ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 У Х В А Л А про відмову щодо вжиття заходів забезпечення позову 26 червня 2014 року м. Київ № 826/8607/14 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: судді Арсірія Р.О., за участю секретаря судового засідання Шевченко М.В., розглянувши позовну заяву за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ТСК-Консалт" до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління Міндоходів у м.Києві про визнання протиправними дій ВСТАНОВИВ: Позивач звернувся до суду з позовом в якому просить: - визнати протиправними дії ДПІ у Шевченківському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві, щодо проведення зустрічної звірки ТОВ «ТСК - КОНСАЛТ» (код ЄДРПОУ 39047360), результати якої оформлені актом № 1119/26-59-22-01 від 24.04.2014 р. про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «ТСК - КОНСАЛТ»; - визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Шевченківському районі ГУ Міністерства податків і зборів України у місті Києві, щодо внесення до бази даних «Податковий блок» інформації на підставі акту про неможливість проведення зустрічної звірки товариства з обмеженою відповідальністю ТСК-КОНСАЛТ» (код за ЄДРПОУ 39047360) від 24.04.2014 № 119/26-59-22-01. - зобов'язати Державну податкову інспекцію у Шевченківському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві і вилучити з інформаційних баз даних органів державної податкової служби України Акт від 24.04.2014 № 1119/26-59-22-01 про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «ТСК КОНСАЛТ». - зобов'язати Державну податкову інспекцію у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві відновити в електронній базі даних «Податковий блок» суми податкового кредиту та суми податкових зобов'язань, які Товариство з обмеженою відповідальністю «ТСК-КОНСАЛТ» включило до податкових декларацій з податку на додану вартість. Ухвалами суду від 20.06.2014 року відкрито провадження у справі та призначено до судового розгляду. Також, призначено судове засідання для розгляду клопотання про забезпечення позову, яке подано позивачем одночасно із позовною заявою. У клопотанні позивач просить з метою забезпечення позову винести ухвалу, якою зобов'язати відповідача утриматись від вчинення певних дій, а саме використання та поширення іншим органам державної податкової служби України акт від 24.04.2014 № 1119/26-59-22-01 про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «ТСК-КОНСАЛТ». Також просить, заборонити усім без виключення органам Міністерства податків і зборів України використовувати інформацію, що викладена у акті від 24.04.2014 № 1119/26-59-22-01 про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «ТСК-КОНСАЛТ» до вирішення справи по суті. В обґрунтування поданого клопотання позивач посилається на те, що розповсюдження податковим органом акту № 1119/26-59-22-01 від 24.04.2014 р. про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «ТСК-КОНСАЛТ» може завдати значної шкоди його ділової репутації, а використання викладеної в ньому інформації матиме негативний вплив на фінансово - господарську діяльність позивача. У судовому засіданні 26.06.2014 року представник позивача підтримав заявлене клопотання та просив суд його задовольнити. Представник відповідача проти задоволення заявленого клопотання заперечив. Заслухавши міркування представників сторін з приводу заявленого клопотання, суд зазначає наступне. Відповідно до ст. 117 Кодексу адміністративного судочинства України суд за клопотанням позивача або з власної ініціативи може постановити ухвалу про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, якщо існує очевидна небезпека заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі, або захист цих прав, свобод та інтересів стане неможливим без вжиття таких заходів, або для їх відновлення необхідно буде докласти значних зусиль та витрат, а також якщо очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень. Згідно з ч. 3 ст. 117 Кодексу адміністративного судочинства України подання адміністративного позову, а також відкриття провадження в адміністративній справі не зупиняють дію оскаржуваного рішення суб'єкта владних повноважень, але суд у порядку забезпечення адміністративного позову може відповідною ухвалою зупинити дію рішення суб'єкта владних повноважень чи його окремих положень, що оскаржуються. Ухвала негайно надсилається до суб'єкта владних повноважень, що прийняв рішення, та є обов'язковою для виконання. Крім способу, встановленого частиною третьою цієї статті, адміністративний позов, може бути забезпечено забороною вчиняти певні дії (ч. 4 ст. 117 Кодексу адміністративного судочинства України). Відповідно до ч.1 ст. 118 цього Кодексу клопотання про забезпечення адміністративного позову розглядається не пізніше наступного дня після його одержання й у разі обґрунтованості та терміновості вирішується ухвалою негайно без повідомлення відповідача та інших осіб, які беруть участь у справі. Судом не встановлено підстав, які б свідчили про очевидну небезпеку заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі, або унеможливили б захист цих прав, свобод та інтересів без вжиття заходів забезпечення позову чи утруднювали б відновлення таких прав при виконанні рішення у межах заявлених позовних вимог. Під час розгляду заявленого клопотання судом встановлено, що жодних нарахувань або збільшення податкових зобов'язань, рівно як і зменшення суми податкового кредиту з ПДВ за карткою особового рахунку Позивача податковим органом здійснено не було. Автоматизована система співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України є програмним продуктом відповідача, створеним для внутрішнього використання органами державної податкової служби для обробки зібраної інформації в автоматичному режимі. Прийняття податковим органом Акту про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «ТСК-КОНСАЛТ» не порушило права чи законні інтереси позивача, оскільки такий акт є лише формою фіксації податкової інформації, яка може зберігатися та опрацьовуватися в інформаційних базах органів державної податкової служби, що створенні для внутрішнього користування працівниками податкових органів та для виконання покладених на контролюючий орган завдань. Водночас, правомірність дій відповідача щодо проведення зустрічної звірки щодо документального підтвердження господарських відносин позивача із контрагентами та оформлення її результатів Актом у даній справі буде оцінюватися судом під час розгляду справи по суті. Відповідно до частини першої статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків встановлених статтею 72 цього Кодексу. Позивачем не доведено існування обставин, вказаних у частині першій статті 117 Кодексу адміністративного судочинства України. На підставі викладеного та керуючись ст. 117, ст. 165, 188 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, - У Х В А Л И В: Відмовити Товариству з обмеженою відповідальністю ТОВ «ТСК-КОНСАЛТ» у задоволенні клопотання про забезпечення адміністративного позову. Ухвала з питань забезпечення адміністративного позову може бути оскаржена. Оскарження ухвали не зупиняє її виконання, а також не перешкоджає подальшому розгляду справи. Суддя Р.О. Арсірій
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 26.06.2014 |
Оприлюднено | 01.07.2014 |
Номер документу | 39492350 |
Судочинство | Адміністративне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні