П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Харків
26 листопада 2013 р. Справа № 820/9743/13-а
Харківський окружний адміністративний суд у складі:
Головуючого - судді Супрун Ю.О.,
при секретарі судового засідання - Ахвердян Р.А.,
за участю:
представника позивача - Кітаєвої Ю.О., Нікішина О.С.,
представника відповідача - Василинич О.А.
розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні суду справу за адміністративним позовом Територіального управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Харківській області до Публічного акціонерного товариства "Автрамат" про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду, -
В С Т А Н О В И В:
До Харківського окружного адміністративного суду звернулось Територіальне управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Харківській області (надалі за текстом - ТУ ДСГНПБ України у Харківській області, позивач) з адміністративним позовом до Публічного акціонерного товариства "Автрамат" (надалі за текстом - ПАТ "Автрамат", відповідач), в якому зважаючи на уточненні позовні вимоги просить суд:
- застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду до ПАТ "Автрамат" (код ЄДРПОУ 00236027), шляхом заборони експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної безпеки, а саме: котлів водогрійних ( КСВа - 2,5 заводський № 191, реєстраційний № 1695; Ника - 0,5 заводський № 372, реєстраційний № 1689; Ника - 0,5 заводський № 325, реєстраційний № 1688; Колві 1000, заводський № 1912.1317, реєстраційний № 002340); посудин, що працюють під тиском ( реєстраційний № 4713 заводський № 84; реєстраційний № 4712 заводський № 85; реєстраційний № 3571 заводський №542); ліфтів вантажних ( реєстраційний № 33306 заводський № 1062СВ-91; реєстраційний № 11813 заводський № 228); вантажопідіймальні крани і машини (вантажопідіймальний механізм з ел.тельфон інвентарний № 15821; підйомник інвентарний № 15707; кран-укосина інвентарний № 17844/01939; ел.таль на монорельсі інвентарний № 00801/05819; кран мостовий реєстраційний № 17401 заводський № 702323; кран-мостовий магнитногрейферний 5т. реєстраційний № 5993 зав. № 208399; кран-балка заводський № 8867006 інвентарний № 05498; кран-балка інвентарний № 05694; кран-балка інвентарний № 04953/05224; кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 03609/03858; кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 02445/05219; кран мостовий однобалочний інвентарний № 01829; кран мостовий однобалочний інвентарний № 01837/09444; ел. тельфер на монорельсі інвентарний № 02769/04407; кран-балка інвентарний № 04207; кран мостовий однобалочний інвентарний № 01824/09520; кран-балка інвентарний № 05693; ел. тельфер на монорельсі інвентарний № 09513/01893; кран-балка інвентарний № 05704; кран мостовий однобалочний інвентарний № 01826; ел. тельфер на монорельсі інвентарний № 02971; кран-балка інвентарний № 04954; кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 09398; кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 09402/02622; кран-балка інвентарний № 09401; кран-балка інвентарний № 04255; кран консольно-поворотний інвентарний № 03698/03777; ел. таль інвентарний № 00801; ел. таль на монорельсі інвентарний № 05222/01874; ел. таль на монорельсі інвентарний № 0043235; кран-балка інвентарний № 05426; кран-балка інвентарний № 05424; кран-балка інвентарний № 04946; ел. тельфер на кран-балці інвентарний № 05543; кран-балка інвентарний № 04947; ел. тельфер на монорельсі інвентарний № 09548; ел. тельфер на монорельсі інвентарний № 05517; підйомник інвентарний № 05547; кран мостовий однобалочний інвентарний № 01833; кран мостовий інвентарний № 16213 зав.№ 631; кран мостовий інвентарний № 16214 зав.№ 632; кран-балка інвентарний № 02961/02541; кран-балка інвентарний № 05303; кран-балка інвентарний № 05882; кран-балка інвентарний № 02714; кран-балка інвентарний № 02370/09013; кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 05439; кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 02620; кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 03541/05220; кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 04206/01936; кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 04205/02785; кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 01840; ел. тельфер на монорельсі інвентарний № 01915/01916; ел. тельфер інвентарний № 00805; кран-балка інвентарний № 09500; ел. таль на монорельсі інвентарний № 01911; кран мостовий однобалочний інвентарний № 01825; ел. тельфер на монорельсі інвентарний № 00811; кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 04955; кран підвісний однобалочний інвентарний № 05374; кран-балка інвентарний № 05450; кран-балка інвентарний № 05299; ел. тельфер інвентарний № 09443; кран мостовий однобалочний інвентарний № 01830; електроталь інвентарний № 01934; ел. тельфер на монорельсі інвентарний № 04399/01933, яке експлуатується за адресою: 61038, м. Харків, Салтівське шосе, б. 43 у зв'язку з загрозою життю та здоров'ю людей, до отримання Публічним акціонерним товариством "Автрамат" (61038, м. Харків, Салтівське шосе, б. 43, код ЄДРПОУ 00236027) дозволу на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, отримання якого передбачено ст. 21 Закону України "Про охорону праці".
В обґрунтування своїх вимог позивач посилається на Закон України "Про охорону праці", Закон України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", зазначивши, що висновками акту перевірки суб'єкта господарювання (виробничого об'єкта) від 01.10.2013 року №08-04-13/12 виявлені порушення які створюють загрозу життю та здоров'ю людей, через що позивач змушений був звернутись до суду.
В судовому засіданні представники позивача підтримали в повному обсязі позовні вимоги та просили їх задовольнити посилаючись на зміст обґрунтувань позовної заяви.
Представник відповідача проти задоволення адміністративного позову заперечував в повному обсязі та просив відмовити в його задоволенні посилаючись на зміст заперечень проти адміністративного позову та доказів в його обґрунтування.
Оскільки судом зібрані докази, що в своїй сукупності повно та всебічно висвітлюють обставини спірних правовідносин, визначене ч. 1 ст. 2 КАС України завдання адміністративного судочинства залишається незмінним при розгляді будь-якої адміністративної справи, в тому числі і справи за позовом до суб'єкта владних повноважень і дотримання вказаного завдання є обов'язковим в силу приписів ч. 2 ст. 19 Конституції України, суд доходить висновку, що адміністративна справа має бути розглянута та вирішена на підставі наявних в ній доказів.
Заслухавши пояснення представників сторін по справі, дослідивши матеріали справи та зібрані по справі докази в їх сукупності, проаналізувавши зміст норм матеріального і процесуального права, які врегульовують спірні правовідносини, суд виходить з таких підстав та мотивів.
Судом встановлено, що відповідно до направлення на проведення перевірки від 20.08.2013 року № 08-01-26.04/4191-ПН, посадовими особами Територіального управлінням Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Харківській області у період з 11.09.2013 року по 0 1.10 .2013 року проведено планову перевірку суб'єкта господарювання ПАТ "Автрамат" за адресою: м. Харків, Салтівське шоссе, б. 43 на предмет дотримання вимог законодавчих та нормативно - правових актів з охорони праці та промислової безпеки .
Результати проведеної перевірки оформлені актом від 01.10 .2013 року №08-04-13/12, відповідно до якого під час перевірки ПАТ "Автрамат" встановлені порушення нормативно-правових актів та з охорони праці, що створюють загрозу життю та здоров'ю людей, а також встановлено, що на підприємстві відсутній дозвіл Держпромгірнагляду на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної безпеки, а саме:
- котлів водогрійних ( КСВа - 2,5 заводський № 191, реєстраційний № 1695; Ника - 0,5 заводський № 372, реєстраційний № 1689; Ника - 0,5 заводський № 325, реєстраційний № 1688; Колві 1000, заводський № 1912.1317, реєстраційний № 002340);
- посудин, що працюють під тиском (реєстраційний № 4713 заводський № 84; реєстраційний № 4712 заводський № 85; реєстраційний № 3571 заводський №542);
- ліфтів вантажних (реєстраційний № 33306 заводський № 1062СВ-91; реєстраційний № 11813 заводський № 228);
- вантажопідіймальні крани і машини (кран мостовий реєстраційний № 17401 заводський № 702323; кран-мостовий магнитногрейферний 5т. реєстраційний № 5993 зав. № 208399; кран-балка заводський № 8867006 інвентарний № 05498; кран-балка інвентарний № 05694; кран-балка інвентарний № 04953/05224; вантажопідіймальний механізм з ел. тельфером інвентарний № 15821; підйомник інвентарний № 15707; кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 03609/03858; кран-укосина інвентарний № 17844/01939; кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 02445/05219; кран мостовий однобалочний інвентарний № 01829; кран мостовий однобалочний інвентарний № 01837/09444; ел. тельфер на монорельсі інвентарний № 02769/04407; кран-балка інвентарний № 04207; кран мостовий однобалочний інвентарний № 01824/09520; кран-балка інвентарний № 05693; ел. тельфер на монорельсі інвентарний № 09513/01893; кран-балка інвентарний № 05704; кран мостовий однобалочний інвентарний № 01826; ел. тельфер на монорельсі інвентарний № 02971; кран-балка інвентарний № 04954; кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 09398; кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 09402/02622; кран-балка інвентарний № 09401; кран-балка інвентарний № 04255; кран консольно-поворотний інвентарний № 03698/03777; ел. таль на монорельсі інвентарний № 00801/05819; ел. таль на монорельсі інвентарний № 05222/01874; ел. таль на монорельсі інвентарний № 0043235; кран-балка інвентарний № 05426; кран-балка інвентарний № 05424; кран-балка інвентарний № 04946; ел. тельфер на кран-балці інвентарний № 05543; кран-балка інвентарний № 04947; ел. тельфер на монорельсі інвентарний № 09548; ел. тельфер на монорельсі інвентарний № 05517; підйомник інвентарний № 05547; кран мостовий однобалочний інвентарний № 01833; кран мостовий інвентарний № 16213 зав. № 631; кран мостовий інвентарний № 16214 зав.№ 632; кран-балка інвентарний № 02961/02541; кран-балка інвентарний № 05303; кран-балка інвентарний № 05882; кран-балка інвентарний № 02714; кран-балка інвентарний № 02370/09013; кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 05439; кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 02620; кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 03541/05220; кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 04206/01936; кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 04205/02785; кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 01840; ел. тельфер на монорельсі інвентарний № 01915/01916; ел. тельфер інвентарний № 00805; кран-балка інвентарний № 09500; ел. таль на монорельсі інвентарний № 01911; кран мостовий однобалочний інвентарний № 01825; ел. тельфер на монорельсі інвентарний № 00811; кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 04955; кран підвісний однобалочний інвентарний № 05374; кран-балка інвентарний № 05450; кран-балка інвентарний № 05299; ел. тельфер інвентарний № 09443; кран мостовий однобалочний інвентарний № 01830; електроталь інвентарний № 01934; ел. тельфер на монорельсі інвентарний № 04399/01933).
Згідно з пунктом 1 Положення про Державну службу гірничого нагляду та промислової безпеки України, затвердженого Указом Президента України від 06.04.2011 року № 408/2011, Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгіпромнагляд України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра надзвичайних ситуацій України.
Держгірпромнагляд України входить до системи органів виконавчої влади та забезпечує реалізацію державної політики з промислової безпеки, охорони праці, державного гірничого нагляду, охорони надр та державного регулювання у сфері безпечного поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення.
Відповідно до вимог ст. 38 Закону України "Про охорону праці" державний нагляд за додержанням законів та інших нормативно-правових актів про охорону праці здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці.
Статтею 1 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" передбачено, що державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.
Статтею 4 Закону України "Про охорону праці" визначено, що державна політика в галузі охорони праці базується, у т.ч. на принципах пріоритету життя і здоров`я працівників, повної відповідальності роботодавця за створення належних, безпечних і здорових умов праці.
Згідно з Положенням про організацію та здійснення державного гірничого нагляду, державного нагляду (контролю) у сфері промислової безпеки та охорони праці в системі Держгірпромнагляду України, затвердженого наказом МНС України від 11.08.2011 № 826, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27.12.2011 року за № 1531/20269 (далі - Положення № 826), загроза життю та здоров'ю працівників - виникнення умов, за яких подальше продовження виконання робіт або експлуатація об'єкта, машин і механізмів несе ризик спричинення внаслідок цих умов фізичної шкоди працівникові, в тому числі такої, яка може призвести до смертельних наслідків.
Пунктом 2.26 Положення № 826 передбачено, що право заборони виконання робіт, виробництва виникає у разі виявлення під час перевірки: порушень вимог законодавства з охорони праці та промислової безпеки, що створюють загрозу життю працівників; порушень вимог Кодексу України про надра; відсутності дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; не проведення у встановленому порядку та в терміни технічного огляду, випробування або експертного обстеження машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки; виникнення нещасного випадку зі смертельним або тяжким наслідком, групового нещасного випадку.
У разі виявлення факту перевищення допустимих норм технологічного навантаження виробничого об'єкта (окремого виробництва, машин і механізмів) або, якщо дійсний рівень технологічного навантаження створює загрозу життю працівників, уникнути чого можливо за рахунок його зниження, роботи такого об'єкта (виробництво, експлуатація машин і механізмів) можуть бути обмежені до допустимого безпечного рівня.
Статтею 21 Закону України "Про охорону праці" зокрема встановлено, що виробничі будівлі, споруди, машини, механізми, устаткування, транспортні засоби, що вводяться в дію після будівництва (виготовлення) або реконструкції, капітального ремонту тощо, та технологічні процеси повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів з охорони праці.
Роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - дозвіл). Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, видає дозволи на безоплатній основі на підставі висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб'єкта господарювання, проведеної експертно-технічними центрами, які належать до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, або незалежними експертними організаціями, які забезпечують науково-технічну підтримку державного нагляду у сфері промислової безпеки та охорони праці. На застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки виробник або постачальник устаткування підвищеної небезпеки отримує дозвіл до прийняття зобов'язань на постачання.
Порядок видачі дозволів або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, переліки видів робіт, машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, проведення або експлуатація (застосування) яких потребує отримання дозволу, та граничні розміри тарифів на проведення експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб'єкта господарювання, висновок якої є підставою для видачі дозволів, встановлюються Кабінетом Міністрів України.
У разі коли роботодавець не одержав зазначеного дозволу, місцевий орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, за поданням центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, вживає заходів до скасування державної реєстрації цього підприємства у встановленому законом порядку за умови, якщо протягом місяця від часу виявлення вказаних недоліків роботодавець не провів належних заходів з їх усунення.
Технологічні процеси, машини, механізми, устаткування, транспортні засоби, хімічні речовини і їх сполуки та інша небезпечна продукція, придбані за кордоном, допускаються в експлуатацію (до застосування) лише за умови проведення експертизи на відповідність їх нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України.
Згідно пункту 6 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року №1107, - дозвіл за формою згідно з додатком 1 видається роботодавцеві на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3.
Суд зазначає, що наказ відповідача від 01.10.2013 року про виведення з експлуатації 44 одиниці обладнання та демонтування 12 одиниць обладнання, на момент проведення перевірки перевіряючому не надавався, пояснень, зауважень або заперечень з боку посадових осіб відповідача з цього приводу були відсутні. Складання відповідачем переліку про виведення ним з експлуатації устаткування не свідчить про їх фактичну відсутність у відповідача та про їх невикористання.
Представник відповідача зазначає, що ПАТ "Автрамат" було здійснено експертне дослідження обладнання, яке використовується підприємством, в тому числі 29 одиниць обладнання, яке вказано в акті перевірки від 01.10.2013 року №08-04-13/12.
Відповідно до висновків експертизи № 63.2.01.5 01-2172.13 від 18.11.2013 року, обладнання ПАТ "Автрамат" відповідає вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки. (а.с. 13-39).
Суд констатує, що обладнання, яке використовується підприємством, не може бути визнано придатним до експлуатації на підставі зазначеного експертного висновку, оскільки відповідно до вимог чинного законодавства, необхідною умовою є отримання дозвілу Держгірпромнагляду, якого відповідач немає.
Судом встановлено, що на час проведення перевірки, ПАТ "Автрамат" було продано ТОВ "Опціон-трейд" 1 одиниця обладнання, а саме: монорельс 59-068-00-31, що підтверджується товарною накладною № 9 від 21.09.2010 року.
Крім того, 3 одиниці обладнання, експлуатацію яких позивач просить заборонити, були списані ПАТ "Автрамат", а саме: підйомний механізм інв. № 15821 (акт списання від 20.03.2008р), кран-укосина інв. № 17844 (акт списання від 22.09.2008р.), підйомник інв. № 15707(акт списання 25.09.2009р.)
Суд вважає, що позовні вимоги в цій частині не підлягають задоволенню, оскільки на теперішній час обставини, які б загрожували життю або здоров'ю людей, пов'язані з експлуатацією зазначеного обладнання відсутні, в іншій частині позовні вимоги підлягають задоволенню.
Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно ч. 3 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноважень з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відповідно до ст. 86 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
Частина 1 статті 71 КАС України встановлює, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Згідно ч.1 ст.257 КАС України - у разі необхідності спосіб, строки і порядок виконання можуть бути визначені у самому судовому рішенні. Так само на відповідних суб'єктів владних повноважень можуть бути покладені обов'язки щодо забезпечення виконання рішення.
Керуючись ст. ст. 86, 94, 98, 158-163, 167, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов Територіального управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Харківській області до Публічного акціонерного товариства "Автрамат" про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду - задовольнити часиково.
Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду до Публічного акціонерного товариства "Автрамат" (61038, м. Харків, Салтівське шосе, б. 43, код ЄДРПОУ 00236027) шляхом заборони експлуатації:
1) котлів водогрійних:
- КСВа - 2,5 заводський № 191, реєстраційний № 1695;
- Ника - 0,5 заводський № 372, реєстраційний № 1689;
- Ника - 0,5 заводський № 325, реєстраційний № 1688;
- Колві 1000, заводський № 1912.1317, реєстраційний № 002340;
2) посудин, що працюють під тиском:
- реєстраційний № 4713 заводський № 84;
- реєстраційний № 4712 заводський № 85;
- реєстраційний № 3571 заводський №542;
3) ліфтів вантажних:
- реєстраційний № 33306 заводський № 1062СВ-91;
- реєстраційний № 11813 заводський № 228;
4) вантажопідіймальні крани і машини:
- кран мостовий реєстраційний № 17401 заводський № 702323;
- кран-мостовий магнитногрейферний 5т. реєстраційний № 5993 зав. № 208399;
- кран-балка заводський № 8867006 інвентарний № 05498;
- кран-балка інвентарний № 05694;
- кран-балка інвентарний № 04953/05224;
- кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 03609/03858;
- кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 02445/05219;
- кран мостовий однобалочний інвентарний № 01829;
- кран мостовий однобалочний інвентарний № 01837/09444;
- ел. тельфер на монорельсі інвентарний № 02769/04407;
- кран-балка інвентарний № 04207;
- кран мостовий однобалочний інвентарний № 01824/09520;
- кран-балка інвентарний № 05693;
- ел. тельфер на монорельсі інвентарний № 09513/01893;
- кран-балка інвентарний № 05704;
- кран мостовий однобалочний інвентарний № 01826;
- ел. тельфер на монорельсі інвентарний № 02971;
- кран-балка інвентарний № 04954;
- кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 09398;
- кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 09402/02622;
- кран-балка інвентарний № 09401;
- кран-балка інвентарний № 04255;
- кран консольно-поворотний інвентарний № 03698/03777;
- ел. таль інвентарний № 00801;
- ел. таль на монорельсі інвентарний № 05222/01874;
- ел. таль на монорельсі інвентарний № 0043235;
- кран-балка інвентарний № 05426;
- кран-балка інвентарний № 05424;
- кран-балка інвентарний № 04946;
- ел. тельфер на кран-балці інвентарний № 05543;
- кран-балка інвентарний № 04947;
- ел. тельфер на монорельсі інвентарний № 09548;
- ел. тельфер на монорельсі інвентарний № 05517;
- підйомник інвентарний № 05547;
- кран мостовий однобалочний інвентарний № 01833;
- кран мостовий інвентарний № 16213 зав.№ 631;
- кран мостовий інвентарний № 16214 зав.№ 632;
- кран-балка інвентарний № 02961/02541;
- кран-балка інвентарний № 05303;
- кран-балка інвентарний № 05882;
- кран-балка інвентарний № 02714;
- кран-балка інвентарний № 02370/09013;
- кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 05439;
- кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 02620;
- кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 03541/05220;
- кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 04206/01936;
- кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 04205/02785;
- кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 01840;
- ел. тельфер на монорельсі інвентарний № 01915/01916;
- ел. тельфер інвентарний № 00805;
- кран-балка інвентарний № 09500;
- ел. таль на монорельсі інвентарний № 01911;
- кран мостовий однобалочний інвентарний № 01825;
- ел. тельфер на монорельсі інвентарний № 00811;
- кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 04955;
- кран підвісний однобалочний інвентарний № 05374;
- кран-балка інвентарний № 05450;
- кран-балка інвентарний № 05299;
- ел. тельфер інвентарний № 09443;
- кран мостовий однобалочний інвентарний № 01830;
- електроталь інвентарний № 01934;
- ел. тельфер на монорельсі інвентарний № 04399/01933, яке експлуатується за адресою: 61038, м. Харків, Салтівське шосе, б. 43 у зв'язку з загрозою життю та здоров'ю людей.
Заборонити Публічному акціонерному товариству "Автрамат" (61038, м. Харків, Салтівське шосе, б. 43, код ЄДРПОУ 00236027), експлуатацію об'єктів:
1) котлів водогрійних:
- КСВа - 2,5 заводський № 191, реєстраційний № 1695;
- Ника - 0,5 заводський № 372, реєстраційний № 1689;
- Ника - 0,5 заводський № 325, реєстраційний № 1688;
- Колві 1000, заводський № 1912.1317, реєстраційний № 002340;
2) посудин, що працюють під тиском:
- реєстраційний № 4713 заводський № 84;
- реєстраційний № 4712 заводський № 85;
- реєстраційний № 3571 заводський №542;
3) ліфтів вантажних:
- реєстраційний № 33306 заводський № 1062СВ-91;
- реєстраційний № 11813 заводський № 228;
4) вантажопідіймальні крани і машини:
- кран мостовий реєстраційний № 17401 заводський № 702323;
- кран-мостовий магнитногрейферний 5т. реєстраційний № 5993 зав.№ 208399;
- кран-балка заводський № 8867006 інвентарний № 05498;
- кран-балка інвентарний № 05694;
- кран-балка інвентарний № 04953/05224;
- кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 03609/03858;
- кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 02445/05219;
- кран мостовий однобалочний інвентарний № 01829;
- кран мостовий однобалочний інвентарний № 01837/09444;
- ел. тельфер на монорельсі інвентарний № 02769/04407;
- кран-балка інвентарний № 04207;
- кран мостовий однобалочний інвентарний № 01824/09520;
- кран-балка інвентарний № 05693;
- ел. тельфер на монорельсі інвентарний № 09513/01893;
- кран-балка інвентарний № 05704;
- кран мостовий однобалочний інвентарний № 01826;
- ел. тельфер на монорельсі інвентарний № 02971;
- кран-балка інвентарний № 04954;
- кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 09398;
- кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 09402/02622;
- кран-балка інвентарний № 09401;
- кран-балка інвентарний № 04255;
- кран консольно-поворотний інвентарний № 03698/03777;
- ел. таль інвентарний № 00801;
- ел. таль на монорельсі інвентарний № 05222/01874;
- ел. таль на монорельсі інвентарний № 0043235;
- кран-балка інвентарний № 05426;
- кран-балка інвентарний № 05424;
- кран-балка інвентарний № 04946;
- ел. тельфер на кран-балці інвентарний № 05543;
- кран-балка інвентарний № 04947;
- ел. тельфер на монорельсі інвентарний № 09548;
- ел. тельфер на монорельсі інвентарний № 05517;
- підйомник інвентарний № 05547;
- кран мостовий однобалочний інвентарний № 01833;
- кран мостовий інвентарний № 16213 зав.№ 631;
- кран мостовий інвентарний № 16214 зав.№ 632;
- кран-балка інвентарний № 02961/02541;
- кран-балка інвентарний № 05303;
- кран-балка інвентарний № 05882;
- кран-балка інвентарний № 02714;
- кран-балка інвентарний № 02370/09013;
- кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 05439;
- кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 02620;
- кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 03541/05220;
- кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 04206/01936;
- кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 04205/02785;
- кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 01840;
- ел. тельфер на монорельсі інвентарний № 01915/01916;
- ел. тельфер інвентарний № 00805;
- кран-балка інвентарний № 09500;
- ел. таль на монорельсі інвентарний № 01911;
- кран мостовий однобалочний інвентарний № 01825;
- ел. тельфер на монорельсі інвентарний № 00811;
- кран-балка з ел. тельфером інвентарний № 04955;
- кран підвісний однобалочний інвентарний № 05374;
- кран-балка інвентарний № 05450;
- кран-балка інвентарний № 05299;
- ел. тельфер інвентарний № 09443;
- кран мостовий однобалочний інвентарний № 01830;
- електроталь інвентарний № 01934;
- ел. тельфер на монорельсі інвентарний № 04399/01933, яке експлуатується за адресою: 61038, м. Харків, Салтівське шосе, б. 43 до отримання Публічним акціонерним товариством "Автрамат" (61038, м. Харків, Салтівське шосе, б. 43, код ЄДРПОУ 00236027) дозволу на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, отримання якого передбачено ст. 21 Закону України "Про охорону праці".
В задоволенні іншої частини позовних вимог - відмовити.
Стягнути з Державного бюджету України (УДКСУ у Червонозаводському районі м. Харкова Харківської області, МФО 851011, р/р 31217206784011) на користь Територіального управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Харківській області (61002, м. Харків, вул. Артема, 40, ідентифікаційний код юридичної особи 37875186) судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 34 (тридцять чотири) гривень 41 копійок.
Звернути постанову до негайного виконання.
Обов'язок щодо забезпечення виконання судового рішення покласти на Територіальне управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Харківській області (61002, м. Харків, вул. Артема, 40).
Роз'яснити відповідачу, що відповідно до ч. 12 ст. 183-2 КАС України він має право подати заяву про скасування цих заходів реагування, якщо обставини, які стали підставою для вжиття заходів реагування, перестали існувати або усунуті, що підтверджується відповідними доказами. Така заява подається до адміністративного суду, який прийняв постанову про застосування відповідних заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю).
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Повний текст постанови складено 02.12.2013 року.
Суддя Супрун Ю.О.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.11.2013 |
Оприлюднено | 04.12.2013 |
Номер документу | 35708081 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Супрун Ю.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні