УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
29 січня 2015 року Справа № 876/10719/14
Львівський апеляційний адміністративний суд в складі:
головуючого судді Яворського І.О.,
суддів: Кухтея Р.В., Попка Я.С.
за участі секретаря судового засідання Сідельник Г.М.
з участю осіб:
позивача по справі: представника Сагатого В.Р.
відповідача по справі: представника Заброцької О.М.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу Золочівської об'єднаної державної податкової інспекції на ухвалу Львівського окружного адміністративного суду від 04 листопада 2014 року про зміну способу виконання судового рішення за заявою відділу державної виконавчої служби Золочівського районного управління юстиції Головного управління юстиції у Львівській області про зміну способу виконання судового рішення у справі за позовом Струтинського державного спиртового заводу до Державної податкової інспекції у Золочівському районі Львівської області, відділу державного казначейства України у Золочівському районі Львівській області про стягнення бюджетної заборгованості,-
В С Т А Н О В И В:
14 травня 2014 року відділ державної виконавчої служби Золочівського районного управління юстиції Головного управління юстиції у Львівській області звернувся до суду з заявою про зміну способу та порядку виконання ухвали господарського суду Львівської області від 18.08.2011 року в справі №5/1097-21/107А.
В обґрунтування вказаної заяви, заявник зазначає, що Струтинський державний спиртовий завод реорганізовано в ДП «Укрспирт». На момент подачі заяви проводиться процедура ліквідації підприємства, а тому боржник не має змоги виконати рішення суду, оскільки на рахунки заводу накладено арешт.
Ухвалою Львівського окружного адміністративного суду від 04 листопада 2014 року в справі №5/1097-21/107А відмовлено в задоволенні заяви про зміну способу та порядку виконання ухвали господарського суду Львівської області від 18.08.2011 року в справі №5/1097-21/107А.
Не погодившись із зазначеною ухвалою Золочівською об'єднаною державною податковою інспекцією подано апеляційну скаргу, в якій просить скасувати ухвалу Львівського окружного адміністративного суду від 04 листопада 2014 року в справі №5/1097-21/107А та задовольнити заяву про зміну способу та порядку виконання ухвали господарського суду Львівської області від 18.08.2011 року в справі №5/1097-21/107А.
Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи і обговоривши доводи апеляційної скарги, судова колегія приходить до висновку, що апеляційну скаргу необхідно залишити без задоволення, а оскаржувану ухвалу без змін. При цьому колегія суддів виходить з наступних міркувань.
Відповідно до ч. 1 ст. 263 КАС України за наявності обставин, що ускладнюють виконання судового рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо), державний виконавець може звернутися до адміністративного суду першої інстанції, незалежно від того, суд якої інстанції видав виконавчий лист, що видав виконавчий лист, із поданням, а особа, яка бере участь у справі, та сторона виконавчого провадження - із заявою про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.
Ця норма не містить виключного переліку обставин, що є підставою для вирішення питання про зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення.
Слід врахувати, що підставою для зміни чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення є обставини, що роблять виконання судового рішення неможливим.
Однак колегія суддів звертає увагу, що до заяви про зміну способу виконання судового рішення державним виконавцем не подано доказів вжиття будь-яких доказів вчинення дій передбачених ст. 52 Закону України «Про виконавче провадження», зокрема звернення стягнення щодо належного боржнику майна.
Таким чином колегія суддів не бачить підстав та заявник не навів жодних для задоволення заяви про зміну способу виконання рішення, з заяви та матеріалів справи невідомо, які обставини роблять неможливим виконання рішення суду.
Таким чином колегія суддів вважає за правильне залишити оскаржувану ухвалу суду першої інстанції в силі.
Керуючись ч.3 ст. 160, ст.195, ст.196, п.1 ч.1 ст.199, ст.200, п.1 ч.1 ст.205, ст.206, ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
У Х В А Л И В:
Апеляційну скаргу Золочівської об'єднаної державної податкової інспекції залишити без задоволення, а ухвалу Львівського окружного адміністративного суду від 04 листопада 2014 року в справі №5/1097-21/107А - без змін.
Ухвала апеляційного суду набирає законної сили з моменту її проголошення, але може бути оскаржена у касаційному порядку шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції протягом двадцяти днів з дня набрання ухвалою законної сили, а у разі складення ухвали в повному обсязі, відповідно до ч.3 ст. 160 КАС України - з дня складення ухвали в повному обсязі.
Головуючий І.О. Яворський
Судді Р.В. Кухтей
Я.С. Попко
Суд | Львівський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.01.2015 |
Оприлюднено | 10.02.2015 |
Номер документу | 42577440 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Яворський І.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні