Рішення
від 07.07.2009 по справі 8/34пн
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

8/34пн

                                ГОСПОДАРСЬКИЙ  СУД  ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ  

                                  83048, м.Донецьк, вул.Артема, 157, тел.381-88-46

                                                             Р І Ш Е Н Н Я   

                                                            іменем України

07.07.09 р.                                                                                                       Справа № 8/34пн                               

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю „ТОРГОВАЯ ФИРМА

               „КИМБЕРЛИТ”, м.Донецьк,  ЄДРПОУ 35292773

до відповідача  Донецької міської ради, м.Донецьк, ЄДРПОУ 26502957

про визнання права

Суддя  Ємельянов А.С.

Представники:

від позивача: не з`явився

від відповідача: не з`явився

В засіданні суду брали участь:

                                                                    Згідно із ст.77 ГПК України в засіданні суду

                                                                  оголошувалась перерва з  30.06.2009р. до                             

                                                                       07.07.2009р.

СУТЬ СПРАВИ:

Товариство з обмеженою відповідальністю „ТОРГОВАЯ ФИРМА „КИМБЕРЛИТ”, м.Донецьк, позивач, звернувся до господарського суду Донецької області з позовом до відповідача, Донецька міська рада, м.Донецьк про визнання права на оформлення документів для набуття земельної ділянки загальною площею 0,33 га в оренду строком на 5 років з метою розміщення адміністративної будівлі із вбудованим кафе за адресою: вул.230 Стрєлкової девізії, Будьоннівський район, м.Донецьк шляхом укладання договору оренди з Донецькою міською радою в порядку, передбаченому Земельним кодексом України та Законом України "Про оренду землі" в редакції, яка діяла на момент звернення позивача з заявою до Донецького міського голови.

Згідно із ст.22 Господарського процесуального кодексу України позивач надав заяву №30/06 від 30.06.2009р., згідно якої заявив вимоги про визнання права на оформлення документів для набуття земельної ділянки загальною площею 0,33 га в оренду строком на 5 років з метою розміщення адміністративної будівлі із вбудованим кафе за адресою: вул.230 Стрілецької дивізії, Будьоннівський район, м.Донецьк шляхом укладання договору оренди з Донецькою міською радою в порядку, передбаченому Земельним кодексом України та Законом України "Про оренду землі" в редакції, яка діяла на момент звернення позивача з заявою до Донецького міського голови.

В обґрунтування своїх вимог позивач посилається на наявність у нього права на набуття спірної земельної ділянки в оренду на умовах та в порядку, передбачених Земельним кодексом України та Законом України "Про оренду землі" в редакції, яка діяла на момент звернення Товариства з обмеженою відповідальністю „ТОРГОВАЯ ФИРМА „КИМБЕРЛИТ” з заявою до Донецького міського голови.

Відповідач надав відзив на позовну заяву №01/15-2572 від 12.06.2009р. в якому позовні вимоги не визнав. Обґрунтовуючи свої заперечення проти позову, відповідач посилається на відсутність у позивача рішення про погодження місця розташування об'єкта та надання дозволу на розробку проекту землеустрою, а також документів, які підтверджують проведення земельних торгів стосовно земельної ділянки площею 0,33 га по вул.230 Стрілецької дивізії Будьоннівського району м.Донецьк.

Крім цього, за твердженням відповідача, передача в оренду земельних ділянок здійснюється виключно на підставі рішень органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, внаслідок чого неправомірною є передача земельної ділянки в оренду згідно з рішенням суду.

В судове засідання 07.07.2009р. представники сторін не з'явилися. Про час та місце розгляду справи були повідомлені у судовому засіданні 30.06.2009р.

Таким чином, враховуючи положення ст.75 Господарського процесуального кодексу України, справу розглянуто за наявними у матеріалах справи документами та поясненнями сторін, які надавалися у судових засіданнях 16.06.2009р. та 30.06.2009р.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення сторін, господарський суд встановив:

31.10.2007р. Товариство з обмеженою відповідальністю „ТОРГОВАЯ ФИРМА „КИМБЕРЛИТ” звернулось до Донецького міського голови з заявою про надання у користування земельної ділянки площею 0,07 га для розміщення адміністративної будівлі за адресою: вул.230 Стрілецької дивізії, Будьоннівський район, м.Донецьк.

На підставі рішення Донецької міської ради від 30.09.2005р. №21/2 "Про затвердження правил забудови м.Донецька", рішення Донецького міського голови (віза) питання щодо надання позивачу в оренду земельної ділянки було передано на розгляд постійно діючої комісії з питань вибору земельних ділянок для розміщення об'єктів.

06.12.2007р. вказаною комісією Товариству з обмеженою відповідальністю „ТОРГОВАЯ ФИРМА „КИМБЕРЛИТ” надана відповідь, за змістом якої позивачу для будівництва адміністративної будівлі із вбудованим кафе необхідно розробити, погодити та затвердити містобудівне обґрунтування розміщення об'єкту.

Одночасно, з метою погодження у встановленому законодавством порядку місця будівництва нерухомого майна, позивачем були отримані наступні погодження державних органів та органів місцевого самоврядування:

-          висновок Донецької міської санітарно-епідеміологічної станції №1342/07 від 22.07.2008р.;

-          висновок управління Державної автомобільної інспекції Головного управління МВС України в Донецькій області №9/1192дн від 31.07.2008р.;

-          висновок управління держкомзему у місті Донецьку Донецької області №05-6-76 від 23.09.2008р.;

-          висновок Головного управління містобудування і архітектури Донецької міської ради №01/14-975 від 02.03.2009р.;

-          висновок відділу регуляторної політики Державного управління   охорони навколишнього природного середовища в Донецькій області №05/919 від 30.03.2009р.

У відповідності з п.6 глави 2 частини 3 додатку «Правила забудови міста Донецька» до рішення виконавчого комітету Донецької міської ради №23/17 від 16.12.2005р. у випадку, коли розташування об'єкта принципово заперечує рішенням затвердженої містобудівної документації або у разі недоцільності розміщення об'єкта за місцем розташування, запропонованим зацікавленою особою, з містобудівних, екологічних, санітарних, земельних, історико-культурних міркувань, інших обмежень та обтяжень, що підтверджуються висновками відповідних служб, зацікавленій особі за підписом Донецького міського голови видається мотивована відмова.

Проте, як вказує позивач, відповідної відмови, підписаної Донецьким міським головою не приймалося, розташування об'єктів будівництва погоджено з відповідними органами місцевого самоврядування, їх підрозділами і службами.

Як свідчать матеріали справи, на замовлення позивача Товариством з обмеженою відповідальністю „Майстерня генерального плану” було розроблено містобудівне обґрунтування розміщення адміністративної будівлі із вбудованим кафе по                   вул.230 Стрілецької дивізії Будьоннівського району м.Донецька.

Враховуючи зміст вказаного містобудівного обґрунтування, для розташування адміністративної будівлі із вбудованим кафе, позивачу необхідна земельна ділянка площею 0,33 га.

Відповідно до ст.39 Земельного кодексу України використання земель житлової та громадської забудови здійснюється відповідно до генерального плану населеного пункту, іншої містобудівної документації, плану земельно-господарського устрою з дотриманням державних стандартів і норм, регіональних та місцевих правил забудови.

Частиною 18 ст.1 Закону України „Про планування та забудову територій” передбачено, що містобудівне обґрунтування - це вид містобудівної документації, в якому відповідно до державних будівельних та інших норм, стандартів і правил, положень містобудівної документації визначаються містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки (об'єкта будівництва), обов'язкові для врахування при відведенні земельної ділянки та/або проектуванні цього об'єкта.

За приписами ч.2 ст.25 Закону України „Про планування та забудову територій” рішення щодо організації комплексної забудови території у визначених межах приймаються відповідними місцевими радами на підставі техніко-економічних та містобудівних обґрунтувань.

Таким чином, враховуючи вищевикладене, судом встановлено, що площа земельної ділянки, необхідна для розміщення позивачем вказаного об'єкта нерухомості по             вул.230 Стрілецької дивізії Будьоннівського району м.Донецька, складає 0,33 га.

Крім того, листом №01-12-1076 від 19.06.2009р. виконавчий комітет Будьоннівської районної у м.Донецьку ради звернувся до Донецької міської ради с клопотанням про зміну площі земельної ділянки, яка знаходиться за адресою: вул.230 Стрілецької дивізії, Будьоннівський район, м.Донецьк, та необхідна позивачу для розміщення адміністративної будівлі із вбудованим кафе, з „0,07 га” на „0,33 га”.

Листом б/н від 16.10.2008р. постійно діючою комісією з питань вибору земельних ділянок для розміщення об'єктів Донецької міської ради було повідомлено Товариство з обмеженою відповідальністю „ТОРГОВАЯ ФИРМА „КИМБЕРЛИТ” про неможливість передачі в оренду спірної земельної ділянки.

Підставою для відмови в передачі позивачу земельної ділянки на праві оренди вказано ті обставини, що внаслідок внесення змін до Земельного кодексу України та Закону України "Про оренду землі" отримання права оренди земельних ділянок, які перебувають у державній або комунальній власності, на теперішній час відбувається виключно на аукціонах.

Як вказує позивач, бездіяльність органів місцевого самоврядування щодо оформлення документів на відведення спірної земельної ділянки в оренду є необґрунтованою та незаконною, порушує його права, внаслідок чого позивачем заявлені вимоги про визнання права на оформлення документів для набуття земельної ділянки загальною площею 0,33 га в оренду  строком на 5 років з метою розміщення адміністративної будівлі із вбудованим кафе за адресою: вул.230 Стрілецької дивізії, Будьоннівський район, м.Донецьк шляхом укладання договору оренди з Донецькою міською радою в порядку, передбаченому Земельним кодексом України та Законом України "Про оренду землі" в редакції, яка діяла на момент звернення позивача з заявою до Донецького міського голови.

Виходячи з принципу повного, всебічного та об'єктивного розгляду всіх обставин справи, суд вважає вимоги позивача до відповідача такими, що підлягають задоволенню, враховуючи наступне:

Земельні відносини щодо володіння, користування і розпорядження землею регулюються Конституцією України, Земельним кодексом України, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.

Згідно із ст.ст.13, 41 Конституції України передбачено, що від імені українського народу права власника, зокрема, на землю здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених Конституцією України.

Відповідно до ст.ст.142, 143, 144, 145 Конституції України до матеріальної основи органів місцевого самоврядування, крім інших об'єктів, належить земля, управління якою здійснюють територіальні громади через органи самоврядування в межах їх повноважень шляхом прийняття рішень.

Зокрема, у відповідності із ст.12 Земельного кодексу України до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин, належить, зокрема, розпорядження землями територіальних громад; надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього кодексу.

Статтею 116 Земельного кодексу України визначено, що громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим кодексом.

Порядок надання у постійне користування земельних ділянок юридичним особам та порядок передачі земельних ділянок в оренду визначені ст.ст.123, 124 Земельного кодексу України та ст.16 Закону України "Про оренду землі".

В силу ст.124 Земельного кодексу України передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування шляхом укладення договору оренди земельної ділянки.

Згідно із ст.16 Закону України "Про оренду землі" в редакції, яка діяла на момент звернення позивача до Донецького міського голови, особа, яка бажає отримати земельну ділянку в оренду із земель державної або комунальної власності, подає до відповідного органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування за місцем розташування земельної ділянки заяву (клопотання). Розгляд заяви (клопотання) і надання земельної ділянки в оренду проводяться у порядку, встановленому Земельним кодексом України. У разі згоди орендодавця передати земельну ділянку в оренду сторони укладають договір оренди землі відповідно до вимог цього закону.

Таким чином, волевиявлення майбутнього орендаря щодо укладення договору оренди реалізується шляхом подання відповідної заяви.

Крім цього, згідно Порядку вибору земельних ділянок для розміщення об'єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №427 від 31.03.2004р. юридична особа, заінтересована у відведенні земельної ділянки, звертається з клопотанням до сільської, селищної, міської ради, районної, Київської чи Севастопольської міської держадміністрації, до повноважень якої належить вирішення питання про вибір земельної ділянки, яка реєструє клопотання в день його подання з присвоєнням реєстраційного номера, розглядає клопотання і в п'ятиденний строк після реєстрації надсилає постійно діючій комісії з питань вибору земельних ділянок для розміщення об'єктів (далі - комісія), утвореній відповідною радою або держадміністрацією.

Внаслідок внесення змін Законами України №107-VI від 28.12.2007р., №309-VI від 03.06.2008р., №509-VI від 16.09.2008р. до ст.124 Земельного кодексу України, передача  в  оренду  земельних  ділянок,  що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється за результатами проведення земельних торгів.

Одночасно, приписами ст.16 Закону України "Про оренду землі" (в редакції після внесення змін згідно з положеннями вказаних вище законів) укладення договору оренди земельної ділянки із  земель державної або комунальної власності здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування - орендодавця, прийнятого у порядку, передбаченому Земельним кодексом України, або за результатами аукціону.

Згідно ст.58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи.

Відповідно до ч.4 п.3 мотивувальної частині рішення Конституційного суду України від 09.02.1999р. №1-рп/99 норми ст.58 Конституції України можуть розповсюджуватись на юридичні особи.

За висновками суду, правовідносини щодо оренди землі виникли між органами місцевого самоврядування та позивачем з моменту подання клопотання щодо надання в оренду земельної ділянки по вул.230 Стрілецької дивізії Будьоннівського району м.Донецька, тобто, до набрання чинності змінами до ст.16 Закону України "Про оренду землі" та ст.124 Земельного кодексу України згідно із Законами України №107-VI від 28.12.2007р., №309-VI від 03.06.2008р. та №509-VI від 16.09.2008р.

Вказані обставини та положення ст.58 Конституції України свідчать про неправомірність застосування до правовідносин, які склалися між позивачем та відповідачем, положень Законів України №107-VI  від 28.12.2007р., №309-VI від 03.06.2008р. та №509-VI від 16.09.2008р.

Таким чином, посилання органів місцевого самоврядування на неможливість розгляду документів з відведення спірної земельної ділянки у зв'язку із внесенням змін до Земельного кодексу України та Закону України "Про оренду землі", а також відсутністю документів відносно проведення торгів на земельну ділянку площею 0,33 га, є необґрунтованими та такими, що порушують права позивача на оренду земельної ділянки в порядку та на умовах, встановлених у ст.16 Закону України "Про оренду землі" та ст.124 Земельного кодексу України до внесення змін згідно із Законами України №107-VI  від 28.12.2007р., №309-VI від 03.06.2008р. та №509-VI від 16.09.2008р.

Відповідно до ч.6 ст.16 Закону України "Про оренду землі" в редакції, яка діяла при подачі позивачем заявки на оренду землі, проведення відповідними органами виконавчої влади чи органами місцевого самоврядування аукціону або конкурсу щодо набуття права оренди земельної ділянки вимагалося у разі надходження двох або більше заяв (клопотань) на оренду однієї і тієї самої земельної ділянки.

Одночасно, за змістом матеріалів справи, стосовно оренди земельної ділянки, розташованої за адресою: вул.230 Стрілецької дивізії, Будьоннівський район, м.Донецьк була подана тільки одна заявка - Товариством з обмеженою відповідальністю „ТОРГОВАЯ ФИРМА „КИМБЕРЛИТ”. Відповідачем вказані обставини не спростовані, доказів подання заявок іншими особами до матеріалів справи не надано.

Таким чином, враховуючи, що позивач є єдиною особою, яка реалізувала своє право на оренду спірної земельної ділянки, проведення аукціону, торгів або конкурсу щодо набуття права на оформлення документів для отримання земельної ділянки загальною площею 0,33 га, розташованої за адресою: вул.230 Стрілецької дивізії, Будьоннівський район, м.Донецьк, нормами ст.16 Закону України "Про оренду землі" не передбачено.

Одночасно, відповідно до п.1 розділу Х "Перехідні положення" Земельного кодексу України з урахуванням змін, внесених Законом України №509-VI від 16.09.2008р "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сприяння будівництву", у разі прийняття відповідними органами рішення про погодження місця розташування об'єкта або про надання дозволу на розроблення проекту відведення земельної ділянки до 1 січня 2008 року передача в оренду таких земельних ділянок із земель державної та комунальної власності здійснюється без проведення земельних торгів(аукціонів).

Проте, посилання відповідача на положення п.1 розділу Х "Перехідні положення" Земельного кодексу України у зазначеній редакції суд не враховує з огляду на відсутність рішення органу місцевого самоврядування про погодження Товариству з обмеженою відповідальністю „ТОРГОВАЯ ФИРМА „КИМБЕРЛИТ” місця розташування об'єкта або про надання дозволу на розроблення проекту відведення спірної земельної ділянки.

Відповідно до п.34 ст.26, п.2 ст.77 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" питання надання земельної ділянки в оренду вирішується на пленарному засіданні ради - сесії, а спори про поновлення порушених прав юридичних і фізичних осіб, що виникають в результаті рішень, дій чи бездіяльності органів або посадових осіб місцевого самоврядування, вирішуються в судовому порядку.

За висновками суду, порушені права позивача підлягають захисту способами, передбаченими ст.152 Земельного кодексу України.

Зокрема, згідно з вказаною статтею захист прав громадян та юридичних осіб на земельні ділянки здійснюється, зокрема, шляхом визнання прав.

За приписами п.1 ст.47 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”  постійні комісії ради є органами ради, що обираються з числа її депутатів, для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до її відання, здійснення контролю за виконанням рішень ради, її виконавчого комітету.

Як встановлено судом вище, листом б/н від 16.10.2008р. постійно діючою комісією з питань вибору земельних ділянок для розміщення об'єктів Донецької міської ради було повідомлено Товариство з обмеженою відповідальністю „ТОРГОВАЯ ФИРМА „КИМБЕРЛИТ” про неможливість передачі в оренду спірної земельної ділянки.

Враховуючи зміст вказаного листа, твердження відповідача про відсутність у позивача доказів офіційної відмови з боку Донецької міської ради щодо набуття позивачем спірної земельної ділянки, є безпідставними та такими, що не відповідають матеріалам справи.

Таким чином, на момент розгляду справи з боку належного відповідача – Донецької міської ради оспорюється та не визнається право позивача на оформлення документів для набуття в оренду земельної ділянки площею 0,33 га, розташованої за адресою: вул.230 Стрілецької дивізії, Будьоннівський район, м.Донецьк.

Посилання відповідача на неправомірність передачі в оренду спірної земельної ділянки на підставі рішення суду, є необґрунтованими, приймаючи до уваги, що предметом позовних вимог є визнання права позивача на оформлення документів щодо набуття в оренду земельної ділянки площею 0,33 га в порядку, передбаченому Земельним кодексом України та Законом України "Про оренду землі" в редакції, яка діяла на момент звернення Товариства з обмеженою відповідальністю „ТОРГОВАЯ ФИРМА „КИМБЕРЛИТ” з заявою до Донецького міського голови.

Тобто, рішенням суду фактично визнається правомірність дій позивача як єдиної особи, що може реалізувати своє право на оформлення документів відносно отримання спірної земельної ділянки в оренду, а також визнається, що такі дії проводяться в порядку, встановленому Земельним кодексом України та Законом України “Про оренду землі” до внесення у вказані нормативно-правові акти відповідних змін.

За таких обставин, враховуючи вищевикладене, позовні вимоги про визнання за Товариством з обмеженою відповідальністю „ТОРГОВАЯ ФИРМА „КИМБЕРЛИТ” права на оформлення документів для набуття земельної ділянки площею 0,33 га в оренду  строком на 5 років з метою розміщення адміністративної будівлі із вбудованим кафе за адресою: вул.230 Стрілецької дивізії, Будьоннівський район, м.Донецьк шляхом укладання договору оренди з Донецькою міською радою в порядку, передбаченому Земельним кодексом України та Законом України "Про оренду землі" в редакції, яка діяла на момент звернення позивача з заявою до Донецького міського голови, є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

При визначенні підвідомчості цієї справи суд виходив з того, що між сторонами існує спір про право позивача на отримання в оренду спірної земельної ділянки.

Тобто, правовідносини, що склалися між сторонами з приводу наявності чи відсутності у позивача права на оренду носять договірний характер, який є наслідком виниклих між сторонами господарських відносин у сфері землеустрою.

При цьому, відповідач у спірних правовідносинах не здійснює владних повноважень, а виступає як суб'єкт господарських відносин. Таким чином, цей спір підвідомчий господарському суду.

Клопотання відповідача про припинення провадження по справі у зв'язку з відсутністю предмету спору, залишено судом без задоволення з огляду на те, що листом б/н від 16.10.2008р. постійно діючою комісією з питань вибору земельних ділянок для розміщення об'єктів Донецької міської ради було порушено право позивача на оформлення документів для набуття в оренду земельної ділянки з метою розміщення адміністративної будівлі із вбудованим кафе за адресою: вул.230 Стрілецької дивізії, Будьоннівський район, м.Донецьк.

У відповідності до вимог ст.49 Господарського процесуального кодексу України судові витрати підлягають віднесенню на відповідача повністю.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.22, 43, 49, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю „ТОРГОВАЯ ФИРМА „КИМБЕРЛИТ”, м.Донецьк до Донецької міської ради, м.Донецьк задовольнити повністю.

 Визнати право Товариства з обмеженою відповідальністю „ТОРГОВАЯ ФИРМА „КИМБЕРЛИТ” (83015 м.Донецьк, пр.Ватутіна, буд 36, ЄДРПОУ 35292773) на оформлення документів для набуття земельної ділянки загальною площею 0,33 га в оренду  строком на 5 років з метою розміщення адміністративної будівлі із вбудованим кафе за адресою: вул.230 Стрілецької дивізії, Будьоннівський район, м.Донецьк шляхом укладання договору оренди з Донецькою міською радою в порядку, передбаченому Земельним кодексом України та Законом України "Про оренду землі" в редакції, яка діяла на момент звернення Товариства з обмеженою відповідальністю „ТОРГОВАЯ ФИРМА „КИМБЕРЛИТ”, м.Донецьк з заявою до Донецького міського голови.

Стягнути з Донецької міської ради, м.Донецьк на користь Товариства з обмеженою відповідальністю „ТОРГОВАЯ ФИРМА „КИМБЕРЛИТ”, м.Донецьк витрати по сплаті державного мита в сумі 85 грн. 00 коп., витрати на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу в сумі 312 грн. 50 коп.

Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

У судовому засіданні 07.07.2009р. оголошено повний текст рішення.

 

          

               Суддя                                                                                                            Ємельянов А.С.                               

Дата ухвалення рішення07.07.2009
Оприлюднено01.08.2009
Номер документу4170719
СудочинствоГосподарське
Сутьвизнання права

Судовий реєстр по справі —8/34пн

Постанова від 01.06.2010

Господарське

Луганський апеляційний господарський суд

Бородіна Л. І.

Ухвала від 11.05.2010

Господарське

Луганський апеляційний господарський суд

Бородіна Л. І.

Ухвала від 21.04.2010

Господарське

Луганський апеляційний господарський суд

Бородіна Л. І.

Рішення від 01.04.2010

Господарське

Господарський суд Луганської області

Середа А.П.

Ухвала від 19.03.2010

Господарське

Господарський суд Луганської області

Середа А.П.

Ухвала від 05.03.2010

Господарське

Господарський суд Луганської області

Середа А.П.

Ухвала від 19.02.2010

Господарське

Господарський суд Луганської області

Середа А.П.

Ухвала від 01.02.2010

Господарське

Господарський суд Луганської області

Середа А.П.

Рішення від 07.07.2009

Господарське

Господарський суд Донецької області

Ємельянов А.С.

Ухвала від 26.05.2009

Господарське

Господарський суд Донецької області

Ємельянов А.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні