ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
"15" серпня 2014 р. м. Київ К/9991/74041/11
колегія суддів Вищого адміністративного суду України в складі:
головуючого-судді: Юрченка В.В.,
суддів: Олендера І.Я., Швеця В.В.,
розглянувши в порядку касаційного письмового провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до управління праці та соціального захисту населення Таращанської районної державної адміністрації Київської області про стягнення недоплаченої суми допомоги по догляду за дитиною за касаційною скаргою управління праці та соціального захисту населення Таращанської районної державної адміністрації Київської області на постанову Таращанського районного суду Київської області від 17 лютого 2009 року та ухвалу судді Київського апеляційного адміністративного суду від 2 лютого 2010 року,
в с т а н о в и л а:
Постановою Таращанського районного суду Київської області від 17 лютого 2009 року позов ОСОБА_1 задоволено.
Ухвалою судді Київського апеляційного адміністративного суду від 2 лютого 2010 року апеляційну скаргу управління праці та соціального захисту населення Таращанської районної державної адміністрації Київської області повернуто управлінню.
Вказуючи на допущені, на думку управління праці та соціального захисту населення Таращанської районної державної адміністрації Київської області, судами порушення норм чинного процесуального та матеріального законодавства, що призвело до постановлення неправильних судових рішень, відповідач просить скасувати постановлені судові рішення судів першої та апеляційної інстанцій та ухвалити нове судове рішення, яким відмовити у задоволенні позовних вимог.
Заслухавши суддю-доповідача, обговоривши доводи касаційної скарги та перевіривши за матеріалами справи правильність застосування судами норм матеріального та процесуального права, правової оцінки обставин у справі, колегія суддів вважає, що касаційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Згідно з вимогами частини 1 статті 211 Кодексу адміністративного судочинства України, яка визначає умови при яких виникає право на касаційне оскарження, сторони та інші особи, які беруть участь у справі, мають право оскаржити в касаційному порядку судові рішення суду першої інстанції після їх перегляду в апеляційному порядку.
В даному випадку постанова Таращанського районного суду Київської області від 17 лютого 2009 року, яка оскаржується, не переглядалася в апеляційному порядку, а тому у касаційному порядку оскарженню не підлягає.
Частиною 3 статті 189 Кодексу адміністративного судочинства України в редакції, чинній на час вчинення оскаржуваних процесуальних дій, встановлено, що до апеляційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 187 цього Кодексу, застосовуються правила статті 108 цього Кодексу.
Відповідно до положень статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України, які повинні застосовуватись при постановленні ухвали про залишення позовної заяви (апеляційної скарги) без руху, суддя, встановивши, що апеляційну скаргу подано без додержання вимог, встановлених процесуальним законом, постановляє ухвалу про залишення апеляційної скарги без руху, у якій зазначаються недоліки апеляційної скарги, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків. Якщо особа, яка подала апеляційну скаргу, усунула недоліки апеляційної скарги у строк, встановлений судом, вона вважається поданою у день первинного її подання до адміністративного суду. Якщо не було усунуто недоліки апеляційної скарги, яку залишено без руху, то така апеляційна скарга повертається особі, яка її подала.
Суддею Київського апеляційного адміністративного суду при перевірці відповідності апеляційної скарги управління праці та соціального захисту населення Таращанської районної державної адміністрації Київської області вимогам статті 187 Кодексу адміністративного судочинства України було встановлено, що всупереч вимогам частини 7 зазначеної статті до апеляційної скарги не додано документ про сплату судового збору, тому ухвалою судді цього суду від 31 грудня 2009 року апеляційна скарга була залишена без руху з наданням відповідачу строку до 23 січня 2010 року для усунення зазначених в ухвалі недоліків, а ухвалою судді апеляційного суду від 2 лютого 2010 року було повернуто апеляційну скаргу через не усунення відповідачем недоліків апеляційної скарги.
Відповідач у доводах касаційної скарги не приводить поважних причин невиконання вимог ухвали судді від 31 грудня 2009 року у встановлені строки, а тому підстав задоволення вимог касаційної скарги не вбачається.
Керуючись статтями 210, 220, 222, 223, 224, 230, 231 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів
у х в а л и л а :
Закрити касаційне провадження у справі за касаційною скаргою управління праці та соціального захисту населення Таращанської районної державної адміністрації Київської області на постанову Таращанського районного суду Київської області від 17 лютого 2009 року.
Касаційну скаргу управління праці та соціального захисту населення Таращанської районної державної адміністрації Київської області залишити без задоволення, а ухвалу судді Київського апеляційного адміністративного суду від 2 лютого 2010 року - без змін.
Ухвала набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копій особам, які беруть участь у справі, та оскарженню не підлягає.
Головуючий Юрченко В.В.
Судді Олендер І.Я.
Швець В.В.
Суд | Вищий адміністративний суд України |
Дата ухвалення рішення | 15.08.2014 |
Оприлюднено | 22.08.2014 |
Номер документу | 40218895 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вищий адміністративний суд України
Юрченко В.В.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Лукманова О.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні