Рішення
від 27.07.2009 по справі 7/123пд
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

7/123пд

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ91000, м. Луганськ, пл. Героїв ВВВ, 3а. Тел. 55-17-32


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27.07.09                                                                                 Справа № 7/123пд.

За позовом Товариства з обмеженою відповідальністю  "Статус ЛТД",  м.  Луганськ

до Луганської міської ради,  м.  Луганськ

третя особа на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору –Управління нерухомим майном   Луганської міської ради,  м.  Луганськ

про внесення змін до договору

                                                                                                                      Суддя Т. Л. Калашник

в присутності представників:  

від позивача –Андраханов В.І., довіреність № 19 від 25.06.09;

від відповідача – Шинкарьова О.А., довіреність № 01/03-10/5561/0/2-08 від 30.07.08;

від 3-ї особи - Шинкарьова О.А., довіреність № 1704 від 25.07.08.

Суть спору: позивачем заявлена вимоги:

1) Внести зміни в діючий між Луганською міською радою та Товариством з обмеженою від повідальністю "Статус ЛТД" договір оренди землі від 23.03.2006 № 869, посвідченого приватним нотаріусом Луганського міського нотаріального округу Тихоновою Л.В 23 березня 2006 року за реєстром № 869, зареєстрованого Луганським міським реєстраційним офісом ЛРФ ДП "Центр ДЗК при Держкомземі України" 17 квітня 2006 року, про що у Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі Жовтневого району м. Луганська вчинено запис № 040640200085:

- Пункт 4 вищевказаного Договору викласти в наступній редакції:

"Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить:

З моменту прийняття рішення, у порядку встановленим законодавством, внесення змін до договору, до прийняття в експлуатацію завершених будівництвом об'єктів - 197982, (сто дев'яносто сім тисяч дев'ятсот вісімдесят дві) гривні 24 копійки.

Нормативна грошова оцінка земельної ділянки з моменту прийняття рішення, у порядку встановленим законодавством, внесення змін до договору, до прийняття в експлуатацію заверше них будівництвом об'єктів визначається з урахуванням коефіцієнту функціонального використан ня 0,5.

Після прийняття в експлуатацію завершених будівництвом об'єктів нормативна грошова оцінка земельної ділянки визначається з урахуванням коефіцієнту функціонального використання 2,5 та становить 989911 (дев'ятсот вісімдесят дев'ять тисяч дев'ятсот одинадцять) гривень 22 ко пійки.

Нормативно грошова оцінка земельної ділянки визначаються згідно рішення Луганської мі ської ради від 28.12.2007 року № 28/10 або іншого нормативно-правового рішення прийнятого за мість вказаного, про що Орендодавець у тижневий термін повідомляє Орендаря."

- Пункт 14 вищевказаного Договору викласти в наступній редакції:

"Річна орендна плата встановлюється, з моменту внесення, у порядку встановленим зако нодавством, змін до договору, до прийняття в експлуатацію завершених будівництвом об'єктів у розмірі 2,5 відсотків нормативної грошової оцінки земельної ділянки, з урахуванням коефіцієнту функціонального використання 0,5, що становить 4949 (чотири тисячі дев'ятсот сорок дев'ять) гривень 56 копійок.

Після прийняття в експлуатацію завершених будівництвом об'єктів, річна орендна плата встановлюється у розмірі 250% від суми земельного податку, який обчислений як 1% від розміру нормативної грошової оцінки земельної ділянки, з урахуванням коефіцієнту функціонального ви користання земельної ділянки 2,5 що становить що становить 24747 (двадцять чотири тисячі сім сот сорок сім) гривень 78 копійок.

(Розрахунок розміру річної орендної плати на термін будівництва та після прийняття в екс плуатацію завершених будівництвом об'єктів додається до договору та є його невід'ємною части ною)".

         - Розрахунок розміру орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної влас ності, грошова оцінка яких проведена, що є додатком до вищевказаного Договору викласти в на ступній редакції:

"РОЗРАХУНОК

розміру орендної плати на термін будівництва за земельні ділянки державної або

комунальної власності, грошова оцінка яких проведена

Адреса земельної ділянки: вул. Ломоносова (в районі будинку № 1-а)

КатегоріяземельПлоща,кв.м. вмежах м.ЛуганськаНормативнагрошова оцінказемельної діля-нки з ураху-ванням коефі цієнту функці онального ви користанняСтавка зе-мельногоподатку,встановленаЗаконом України «Про плату за землю», відсотків норматив ної грошо вої оцінки земельної ділянкиДобуток кое-фіцієнтів ін-дексації гро-шової оцінкиземельної ділянки за попередні рокиПрийнятийдля розра-хунку роз-міру оренд-ної плати, відсотків від норма тивної грошової оцінки зе мельної ділянки, у гривняхРозмірземельно-го подат-ку, гри-веньРозмірорендноїплати,гривень

Землі жи тлової та громадсь кої забу дови1803197982,2411,1842562,51979,824949,56

РОЗРАХУНОК

розміру орендної плати після прийняття в експлуатацію завершених будівництвом об'єктів за

земельні ділянки державної або комунальної власності, грошова оцінка яких проведена

Адреса земельної ділянки: вул. Ломоносова (в районі будинку № 1-а)

КатегоріяземельПлоща,кв.м. вмежах м.ЛуганськаНормативнагрошова оцінказемельної діля-нки з ураху-ванням коефі цієнту функці онального ви користанняСтавка зе-мельногоподатку,встановленаЗаконом України «Про плату за землю», відсотків норматив ної грошо вої оцінки земельної ділянкиДобуток кое-фіцієнтів ін-дексації гро-шової оцінкиземельної ділянки за попередні рокиПрийнятийдля розра-хунку роз-міру оренд-ної плати, відсотків від норма тивної грошової оцінки зе мельної ділянки, у гривняхРозмірземельно-го подат-ку, гри-веньРозмірорендноїплати,гривень

Землі жи тлової та громадсь кої забу дови1803989911,2211,1842562,59899,1124747,78

Управління нерухомим                                                                       ОРЕНДАР:

   нерухомим майном                                                                 ТОВ "Статус ЛТД"

Луганської міської ради


                                                              

          2) Датою внесення змін у договір від 23.03.2006 № 869 (державна реєстрація від 17.04.2006 №040640200085) вважати з моменту прийняття рішення судом" (з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог, зданої до суду 27.07.09).

Відповідач та 3-тя особа проти позову заперечують з підстав, викладених у відзиві на позовну заяву від 27.07.09, посилаючись зокрема на те, що 27.12.2006 Луганською міською радою було прийнято  рішення №12/26  "Про деякі питання щодо укладання договорів оренди землі". В ньому перелічені істотні умови Договору, серед яких не передбачено вказувати в умовах Договору коефіцієнт функціонального використання. Оскільки сам позивач у позові вказує, що згідно Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України по земельних ресурсах, Міністерства аграрної політики України, Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України, Української академії аграрних наук від 27 січня 2006 p. N 18/15/21/11 нормативна  грошова  оцінка   одного   квадратного   метра  земельної ділянки населених пунктів визначається за відповідною формулою, в якій присутній Кф - коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки, вказана в п. 4 діючого Договору вказана з урахуванням та без урахування функціонального використання земельної ділянки. У названому рішенні також передбачено, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки визначається згідно рішення Луганської міської ради або іншого нормативно-правового рішення прийнятого замість вказаного органом уповноваженим орендодавцем, про що вказаний орган надає відповідну довідку орендарю у тижневий термін після звернення орендаря до вказаного органу. Постановою КМУ від 13.12.2006 №1724 передбачено, що обчислення розміру орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності здійснюється з урахуванням їх цільового призначення та коефіцієнтів індексації, визначених законодавством, та затвердженим Кабінетом Міністрів України, що заповнюються під час укладання або зміни умов договору оренди чи продовження його дії. Пунктом 4 рішення Луганської міської ради від 27.12.2006 №12/26 "Про деякі питання щодо укладання договорів оренди землі" вказано уповноважити Управління Луганської міської ради з питань регулювання земельних відносин (на теперішній час - Управління нерухомим майном Луганської міської ради) для обчислення орендарями розміру орендної плати надавати їм або уповноваженим ними особам довідки розрахунку розмірів земельного податку (річного). Відповідно до ст. 125 Земельного кодексу України право оренди земельної ділянки виникає з моменту державної реєстрації,  що  також передбачено Постановою  Кабінету Міністрів України від 25.12.1998 № 2073 "Про затвердження порядку державної реєстрації договорів оренди землі". Згідно ст. 20 Закону України "Про оренду землі" державна реєстрація договорів оренди землі проводиться у порядку, встановленим законом. За ст. 654 Цивільного кодексу України, зміна або розірвання договору вчинюється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту. Тому не можливо вважати датою внесення змін у договір з моменту прийняття судом рішення.

          Розглянувши матеріали справи, вислухавши представників сторін, встановивши фактичні обставини справи, оцінивши надані докази, суд, -

в с т а н о в и в:

         Між позивачем - Товариством з обмеженою відповідальністю  "Статус ЛТД" (Орендар) та відповідачем - Луганською міською радою (Орендодавець) було укладено Договір оренди землі від 23.03.06 (далі –Договір), державна реєстрація 17.04.06 за № 040640200085, за умовами п.1. якого Орендодавець на підставі рішення Луганської міської ради від 26.01.06 № 40/35 надає, а Орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку під будівництво та розміщення нежитлових будівель та споруд і благоустрій прилеглої території за адресою: вул. Ломоносова (в районі будинку № 1-а).

Згідно п.2 Договору, в оренду передається земельна ділянка загальною площею 0,1803 га, в тому числі: 0,0254 га –під проїздами, проходами та площадками, 0,1549 га –під зеленими насадженнями.

На момент укладання договору нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 279881 грн. 49 коп. (п.4 Договору).

На момент укладання розмір річної орендної плати згідно визначеної мети використання складає 6997 грн. 03 коп. (п.14 Договору).

В обґрунтування заявленого позову позивач посилається зокрема на те, що при укладенні Договору відповідачем було порушено наведені у позовній заяві норми діючого законодавства України, в зв'язку з чим помилково визначений розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що відповідно призвело до помилкового визначення розміру річної орендної плати. Розмір коефіцієнту, який характеризує функціональне використання земельної ділянки визначається згідно із Додатком 1, таблиця 1.1. Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України по земельних ресурсах, Міністерства аграрної політики України, Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України, Української академії аграрних наук 27 січня 2006 p. N 18/15/21/11, де зазначено, що для земель, зайнятих поточним та відведені під майбутнє будівництво використовується коефіцієнт 0,5. Позивач вважає, що нормативну грошову оцінку земель станом на 01.01.09 за 2008 рік необхідно індексувати на коефіцієнт 1,152, який розраховано виходячи з середньорічного індексу інфляції за 2008 рік –125,2%, відповідно до названого Порядку. Тому позивач вважає, що з моменту передачі земельної ділянки в оренду та до введення в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкту за договором, нормативна грошова оцінка спірної земельної ділянки повинна складати 197982,24грн. Відповідно розмір річної орендної плати з моменту передачі в оренду до введення в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкту повинен бути встановлений у розмірі земельного податку та, відповідно до ст. 7 Закону України "Про плату за землю", дорівнювати 1% нормативної грошової оцінки земельної ділянки, визначеної з урахуванням коефіцієнту функціонального використання 0,5, та складатиме 4949,56 грн. А після введення в експлуатацію  закінченого будівництвом об'єкту складатиме 24747,78 грн. У зв'язку з наведеним позивач звернувся до суду з цим позовом.

          Відповідач та 3-тя особа проти позову заперечують з підстав, викладених у відзиві на позовну заяву від 27.07.09.

          У судовому засіданні представник відповідача також пояснив, що позивачем було надано замало часу для розгляду його клопотання. На даний час наведене клопотання винесене відповідачем на розгляд.

Оцінивши доводи сторін та обставини справи у їх сукупності, суд вважає позовні вимоги такими, що не підлягають до задоволення, з огляду на наступне.

Приписи ст.ст. 13 і 41 Конституції України  визначають, що від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених Конституцією і усі суб'єкти права власності рівні перед законом. Кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю.

Відповідно ст.ст. 142-145 Конституції України до матеріальної основи органів місцевого самоврядування, крім інших об'єктів, належить земля, управління якою здійснюють територіальної громади через органи самоврядування в межах їх повноважень шляхом прийняття рішень. Права органів самоврядування захищаються у судовому порядку.

Відповідно до ст. 2 Закону України "Про оренду землі" (далі –Закон) відносини, пов'язані з орендою землі, регулюються Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, цим Законом, законами України, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, а також договором оренди землі.

Стаття 12 Земельного кодексу України визначає повноваження сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин, до яких, зокрема, належить розпорядження землями територіальних громад; надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу.

Статтею 116 Земельного кодексу України визначено, що громадяни та юридичні особи набувають права  власності  та права  користування  земельними  ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням  органів  виконавчої  влади  або органів   місцевого   самоврядування   в   межах  їх  повноважень, визначених цим Кодексом (редакція чинна за станом на час укладення Договору).

Відповідно до пункту тридцять четвертого статті 26, пункту другого статті 77 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" питання надання земельної ділянки в оренду вирішується на пленарному засіданні ради - сесії, а спори про поновлення порушених прав юридичних і фізичних осіб, що виникають в результаті рішень, дій чи бездіяльності органів або посадових осіб місцевого самоврядування, вирішуються в судовому порядку.

Таким чином, законодавством передбачено, що способом волевиявлення ради, яка здійснює право власності від імені відповідної територіальної громади, щодо регулювання земельних відносин є прийняття рішення сесії.

Згідно ч. 1 ст. 124 Земельного кодексу України передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування шляхом укладення договору оренди земельної ділянки.

Договір оренди  землі  укладається  у  письмовій  формі  і за бажанням однієї із сторін може бути посвідчений нотаріально (ч.1 ст. 14 Закону).

Відповідно до ч.1 ст. 15 Закону, в редакції чинній на час укладення договору,  істотними умовами договору оренди землі є:

- об'єкт оренди   (місце   розташування   та  розмір  земельної ділянки);

- строк дії договору оренди;

- орендна плата із зазначенням  її  розміру,  індексації,  форм платежу,   строків,   порядку   її   внесення   і   перегляду   та відповідальності за її несплату;

- умови використання та цільове призначення земельної  ділянки, яка передається в оренду;

- умови збереження стану об'єкта оренди;

- умови і строки передачі земельної ділянки орендарю;

- умови повернення земельної ділянки орендодавцеві;

- існуючі обмеження  (обтяження)  щодо  використання  земельної ділянки;

- визначення сторони,  яка несе ризик  випадкового  пошкодження або знищення об'єкта оренди чи його частини;

- відповідальність сторін.

За згодою  сторін  у договорі оренди землі можуть зазначатися інші  умови,  зокрема  якісний  стан  земельних   угідь,   порядок виконання зобов'язань сторін,  порядок страхування об'єкта оренди, порядок відшкодування витрат на здійснення заходів щодо охорони  і поліпшення об'єкта оренди, проведення меліоративних робіт, а також обставини, що можуть вплинути на зміну або припинення дії договору оренди, тощо (ч.2 ст. 15 Закону).

Договір оренди  землі  набирає  чинності після його державної реєстрації (ст. 18 Закону).

При розгляді справи судом було встановлено, що відповідним органом місцевого самоврядування (Луганською міською радою)  приймалось рішення № 40/35 від 26.01.06 про передачу відповідачу в оренду вищевказаної земельної ділянки.

На підставі названого рішення між сторонами у справі був укладений Договір оренди землі від 23.03.06, державна реєстрація 17.04.06 за № 040640200085.

28.12.07 Луганською міською радою було прийняте рішення № 28/10 "Про затвердження нормативної грошової оцінки земель", згідно п.1 якого було затверджено нормативну грошову оцінку земель, а п.4.2. визначено, що рішення Луганської міської ради від 21.12.2000 №22/4 із змінами до нього втратило чинність з 01.03.08. Назване рішення було опубліковане 02.04.08 у газеті "Жизнь Луганска" № 14(24).

Зміна або розірвання договору допускається лише за  згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом (ч.1 ст. 651 ЦК України).

Зміна умов договору оренди  землі  здійснюється  за  взаємною згодою сторін. У разі  недосягнення  згоди  щодо  зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку (ст. 30 Закону).

Слід також зазначити, що порядок укладення та зміни договорів не є порядком досудового врегулювання спорів, та  регулюється нормами матеріального, а не процесуального права.

Орендна плата за земельні  ділянки  державної  і  комунальної власності,   які  передані  в  оренду  для  сільськогосподарського використання,  переглядається один раз  на  три  роки  в  порядку, встановленому законом або договором оренди. Орендар має право вимагати  відповідного  зменшення  орендної плати  в разі,  якщо стан орендованої земельної ділянки погіршився не з його вини (частини 1, 3 ст. 23 Закону).

У разі істотної зміни обставин,  якими сторони  керувалися при укладенні договору,  договір може бути змінений або розірваний за згодою сторін,  якщо  інше  не  встановлено  договором  або  не випливає із суті зобов'язання. Зміна обставин є істотною, якщо вони змінилися настільки, що, якби сторони могли це передбачити,  вони не уклали б  договір  або уклали б його на інших умовах (ч.1 ст. 652 ЦК України).

Відповідно до ч.2 ст. 652 ЦК України, якщо  сторони  не досягли згоди щодо приведення договору у відповідність з обставинами,  які істотно змінились, або щодо його розірвання,   договір   може   бути   розірваний,   а  з  підстав, встановлених  частиною  четвертою  цієї  статті,  -  змінений   за рішенням  суду  на  вимогу  заінтересованої  сторони  за наявності одночасно таких умов:

1) в момент укладення договору сторони виходили  з  того,  що така зміна обставин не настане;

2) зміна  обставин  зумовлена  причинами,  які заінтересована сторона  не  могла  усунути   після   їх   виникнення   при   всій турботливості та обачності, які від неї вимагалися;

3) виконання  договору  порушило  б  співвідношення  майнових інтересів сторін і позбавило б заінтересовану сторону того,  на що вона розраховувала при укладенні договору;

4) із суті договору або звичаїв ділового обороту не випливає, що ризик зміни обставин несе заінтересована сторона.

Зміна  або  розірвання  договору  вчиняється в такій самій формі,  що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено  договором  або  законом  чи  не  випливає  із звичаїв ділового обороту (ст. 654 ЦК України).

Якщо пропозицію укласти договір,  в якій не вказаний строк для  відповіді,  зроблено у письмовій формі,  договір є укладеним, коли особа,  яка зробила пропозицію,  одержала відповідь  протягом строку,  встановленого актом цивільного законодавства,  а якщо цей строк не встановлений,  - протягом нормально необхідного для цього часу (ч.2 ст. 644 ЦК України).

Тобто договір може бути змінено за взаємною згодою сторін з урахуванням зокрема приписів ст.ст. 23, 30 Закону та ст.ст. 651, 652, 654, 644 ЦК України.

Позивачем на адресу відповідача Додаткова угода підписана уповноваженою особою та скріплена печаткою підприємства у графі "Орендар" не надсилалась, що є порушенням порядку внесення змін до договору встановленим вищенаведеним діючим законодавством України. Проте на адресу відповідача та 3-ї особи було спрямоване клопотання з проханням внести зміни до діючого договору. У названому клопотанні позивачем було викладено зміст його пропозицій. Крім наведеного, було зазначено зокрема, що при укладенні Договору було застосовано нормативну грошову оцінку та розмір коефіцієнту, який характеризує функціональне використання земельної ділянки зовсім інші ніж передбачені законодавством, а саме  п.3 Наказу Держкомзему, Міністерства аграрної політики України, Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України, Української академії аграрних наук від 27.01.06, N 18/15/21/11 "Про Порядок нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів" (далі –Порядок) та Додатком 1 таблиця 1.1. до цього Порядку.

Запропоновані позивачем пункт 14 та Розрахунки розміру орендної плати, з урахуванням вимог викладених у позовній заяві згідно уточнення від 24.07.09, містять вимогу узгодити розрахунок, а саме поставити підпис та скріпити його печаткою, з особою яка не є стороною діючого Договору. Між іншим Розрахунок розміру орендної плати, як додаток до Договору, у редакції укладеного Договору відсутній.

Також слід зазначити, що редакція запропонованих змін позивачем у клопотанні спрямованому на адресу відповідача та 3-ї особи дещо відрізняється від вимог позивача за позовом з урахуванням уточнення від 24.07.09, що є порушенням порядку внесення змін до договору встановленим вищенаведеним діючим законодавством України.

Крім наведеного, позивач звернувся до суду через 17 днів після отримання відповідачем клопотання. Враховуючи, що стороною у Договорі є колегіальний орган волевиявлення якого оформлюється відповідним рішенням, то суд вважає, що 17 днів –не є нормально необхідним для розгляду клопотання часом, як того вимагає законодавство. Оскільки Цивільний кодекс України не встановлює конкретного часу, то суд вважає, що за аналогією закону, а саме ст. 188 ГК України, він має бути не менш ніж 20 днів.

Також слід зазначити, що однією з підстав для зміни договору позивач вважає застосування при укладенні Договору зокрема розміру коефіцієнту зовсім іншого ніж передбачено Порядком (чинний з 16.04.06). Проте на час набрання чинності цим Порядком Договір був вже укладений. Відповідно до частин 1 та 2 ст. 5 ЦК України, акти цивільного  законодавства  регулюють  відносини,  які виникли з дня набрання ними чинності;  акт  цивільного законодавства не має зворотної дії у часі, крім  випадків,  коли  він   пом'якшує   або   скасовує   цивільну відповідальність особи. Приписами ч.2 ст. 652 ЦК України  передбачено зміну   Договору за рішенням  суду  на  вимогу  заінтересованої  сторони  за наявності одночасно викладених у ч.2 ст. 652 ЦК України умов, наявність яких позивачем у цій справі також не було доведено.

За вказаних обставин у задоволенні позову слід відмовити з віднесенням судових витрат на позивача згідно ст. 49 ГПК України.

Крім того, з Державного бюджету України підлягає поверненню позивачу зайве сплачене державне мито у сумі 17 грн. 00 коп.

         На підставі викладеного, ст. 8 Декрету Кабінету Міністрів України "Про державне мито" та керуючись ст.ст. 44, 49, 82, 84, 85 ГПК України, суд

в и р і ш и в:

1. У задоволенні позову відмовити.

2. Судові витрати покласти на позивача.

3. Повернути позивачу з Державного бюджету України 17 грн. 00 коп. зайве сплаченого державного мита згідно платіжного доручення № 72 від 24.04.09, оригінал платіжного документу знаходиться в матеріалах справи. Підставою для повернення державного мита є дане рішення засвідчене гербовою печаткою суду.

         Рішення набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня його підписання, оформленого відповідно до ст. 84 ГПК України.

       

          Дата підписання рішення –03.08.09.

                          Суддя                                                                           Т. Л. Калашник

СудГосподарський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення27.07.2009
Оприлюднено11.08.2009
Номер документу4274476
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —7/123пд

Постанова від 03.09.2009

Господарське

Луганський апеляційний господарський суд

Єжова С.С.

Ухвала від 14.08.2009

Господарське

Луганський апеляційний господарський суд

Єжова С.С.

Рішення від 27.07.2009

Господарське

Господарський суд Луганської області

Калашник Т.Л.

Ухвала від 13.07.2009

Господарське

Господарський суд Донецької області

Сгара Е.В.

Ухвала від 24.07.2009

Господарське

Господарський суд Донецької області

Сгара Е.В.

Ухвала від 13.07.2009

Господарське

Господарський суд Луганської області

Калашник Т.Л.

Ухвала від 25.06.2009

Господарське

Господарський суд Донецької області

Сгара Е.В.

Ухвала від 03.06.2009

Господарське

Господарський суд Донецької області

Сгара Е.В.

Ухвала від 19.05.2009

Господарське

Господарський суд Донецької області

Сгара Е.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні