Постанова
від 18.03.2014 по справі 924/1295/13
РІВНЕНСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

cpg1251

РІВНЕНСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

"18" березня 2014 р. Справа № 924/1295/13

Рівненський апеляційний господарський суд у складі колегії:

головуючий суддя Грязнов В.В.

суддя Мельник О.В. ,

суддя Розізнана І.В.

секретар судового засідання Чекеренда Т.М. ,

за участю представників сторін:

відповідача 1 - Коцюбинський М.А. (голова);

Богуш І.А. (довіреність №160 від 01.11.2013р.);

Мініх І.М. (довіреність №160 від 01.11.2013р.);

відповідача 2 - Раац К.В. (довіреність №73/14 від 05.03.14р.);

третьої особи 1 - не з'явився;

третьої особи 2 - не з'явився;

від органу прокуратури - Данілей В.В. (посвідчення №024617),

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Відповідача 2 - Відкритого акці-онерного товариства «Хмельницьке виробниче сільськогосподарсько-рибоводне підприємство» на рішення господарського суду Хмельницької області від 23.12.2013р. у справі №924/1295/13

за позовом Прокурора Хмельницького району в інтересах держави

до 1. Терешовецької сільської ради Хмельницького району Хмельницької області;

2. Відкритого акціонерного товариства «Хмельницьке виробниче

сільськогосподарсько-рибоводне підприємство»

треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні Позивача

1. Хмельницька районна рада

2. Державна сільськогосподарська інспекція в Хмельницькій області

про визнання недійсними

- рішення Терешковецької сільської ради народних депутатів від 28.12.1999р.№9

- Державного акту від 27.11.2000р. І-ХМ №000345 на право постійного

користування земельною ділянкою, площею 322,61 га,-

Представникам сторін роз'яснено права та обов'язки, передбачені ст.ст.22, 28 ГПК Украї-ни. Колегія суддів задоволила клопотання Відкритого акціонерного товариства «Хмельницьке ви-робниче сільськогосподарсько-рибоводне підприємство» від 18.03.2014р. про здійснення фіксації судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу.(арк.справи 154).

Заяви про відвід суддів не надходило.

Рішенням господарського суду Хмельницької області від 23.12.2013р. у справі №924/1295/ 13 (суддя Танасюк О.Є.) частково задоволено позовні вимоги прокурора Хмельницького району в інтересах держави, за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на стороні Позивача: Хмельницька районна рада та Державна сільськогосподарська інспекція в Хмельницькій області до 1.Терешовецької сільської ради Хмельницького району Хмельницької області (надалі в тексті - Сільська рада), 2.Відкритого акціонерного товариства «Хмельницьке виробниче сільськогосподар-сько-рибоводне підприємство» (надалі в тексті - ВАТ «Хмельницькрибгосп») про визнання недійс-ними рішення Терешковецької сільської ради народних депутатів від 28.12.1999р.№9 та державно-го акту від 27.11.2000р. І-ХМ №000345 на право постійного користування земельною ділянкою площею 322,61 га.

Приймаючи рішення, суд першої інстанції виходив з того, що рішення Терешовецької сіль-ської ради народних депутатів від 28.12.1999р. №9, яке зазначено як підстава видачі Державного акта на право постійного користування земельною ділянкою 1-ХМ №000345 від 27.11.2000р. зага-льною площею 322,61 га. відсутнє в матеріалах справи. Суд дійшов висновку, що оспорюване рі-шення від 28.12.1999р. №9 Терешовецькою сільською радою взагалі не приймалося і на даний час об'єктивно не існує. Оскільки підставою видачі оспорюваного державного акта на право постій-ного користування землею ВАТ «Хмельницькрибгосп» серії І-ХМ №000345 від 27.11.2000р. вказа-но рішення Терешовецької сільської ради №9 від 28.12.1999р., яке Сільською радою не приймало-ся, і на даний час відсутнє, суд дійшов висновку, що Державний акт І-ХМ № 000345 від 27.11.2000 року виданий без будь-яких правових підстав, тому даний акт є незаконним та підлягає визнанню недійсним.(арк.справи 81-84).

Не погоджуючись із рішенням господарського суду Хмельницької області від 23.12.2013р. у даній справі, ВАТ «Хмельницькрибгосп» подало апеляційну скаргу, в якій просить скасувати час-ково рішення суду першої інстанції та прийняти нове рішення, яким відмовити в задоволенні позо-ву повністю.

Скаржник вважає, що судом неповно і необ'єктивно досліджено обставин, що мають зна-чення для справи; висновок суду першої інстанції не відповідає обставинам справи, оскільки рі-шення прийнято з порушенням норм матеріального та процесуального права. На думку Скаржни-ка, судом по-перше не було досліджено питання законодавчо закріпленого порядку видачі дер-жавного акту, суд лише обмежився виключно посиланням на ніби-то відсутність відповідного рі-шення, а по-друге не було з'ясовано правові підстави видачі державного акта. Судом також не до-сліджено істотні для справи обставини, а саме, що на існуючі правовідносини, на думку Скаржни-ка не поширюються випадки передбачені ст.79 ЗК України. Так, поза увагою суду першої інстан-ції залишилося, що передача земель Відповідачу у постійне користування відбувалася не із земель, які перебували у користуванні водогосподарських підприємств, а тому висновки суду є помилко-вими.(арк.справи 119-126).

Ухвалою Рівненського апеляційного господарського суду у даній справі від 27.02.2014р. прийнято апеляційну скаргу Відповідача-2 до провадження і призначено справу до слухання.(арк. справи 117).

Прокуратура Хмельницького району надіслала відзив на апеляційну скаргу, в якій запере-чує доводи ВАТ «Хмельницькрибгосп» через їх необґрунтованість та просить суд апеляційної ін-станції рішення місцевого господарського суду залишити без змін, а апеляційну скаргу - без задо-волення.(арк.справи 149-152).

У судовому засіданні 18.03.2014р. представники прокуратури та Відповідача-1 заперечили проти доводів апеляційної скарги в повному обсязі та просили суд апеляційної інстанції залишити апеляційну скаргу без задоволення.

Представник Відповідача-2 підтримав доводи апеляційної скарги, надав пояснення в обґ-рунтування своєї правової позиції, просив апеляційний суд скасувати рішення господарського су-ду Хмельницької області від 23.12.2013р. у даній справі в частині задоволення позову та прийня-ти нове рішення, яким відмовити в задоволенні позову повністю. Представник Відповідача-2 та-кож подав клопотання про витребування додаткових доказів: у Державної інспекції сільського гос-подарства Хмельницької області - матеріали перевірки дотримання ВАТ «Хмельницькрибгосп», а з архівного відділу Хмельницької райдержадміністрації - копію оспорюваного рішення Сільської ради.(арк.справи 153).

Дане клопотання колегія суддів відхилила, звернувши увагу заявника, що провадження за позовом Прокурора вже є порушеним, а запити стосовно надання копії оспорюваного рішення Сільської ради надсилались Прокурором в жовтні 2013р. під час перевірки і копії відповідей наяв-ні в матеріалах справи (арк.справи 17, 54), відтак повторне витребування таких доказів є недоціль-ним і призведе лише до штучного затягування судового процесу.

В судове засідання 18.03.2014р. представники Третіх осіб не з'явились, хоч про час та міс-це розгляду скарги їх було повідомлено у встановленому порядку.(арк.справи 140-144)

Проте, така неявка не перешкоджає розгляду скарги, оскільки, ухвалою від 11.02.2014р. у даній справі явка представників сторін не визнавалась обов'язковою, а матеріали справи надають можливість розглянути скаргу по суті.

Розглянувши доводи апеляційної скарги, заслухавши пояснення представників, вивчивши матеріали справи, наявні в ній докази, перевіривши правильність застосування судом першої інс-танції норм матеріального та процесуального права, Рівненський апеляційний господарський суд

ВСТАНОВИВ:

З матеріалів справи вбачається, що Відкрите акціонерне товариство «Хмельницькрибгосп» - зареєстроване як суб'єкт підприємницької діяльності-юридична особа 28.03.2000р., що підтверд-жується витягом з ЄДРПОУ №17329295.(арк.справи 19-20).

Державна реєстрація Терешовецької сільської ради Хмельницького району Хмельницької області проведена 26.02.2003р., що підтверджується витягом з ЄДРПОУ.(арк.справи 28).

Державним актом на право постійного користування землею №03 серія І-ХМ №000345 від 27.11.2000р., копія якого наявна в матеріалах справи, стверджується передання ВАТ «Хмельниць-ке виробниче сільськогосподарсько-рибоводне підприємство» (смт.Меджибіж Летичівського райо-ну Хмельницької області) у постійне користування 322,61 га. землі в межах згідно із планом зем-лекористування для ведення товарного сільськогосподарського виробництва.

Згідно плану зовнішніх меж користування, що є частиною оскаржуваного Державного акта постійного користування, ВАТ «Хмельницькрибгосп» передано в постійне користування землі водного фонду , а саме став «Анас-Верх», площею 322,6053га. Державний акт зареєстровано в Книзі записів державних актів на право постійного користування землею №03.

Підставою для видачі цього Державного акта вказано рішення Терешовецької сільської ра-ди Хмельницького району №9 від 28.12.1999р. (арк.справи 13-16).

Як вбачається з матеріалів справи, в архіві Терешовецької сільської ради відсутнє рішення сесії №9 від 28.12.1999р., втрачено і протоколи та рішення сесій за 1999-2000 роки.(арк.справи 18). Копія рішення Терешовецької сільської ради Хмельницького району №9 від 28.12.1999р. від-сутня і у ВАТ «Хмельницькрибгосп», яке користується земельною ділянкою водного фонду зага-льною площею 322,61 га на території Сільської ради.

З матеріалів справи вбачається, що в архіві Державного підприємства «Хмельницький нау-ково-дослідний та проектний інститут землеустрою» відсутня технічна документація щодо пере-дання ВАТ «Хмельницькрибгосп» в постійне користування земельної ділянки на території Тере-шовецької сільської ради, оскільки такої документації інститут не розробляв (лист №705 від 26.11. 2013р., арк.справи 55).

Крім того, матеріали справи свідчать, що Терешовецька сільська рада не передавала архів-ному відділу Хмельницької районної державної адміністрації на постійне зберігання протоколи се-сій та протоколи засідань виконкомів з рішеннями включно по 1998р. Протоколи сесій та засідань виконкомів з рішеннями за 1999р. на зберігання також не передавалися, передана єдиною справою за 1999 рік є «Бюджет та кошторис сільської ради». Жодного протоколу сесії та рішенняза 2000р. Терешовецька сільська рада на державне зберігання не передавала. (листи №66 від 04.10. 2013р. та №422/01-07 від 17.12.2013р., арк.справи 17, 76).

Перевіривши дотримання місцевим судом вимог чинного законодавства при ухваленні ос-каржуваного рішення, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга безпідставна і не підлягає задо-воленню, з огляду на наступне:

Предметом даної справи є земельний спір.

Колегія суддів відхиляє твердження Відповідача-2 про помилкове порушення місцевим гос-подарським судом провадження у даній справі через неправильне визначення інтересів держави, оскільки Держсільгоспінспекція України та її територіальні органи не уповноважені звертатись до суду з позовними заявами. Безпідставність доводів Скаржника колегія суддів вмотивовує тим, що здійснення державного нагляду (контролю) у частині дотримання земельного законодавства, в тому числі, дотримання органами місцевого самоврядування вимог земельного законодавства та установленого порядку набуття та реалізації права на землю п.п. 4, 6 Положення про державну інспекцію сільського господарства, затвердженого указом Президента України від 13.04.2011р. №459/ 2011- віднесено до компетенції органів Держсільгоспінспекції України та її територіальних органів. Крім того, в порядку ст.2 ГПК прокурором визначено, в чому полягає порушення інтересів держави та обґрунтовано необхідність їх захисту.

За змістом оспорюваного рішення Cільською радою вирішено питання регулювання земе-льних відносин в частині передання в постійне користування земельної ділянки водного фонду на території Сільської ради за межами населеного пункту.

Відповідно до ст.140 Конституції України, місцеве самоврядування є правом територіаль-ної громади самостійно вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів Ук-раїни в порядку, встановленому законом, як безпосередньо, так і через органи місцевого самовря-дування: сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи. До матеріальної основи органів міс-цевого самоврядування, крім інших об'єктів, належить земля, управління якою здійснюють тери-торіальні громади через органи місцевого самоврядування в межах їх повноважень шляхом прий-няття рішень.(ст.ст. 142-144 Конституції України).

Пунктом 1 ст.10 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (надалі в тексті - Закон), сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повнова-ження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

Статтею 9 Земельного кодексу України від 18.12.1990р. (в редакції, яка діяла на момент виникнення спірних відносин, надалі в тексті - ЗК України) визначено компетенцію сільської Ради народних депутатів у галузі земельних відносин на їх території, до якої зокрема, віднесено переда-чу земельних ділянок у власність, надання їх у користування, в тому числі на умовах оренди, у по-рядку, встановленому статтями 17, 19 цього Кодексу, а також погодження проектів землеустрою.

Відповідно до п.34 ст.26 та п.9 ст.33 Закону - до повноважень місцевих рад у сфері регулю-вання земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища, відноситься, зокре-ма, організація і здійснення землеустрою, погодження проектів землеустрою, а виключно на пле-нарних засіданнях сільської ради вирішуються відповідно до закону питання регулювання земе-льних відносин.

Користування землею може бути постійним або тимчасовим. Постійним визнається земле-користування без заздалегідь установленого строку. Тимчасове користування землею може бути короткостроковим - до трьох років і довгостроковим - від трьох до двадцяти п'яти років. У постій-не користування земля надається Радами народних депутатів із земель, що перебувають у держав-ній власності.(ч.ч. 1, 2, 4 ст.7 ЗК України).

Як вбачається з листа Управління Держземагенства у Хмельницькому районі Хмельниць-кої області №4-1-5/8632 від 18.11.2013р., земельна ділянка , площею 322,61 га., яку використовує ВАТ «Хмельницькрибгосп» на підставі Державного акта на право постійного користування зем-лею серія І-ХМ №000345, виданого 27.11.2000р. згідно рішення Терешовецької сільської ради від 28.12.1999р. №9 - відноситься до земель водного фонду, яка розташована за межами населених пунктів Терешовецької сільської ради, площею 79,48 га., решта площі - 243,13га. знаходиться на території Летичівського району.(арк.справи 54).

Частиною 1 статті 11 ЗК України встановлено, що до відання районних Рад народних депу-татів у галузі регулювання земельних відносин на їх території належить передача земельних діля-нок у власність, надання їх у користування у порядку, встановленому статтями 17 і 19 цього Ко-дексу.

Відповідно до ч.1 ст.19 ЗК України, сільські, селищні Ради народних депутатів надають земельні ділянки у користування для всіх потреб із земель сіл, селищ, а також за їх межами для будівництва шкіл, лікарень, підприємств торгівлі та інших об'єктів, пов'язаних з обслуговуван-ням населення (сфера послуг), сільськогосподарського використання, ведення селянського (фер-мерського) господарства, особистого підсобного господарства, індивідуального житлового, дачно-го і гаражного будівництва, індивідуального і колективного садівництва, городництва, сінокосін-ня і випасання худоби, традиційних народних промислів. Відповідно до ч.3 даної статті, районні Ради народних депутатів надають земельні ділянки за межами населених пунктів із земель лісо-вого і водного фонду у випадку, передбаченому ст.79 цього Кодексу.

Землі водного фонду, що є в користуванні водогосподарських підприємств і організацій, можуть надаватися за рішенням районної Ради народних депутатів у тимчасове користування для сінокосіння і риборозведення.(ч.2 ст.79 ЗК України).

Враховуючи зазначені приписи законодавства та обставини справи, стверджені матеріала-ми справи і встановлені судами, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що в даному випадку в силу ст.ст. 11, 19, 79 ЗК України, передача земельних ділянок водного фон-ду за межами населених пунктів віднесена до компетенції районних Рад народних депутатів, крім того, така передача земель могла бути лише у тимчасове користування.

Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України, органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Кон-ституцією та законами України.

Проте, як вбачається з матеріалів справи, Сільська рада на підставі власного рішення 27.11.2000р. видала ВАТ «Хмельницькрибгосп» Державний акт на право постійного користування земельною ділянкою загальною площею 322,61 га. для товарного сільськогосподарського вироб-ництва.(арк.справи 13-16).

Колегія суддів дійшла висновку, що передавши ВАТ «Хмельницькрибгосп» в постійне ко-ристування земельну ділянку водного фонду, Терешовецька сільська рада діяла всупереч вимог ч.2 ст.19 Конституції України та з перевищенням повноважень, визначених Земельним кодексом Ук-раїни, оскільки право на передання таких земельних ділянок в користування було віднесено до компетенції відповідної районної ради.

При цьому, апеляційний суд враховує, що оспорюване рішення Терешовецької сільської Ради народних депутатів від 28.12.99р. №9 в матеріалах справи відсутнє, що встановлено судами.

Крім того, в письмових поясненнях від 23.12.2013р. та в судовому засіданні 18.03. 2014р., голова Терешовецької сільської ради зазначив, що рішення від 28.12.1999р. №9, на підставі якого видано оспорюваний Державний акт на право постійного користування земельною ділянкою - Сільською радою не приймалось, відомості про це рішення відсутні.(арк.справи 75, 163-166).

Зазначені обставини, з підстав ст.ст. 33, 34 ГПК України, дозволяють колегії суддів погоди-тись з висновком суду першої інстанції про відсутність належних та достатніх доказів у підтверд-ження факту обговорення на пленарному засіданні ради і прийняття Терешовецькою сільською радою оспорюваного рішення про надання в постійне користування Відповідачу-2 земельної ді-лянки, а тому суд першої інстанції дійшов правомірного висновку про відсутність підстав для за-доволення позову у відповідній частині через відсутність доказів порушення Сільською радою прав та інтересів держави, за захистом яких звернувся Прокурор.

Поряд з тим, суд апеляційної інстанції погоджується з висновком місцевого господарсько-го суду про наявність підстав для задоволення позову в частині визнання недійсними Державного акту на право постійного користування земельною ділянкою І-ХМ №000345 від 26.11.2000р.

Право власності на землю або право користування наданою земельною ділянкою виникає після встановлення землевпорядними організаціями меж земельної ділянки в натурі (на місцевос-ті) і одержання документа, що посвідчує це право.(ч.1 ст.22 ЗК України). Право власності або право постійного користування землею посвідчується державними актами, які видаються і реєст-руються сільськими, селищними, міськими, районними Радами народних депутатів.(ч.1 ст.23 ЗК України).

Державні акти про право власності або право постійного користування на земельну ділян-ку є документами, що посвідчують відповідне право і видаються на підставі рішень Кабінету мі-ністрів України, обласних, районних, Київської і Севастопольської міських, селищних, сільських рад, Ради Міністрів Автономної Республіки Крим, обласної, районної, Київської і Севастополь-ської міських державних адміністрацій. У спорах, пов'язаних з правом власності або постійного користування земельними ділянками, недійсними можуть визнаватися як зазначені рішення, на підставі яких видано відповідні державні акти, так і самі акти про право власності чи постійного користування. Такої практики дотримується Вищий господарський суд України, що знайшло ві-дображення у пункті 2.3 Постанови Пленуму ВГСУ від 17.05.2011р. №6 «Про деякі питання прак-тики розгляду справ, що виникають із земельних відносин»,

Отже, державний акт може бути виданий та зареєстрований лише внаслідок прийняття від-повідного рішення органом виконавчої влади чи органом місцевого самоврядування, на підставі якого у суб'єкта землекористування і виникає відповідне речове право. Отже, за умови відсутнос-ті відповідного рішення органу виконавчої влади чи місцевого самоврядування - відсутні підстави для видачі й державного акту на право постійного користування землею, а тому правильним і та-ким, що ґрунтується на вимогах закону є висновок суду першої інстанції про визнання недійсним оспорюваного Державного акту на право постійного користування землею, підстави для видачі та існування якого відсутні.

Крім того, вірним є висновок місцевого господарського суду, що оскільки підставою вида-чі Державного акта на право постійного користування землею ВАТ «Хмельницькрибгосп» серії І-ХМ №000345 від 27.11.2000р. зазначено рішення Терешовецької сільської ради №9 від 28.12.1999 року, яке цією радою не приймалося і об'єктивно не існує, то оспорюваний Державний акт вида-ний без будь-яких правових підстав, тому він є незаконним і підлягає визнанню недійсним.

Стосовно тверджень щодо пропуску Прокурором строку позовної давності, апеляційний суд зазначає наступне:

Початок перебігу позовної давності визначається за правилами статті 261 ЦК України.

У пункті 4.1 Постанови пленуму ВГСУ №10 від 29.05.2013р. «Про деякі питання практики застосування позовної давності у вирішенні господарських спорів» судом касаційної інстанції сформовано правову позицію, за якою - якщо у передбачених законом випадках з позовом до гос-подарського суду звернувся прокурор, що не є позивачем, то позовна давність обчислюватиметься від дня, коли про порушення свого права або про особу, яка його порушила, довідався або мав до-відатися саме позивач, а не прокурор. У таких випадках питання про визнання поважними причин пропущення позовної давності може порушуватися перед судом як прокурором, так і позивачем у справі. У разі коли згідно із законом позивачем у справі виступає прокурор (ч.2 ст.29 ГПК), позов-на давність обчислюється від дня, коли про порушення або про особу, яка його допустила, дові-дався або мав довідатися відповідний прокурор.

Як слідує зі змісту позовної заяви, у даній справі позивачем виступає Прокурор, який звер-нувся до суду в інтересах держави. Відповідач-2 в порядку ч.3 ст.267 ЦК України заявив про за-стосування строку позовної давності, вказуючи на те, що відповідно до ст.112 ЗК України - рі-шення ради могло бути оскаржене до арбітражного суду у місячний строк.

Проте, оцінивши в сукупності наявні у матеріалах справи докази, колегія суддів вважає доведеним, що прокурору Хмельницького району стало відомо про порушення, які дають підстави для звернення з даним позовом лише після письмового повідомлення Державної інспекції сіль-ського господарства в Хмельницькій області 03.10.2013р., що свідчить про подання Прокуро-ром даного позову до суду в межах строку, передбаченого ст.257 ЦК України.

При цьому, додані до апеляційної скарги докази обізнаності прокурора (листи прокуратури Хмельницької області від 05.10.2010р., 04.09.2012р., 23.08.2012р., 29.08.2012р., 26.09.2012р.), з ура-хуванням положень ч.1 ст.101 ГПК України не можуть бути прийняті апеляційним судом до уваги, як доказ пропуску Прокурором строку позовної давності, оскільки Скаржником не було обґрунто-вано причини неможливості подання їх суду першої інстанції. Крім того, з урахуванням дати звер-нення Прокурора з позовом до суду (09.10.2013р.), лише лист від 05.10.2010р.(арк.справи 131) да-тований у строк, що перевищує три роки до дати звернення з позовом. При цьому, вказаний лист не містить інформації про обізнаність Прокурора з порушеннями видачі Відповідачу-2 оспорюва-ного Державного акту на землю.

Таким чином, матеріалами справи спростовуються доводи Скаржника про неправомірність висновків суду першої інстанції щодо підстав і характеру порушення державних інтересів, безпідс- тавності рішення, прийнятого органом самоврядування, необґрунтованості правовідносин Відпові-дачів, рівно як і вмотивованості висновків про необхідність задоволення позовних вимог та безпід-ставність заперечень ВАТ «Хмельницькрибгосп».

Відтак, доводи Скаржника зазначені в апеляційній скарзі, не визнаються апеляційним су-дом такими, що можуть згідно ст.104 ГПК України бути підставою для скасування чи зміни оскар-жуваного рішення, тому рішення місцевого господарського суду є таким, що прийняте у відповід-ності до норм мaтеріального та процесуального права і його належить залишити без змін, а апеля-ційну скаргу - без задоволення.

Керуючись, ст.ст. 33, 34, 43, 49, 99, 101, 103, 105 Господарського процесуального ко-дексу України, Рівненський апеляційний господарський суд -

ПОСТАНОВИВ:

1. Апеляційну скаргу Відкритого акціонерного товариства «Хмельницьке виробниче сілсьь-когосподарсько-рибоводне підприємство» на рішення господарського суду Хмельницької області від 23.12.2013р. у справі №924/1295/13 - залишити без задоволення, а рішення суду першої інс-танції - без змін.

2. Постанова набирає законної сили з дня її прийняття і може бути оскаржена в касаційно-му порядку згідно з Розділом ХІІ-1 Господарського процесуального кодексу України.

3. Справу №924/1295/13 повернути до господарського суду Хмельницької області.

Головуючий суддя Грязнов В.В.

Суддя Мельник О.В.

Суддя Розізнана І.В.

СудРівненський апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення18.03.2014
Оприлюднено25.03.2014
Номер документу37780515
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —924/1295/13

Рішення від 29.09.2015

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Олійник Ю.П.

Ухвала від 16.09.2015

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Олійник Ю.П.

Ухвала від 31.08.2015

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Олійник Ю.П.

Постанова від 15.07.2015

Господарське

Вищий господарський суд України

Данилова М.В.

Ухвала від 30.06.2015

Господарське

Вищий господарський суд України

Данилова М.В.

Ухвала від 12.05.2014

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Заверуха С.В.

Постанова від 18.03.2014

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Грязнов В.В.

Рішення від 23.12.2013

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Танасюк О.Є.

Ухвала від 10.10.2013

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Танасюк О.Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні