КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
26 січня 2015 року 810/6567/14
приміщення суду за адресою: м. Київ, бул. Лесі Українки, 26,
час прийняття постанови : 14 год. 35 хв.
Київський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Лиска І.Г.
при секретарі: Васковець М.С.
за участю представника позивача, розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Транспортна технологічна компанія" до Реєстраційної служби Вишгородського районного управління юстиції Київської області про визнання протиправними дій, скасування рішення, зобов'язання вчинити певні дії,
в с т а н о в и в:
До Київського окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю "Транспортна технологічна компанія" з позовом до Реєстраційної служби Вишгородського районного управління юстиції про визнання протиправним дій, скасування рішення, зобов'язання вчинити певні дії .
У позовних вимогах позивач просить суд: Визнати неправомірними дії та скасувати рішення Реєстраційної служби Вишгородського районного управління юстиції щодо внесення 04.12.2013 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису №13341110003002704 про припинення ТОВ "ТТК Капітал"; Зобов'язати державного реєстратора Реєстраційної служби Вишгородського районного управління юстиції скасувати у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запис №13341110003002704 від 04.12.2013 року про припинення ТОВ "ТТК Капітал".
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що Ухвалою Господарського суду Київської області від 08.01.2013 р. № Б911/96/08/13-г порушено провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Транспортна Технологічна Компанія». Ухвалою Господарського суду Київської області від 18.01.2013 р. № Б911/96/08/13-г введено процедуру розпорядження майном боржника, розпорядником майна Товариства з обмеженою відповідальністю «Транспортна Технологічна Компанія» призначено арбітражного керуючого ОСОБА_3.
Пунктом 5 та 6 Ухвали Господарського суду Київської області від 15.04.2013р. відсторонено керівника ТОВ «Транспортна Технологічна Компанія» або будь-яких інших осіб, які виконують обов'язки керівника ТОВ «Транспортна Технологічна Компанія» від посади керівника ТОВ «Транспортна Технологічна Компанія» та вирішено покласти виконання обов'язків керівника товариства з обмеженою відповідальністю «Транспортна Технологічна Компанія» на розпорядника майна Боржника - арбітражного керуючого ОСОБА_4.
На інформаційний запит розпорядника майна від Головного управління регіональної статистики надійшов витяг з ЄДРПОУ від 10.04.13р. №20-07/1007, згідно якого ТОВ «Транспортна Технологічна Компанія» значиться засновником Товариства з обмеженою відповідальністю «ТТК Капітал» (ідентифікаційний код - 35656608), яке зареєстроване 05.02.2008 року.
Згідно Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців від 18.07.2013 року засновниками TOB «ТТК Капітал» є ОСОБА_6 (Німеччина) (розмір внеску - 5024,75 грн.) та ТОВ «Транспортна технологічна компанія» (розмір внеску - 96921,45 грн.) Дата закінчення формування статутного капіталу - 05.02.2009року.
Пізніше, в.о. керівника ОСОБА_3 дізналась, що Реєстраційною службою Вишгородського районного управління юстиції до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців 04.12.2013 року було внесено запис №13341110003002704 про припинення ТОВ «ТТК Капітал».
Із вказаним записом позивач не погоджується оскільки державному реєстраторові Реєстраційної служби Вишгородського районного управління юстиції документи від ТОВ «ТТК Капітал» були подані не у повному обсязі - зокрема документи були подані без висновку аудитора щодо достовірності та повноти ліквідаційного балансу, реєстраційна картка на проведення державної реєстрації припинення ТОВ «ТТК Капітал» підписана не уповноваженою на те особою, довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню є неналежна, документи для проведення реєстраційної дії «Внесення рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ним органу щодо припинення юридичної особи подані не уповноваженою на те особою.
У судове засіданні 26 січня 2015 року представник позивача Атаманчук Н.І. позов підтримала у повному обсязі, підтвердила обставині, викладені в позовній заяві та додаткових поясненнях до позовної заяви, просила суд позов задовольнити.
У судовому засіданні 20 січня 2015 року представник відповідача Мурицький Р.С. проти задоволення позову заперечував, стверджував про правомірність дій відповідача щодо внесення 04.12.2013 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису №13341110003002704 про припинення ТОВ "ТТК Капітал" на підтвердження чого надав матеріали реєстраційної справи ТОВ «ТТК Капітал».
У судове засідання 26 січня 2015 року представник відповідача не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином, 26.01.2015 року на адресу суду надійшло клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.
Судом прийнято рішення про розгляд справи у відсутності представника відповідача.
Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, вислухавши представників сторін, суд вважає, що позов не підлягає задоволенню виходячи з наступного.
05.02.2008 року Товариство з обмеженою відповідальністю «ТТК Капітал» було зареєстроване як юридична особа, засновниками TOB «ТТК Капітал» були ОСОБА_6 (Німетчина) (розмір внеску - 5024,75 грн.) та ТОВ «Транспортна технологічна компанія» (розмір внеску - 96921,45 грн.).
Як вбачається з Протоколу №05 Загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ТТК Капітал» від 18 серпня 2008 року , було вирішено ліквідувати ТОВ «ТТК Капітал», призначено ліквідаційну комісію та затверджено її склад: Голова ліквідаційної комісії - ОСОБА_9, Член ліквідаційної комісії - ОСОБА_10, ОСОБА_11, встановлено термін для кредиторів та дебіторів для заявлення вимог - два місяці з моменту опублікування повідомлення про ліквідацію в ЗМІ.
20.08.2008 року ОСОБА_12 для проведення реєстраційної дії «Внесення рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи ТОВ «ТТК Капітал» було надано наступні документи:
1. Нотаріально посвідчена копія рішення засновників (учасників) або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи; 2. Копія квитанції, виданої банком (за публікацію); 2 Документ, що засвідчує повноваження уповноваженої особи.
На підтвердження повноважень ОСОБА_12 було надано державному реєстратору Довіреність від 14 серпня 2008 року , згідно якої, ТОВ «ТТК Капітал» , в особі директора ОСОБА_9. Уповноважує ОСОБА_10 та ОСОБА_12 бути представником ТОВ «ТТК Капітал». Довіреність видана без права передоручення і дійсна до 31.12.2008 року.
З наявних у матеріалах справи доказів, а саме: Витягу Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців від 18.07.2013 року та Реєстраційної справи №1-334-002704-42 ТОВ «ТТК «Капітал» вбачається, що 22.08.2008 року державним реєстратором Реєстраційної служби Вишгородського районного управління юстиції Київської області було внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запис про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ним органу щодо припинення юридичної особи ТОВ «ТТК Капітал» .
03.12.2013 року ОСОБА_13 було подано Державному реєстратору Реєстраційної служби Вишгородського РУЮ у Київській області документи для проведення реєстраційної дії «Державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті ліквідації юридичної особи ТОВ «ТТК Капітал» : 1 Реєстраційну картку про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи у зв'язку з ліквідацією; 2. Довідка відповідного органу державної податкової служби про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів; 3 . Довідка відповідного органу Пенсійного фонду України про відсутність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування.; 4. Довідку архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню.; 5. Документ, що засвідчує повноваження уповноваженої особи;6. Довідка про відсутність заборгованості із сплати єдиного внеску від 28.11.2013 року №11.
У реєстраційній картці на проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації голова ліквідаційної комісії - ОСОБА_9 , письмово зазначив та підтвердив своїм особистим підписом, що ними вчинено всі передбачені законодавством дії стосовно порядку припинення юридичної особи, включаючи завершення розрахунків з кредиторами (у тому числі із сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування).
4 грудня 2013 року державним реєстратором Реєстраційної служби Вишгородського районного управління юстиції Київської області Мурицьким Р.С. було внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запис про №1334111003002704 про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи ТОВ «ТТК Капітал» .
Вирішуючи спір, суд керується наступними положеннями чинного законодавства:
Згідно із ч.2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Частиною 3 ст. 2 КАС України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Згідно ст. 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі - Єдиний державний реєстр) - автоматизована система збирання, накопичення, захисту, обліку та надання інформації про юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Як передбачено ст. 2 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, регулюються Конституцією України, цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону.
Відповідно до ст. 33 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" - юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам у результаті злиття, приєднання, поділу, перетворення (реорганізації) або в результаті ліквідації за рішенням, прийнятим засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженим ними органом, за судовим рішенням або за рішенням державних органів, прийнятим у випадках, передбачених законом. Юридична особа є такою, що припинилася, з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.
Згідно ч.1 ст. 35 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", державний реєстратор за відсутності підстав для залишення документів, які подані для внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи, без розгляду повинен у день надходження цих документів внести до Єдиного державного реєстру запис про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи та в той же день повідомити органи статистики, доходів і зборів, Пенсійного фонду України відомості про внесення такого запису.
Повідомлення про внесення запису до Єдиного державного реєстру щодо прийняття рішення засновників (учасників) юридичної особи, суду або уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи публікується у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації.
Відомості про дату публікації повідомлення, яке містить інформацію про строк заявлення вимог кредиторів щодо юридичної особи, що припиняється, надаються органам доходів і зборів, Пенсійного фонду України не пізніше наступного дня з дати публікації такого повідомлення.
Порядок внесення державним реєстратором запису про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи встановлюється відповідно частинами десятою - дванадцятою статті 36 цього Закону.
Згідно частинами першою - другою статті 36 Закону № 755-ІV для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації голова ліквідаційної комісії, уповноважена ним особа або ліквідатор після закінчення процедури ліквідації, передбаченої законом, але не раніше закінчення строку заявлення вимог кредиторами повинен подати (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) державному реєстраторові такі документи:
- заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації припинення юридичної особи у зв'язку з ліквідацією;
- довідку відповідного органу доходів і зборів про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів;
- довідку відповідного органу Пенсійного фонду України про відсутність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та страхових коштів до Пенсійного фонду України і фондів соціального страхування;
- довідку архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню.
У випадках, що встановлені законом, крім документів, які передбачені частиною першою цієї статті, додатково подається висновок аудитора щодо достовірності та повноти ліквідаційного балансу.
У реєстраційній картці на проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації голова ліквідаційної комісії, уповноважена ним особа або ліквідатор письмово зазначають та підтверджують своїм особистим підписом, що ними вчинено всі передбачені законодавством дії стосовно порядку припинення юридичної особи, включаючи завершення розрахунків з кредиторами (у тому числі із сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування).
Державний реєстратор, отримавши документи для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, зобов'язаний перевірити інформацію про наявність відкритих виконавчих проваджень стосовно такої юридичної особи (частина четверта).
Державному реєстратору забороняється вимагати додаткові документи для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, якщо вони не передбачені цією статтею (частина шоста).
З наведеного слідує, що перелік документів для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи є вичерпним.
Як вбачається з матеріалів справи, для проведення реєстраційної дії надало документи, а саме: 1 Реєстраційну картку про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи у зв'язку з ліквідацією; 2. Довідка відповідного органу державної податкової служби про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів; 3 . Довідка відповідного органу Пенсійного фонду України про відсутність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування.; 4. Довідку архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню.; 5. Документ, що засвідчує повноваження уповноваженої особи;6. Довідка про відсутність заборгованості із сплати єдиного внеску від 28.11.2013 року №11.
Судом не приймається до уваги твердження позивача про необхідність подання висновку аудитора щодо достовірності та повноти ліквідаційного балансу у зв'язку з наступним.
Перелік випадків, у яких обов'язково проводиться аудит, встановлений статтею 8 Закону України від 22 квітня 1993 року N 3125-XII „Про аудиторську діяльність".
Це: 1) підтвердження достовірності та повноти річної фінансової звітності та консолідованої фінансової звітності відкритих акціонерних товариств, підприємств - емітентів облігацій, професійних учасників ринку цінних паперів, фінансових установ та інших суб'єктів господарювання, звітність яких відповідно до законодавства України підлягає офіційному оприлюдненню, за винятком установ і організацій, що повністю утримуються за рахунок державного бюджету; 2) перевірки фінансового стану засновників банків, підприємств з іноземними інвестиціями, відкритих акціонерних товариств (крім фізичних осіб), страхових і холдингових компаній, інститутів спільного інвестування, довірчих товариств та інших фінансових посередників; 3) емітентів цінних паперів та похідних (деривативів), а також при отриманні ліцензії на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів.
Отже, необхідність подання державному реєстратору висновку аудитора щодо достовірності та повноти передавального акта або розподільчого балансу визначається самим суб'єктом господарювання з урахуванням вимог чинного законодавства, яке регулює його діяльність.
Таким чином, позивачем не доведена необхідність подачі висновку аудитора щодо достовірності та повноти ліквідаційного балансу при ліквідації ТОВ «ТТК Капітал» .
Не бере до уваги суд, також, твердження позивача, що реєстраційна картка на проведення державної реєстрації припинення ТОВ «ТТК Капітал» підписана не уповноваженою на те особою та які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню є неналежна, документи для проведення реєстраційної дії «Внесення рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ним органу щодо припинення юридичної особи подані не уповноваженою на те особою
Як вбачається з матеріалів справ, Реєстраційна картка на проведення державної реєстрації припинення ТОВ «ТТК Капітал» підписана ОСОБА_9, який як встановлено у судовому засіданні та підтверджується Протоколом №05 від 18 серпня 2008 року Загальних зборів учасників ТОВ «ТТК Капітал» був призначений Головою ліквідаційної комісії. Доказів зворотного позивачем суду не надано.
Документи для проведення реєстраційної дії "Внесення рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ним органу щодо припинення юридичної особи" подані ОСОБА_12. На підтвердження повноважень ОСОБА_12 було надано державному реєстратору Довіреність від 14 серпня 2008 року, згідно якої, ТОВ «ТТК Капітал» , в особі директора ОСОБА_9. Уповноважує ОСОБА_10 та ОСОБА_12 бути представником ТОВ «ТТК Капітал» . Довіреність видана без права передоручення і дійсна до 31.12.2008 року.
Доказів відкликання вказаної довіреності, визнання її недійсною позивачем суду не надано, як і доказів того, що 14 серпня 2008 року ОСОБА_9 не був директоромТОВ "ТТК Капітал".
Крім того, не береться судом до уваги і твердження позивача, що Довідка архівної установи від 3 грудня 2014 року №05-10/14-л не є належним та допустимим доказом прийняття архівною установою документів саме ТОВ «ТТК Капітал», оскільки, як вбачається з зазначеної довідки (а.с 113), вона видана саме Голові ліквідаційної комісії ТОВ «ТТК Капітал» гр. ОСОБА_9 , отже підтверджує факт прийняття архівною установою документів від ТОВ «ТТК Капітал».
Отже, при проведенні реєстрації припинення юридичної особи - ТОВ «ТТК Капітал» були надані всі необхідні документи, у зв'язку з чим державним реєстратором юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Мурицьким Р.С. Реєстраційної служби Вишгородського міськрайонного управління юстиції Київської області правомірно було внесено запис №13341110003002704 від 04.12.2013 року в Єдиний державний реєстр про припинення ТОВ «ТТК Капітал» внаслідок його ліквідації за рішенням засновників.
Отже, позовні вимоги про визнання неправомірними дії та скасувати рішення Реєстраційної служби Вишгородського районного управління юстиції щодо внесення 04.12.2013 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису №13341110003002704 про припинення ТОВ "ТТК Капітал" - задоволенню не підлягають.
Що стосується другого пункту вимог позивача, а саме про зобов'язання державного реєстратора Реєстраційної служби Вишгородського районного управління юстиції скасувати у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запис №13341110003002704 від 04.12.2013 року про припинення ТОВ "ТТК Капітал", суд зазначає, що вона є похідною від першого пункту позовних вимог позивача - отже також не підлягає задоволенню.
Відповідно до ч. 3 ст. 2 та ст. 11 КАС України, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого суб'єкти владних повноважень зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Частиною 1 ст. 69 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів.
Статтею 70 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмету доказування. Обставини, які за законом повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися ніякими іншими засобами доказування, крім випадків, коли щодо таких обставин не виникає спору.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Дослідивши наявні в матеріалах справи докази, суд дійшов висновку, що проведена Реєстраційною службою Вишгородського районного управління юстиції Київської області державна реєстрація припинення юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю «ТТК Капітал» проведена у відповідності до вимог чинного законодавства, а саме: ст. 37 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців».
Окрім того, позивачем не надано суду жодних доказів, що свідчили б про обґрунтованість даного позову та порушення відповідачем норм чинного законодавства, зокрема ст.ст.33-37 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців». Відтак суд прийшов до переконання, що позовні вимоги є безпідставними, а тому в задоволенні таких слід відмовити.
Враховуючи норми вищезазначеного законодавства та аналізуючи докази, долучені позивачем до матеріалів справи, суд зазначає, що підстав для задоволення даного позову немає.
Відповідно до ст. 94 КАС України відшкодування судових витрат позивачеві, якому відмовлено у позові, не передбачено.
Керуючись статтями 11, 14, 70, 71, 72, 86, 94, 159-163, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
п о с т а н о в и в:
У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Транспортна технологічна компанія" до Реєстраційної служби Вишгородського районного управління юстиції Київської області про визнання протиправними дій, скасування рішення, зобов'язання вчинити певні дії - відмовити.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано в установлені строки. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга на постанову суду подається до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Суддя: Лиска І.Г.
Дата виготовлення і підписання повного тексту постанови - 29 січня 2015 р.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.01.2015 |
Оприлюднено | 04.02.2015 |
Номер документу | 42522399 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Лиска І.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні