирішено: до складу комітету кредиторів включити: С.В. Пилипюк (представника кредитора з майновими вимогами 353 982,47 грн.). По четвертому питанню порядку денного одноголосно вирішено: визначити кількісний склад комітету кредиторів: ТОВ «ПОЛІМЕРАГРОПОСТАЧ». По п'ятому питанню порядку денного одноголосно вирішено: запропонувати господарському суду Київської області визнати боржника банкрутом та відкрити ліквідаційну процедуру стосовно ТОВ «Сорек Про» по справі №Б8/051-12. По шостому питанню порядку денного одноголосно вирішено: запропонувати господарському суду Київської області призначити ліквідатором ТОВ «Сорек Про» по справі №Б8/051-12 - Руснак Інну Володимирівну.

На підставі наведеного, судом встановлено, що збори кредиторів Боржника були повноважними; збори кредиторів Боржника скликані належним суб'єктом, а саме: розпорядником майна Боржника - арбітражним керуючим Руснак І.В., що підтверджено запрошенням від 05 листопада 2012 року вих. №Б8/051-12, врученого Кредитору, про що наявна відповідна відмітка директора Кредитора про отримання на вказаному запрошенні.

Згідно абз. 3 ч. 3 ст. 16, ч. 5 ст. 16 Закону про банкрутство, збори кредиторів проводяться за місцезнаходженням боржника. До компетенції зборів кредиторів належить прийняття рішення про: вибори членів комітету кредиторів; визначення кількісного складу комітету кредиторів, визначення його повноважень, дострокове припинення повноважень комітету кредиторів або окремих його членів; інші питання, передбачені цим Законом.

Відповідно до п. 9 ст. 16 Закону про банкрутство, рішення зборів (комітету) кредиторів вважається прийнятим більшістю голосів кредиторів, якщо за нього проголосували присутні на зборах (комітеті) кредитори, кількість голосів яких визначається відповідно до частини четвертої цієї статті.

Дослідивши запрошення від 05 листопада 2012 року вих. №Б8/051-12, адресоване Кредитору, протокол загальних зборів кредиторів від 12 листопада 2012 року №1, судом встановлено, що загальні збори кредиторів Боржника було проведено відповідно до вимог абз. 3 ч. 3, ч. 5 ст. 16 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» - за місцезнаходженням Боржника; рішення прийняті загальними зборами кредиторів Боржника, входять до компетенції зборів кредиторів, визначеної Законом про банкрутство.

Таким чином, проведення Загальних зборів кредиторів Боржника, утворення комітету кредиторів Боржника у кількісному складі 1 кредитора, а саме: товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЛІМЕРАГРОПОСТАЧ», яке було обране Загальними зборами кредиторів, що підтверджується протоколом загальних зборів кредиторів від 12 листопада 2012 року №1 є такими, що не суперечать чинному законодавству.

Як було зазначено, в своєму клопотанні вих. №Б8/051-12 б/д розпорядник майна Боржника просить суд визнати боржника банкрутом та відкрити ліквідаційну процедуру стосовно Боржника по справі №Б8/051-12.

Розглянувши клопотання розпорядника майна Боржника вих. №Б8/051-12 б/д, детально дослідивши всі обставини справи у їх сукупності, суд дійшов наступних висновків.

Відповідно до абз. 1 п. 3.1.3. Рекомендацій Президії Вищого господарського Суду «Про деякі питання практики застосування Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» України від 04 червня 2004 року № 04-5/1193 (надалі за текстом: «Рекомендації»), при проведенні процедур банкрутства інтереси всіх кредиторів у справі представляють збори кредиторів або обраний ними комітет кредиторів.

Відповідно до ч. ч. 8, 9 ст. 16 Закону про банкрутство, до компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення про: вибори голови комітету; скликання зборів кредиторів; підготовку та укладення мирової угоди; внесення пропозицій господарському суду щодо продовження або скорочення строку процедур розпорядження майном боржника чи санації боржника; звернення до господарського суду з клопотанням про відкриття процедури санації, визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури , припинення повноважень арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) та про призначення нового арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), надання згоди на укладення арбітражним керуючим значних угод боржника чи угод боржника, щодо яких є заінтересованість; інші питання передбачені цим Законом. Рішення зборів (комітету) кредиторів вважається прийнятим більшістю голосів кредиторів, якщо за нього проголосували присутні на зборах (комітеті) кредитори, кількість голосів яких визначається відповідно до частини четвертої цієї статті.

Абзацом 1 п. 63 Постанови Пленуму Верхового Суду України «Про судову практику в справах про банкрутство» від 18 грудня 2009 року № 15 (надалі за текстом «Постанова № 15») визначено, що комітет кредиторів наділений правом подавати до господарського суду клопотання про призначення керуючого санацією та ліквідатора , а також про прийняття рішення про погодження кандидатури керуючого санацією.

Згідно п. 9.4. Рекомендацій, рішення зборів кредиторів чи комітету кредиторів є способом волевиявлення кредиторів і не може визнаватися господарським судом недійсним, оскільки за своєю правовою природою не є актом юридичної особи, державного чи іншого органу. У прийнятті судових актів у справі про банкрутство суд повинен давати оцінку таким рішенням відповідно до вимог ст. 43 ГПК України та брати їх до уваги, якщо вони не суперечать чинному законодавству.

Відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону про банкрутство, у випадках, передбачених цим Законом, господарський суд приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру.

В п. 85 Постанови № 15 вказано, що згідно з ч. 1 ст. 22 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», господарський суд приймає постанову про визнання боржника банкрутом та відкриває ліквідаційну процедуру у випадках, передбачених Законом . До таких випадків належать: 1) клопотання комітету кредиторів про введення процедури ліквідації у процедурі розпорядження майном боржника (частина восьма статті 16 Закону); 2) виявлена неможливість досягнення мети процедури санації після її введення судом (частина шоста статті 18, частина дванадцята статті 19, частини п'ята, шоста і одинадцята статті 21 Закону); 3) банкрутство громадян-підприємців (статті 47 - 49 Закону); 4) настання обставин, передбачених частиною восьмою статті 50 Закону, у справах про банкрутство фермерського господарства; 5) застосування судом процедури банкрутства до боржника, що ліквідується власником (стаття 51 Закону); 6) банкрутство відсутнього боржника (стаття 52 Закону).

Як встановлено судом, рішенням зборів кредиторів Боржника від 12 листопада 2013 року, оформленого протоколом загальних зборів кредиторів від 12 листопада 2012 року №1, вирішено запропонувати господарському суду Київської області визнати боржника банкрутом та відкрити ліквідаційну процедуру стосовно ТОВ «Сорек Про» по справі №Б8/051-12.

Детально дослідивши матеріали справи, зокрема клопотання розпорядника майна Боржника вих. №Б8/051-12 б/д, суд дійшов висновку про те, що збори кредиторів Боржника було проведено з дотриманням вимог ст. 16 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»; повідомлення кредитора Боржника про місце і час проведення зборів кредиторів та організація їх проведення здійснено належним суб'єктом - розпорядником майна Боржника; учасниками зборів кредиторів з правом вирішального голосу був Кредитор, а саме - товариство з обмеженою відповідальністю «ПОЛІМЕРАГРОПОСТАЧ», вимоги якого визнані господарським судом Київської області та який є головою комітету кредиторів Боржника; збори комітету кредиторів були повноважними; прийняті рішення комітету кредиторів входять до компетенції комітету кредиторів Боржника.

Як вказує розпорядник майна Боржника у звіті роботи арбітражного керуючого в процесі процедури розпорядження майном ТОВ «Сорек Про» від 15 січня 2013 року вих. №Б8/051-12, що розпорядником майна Боржника встановлено, що в державних реєстрах обтяжень рухомого та нерухомого майна інформація стосовно майна боржника відсутня; згідно відповіді БТІ м. Обухів, за боржником на праві власності нерухомого майна не зареєстровано.

Згідно довідки управління Держкомзему в Обухівському районі Київської області №03-15/8945, в архіві управління Держкомзему в Обухівському районі відсутній та не обліковується проектно-технічна документація та другий примірник держаного акта на право власності на землю та право постійного користування землею, договір оренди землі ТОВ «Сорек Про»; згідно програмного забезпечення ведення державного земельного кадастру, земельні ділянки ТОВ «Сорек Про» не обліковуються.

Відповідно до довідки Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку №13/01/24979, ТОВ «Сорек Про» серед власників, які володіють 10% і більше пакетів акцій емітентів відсутнє.

Згідно довідки управління ДАІ ГУМС України в Київській області №18/12703, за ТОВ «Сорек Про» транспортні засоби серед зареєстрованих в Київській області не значаться.

Відповідно до ч. 2 ст. 82 Господарського процесуального кодексу України, рішення приймається господарським судом за результатами оцінки доказів, поданих сторонами та іншими учасниками господарського процесу, а також доказів, які були витребувані господарським судом, у нарадчій кімнаті.

Таким чином, розглядаючи клопотання розпорядника майна, суд виходить з наявних матеріалів справи.

При здійсненні заходів по виявленню майна Боржника, направленню запитів та отриманні відповідей на них, розпорядник майна Боржника дійшов висновку про те, що згідно наявних даних у Боржника відсутнє будь-яке майно, грошові кошти, - за рахунок яких можливе задоволення вимог Кредитора та він не бачить можливості для відновлення платоспроможності Боржника.

Крім вищевикладеного суд бере до уваги наступне. Відповідно до п. 3 Методичних рекомендацій щодо виявлення ознак неплатоспроможності підприємства та ознак дій з приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства, затверджених Наказом Міністерства економіки України від 19 січня 2006 року №14 у редакції наказу Міністерства економіки України від 26 жовтня 2010 року №1361, - «Аналіз наявності (відсутності) ознак дій з приховування чи доведення до банкрутства або фіктивного банкрутства підприємства та визначення ознак втрати або відновлення платоспроможності», - ч. 3 п. п 3. 3. - ознаками стійкої фінансової неспроможності можуть уважатися: збитковість діяльності протягом двох років; відхилення показників ліквідності від граничного значення; зупинення платежів, що триває понад три місяці, за наявності боргових зобов'язань, строки платежів за якими настали; наявність значної (понад триста мінімальних розмірів заробітної плати) суми непогашених боргових зобов'язань, строки платежів за якими настали більше як три місяці тому; наявність значної суми непогашених боргових зобов'язань, визнаних юридичною особою - боржником або підтверджені виконавчими документами; наявність у підприємства значної суми непогашених штрафів, пені, неустойки, визнаних у судовому порядку, за невиконання умов договорів та недотримання вимог законодавства; наявність заяви про порушення провадження у справі про банкрутство даної юридичної особи, прийнятої до розгляду господарським судом, або провадження у справі про банкрутство цієї юридичної особи.

Дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновків про те, що у Боржника наявні ознаки стійкої фінансової неплатоспроможності, зокрема, наявність значної (понад триста мінімальних розмірів заробітної плати) суми непогашених боргових зобов'язань, строки платежів за якими настали більше як три місяці тому; наявність значної суми непогашених боргових зобов'язань, підтвердженої виконавчими документами; наявність заяви про порушення провадження у справі про банкрутство даної юридичної особи, прийнятої до розгляду господарським судом, або провадження у справі про банкрутство цієї юридичної особи; Боржник неспроможний виконати свої грошові зобов'язання перед Кредитором, а задовольнити визнані судом вимоги Кредитора можливо не інакше як через застосування ліквідаційної процедури. Врахувавши клопотання розпорядника майна Боржника, уповноваженого комітетом кредиторів Боржника, суд вважає доцільним визнати Боржника банкрутом і відкрити ліквідаційну процедуру. Судом встановлено, що Боржник станом на поточну дату не погасив вимоги ініціюючого кредитора та неспроможний виконати свої грошові зобов'язання перед Кредитором; задовольнити визнані судом вимоги Кредитора можливо не інакше як через застосування ліквідаційної процедури. Також судом встановлено, що до суду надійшло клопотання розпорядника майна Боржника, уповноваженого комітетом кредиторів Боржника про введення процедури ліквідації, яке відповідає вимогам Закону про банкрутство, судом перевірено правомірність скликання, проведення загальних зборів кредиторів, утворення комітету кредиторів та прийняття ним рішення про введення процедури ліквідації Боржника та призначення ліквідатора Боржника; вжиті заходи по встановленню майна Боржника. Зазначені обставини вказують на нездатність Боржника своєчасно та в повному обсязі задовольнити вимоги Кредитора, його неплатоспроможність та дають підстави для застосування відносно Боржника відповідних заходів та процедур в порядку, встановленому Законом про банкрутство, за результатом чого суд вважає доцільним припинити процедуру розпорядження майна Боржником, визнати Боржника банкрутом і відкрити ліквідаційну процедуру.

Згідно абз. 1 ч. 1 ст. 3№, абз. 1 ч. 2 ст. 3№ Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» встановлено, що арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором ) може бути призначено фізичну особу - суб'єкта підприємницької діяльності, яка має вищу юридичну або економічну освіту, володіє спеціальними знаннями та не є зацікавленою особою щодо боржника і кредиторів. Якщо інше не передбачено цим Законом, арбітражні керуючі діють на підставі ліцензії арбітражного керуючого, виданої уповноваженим органом у порядку, встановленому законом.

Відповідно до абз. 6 п. 8 ст. 16 Закону про банкрутство, до компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення про: звернення до господарського суду з клопотанням про відкриття процедури санації, визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, припинення повноважень арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) та про призначення нового арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора ), надання згоди на укладення арбітражним керуючим значних угод боржника чи угод боржника, щодо яких є заінтересованість.

Згідно п. 63 Постанови № 15, комітет кредиторів наділений правом подавати до господарського суду клопотання про призначення керуючого санацією та ліквідатора, а також про прийняття рішення про погодження кандидатури керуючого санацією. Комітет кредиторів має право прийняти рішення про звернення до господарського суду з клопотанням про припинення повноважень арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) та про призначення нового арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора).

Відповідно до абз. 2 п. 11.3 Рекомендацій, згідно з частиною 1 статті 24 Закону у постанові про визнання боржника банкрутом господарський суд зазначає про відкриття ліквідаційної процедури, призначає ліквідатора. При призначенні ліквідатора суду слід враховувати ті ж обставини, що й при призначенні розпорядника майна .

Згідно абз. 1 п. 1 ст. 3№, п. 3 ст. 3№, абз. 1 п. 2 ст. 3№ Закону про банкрутство, якщо інше не передбачено цим Законом, арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором) може бути призначено фізичну особу - суб'єкта підприємницької діяльності, яка має вищу юридичну або економічну освіту, володіє спеціальними знаннями та не є зацікавленою особою щодо боржника і кредиторів; арбітражними керуючими не можуть бути призначені: особи, які згідно з цим Законом вважаються заінтересованими; особи, які мають конфлікт інтересів, - особи, в яких виникає суперечність між особистими інтересами та повноваженнями арбітражного керуючого, що може вплинути на об'єктивність або неупередженість прийняття рішень, а також на вчинення чи невчинення дій під час виконання повноважень арбітражного керуючого; особи, які здійснювали раніше управління цим боржником - юридичною особою, за винятком випадків, коли з дня усунення цієї особи від управління зазначеним боржником минуло не менше трьох років, якщо інше не встановлено цим Законом; особи, яким заборонено здійснювати цей вид підприємницької діяльності або займати керівні посади; особи, які мають судимість за вчинення корисливих злочинів. До призначення арбітражним керуючим особа має подати до господарського суду заяву, в якій зазначається, що вона не належить до жодної категорії вищезазначених осіб. Якщо інше не передбачено цим Законом, арбітражні керуючі діють на підставі ліцензії арбітражного керуючого, виданої уповноваженим органом у порядку, встановленому законом.

Як встановлено судом, комітетом кредиторів Боржника одноголосно прийнято рішення про призначення ліквідатором Боржника арбітражного керуючого Руснак І.В.

Відповідно до ст. 24 Закону про банкрутство, у постанові про визнання боржника банкрутом господарський суд відкриває ліквідаційну процедуру, призначає ліквідатора в порядку, передбаченому для призначення керуючого санацією. Господарський суд має право призначити ліквідатором особу, яка виконувала повноваження розпорядника майна або (та) керуючого санацією боржника.

Детально дослідивши матеріали справи, з метою встановлення відповідності кандидатури арбітражного керуючого Руснак І.В. вимогам законодавства до особи ліквідатора, зокрема ст. 3№ Закону про банкрутство, судом встановлено, що арбітражний керуючий Руснак І.В. відповідно до ч. 3 ст. 3№ Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» не належить до жодної категорії осіб, які не можуть бути призначені арбітражними керуючими, а саме: не є особою, яка згідно з Законом вважається заінтересованою; не є особою, яка здійснювала раніше управління цим боржником - юридичною особою; не є особою, якій заборонено здійснювати цей вид підприємницької діяльності або займати керівні посади; не є особою, яка має судимість за вчинення корисливих злочинів. В матеріалах справи наявна засвідчена копія ліцензії серії АВ № 547820, видана Державним департаментом з питань банкрутства 18 жовтня 2010 року.

Жодних заяв, клопотань щодо призначення інших кандидатур арбітражних керуючих ліквідатором Боржника до суду не надходило. Судом взято до уваги відсутність заперечень з боку Боржника щодо переходу до процедури ліквідації Боржника та призначення кандидатури арбітражного керуючого Руснак І.В. ліквідатором товариства з обмеженою відповідальністю «СОРЕК ПРО».

Таким чином, враховуючи встановлену відповідність кандидатури арбітражного керуючого Руснак І.В. вимогам до особи ліквідатора, а також наявність рішення комітету кредиторів Боржника про призначення ліквідатором Банкрута розпорядника майна Боржника - арбітражного керуючого Руснак І.В., враховуючи відсутність конкуренції кандидатур арбітражних керуючих у справі, суд дійшов висновку про те, що арбітражний керуючий Руснак І.В. може бути призначена ліквідатором у справі про банкрутство Боржника.

Таким чином, дослідивши матеріали справи, суд вирішив призначити арбітражного керуючого Руснак Інну Володимирівну ліквідатором Боржника - товариства з обмеженою відповідальністю «СОРЕК ПРО» у справі № Б8/051-12, яка виконувала обов'язки розпорядника майна Боржника у справі.

В абз. 2 п. 87 Постанови № 15 передбачено, що за змістом цієї норми припинення повноважень органів управління банкрута та звільнення керівника відбувається у процедурі ліквідації, якщо її було введено одразу після завершення процедури розпорядження майном. Керівник боржника звільняється з роботи у зв'язку з банкрутством підприємства на підставі пункту 1 частини першої статті 40 Кодексу законів про працю України.

Згідно абз. 1, 4, 5 п. 67 Постанови № 15, процедура розпорядження майном боржника, якщо інше не передбачено Законом, вводиться одночасно з порушенням провадження у справі про банкрутство і триває до моменту винесення судом ухвали про проведення санації боржника чи затвердження мирової угоди або прийняття постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури або припинення провадження у справі з інших підстав, передбачених статтею 40 Закону. Розпорядник майна здійснює свої повноваження в межах прав і обов'язків, встановлених частинами восьмою та дев'ятою статті 13 Закону. Його повноваження припиняються з дня затвердження судом мирової угоди чи призначення керуючого санацією або ліквідатора, якщо інше не передбачено Законом.

Відповідно до абз. 7 п. 1 ст. 23 Закону про банкрутство, з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури: скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.

При порушенні провадження в даній справі було введено мораторій на задоволення вимог кредиторів. В силу мораторію припиняється дія будь-яких заходів, спрямованих на забезпечення виконання грошових зобов'язань та зобов'язань щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), а тому суд звільняє активи боржника від податкової застави.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 3№, 5, 16, 22, 23 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», ст.ст. 4№, 43, 82 Господарського процесуального кодексу України, Постановою Пленуму Верховного Суду України «Про судову практику в справах про банкрутство» від 18 грудня 2009 року № 15, Рекомендаціями Президії Вищого господарського Суду України «Про деякі питання практики застосування Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» від 04 червня 2004 року № 04-5/1193, Методичними рекомендаціями щодо виявлення ознак неплатоспроможності підприємства та ознак дій з приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства, затверджених Наказом Міністерства економіки України від 19 січня 2006 року №14 у редакції наказу Міністерства економіки України від 26 жовтня 2010 року № 1361, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Визнати проведення Загальних зборів кредиторів Боржника, утворення комітету кредиторів Боржника у кількісному складі одного кредитора, а саме: товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЛІМЕРАГРОПОСТАЧ» (ідентифікаційний код юридичної особи: 32302816, місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Еспланадна, буд. 4), обрання товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЛІМЕРАГРОПОСТАЧ» головою комітету кредиторів Боржника, що підтверджено протоколом Загальних зборів кредиторів Боржника № 1 від 12 листопада 2012 року, такими, що не суперечать чинному законодавству .

2. Визнати банкрутом товариство з обмеженою відповідальністю «СОРЕК ПРО», ідентифікаційний код юридичної особи: 35208819, місцезнаходження: 08700, Київська обл., м. Обухів, вул. Калініна, буд. 55.

Клопотання розпорядника майна Боржника - арбітражного керуючого Руснак І.В. вих. №Б8/051-12 б/д, - задовольнити .

3. Відкрити ліквідаційну процедуру та призначити ліквідатором товариства з обмеженою відповідальністю «СОРЕК ПРО», ідентифікаційний код юридичної особи: 35208819, місцезнаходження: 08700, Київська обл., м. Обухів, вул. Калініна, буд. 55, арбітражного керуючого Руснак Інну Володимирівну, ідентифікаційний код: 2723919406, місце проживання: 02092, м. Київ, вул. Алма-Атинська, буд. 39-а, кв. 230, адреса для листування: 03035, м. Київ-35, а/с 33, ліцензія на право провадження діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) серії АВ № 547820, видана Державним департаментом з питань банкрутства 18 жовтня 2010 року.

Протягом п'ятнадцяти днів з дня отримання цієї постанови керівнику, головному бухгалтеру і засновникам (учасникам) товариства з обмеженою відповідальністю «СОРЕК ПРО», ідентифікаційний код юридичної особи: 35208819, місцезнаходження: 08700, Київська обл., м. Обухів, вул. Калініна, буд. 55, передати ліквідатору Руснак І.В. всю бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута.

Ліквідаторові прийняти бухгалтерську та іншу документацію, печатки, штампи, матеріальні та інші цінності від колишніх керівника Банкрута, головного бухгалтера та засновників (учасників) Боржника визнаного банкрутом.

Ліквідаторові банкрута до завершення строку ліквідаційної процедури забезпечити виконання дій та заходів, передбачених ст. ст. 25-32 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»; письмово повідомити усіх кредиторів Боржника про введення ліквідаційної процедури.

4. Ліквідаторові Банкрута арбітражному керуючому Руснак І.В., (ідентифікаційний код: 2723919406, місце проживання: 02092, м. Київ, вул. Алма-Атинська, буд. 39-а, кв. 230, адреса для листування: 03035, м. Київ-35, а/с 33, ліцензія на право провадження діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) серії АВ № 547820, видана Державним департаментом з питань банкрутства 18 жовтня 2010 року) у п'ятиденний строк подати до офіційного друкованого органу Верховної Ради України «Голос України» чи Кабінету Міністрів України «Урядовий кур'єр» оголошення про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, про що надати суду відповідні докази. Примірник газети після публікації подати до господарському суду.

Газетне оголошення має містити повне найменування боржника, визнаного банкрутом, його поштову адресу, банківські реквізити, найменування та адресу господарського суду, номер справи, відомості про ліквідатора Банкрута; дату прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; інші відомості, передбачені ч. 5 ст. 23 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».

5. Припинити повноваження засновників (учасників) Боржника та органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном.

6. Звільнити з податкової застави активи платника податків - банкрута товариства з обмеженою відповідальністю «СОРЕК ПРО», ідентифікаційний код юридичної особи: 35208819, місцезнаходження: 08700, Київська обл., м. Обухів, вул. Калініна, буд. 55.

7. Скасувати арешти, накладені на майно боржника, визнаного банкрутом - товариства з обмеженою відповідальністю «СОРЕК ПРО», ідентифікаційний код юридичної особи: 35208819, місцезнаходження: 08700, Київська обл., м. Обухів, вул. Калініна, буд. 55, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника.

8. Призначити судове засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута на 23 грудня 2013 року на 17 год. 30 хв. , яке відбудеться в приміщенні господарського суду Київської області (м. Київ, вул. Комінтерну, 16, Зал. № 2).

Ліквідатору надати суду до 17 грудня 2013 року звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута з належними доказами всіх вжитих ним заходів в ліквідаційній процедурі .

9. Явку ліквідатора Банкрута у призначеному судовому засіданні визнати обов'язковою.

10. Попередити учасників провадження про матеріальну відповідальність за неявку в судове засідання та невиконання вимог суду. Зокрема, попередити учасників провадження про те, що відповідно до п. 5 ст. 83 Господарського процесуального кодексу України, Господарський суд, приймаючи рішення, має право: стягувати в доход Державного бюджету України з винної сторони штраф у розмірі до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за ухилення від вчинення дій, покладених господарським судом на сторону.

11. Постанову надіслати: державному реєстратору за місцем знаходження Банкрута; Відділу державної виконавчої служби за місцем знаходження Банкрута;

Копію постанови надіслати: Управлінню з питань банкрутства Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України; всім учасникам провадження, в тому числі ліквідатору банкрута - арбітражному керуючому Руснак І.В. (на дві адреси: 02092, м. Київ, вул. Алма-Атинська, буд. 39-а, кв. 230; 03035, м. Київ-35, а/с 33), центру зайнятості - робочому органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного страхування на випадок безробіття за місцем знаходження Банкрута.

Дата набрання чинності постановою - 18 січня 2013 року.

Термін пред'явлення виконавчого документу до виконання - до 18 січня 2014 року.

Суддя Скутельник П.Ф.

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення18.01.2013
Оприлюднено25.11.2013
Номер документу35419780
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —б8/051-12

Ухвала від 25.11.2015

Господарське

Господарський суд Київської області

Лопатін А.В.

Ухвала від 14.08.2015

Господарське

Господарський суд Київської області

Лопатін А.В.

Ухвала від 23.03.2015

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 10.11.2014

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 26.05.2014

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 23.12.2013

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Постанова від 18.01.2013

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 10.12.2012

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 27.08.2012

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 11.06.2012

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні