Постанова
від 27.10.2008 по справі 6/470
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА

01025, м. Київ, вул. Десятинн а, 4/6

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

27.10.2008 р. № 6/470

Окружний адміністративни й суд міста Києва у складі гол овуючого судді Добрянську Я .І. при секретарі судового зас ідання Зубко Л.П. вирішив адм іністративну справу

Дочірня компанія "Укртран сгаз" Національної акціонерн ої компанії "Нафтогаз Україн и"

до Спеціалізована державна податкова інспекція у м. Києв і по роботі з великими платни ками податків

про визнання нечинними подат кових повідомлень-рішень

за участю представникі в

позивача Галкін В.Ю. (довіре ність від 08.07.2008 р. № 2-73);

відповідача Онисько М.М. (до віреність від 19.02.2008 р. № 268/9/10-110); Діде нко Г.І. (довіреність від 01.09.2008 р. № 1312/9/10-206); Припіяло С.В. (довіреніс ть від 05.02.2008 р. №963/9/10-110).

На підставі ч. 3 ст. 160 Ко дексу адміністративного суд очинства України 27.10.2008 р. прогол ошено вступну та резолютивну частини постанови.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

До Окружного адміністр ативного суду м. Києва зверну лася Дочірня компанія «Укртр ансгаз»Національної акціон ерної компанії «Нафтогаз Укр аїни»з позовом до Спеціалізо ваної державної податкової і нспекції у м. Києві по роботі з великими платниками податкі в про визнання нечинними под аткових повідомлень - рішен ь від 25.09.2007 р. №0001744120/0, від 10.12.2007 р. № 0001744120/1 , від 19.02.2008 р. № 0001744120/2 та рішення про результати розгляду скарги від 29.11.2007 р. № 13677/10/25-019. В ході судовог о розгляду позивач подав зая ву від 18.07.2008 р. про зміну позовни х вимог та просив визнати неч инними податкові повідомлен ня - рішення від 25.09.2007 р. №0001744120/0, ві д 10.12.2007 р. № 0001744120/1, від 19.02.2008 р. № 0001744120/2, від 05.05.2008 р. № 0000954120/3 та рішення про резу льтати розгляду скарги від 29.1 1.2007 р. № 13677/10/25-019.

В обґрунтування позовних вимог позивач вказує на те, що при проведенні перевірки в ідповідач дійшов до помилков ого висновку щодо порушення Національною акціонерною ко мпанією «Нафтогаз України»с т.. 63 Закону України «Про Держа вний бюджет України на 2007 рік» , пунктів 2-4 «Порядку відрахув ання господарськими організ аціями до загального фонду д ержавного бюджету частини пр ибутку (доходу)», затверджено го постановою Кабінету Мініс трів України від 29.01.2007 р. № 68, нака зу Фонду державного майна Ук раїни від 12.02.2007 р. № 249 «Щодо норма тивів відрахування до фонду дивідендів».

Оскільки, на думку позивач а сплата частини прибутку (до ходу) є цивільними відносина ми, а не бюджетними. Вказані ві дносини не можуть бути одноч асно і цивільними і бюджетни ми. З сфери правового регулюв ання Цивільного кодексу Укра їни, Господарського кодексу України та Закону України «П ро господарські товариства» такі відносини не виключено не відміну від сфери регулюв ання Закону України «Про Дер жавний бюджет»не відповідни й рік.

Відповідач проти позову заперечує з огляду на наступ не. Частина чистого прибутку (доходу), що підлягає нарахува нню та сплаті НАК «Нафтогаз У країни»до державного бюджет у за результатами щоквартал ьної фінансово-господарсько ї діяльності І кварталу 2007 рок у складає 2 099 760,00 грн., частина чи стого прибутку (доходу), що під лягає нарахуванню за результ атами щоквартальної фінансо во-господарської діяльності І півріччя 2007 року 74 341 880,00 грн., час тина чистого прибутку (доход у), що підлягає сплаті до держа вного бюджету за результатам и щоквартально фінансово-гос подарської діяльності І півр іччя 2007 р. 74 341 880,00 грн. Таким чином, позивач в порушення »ст.. 63 Зак ону України «Про Державний б юджет України на 2007 рік», пункт ів 2-4 «Порядку відрахування г осподарськими організаціям и до загального фонду держав ного бюджету частини прибутк у (доходу)», затвердженого пос тановою Кабінету Міністрів У країни від 29.01.2007 р. № 68, наказу Фо нду державного майна України від 12.02.2007 р. № 249 «Щодо нормативів відрахування до фонду дивід ендів»занизив зобов' язанн я по сплаті частини прибутку (доходу). Тому, донарахування позивачу податкового зобов ' язання по сплаті частини п рибутку (доходу) в розмірі 76 441 640,00 грн. відповідає чинному за конодавству України.

Розглянувши подані стор онами документи і матеріали, заслухавши пояснення предст авників сторін, всебічно і по вно з' ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуєть ся позов, об' єктивно оцінив ши докази, які мають юридичне значення для розгляду справ и і вирішення спору по суті, Ок ружний адміністративний суд міста Києва, -

ВСТАНОВИВ:

Спеціалізованою держ авною податковою інспекцією у м. Києві по роботі з великим и платниками податків була п роведена невиїзна документа льна перевірка дотримання ви мог податкового законодавст ва в частині повноти нарахув ання та сплати частини прибу тку (доходу) ДК «Укртрансгаз» НАК «Нафтогаз України»за ре зультатами фінансово-господ арської діяльності І піврічч я 2007 р. За результатами перевір ки складений акт від 07.09.2007 р. № 761/41 -20/30019801 та прийняте податкове по відомлення - рішення від 25.09.200 7 р. № 0001744120/0 на загальну суму 84 295 780,00 грн., з яких 76 441 640,00 грн. - основно го платежу та 7 854 140,00 грн. - штраф них (фінансових) санкцій.

Перевіркою встановлено п орушення вимог ст. 63 Закону Ук раїни від 19 грудня 2006 року № 489-У "П ро Державний бюджет України на 2007 рік", зі змінами та доповн еннями, пунктів 2, 3, 4 Порядку ві драхування господарськими о рганізаціями до державного б юджету частини чистого прибу тку (доходу), затвердженого По становою КМУ від 29 січня 2007 р. № 6 8, Наказу Фонду Державного май на України від 12 лютого 2007 року №249 "Щодо затвердження нормат ивів відрахування до фонду д ивідендів", зі змінами та допо вненнями, в результаті чого н е нарахована та не сплачена ч астина прибутку (доходу) за ре зультатами фінансово-господ арської діяльності І піврічч я 2007 року в сумі 76 441 640,00 грн., з них:

- за І квартал 2007 року 2 099 760, 0 грн.;

- за II квартал 2007 року 74 341 880,00 г рн.

Згідно з пп. "б" пп.4.2.2 п.4.2 ст.4, пп .17.1.3 п.17.1 ст.17 Закону України від 21. 12.2000 №2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників подат ків перед бюджетами та держа вними цільовими фондами»із з мінами та доповненнями (далі - Закон України № 2181-ІІІ), на підс таві акту перевірки СДПІ у м. К иєві по роботі з ВПП було прий няте податкове повідомлення -рішення від 25.09.2007р. № 0001744120/0 про виз начення податкового зобов'яз ання за платежем частина при бутку (доходу) у розмірі 84 295 780,00 г рн., з яких основний платіж скл адає 76 441 640,00 грн. та 7 854 140,00 грн. засто совані штрафні (фінансові) са нкції.

НАК "Нафтогаз України" оскар жила податкове повідомлення -рішення від 25.09.2007р. № 0001744120/0 в адмін істративному порядку до СДПІ у м. Києві по роботі з ВПП, ДПА у м. Києві, ДПА України.

Рішенням про результати ро згляду первинної скарги СДПІ у м. Києві по роботі з ВПП від 29 .11.2007 р. № 13677/10/25-019 залишила податков е повідомлення-рішення від 25.0 9.2007р. №0001744120/0 без змін, а скаргу ДК « Укртрансгаз»НАК «Нафтогаз У країни»- без задоволення.

За результатами розгляду скарг позивача Державною по датковою адміністрацією м. К иєва та Державною податковою адміністрацією України, под аткові повідомлення - рішен ня залишені без задоволення, скарги ДК «Укртрансгаз»НАК «Нафтогаз України»- без задо волення.

Дослідивши матеріали спр ави, Окружний адміністративн ий суд м. Києва дійшов висновк у про наявність підстав для в ідмови в задоволенні позовни х вимог, зважаючи на наступне .

Відповідно до статуту ДК «У кртарнсгаз»НАК «Нафтогаз Ук раїни», її статутний фонд сфо рмований із внесків засновни ка - НАК «Нафтогаз України», який належить 100% у статутному фонді, - у вигляді основних фо ндів, оборотних активів та ці нностей, вартість яких відоб ражається у самостійному бал ансі компанії. Майно компані ї закріплено за нею на праві п овного господарського відан ня.

Національну акціонерну ко мпанію «Нафтогаз України»бу ло створено Міністерством па лива та енергетики України в особі Кабінету Міністрів Ук раїни.

Статутний фонд НАК «Нафтог аз України», відповідно до п. 2 Постанови Кабінету Міністрі в України від 25.05.1998 р. № 747 «Про утв орення Національної акціоне рної компанії «Нафтогаз Укра їни», (ст.. 7 Статуту) формується шляхом передачі до нього:

- 100% акцій державних акціонерних товариств, які у творюються на базі державних підприємств, майно яких не пі длягає приватизації;

- Пакетів акцій, за лишених у державній власност і, відкритих акціонерних тов ариств.

Згідно з п. 5.1 ст. 5 Статуту з асновником НАК «Нафтогаз Укр аїни»є держава в особі Кабін ету міністрів України. Пункт п. 5.2 ст. 5 Статуту акціонерами К омпанії є держава в особі Каб інету Міністрів України (до п рийняття в установленому пор ядку рішення про приватизаці ю майна Компанії та в особі Фо нду державного майна України - після передачі йому акцій компанії, визначених для про дажу згідно з прийняттям ріш ення про приватизацію її май на) та юридичні особи різних ф орм власності та громадяни, щ о набули права власності на а кції Компанії в процесі прив атизації та на вторинному ри нку цінних паперів.

Тобто, ДК «Укртрансгаз»НАК «Нафтогаз України»є 100 відсот ковим державним підприємств ом.

Статтею 63 Закону України « Про Державний бюджет України на 2007 рік»від 19.12.2006 р. № 489-V встанов лено, що господарські органі зації сплачують до Державног о бюджету України частину пр ибутку (доходу), зокрема, акціо нерні, холдингові компанії т а інші суб'єкти господарюван ня, у статутному фонді яких де ржаві належать акції (частки , паї), та їх дочірні підприємс тва, - у розмірі базових нормат ивів відрахування частки при бутку, що спрямовується на ви плату дивідендів.

Частина прибутку (доходу ) сплачується до Державного б юджету України або місцевих бюджетів за результатами фін ансово-господарської діяльн ості 2006 року (крім частини приб утку (доходу), сплаченої відпо відно до статті 67 Закону Украї ни «Про Державний бюджет Укр аїни на 2006 рік»та наростаючим підсумком щоквартальної фін ансово-господарської діяльн ості у 2007 році у строки, встанов лені для сплати податку на пр ибуток підприємств.

Для акціонерних, холдингов их компаній та інших суб'єкті в господарювання, у статутно му фонді яких державі належа ть частки (акції, паї), та їх доч ірніх підприємств, зазначені відрахування провадяться з частини прибутку (доходу) від повідно до розміру державної частки (акцій, паїв) у їх стату тних фондах.

Порядок відрахування част ини прибутку (доходу), визначе ної цією статтею,

встановл юється Кабінетом Міністрів У країни (крім порядку і нормат иву відрахування

частини прибутку (доходу) господарсь ких організацій, які належат ь до комунальної

власност і або у статутних фондах яких є частка комунальної власно сті, які

встановлюються ві дповідними радами).

Відповідно до ст.. 84 Закону Ук раїни «Про Державний бюджет України на 2007 рік», контроль за справлянням (стягненням) пла тежів до бюджету здійснюєтьс я органами, які повинні забез печувати їх надходження, згі дно з додатком № 8 до цього Зак ону.

Таким чином, контроль за спр авлянням частини прибутку (д оходу) до Державного бюджету України здійснюється орган ами державної податкової слу жби.

Як встановлено судом та вбачається з матеріалів спр ави, відповідно до даних звіт у про фінансові результати з а І півріччя 2007 року чистий при буток ДК «Укртрансгаз»НАК « Нафтогаз України» складає 191 104 100,00 грн. Позивач за результат ами фінансово-господарської діяльності за І квартал 2007 ро ку подав до СДПІ у м. Києві по р оботі з ВПП розрахунок части ни чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до держав ного бюджету за результатами щоквартальної фінансово-гос подарської діяльності в 2007 ро ці, в якому відобразило чисти й прибуток у сумі 5 249 400,00 грн. та ч астину чистого прибутку (дох оду), що підлягає сплаті за І к вартал 2007 р. в розмірі 2 099 760,00 грн. З азначену суму частини прибут ку (доходу) задекларованого к омпанією в декларації з пода тку на прибуток підприємства за І квартал 2007 р. та сплатив до бюджету згідно з платіжним д орученням від 18.05.2007 р. № 4279.

В подальшому позивач подав уточнюючий розрахунок части ни чистого прибутку (доходу), щ о підлягає сплаті до державн ого бюджету за результатами щоквартальної фінансово-гос подарської діяльності в 2007 р., з а І квартал 2007 р., в якому зменше но суму частини прибутку (дох оду), що підлягає сплаті до бюд жету на суму 2 099 760,00 грн. За резул ьтатами фінансово-господарс ької діяльності за І піврічч я 2007 р. ДК «Укртрансгаз»НАК «На фтогаз України»в декларації з податку на прибуток підпри ємства та в розрахунку части ни чистого прибутку (доходу), щ о підлягає сплаті до державн ого бюджету за результатами щоквартальної фінансово-гос подарської діяльності в 2007 р. з а І півріччя 2007 р. не задекларув ав частину прибутку (доходу), що підлягає сплаті до бюджет у.

Постановою Кабінету Мініс трів України від 29.01.2007 року № 68, і з змінами та доповненнями, за тверджений «Порядок відраху вання господарськими органі заціями до Державного бюджет у частини чистого прибутку (д оходу)»(далі Порядок № 68).

Відповідно до пункту 2 Пор ядку № 68, відрахування частини чистого прибутку (доходу) зді йснюється акціонерними, холд инговими компаніями та іншим и суб'єктами господарювання, у статутному фонді яких держ аві належать частки (акції, па ї), та їх дочірніми підприємст вами - у розмірі, визначеному б азовими нормативами відраху вання частки прибутку, що спр ямовується на виплату дивіде ндів, які затверджуються Фон дом державного майна за пого дженням з Кабінетом Міністрі в України.

Пунктом 3 Порядку № 68 передба чено, що частина чистого приб утку (доходу), що відраховуєть ся до державного бюджету за в ідповідний період, визначаєт ься виходячи з обсягу чистог о прибутку (доходу), розрахова ного згідно з положеннями (ст андартами) бухгалтерського о бліку, та розмірів відрахува нь частини прибутку (доходу), з азначених у пункті 2 цього Пор ядку. Господарські організац ії, включені до Реєстру підпр иємств паливно-енергетичног о комплексу, які беруть участ ь у процедурі погашення забо ргованості відповідно до Зак ону України «Про заходи, спря мовані на забезпечення стало го функціонування підприємс тв паливно-енергетичного ком плексу», зменшують чистий пр ибуток, з якого розраховують ся відрахування до державног о бюджету, на суму прибутку, от риманого в результаті погаше ння заборгованості відповід но до зазначеного Закону. Час тина чистого прибутку (доход у) сплачується господарським и організаціями до державног о бюджету у строк, встановлен ий для сплати податку на приб уток підприємств.

Відповідно до пункту 4 Поряд ку № 68, акціонерні, холдингові компанії та інші суб'єкти гос подарювання, у статутному фо нді яких державі належать ча стки (акції, паї), та їх дочірні підприємства здійснюють від рахування частини чистого пр ибутку (доходу) відповідно до розміру державної частки (ак цій, паїв) у їх статутному фонд і.

Наказом Фонду державного м айна України від 12.02.2007 № 249 «Щодо затвердження нормативів від рахування до фонду дивіденді в»затверджено базові нормат иви відрахування частки приб утку, що спрямовується на вип лату дивідендів за результат ами фінансово-господарської діяльності господарських ор ганізацій у 2006 році згідно з їх галузевою належністю для Мі ністерства палива та енергет ики норматив встановлений у розмірі - 40%.

Законом України від 24.12.2002 р . № 349-ІУ «Про внесення змін до З акону «Про оподаткування при бутку підприємств»внесено з міни до п.1.9 ст. 1 Закону України від 28.12.1994 р. № 334/94-ВР «Про оподатку вання прибутку підприємств» , відповідно до яких дивіденд - платіж, який здійснюється юр идичною особою - емітентом ко рпоративних прав чи інвестиц ійних сертифікатів на корист ь власника таких корпоративн их прав (інвестиційних серти фікатів) у зв'язку з розподіло м частини прибутку такого ем ітента, розрахованого за пра вилами бухгалтерського облі ку.

До дивідендів прирівнюєть ся також платіж, який здійсню ється державним некорпорати зованим, казенним чи комунал ьним підприємством на корист ь відповідно держави або орг ану місцевого самоврядуванн я у зв'язку з розподілом части ни прибутку такого підприємс тва, платіж, який виплачуєтьс я власнику сертифіката фонду операцій з нерухомістю в рез ультаті розподілу доходу фон ду операцій з нерухомістю. Пр и цьому наявність чи відсутн ість прибутку, розрахованого згідно з правилами податков ого обліку, не може впливати н а прийняття чи неприйняття р ішення щодо нарахування диві дендів.

Отже, частину прибутку (доходу) віднесено до загальн одержавних податків.

Пунктом 1 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України (далі - Кодекс) встановлено, що бюджет - план формування та ви користання фінансових ресур сів дія забезпечення завдань і функцій, які здійснюються о рганами державної влади, орг анами влади Автономної Респу бліки Крим та органами місце вого самоврядування протяго м бюджетного періоду.

Зі змісту пункту 3 частини 1 статті 4 цього Кодексу випли ває, що нормативно-правовими актами, що регулюють бюджеті відносини в Україні, є, зокрем а, - закон про Державний бюджет України.

Згідно з пунктом 19 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України, доходи бюджету - усі п одаткові, неподаткові та інш і надходження на безповоротн ій основі, справляння яких пе редбачено законодавством Ук раїни (включаючи трансферти, дарунки, гранти).

Закон про Державний бюджет України на поточний рік регу лює бюджетні відносини, зокр ема, у сфері наповнення бюдже ту через механізми справлянн я податків. Отже, дія зазначен ого закону поширюється, у том у числі, і на податкові віднос ини, оскільки одним із джерел формування доходної частини державного бюджету на поточ ний рік є податки, які справля ються за встановленими ставк ами. Закон про Державний бюдж ет України на поточний рік пе редбачає розмір кожної доход ної статті бюджету, зокрема ш ляхом розміру податкових ста вок, зупинення дії податкови х зобов'язань для визначеног о кола суб'єктів господарюва ння від сплати певних видів п одатків.

Таким чином, закон про Держа ний бюджет України встановлю є, зокрема, основи регулюванн я податкових відносин у част ині спрямування податків до Державного бюджету як елемен ту його доходної частини.

Отже, висновки відповідача щодо порушення ДК «Укртарнс газ»НАК "Нафтогаз України" ст атті 63 Закону України «Про Дер жавний бюджет України на 2007 рі к», пунктів 2, З та 4 Порядку № 68 та Наказу № 249 відповідають вимо гам чинного законодавства Ук раїни.

Відповідно до підпункту 17.1.3 пункту 17.1 статті 17 Закону. Укра їни від 21.12.2000 №2181 -III «Про порядок п огашення зобов'язань платник ів податків перед бюджетами та державними цільовими фонд ами»(із змінами та доповненн ями) (далі - Закон України № 218-ІІ І), у разі коли контролюючий ор ган самостійно донараховує с уму податкового зобов'язання платника податків за підста вами, викладеними у підпункт і "б" підпункту 4.2.2 пункту 4.2 стат ті 4 цього Закону, такий платни к податків зобов'язаний спла тити штраф у розмірі десяти в ідсотків від суми недоплати (заниження суми податкового зобов'язання) за кожний з пода ткових періодів, установлени х для такого податку, збору (об ов'язкового платежу), починаю чи з податкового періоду, на я кий припадає така недоплата, та закінчуючи податковим пе ріодом, на який припадає отри мання таким платником податк ів податкового повідомлення від контролюючого органу, ал е не більше п'ятдесяти відсот ків такої суми та не менше дес яти неоподатковуваних мінім умів доходів громадян сукупн о за весь строк недоплати, нез алежно від кількості податко вих періодів, що минули.

Таким чином, застосуванн я СДШ у м. Києві по роботі з ВПП штрафних (фінансових) санкці й до НАК "Нафтогаз України" на підставі підпункту 17.1.3 пункту 17.1 статті 17 Закону України № 2181- ІІІ, відповідають вимогам чи нного законодавства.

Згідно з ч.3 ст. 2 КАС Україн и у справах щодо оскарження р ішень, дій чи бездіяльності с уб' єктів владних повноваже нь адміністративні суди пере віряють, чи прийняті (вчинені ) вони:

1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що пе редбачені Конституцією та за конами України;

2) з використанням повнов аження з метою, з якою це повно важення надано;

3) обґрунтовано, тобто з ур ахуванням усіх обставин, що м ають значення для прийняття рішення (вчинення дії);

4) безсторонньо (неуперед жено);

5) добросовісно;

6) розсудливо;

7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запо бігаючи несправедливій диск римінації;

8) пропорційно, зокрема з д отриманням необхідного бала нсу між будь-якими несприятл ивими наслідками для прав, св обод та інтересів особи і ціл ями, на досягнення яких спрям оване це рішення (дія);

9) з урахуванням права ос оби на участь у процесі прийн яття рішення;

10) своєчасно, тобто протяг ом розумного строку.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона по винна довести ті обставини, н а яких ґрунтуються її вимоги та заперечення крім випадкі в, встановлених статтею 72 цьог о Кодексу.

Згідно з ч. 2 ст. 71 КАС У країни в адміністративних сп равах про протиправність ріш ень, дій чи бездіяльності суб ' єкта владних повноважень о бов' язок щодо доказування п равомірності свого рішення, дії чи бездіяльності поклада ється на відповідача, якщо ві н заперечує проти адміністра тивного позову.

Відповідно до ч. 1 ст . 9 КАС України суд при вирішен ні справи керується принципо м законності, відповідно до я кого органи державної влади, органи місцевого самоврядув ання, їхні посадові і службов і особи зобов' язані діяти л ише на підставі, в межах повно важень та у спосіб, що передба чені Конституцією та законам и України.

Відповідач, як суб' єкт владних повноважень, дов ів правомірність прийнятих н им рішень. Зважаючи на в икладене, суд дійшов висновк у, що позовні вимоги не підляг ають задоволенню.

Враховуючи вищевикладен е та керуючись ст.ст. 9, 69-71, 158-163 КАС України, Окружний адміністр ативний суд міста Києва, -

ПОСТАНОВИВ:

В адміністративному п озові відмовити.

Постанова відповідно д о ч. 1 ст. 254 Кодексу адміністрат ивного судочинства України н абирає законної сили після з акінчення строку подання зая ви про апеляційне оскарження , встановленого цим Кодексом , якщо таку заяву не було подан о.

Постанова суду може бути ос каржено до суду апеляційної інстанції шляхом подання зая ви про апеляційне оскарження постанови суду та апеляційн ої скарги. Заява про апеляцій не оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня ск ладення постанови в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду подається пр отягом двадцяти днів після п одання заяви про апеляційне оскарження. Заява про апеляц ійне оскарження та апеляційн а скарга подаються Київськом у апеляційному адміністрати вному суду через Окружний ад міністративний суд міста Киє ва.

Суддя Добрянська Я .І.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення27.10.2008
Оприлюднено09.11.2009
Номер документу3623430
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —6/470

Рішення від 07.11.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ковтун С.А.

Ухвала від 17.10.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ковтун С.А.

Рішення від 07.02.2011

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Коваленко Олександр Олексійович

Ухвала від 16.12.2010

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Коваленко Олександр Олексійович

Рішення від 14.09.2009

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ковтун С.А.

Постанова від 27.10.2008

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Постанова від 08.02.2007

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Танасюк О.Є.

Рішення від 26.01.2009

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Коваленко О.О.

Ухвала від 27.11.2008

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Коваленко О.О.

Ухвала від 18.09.2007

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ковтун С.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні