ЖИТОМИРСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
10002, м-н Путятинський, 3/65, телефон/факс: (0412) 481-604, 481-637 e-mail: inbox@apladm.zt.court.gov.ua
Головуючий у 1-й інстанції: Норм У.М.
Суддя-доповідач:Хаюк С.М.
УХВАЛА
"03" листопада 2014 р. Справа № 2-а-8048/08
Суддя Житомирського апеляційного адміністративного суду Хаюк С.М. ,
розглянувши апеляційну скаргу Управління праці та соціального захисту населення Рівненської районної державної адміністрації Рівненської області на ухвалу Рівненського окружного адміністративного суду від "15" жовтня 2014 р. у справі за позовом ОСОБА_3 до Управління праці та соціального захисту населення Рівненської районної державної адміністрації Рівненської області, Управління праці та соціального захисту населення Сарненської районної державної адміністрації Рівненської області, Центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат Головного управління праці та соціального захисту населення Рівненської обласної державної адміністрації про визнання дій неправомірними ,-
ВСТАНОВИВ:
Апеляційна скарга подана без додержання вимог ст. 187 КАС України, зокрема не додано документ про сплату судового збору або підтверджуючі документи про звільнення від сплати.
Посилання Управління праці та соціального захисту населення Рівненської районної державної адміністрації Рівненської області на те, що згідно зі ст.4 Декрету Кабінету Міністрів України "Про державне мито" від 21.01.1993 №7-93 управління праці та соціального захисту населення звільняється від сплати державного мита є безпідставним, оскільки з 01.11.2011 року набрав чинності Закон України "Про судовий збір".
Законодавець в ст.5 Закону України "Про судовий збір" визначив пільги щодо сплати судового збору, зокрема в п.20 ч.1 ст.5 цього Закону встановлено, що органи праці та соціального захисту населення звільняються від сплати судового збору за подання позовів щодо призначення і виплати всіх видів державної соціальної допомоги, компенсації, виплат та доплат, установлених законодавством.
Згідно з п.13 Постанови Пленуму ВАС №4 від 16.03.2012 "Про судову практику вирішення адміністративними судами спорів, що виникають у зв'язку із застосуванням статей 39,48,50,52,54 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" за змістом п.20 ч.1 ст.5 Закону України "Про судовий збір" органи праці та соціального захисту населення звільняються від сплати судового збору лише у конкретних випадках та виключно за умови їх звернення до суду з позовом. Отже, у разі оскарження рішень судів, ухвалених у справах, в яких ці органи є відповідачами, в апеляційному або касаційному порядку, органи праці та соціального захисту населення повинні сплачувати судовий збір на загальних підставах.
Частиною 1 статті 4 Закону України "Про судовий збір" визначено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Підпунктом 6 п. 3 ч. 2 ст. 4 вказаного Закону передбачено, що за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на ухвалу суду сплачується 0,05 розміру мінімальної заробітної плати.
Розмір мінімальної заробітної плати на 2014 рік передбачено Законом України "Про Державний бюджет України на 2014 рік" та станом на січень 2014 року складає 1218,00 грн.
З урахуванням викладеного, Управління праці та соціального захисту населення Рівненської районної державної адміністрації Рівненської області повинно сплатити 60,90грн. судового збору за подачу апеляційної скарги на розрахунковий рахунок: 31216206781002, найменування отримувача УДКСУ у м. Житомирі, банк отримувача ГУДКСУ у Житомирській області, МФО 811039, код ЄДРПОУ отримувача 38035726, код класифікації доходів бюджету 22030001, призначення платежу судовий збір. Код 37446362 -ЖААС,050; п.3 ст.4.
Відповідно до частини 3 статті 189 КАС України до апеляційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 187 КАС України, застосовуються правила статті 108 КАС України, згідно яких апеляційна скарга залишається без руху з наданням строку для усунення зазначених недоліків.
Ухвала вважається виконаною у встановлений строк, якщо до вказаної дати необхідні документи були подані до канцелярії суду або відправлені поштою.
Керуючись ст. ст. 108, 187, ч.3 ст.189 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя
УХВАЛИВ:
Апеляційну скаргу Управління праці та соціального захисту населення Рівненської районної державної адміністрації Рівненської області залишити без руху.
Надати Управлінню праці та соціального захисту населення Рівненської районної державної адміністрації Рівненської області строк до "18" листопада 2014 р. для усунення зазначених недоліків.
Роз'яснити Управлінню праці та соціального захисту населення Рівненської районної державної адміністрації Рівненської області , що у випадку невиконання вимог ухвали у встановлений строк, апеляційна скарга буде повернута.
Ухвала набирає законної сили з моменту постановлення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.
Суддя С.М.Хаюк
З оригіналом згідно: суддя
Роздруковано та надіслано:р.л.п.
1- в справу
2- відповідачу Управління праці та соціального захисту населення Рівненської районної державної адміністрації Рівненської області вул.Соборна, 366-А,м.Рівне,33024
- ,
Суд | Житомирський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.11.2014 |
Оприлюднено | 07.11.2014 |
Номер документу | 41226089 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Житомирський апеляційний адміністративний суд
Хаюк С.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні