18/217
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул.Шевченка 16, м.Івано-Франківськ, 76000, тел. 2-57-62
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
18 липня 2006 р. Справа № 18/217
За позовом: ТзОВ “Марко Фарм ЛТД ” , м. Київ , вул. Нагорна ,24/1.
До відповідача: ТзОВ “ВК Івано-Франківськ”, м. Івано-Франківськ , вул. Коновальця,221
Представники: Суддя Б.П. Гриняк
Від позивача: Піліпенко Д.О. ( дов. б/н від 20.01.06р) –представник
Від відповідача: представники не з»явилися;
Суть справи : стягнення заборгованості в сумі 3038,85 грн.
Відповідач в судове засідання не з'явився, хоча належним чином повідомлений про час і місце розгляду справи (ухвала суду про порушення провадження у справі від 15.06.2006 за вих. № 9597-98 згідно книги вихідної кореспонденції суду), витребувані судом документи не представив, а саме відзиву на позов , тому суд вважає за можливе згідно ст. 75 ГПК України розглянути справу за наявними в ній матеріалами.
До початку розгляду справи представникові позивача роз'яснено його права і обов'язки, передбачені ст. 20, 22 ГПК України.
Представник позивача подав клоптання про відмову здійснення технічної фіксації судового процесу. Клопотання приймається судом.
Позивач в судовому засіданні підтримав позовні вимоги з підстав викладених в заяві.
Розглянувши матеріали справи, з'ясувавши її фактичні обставини, об'єктивно оцінивши докази, що мають юридичне значення для розгляду позовної заяви і вирішення справи по суті, суд, -
ВСТАНОВИВ:
14 жовтня 2005р між позивачем та відповідачем укладений договір № 445 на поставку товару згідно якого позивач передає відповідачу товар по кількості та цінах згідно з накладними .
В судовому засіданні представник позивача пояснив , що товар отриманий у встановленому договором порядку за кількістю та якістю згідно накладної № 84589 від 23.12.05р на суму 2882,20 грн.
При прийманні товару, відповідачем виявлений брак однієї одиниці товару на суму 29,68грн без ПДВ , ПДВ –5, 94 грн., разом з ПДВ –35,62 грн., про що складений акт про недоліки товару . Приймання товару здійснювалося без участі представника позивача .
Представник позивача ствердив , що Відповідно до п. 6.4 договору передбачено , що в разі відсутності експедитора приймання товару по якості здійснюється відповідно до Інструкції №П7 Держарбітражу СРСР від 25.04.1966 року , але покупець не виконав п. 29 Інструкції та склав акт , який не відповідає вимогам Інструкції.
Представник позивача ствердив , що від відповідача не поступало претензії стосовно заміни неякісного товару .
Згідно п. 7.3 Договору № 445 від 14.10.2005р. постачальник надає покупцеві відстрочку по оплаті товару – тобто 30 календарних днів від дати оформлення накладної № 84589 , 25.01.2006року , однак відповідач не сплатив вартість отриманого та реалізованого товару.
Представником позивача 16.02.06р на адресу відповідача направлена претензія № 06/02-44 та Акт взаєморозрахунків за період з 01.10.2005р по 08.02.2006р., однак позивач не отримав ні відповіді на претензію , ні підписаного відповідачем акту.
Відповідно до ст. 625 ЦК України , боржник який прострочив виконання грошового зобов”язання , на вимогу кредитора зобов”язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу за весь час прострочення , а також 3% річних від простроченої суми.
Таким чином загальна сума боргу відповідача перед позивачем становить ( основний борг 2882, 20 грн + пеня за прострочку виконання зобов”язання 156, 65 грн ) 3038,85 грн
Відповідач своїм конституційним правом на захист прав і охоронюваних законом інтересів не скористався , явки повноваженого представника в судове засідання не забезпечив , причини неявки не повідомив , хоч був належним чином повідомлений про час і місце розгляду справи ( ухвалою суду про порушення провадження у справі від 15.06.2006 за вих. № 9597-98 згідно книги вихідної кореспонденції суду)
Оскільки відповідач в судове не з”явився засідання і не представив суду відзив на позовну заяву, суд, вважає за можливе розглянути справу, відповідно до вимог ст.75 ГПК України, за наявними в ній матеріалами.
Заслухавши доводи представника позивача , дослідивши матеріали справи, суд вважає , що вимоги позивача в сумі 3038,85 грн . є економічно обгрунтованими і такими, що підлягають до задоволення .
Державне мито і витрати за надані інформаційно-технічні послуги для забезпечення судового процесу стягнути з відповідача на користь позивача.
На підставі наведеного, керуючись ст. 8, 124 Конституції України, ст. 625 Цивільного Кодексу України , ст. 49, 75,82-85 Господарського процесуального кодексу України, суд,-
В И Р І Ш И В :
Позов задоволити.
Стягнути із ТзОВ “ВК Івано-Франківськ”, м. Івано-Франківськ , вул. Коновальця,221( код ЄДРПОУ 33427739 ) в користь ТзОВ “Марко Фарм ЛТД ” , м. Київ , вул. Нагорна ,24/1.( код ЄДРПОУ 20029129) заборгованість в сумі 3038,85 грн., 102,00 грн.- державного мита , 118,00 гривень витрат за надані інформаційно-технічні послуги.
Наказ видати після набрання рішенням законної сили
СУДДЯ Б.П.ГРИНЯК
Внесено в діловодство
Суд | Господарський суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 18.07.2006 |
Оприлюднено | 23.08.2007 |
Номер документу | 42698 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Петрова Валентина Іванівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Петрова Валентина Іванівна
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Павловський Павло Павлович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні