Копія
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
"21" травня 2014 р. Справа № 818/9122/13-a
Сумський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Воловика С.В.
за участю секретаря судового засідання - Шевець Ю.П.,
представника позивача - Расторгуєвої В.Б.,
представників відповідача - Фесенка О.М., Коваленка Д.С.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в місті Суми заяву відповідача про роз'яснення судового рішення у справі № 818/9122/13-a
за позовом Публічного акціонерного товариства "Укрнафта" в особі Охтирського управління бурових робіт
до Департаменту екології, паливно-енергетичного комплексу та природних ресурсів Сумської обласної державної адміністрації
треті особи Державне управління охорони навколишнього природного середовища в Сумській області, Управління "Центр надання адміністративних послуг у м. Суми",
про визнання протиправними і скасування рішень та зобов'язання вчинити дії,-
В С Т А Н О В И В:
Постановою Сумського окружного адміністративного суду від 27.02.2014 року адміністративний позов Публічного акціонерного товариства "Укрнафта" в особі Охтирського управління бурових робіт до Департаменту екології, паливно-енергетичного комплексу та природних ресурсів Сумської обласної державної адміністрації, треті особи: Державне управління охорони навколишнього природного середовища в Сумській області, Управління "Центр надання адміністративних послуг у м. Суми" про визнання протиправними і скасування рішень та зобов'язання вчинити дії задоволено частково. Зобов'язано Департамент екології, паливно-енергетичного комплексу та природних ресурсів Сумської обласної державної адміністрації видати Публічному акціонерному товариству "Укрнафта" в особі Охтирського управління бурових робіт дозвіл та ліміти на утворення і розміщення відходів у 2014 році згідно заяви від 07 листопада 2013 року реєстраційний номер 1078. В іншій частині позовних вимог - відмовлено.
30.04.2014 року до канцелярії Сумського окружного адміністративного суду від Департаменту екології, паливно-енергетичного комплексу та природних ресурсів Сумської обласної державної адміністрації надійшла заява про роз'яснення судового рішення.
Представники відповідача в судовому засіданні підтримали заяву про роз'яснення рішення суду.
Представник позивача в судовому засіданні при розгляді заяви покладалась на розсуд суду.
Представники третіх осіб у судове засідання не з'явилися. Про час та місце розгляду справи повідомлялись належним чином.
Заслухавши доводи представника відповідача та позивача, дослідивши доводи заяви, суд приходить до висновку, що заява про роз'яснення судового рішення задоволенню не підлягає, виходячи з наступного.
Відповідно до постанови Сумського окружного адміністративного суду від 27.02.2014 року адміністративний позов Публічного акціонерного товариства "Укрнафта" в особі Охтирського управління бурових робіт до Департаменту екології, паливно-енергетичного комплексу та природних ресурсів Сумської обласної державної адміністрації, треті особи: Державне управління охорони навколишнього природного середовища в Сумській області, Управління "Центр надання адміністративних послуг у м. Суми" про визнання протиправними і скасування рішень та зобов'язання вчинити дії задоволено частково. Зобов'язано Департамент екології, паливно-енергетичного комплексу та природних ресурсів Сумської обласної державної адміністрації видати Публічному акціонерному товариству "Укрнафта" в особі Охтирського управління бурових робіт дозвіл та ліміти на утворення і розміщення відходів у 2014 році згідно заяви від 07 листопада 2013 року реєстраційний номер 1078. В іншій частині позовних вимог - відмовлено.
Відповідно до ч. 1 ст. 170 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо судове рішення є незрозумілим, суд, який його ухвалив, за заявою осіб, які беруть участь у справі, або державного виконавця ухвалою роз'яснює своє рішення, не змінюючи при цьому його змісту.
Суд зазначає, що заявник у своїй заяві фактично просить вирішити за нього порядок виконання судового рішення, а саме: видати Публічному акціонерному товариству "Укрнафта" в особі Охтирського управління бурових робіт дозвіл та ліміти на утворення і розміщення відходів у 2014 році згідно заяви від 07 листопада 2013 року реєстраційний номер 1078, що, відповідно, ніяким чином не пов'язано із роз'ясненням постанови Сумського окружного адміністративного суду від 27.02.2014 року по справі за позовом Публічного акціонерного товариства "Укрнафта" в особі Охтирського управління бурових робіт до Департаменту екології, паливно-енергетичного комплексу та природних ресурсів Сумської обласної державної адміністрації, треті особи: Державне управління охорони навколишнього природного середовища в Сумській області, Управління "Центр надання адміністративних послуг у м. Суми" про визнання протиправними і скасування рішень та зобов'язання вчинити дії.
Отже, питання наведені заявником в заяві про роз'яснення судового рішення фактично не стосуються тлумачення, незрозумілості прийнятого рішення, питання, яке ставить заявник взагалі не охоплюються поняттям - роз'яснення судового рішення.
Відповідно до норм чинного законодавства роз'ясненню підлягають ті судові рішення, які є незрозумілими, містять суперечливі доводи, які ведуть до труднощів при їх виконанні, чого в даному випадку не має.
Отже, оскільки постанова суду викладена доступним, зрозумілим язиком, а тому не потребує додаткових роз'яснень.
Таким чином, суд приходить до висновку, що в задоволенні заяви представника Департаменту екології, паливно-енергетичного комплексу та природних ресурсів Сумської обласної державної адміністрації про роз'яснення судового рішення необхідно відмовити.
Керуючись ст. 170 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
У Х В А Л И В:
В задоволенні заяви відповідача про роз'яснення судового рішення у справі № 818/9122/13-а за позовом Публічного акціонерного товариства "Укрнафта" в особі Охтирського управління бурових робіт до Департаменту екології, паливно-енергетичного комплексу та природних ресурсів Сумської обласної державної адміністрації, треті особи Державне управління охорони навколишнього природного середовища в Сумській області, Управління "Центр надання адміністративних послуг у м. Суми" про визнання протиправними і скасування рішень та зобов'язання вчинити дії - відмовити.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду через Сумський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги в п'ятиденний строк з дня отримання копії ухвали.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя (підпис) С.В. Воловик
З оригіналом згідно
Суддя С.В. Воловик
Повний текст ухвали складений 26.05.2014 року.
Суд | Сумський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.05.2014 |
Оприлюднено | 06.06.2014 |
Номер документу | 39065102 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Сумський окружний адміністративний суд
С.В. Воловик
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні