Герб України

Постанова від 19.10.2007 по справі 2-а-65/07

Ватутінський міський суд черкаської області

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

Справа

№2-а-65 /07

 

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

 

19 жовтня 2007 року.    Ватутінський

міський суд Черкаської області

в складі:

головуючого                                                  Терещенко Н.І.

при

секретарі                                                  Руденко

В.М.

розглянувши у відкритому

судовому засіданні в залі суду м.Ватутіне справу за адміністративним позовом

ОСОБА_1 до Ватутінського міського управління праці та соціального захисту

населення Черкаської області про стягнення недоплачених сум щорічної допомоги

на оздоровлення -

 

встановив:

 

позивач просить суд

стягнути з Ватутінського міського управління праці та соціального захисту

населення Черкаської області на його користь суму щорічної допомоги на

оздоровлення відповідно до Закону України «Про статус та соціальний захист

громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», як потерпілому

1 категорії, інваліду третьої групи за період часу з 2005 року по 2007 рік в

розмірі 4338 гривень посилаючись на те, що він являється потерпілим внаслідок

Чорнобильської катастрофи 1 категорії інвалідом третьої групи і відповідно до

ст.48 Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали

внаслідок Чорнобильської катастрофи" від 28.02.1991 року має право на

отримання щорічної допомоги на оздоровлення в розмірі чотирьох мінімальних

заробітних плат, яка визначається щорічно на момент  виплати.

В 2005 році мінімальна

заробітна плата становила 332 гривні, в 2006 році - 400 гривень, в 2007 році -

420 гривень, а тому відповідач повинен був виплатити йому за мінусом виплачених

сум в 2005 році - 1328 гривень(332*4)- 90 гривень виплаченої допомоги

=1238гривень, в 2006 році - 1600 гривень(400*4) - 90 гривень виплаченої

допомоги=1510гривень, в 2007 році-1680 гривень(420*4)-90= гривень виплаченої

допомоги = 1590 гривень, а всього за 3 роки йому недоплачено одноразової

допомоги на оздоровлення    в сумі

4338_гривень.

Відповідач в добровільному

порядку не виплачує допомогу на оздоровлення, а тому   він змушений був звернутися до суду з даним

позовом.

Він вважає, що має право на

щорічну допомогу на оздоровлення з 2005 по 2007 роки незважаючи на те, що строк

позовної давності 1 рік, поскільки йому стало відомо про порушення його права в

2007 році, після отримання ним одноразової допомоги    в сумі  

90 гривень.

Представник Ватутінського

міського управління праці та соціального захисту населення заявлений позов не

визнав та пояснив, що допомогу на оздоровлення заявнику було виплачено

відповідно до Постанови КМУ №562 від 12.07.2005 року. В ст. 95 Конституції

України визначено, що виключно Законом України "Про Державний бюджет

України" визначаються будь-які видатки держави на загально­суспільні

потреби, розмір і цільове спрямування цих видатків. Виплата щорічної допомоги

на оздоровлення громадянам, постраждалим від аварії на ЧАЕС фінансується за

рахунок державного бюджету. Згідно п.8 ст.7 Бюджетного Кодексу України,

бюджетні кошти використовуються тільки на цілі визначені бюджетними

призначеннями та відповідно до ст.23 вказаного кодексу будь-які платежі можна

здійснювати лише за наявності відповідно бюджетного призначення. Держава

виділяла для виплати ліквідаторам аварії на ЧАЕС потерпілим 1 категорії

інвалідам третьої групи в 2005-2006 роках по 90 гривень, які позивач і отримав.

На застосуванні пропущеного позивачем строку, як підстави для відмови в

задоволенні позову, представник відповідача не наполягає.

Суд, вислухавши сторони та

вивчивши матеріали справи вважає, що позов підлягає до повного задоволення.

Вимоги позивача законні, обгрунтовані і в судовому засіданні доведені, виходячи

із слідуючого:

 

2

в суді встановлено, що ОСОБА_1 являється ліквідатором

аварії на ЧАЕС 1 категорії інвалідом третьої групи, що підтверджується

посвідченням серії А НОМЕР_1 виданим Черкаською облдержадміністрацією

ІНФОРМАЦІЯ_1 року і відповідно до висновку Черкаської обласної спеціалізованої

ЛКК від 03.01.2003 року потребував оздоровлення .

Ст.48 Закону України «Про

статус та соціальний захист громадян, які постраждаи внаслідок Чорнобильської

катастрофи" від 28.02.1991 №796-Х!! передбачено право позивача як

ліквідатора аварії на ЧАЕС 1 категорії інваліда третьої групи на отримання

щорічної допомоги на оздоровлення в розмірі чотирьох мінімальних заробітних

плат, яка визначається   щорічно на

момент виплати.

Згідно ч.7 ст.48 вказаного

Закону розмір мінімальної заробітної плати визначається на момент виплати.

Ч.5 ст.48 вищенаведеного

Закону передбачено, що щорічна допомога на оздоровлення виплачується громадянам

за місцем їх проживання органами соціального захисту населення, а тому позивачу

ОСОБА_1 щорічну допомогу на оздоровлення повинне виплачувати управління праці

та соціального захисту населення Ватутінської міської ради.

Згідно довідки управління

праці та соціального захисту населення Ватутінської міської ради від 10.09.2007

року позивачу було виплачено щорічну допомогу на оздоровлення відповідно до

Постанови КМУ від 12.07.2005 року і позивач ОСОБА_1, як ліквідатор аварії на

ЧАЕС 1 категорії інвалід третьої групи отримав щорічну допомогу на оздоровлення

в таких розмірах: в 2005 році-90 гривень, в 2006році-90 гривень, в 2007 році -

90 гривень.

Однак , встановлений в 2005

році постановою Кабінету Міністрів України №562 розмір щорічної допомоги на

оздоровлення протягом тривалих років не змінювався і не відповідає розміру,

встановленому іншими законами України. Оскільки ні Верховна Рада, ні Кабінет

Міністрів України в наступному будь яких рішень із цих питань не приймали, то

виходячи із загальних підстав пріоритетності законів над підзаконними

нормативними актами при вирішенні даного спору, застосуванню підлягає саме

стаття 48 Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які

постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" від 28.02.1991, та Закони

України "Про Державний бюджет"на відповідні роки, а не постанова

Кабінету Міністрів України від 12.07.2005 року №562.

За таких обставин та з

урахуванням вимог статті 48 Закону України "Про статус і соціальний захист

громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" управління

праці та соціального захисту населення Ватутінської міської ради Черкаської

області повинно виплатити позивачу щорічну допомогу на оздоровлення за

2005-2007 роки виходячи із суми мінімальної заробітної плати на  момент виплати.

Таким чином, відповідно до

«Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали

внаслідок Чорнобильської катастрофи" від 28.02.1991 позивачу підлягало до

виплати: в 2005 році - мінімальна заробітна плата в 2005 році -332 гривні * 4

=1328 гривень-90 гривень( виплачено)= невиплачено-1238 гривень; сума невиплати

в 2006 році складала: мінімальна заробітна плата в 2006 році - 400гривень*4=

1600гривень-90 гривень (виплачено), невиплачено 1510 гривень, в 2007 році -

мінімальна заробітна плата на 2007 рік становила 420гривень * 4 =1680 гривень -

90 гривень (виплачено), невиплачено 1590 гривень, а всього за три роки йому

невиплачено 4338гривень.

Суд не застосовує строк

позовної давності, оскільки вважає, що позивач пропустив строк з поважних

причин, поскільки йому стало відомо про порушення його права в 2007 році, крім

того представник відповідача не наполягає на застосуванні строку позовної

давності, як підстави для відмови в задоволенні позову.

Враховуючи вищенаведене,

суд вважає за необхідне позовні вимоги позивача задовольнити повністю та

стягнути з управління праці та соціального захисту населення Ватутінської

міської ради   на користь позивача суму

недоплаченої щорічної допомоги на

 

3

оздоровлення, як ліквідатору аварії на ЧАЕС  потерпілого 1 категорії інваліда третьої

групи за період часу з 2005 по 2007 роки в розмірі 4338 гривень та 51 гривню

державного мита в доход держави.

На підставі викладеного та

керуючись ст.ст.8, 19, 22, 152 Конституції України, 48 Закону України «Про

статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської

катастрофи" від 28.02.1991 №796-Х!!, Законами України «Про Державний

бюджет України» на 2005 - 2007 роки, Постанови КМУ від 12.07.2005 року та

ст.ст.2, 4, 6, 9, 11, 17, 19, 71,159, 160, 161, 162, 163 Кодексу

адміністративного судочинства України суд -

 

постановив:

 

Позовні вимоги ОСОБА_1 до

управління праці та соціального захисту населення Ватутінської міської ради

Черкаської області про стягнення недоплаченої суми щорічної допомоги на

оздоровлення, як ліквідатору аварії на ЧАЕС задовільнити повністю.

Стягнути з управління праці та соціального захисту населення Ватутінської

міської ради Черкаської області код 24350325 МФО 854018 ГУДКУ в Черкаській області          особовий   рахунок      

№352150180000201 реєстраційний 

рахунок №37111013000201 на користь ОСОБА_1 суму недоплаченої щорічної

допомоги на оздоровлення відповідно до Закону України «Про статус та соціальний

захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», як

ліквідатору аварії на ЧАЕС за період часу з 2005 по 2007 роки, в розмірі

4338(чотири тисячі   триста тридцять

вісім) гривень .

Стягнути з управління праці

та соціального захисту населення Ватутінської міської ради Черкаської області

51 (п'ятдесят одну) гривню державного мита в доход держави.

На постанову суду може бути

подана заява про апеляційне оскарження до Київського апеляційного

адміністративного суду через Ватутінський міський суд на протязі десяти днів з

дня проголошення постанови.

Апеляційна скарга на

постанову суду подається до Київського апеляційного адміністративного суду

через Ватутінський міський суд на протязі двадцяти днів після подання заяви про

апеляційне оскарження.

СудВатутінський міський суд Черкаської області
Дата ухвалення рішення19.10.2007
Оприлюднено01.07.2009
Номер документу3947950
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-65/07

Ухвала від 10.03.2011

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Загородній А.Ф.

Ухвала від 03.03.2011

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Загородній А.Ф.

Ухвала від 01.10.2009

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Юрченко В.В.

Ухвала від 24.12.2007

Адміністративне

Теплодарський міський суд Одеської області

Мислива Л.М.

Ухвала від 10.12.2007

Адміністративне

Теплодарський міський суд Одеської області

Мислива Л.М.

Постанова від 02.11.2007

Адміністративне

Ржищівський міський суд Київської області

Козіна С.М.

Постанова від 13.02.2007

Адміністративне

Мукачівський міськрайонний суд Закарпатської області

Маргитич О.І.

Постанова від 19.10.2007

Адміністративне

Ватутінський міський суд Черкаської області

Терещенко Н.І.

Ухвала від 28.09.2007

Адміністративне

Костянтинівський міськрайонний суд Донецької області

Соларєва Т.О.

Постанова від 09.10.2007

Адміністративне

Ватутінський міський суд Черкаської області

Терещенко Н.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні