УХВАЛА
Справа № 2-а/1970/3898/12
25 квітня 2014 року
Тернопільський окружний адміністративний суд в складі:
головуючого судді Мартиць О.І..
секретарі судового засідання Мельник Н.М.
за участю позивача ОСОБА_1
представника відповідача - Державного управління охорони навколишнього природного середовища у Тернопільській області Рижак С.М., довіреність від 03.03.2014 року № 1-1/13
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в місті Тернополі заяву про зміну способу і порядку виконання рішення в адміністративній справі за позовною заявою ОСОБА_1 до Державного управління охорони навколишнього природного середовища у Тернопільській області про зобов'язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И В:
Постановою Львівського апеляційного адміністративного суду від 04 березня 2014 року скасовано постанову Тернопільського окружного адміністративного суду від 03 грудня 2012 року та прийнято нову постанову, якою зобов'язано Державне управління охорони навколишнього природного середовища у Тернопільській області нарахувати та виплатити ОСОБА_1 грошову допомогу в розмірі 10 місячних посадових окладів відповідно до ч.13 ст.37 Закону України "Про державну службу".
14 квітня 2014 року в даній адміністративній справі Тернопільським окружним адміністративним судом видано виконавчий лист № 2-а/1970/3898/12.
15.04.2014 року листом Головного управління Державної казначейської служби України у Тернопільській області повернуто виконавчий лист № 2-а/1970/3898/12 від 14.04.2014 року без виконання та рекомендовано ОСОБА_1 звернутися до органів Державної виконавчої служби.
16.04.2014 року ОСОБА_1 звернулася до Тернопільського окружного адміністративного суду із заявою про зміну способу і порядку виконання рішення, а саме спосіб виконання виконавчого листа № 2-а/1970/3898/12, виданого Тернопільським окружним адміністративним судом 14 квітня 2014 року шляхом стягнення з Державного управління охорони навколишнього природного середовища у Тернопільській області (46000, м. Тернопіль, вул. Шашкевича, 3, код 05524096) за рахунок коштів Державного бюджету України на користь ОСОБА_1 9 600 грн. грошової допомоги в розмірі 10 місячних посадових окладів відповідно до ч.13 ст.37 Закону України "Про державну службу".
В судовому засіданні позивач ОСОБА_1 подану заяву підтримала повністю з мотивів, викладені у ній та просить задовольнити.
Представник відповідача - Державного управління охорони навколишнього природного середовища у Тернопільській області проти задоволення заяви не заперечила.
Заслухавши пояснення позивача та представника відповідача, розглянувши матеріали справи та перевіривши подані докази в їх сукупності, суд встановив з наступні обставини.
Згідно ч.1 ст.263 Кодексу адміністративного судочинства України за наявності обставин, що ускладнюють виконання судового рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо), державний виконавець може звернутися до адміністративного суду першої інстанції, незалежно від того, суд якої інстанції видав виконавчий лист, що видав виконавчий лист, із поданням, а особа, яка бере участь у справі, та сторона виконавчого провадження - із заявою про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону України "Про гарантії держави щодо виконання судових рішень" держава гарантує виконання рішення суду про стягнення коштів та зобов'язання вчинити певні дії щодо майна, боржником за яким є: зокрема, державний орган.
За статтею 7 цього Закону виконання рішень суду про зобов'язання вчинити певні дії щодо майна, боржником за якими є державний орган, державне підприємство, юридична особа, здійснюється в порядку, встановленому Законом України "Про виконавче провадження", з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом.
У разі якщо рішення суду, зазначені в частині першій цієї статті, не виконано протягом двох місяців з дня винесення постанови про відкриття виконавчого провадження, крім випадків, коли стягувач перешкоджає провадженню виконавчих дій, державний виконавець зобов'язаний звернутися до суду із заявою про зміну способу і порядку виконання рішення.
Згідно ст.1 Закону України "Про виконавче провадження" виконавче провадження як завершальна стадія судового провадження та примусове виконання рішень інших органів (посадових осіб) - це сукупність дій органів і посадових осіб, визначених у цьому Законі, що спрямовані на примусове виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб), які провадяться на підставах, в межах повноважень та у спосіб, визначених цим Законом, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону та інших законів, а також рішеннями, що відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню (далі - рішення).
Примусове виконання рішень покладається на державну виконавчу службу, яка входить до системи органів Міністерства юстиції України. (ст.2 Закону України "Про виконавче провадження")
Аналізуючи наведені вище норми чинного законодавства України, враховуючи факт відсутності звернення ОСОБА_1 до органів Державної виконавчої служби щодо виконання рішення про зобов'язання вчинити певні дії в порядку, встановленому Законом України "Про виконавче провадження" з урахуванням особливостей Закону України "Про гарантії держави щодо виконання судових рішень", суд приходить до висновку, що в задоволенні заяви ОСОБА_1 про зміну способу і порядку виконання судового рішення слід відмовити.
На підставі викладеного, керуючись ст.263, ст.186 КАС України, -
У Х В А Л И В:
В задоволенні заяви ОСОБА_1 про зміну способу виконання виконавчого листа № 2-а/1970/3898/12, виданого Тернопільським окружним адміністративним судом 14 квітня 2014 року шляхом стягнення з Державного управління охорони навколишнього природного середовища у Тернопільській області (46000, м. Тернопіль, вул. Шашкевича, 3, код 05524096) за рахунок коштів Державного бюджету України на користь ОСОБА_1 9 600 грн. грошової допомоги в розмірі 10 місячних посадових окладів відповідно до ч.13 ст.37 Закону України "Про державну службу" відмовити.
Ухвала набирає законної сили за правилами статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції в порядку та строки встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Мартиць О.І.
копія вірна:
Суддя Мартиць О.І.
Суд | Тернопільський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.04.2014 |
Оприлюднено | 29.04.2014 |
Номер документу | 38398346 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Мартиць Оксана Іванівна
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Мартиць Оксана Іванівна
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Мартиць Оксана Іванівна
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Мартиць О.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні