ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
14037, м. Чернігів,
вул. Гончарова, 4
УХВАЛА
про закриття провадження у справі
10.06.2008
року Номер
рядка статзвіту 28
№ 2-а-1536/08
Суддя
Чернігівського окружного адміністративного суду Скалозуб Ю.О., при
секретарі Грузновій О.Є.,
розглянувши в попередньому
судовому засіданні в приміщенні суду справу за позовом ОСОБА_1до Головного
управління праці та соціального захисту населення Чернігівської обласної державної адміністрації про стягнення недоплаченої щорічної допомоги в
сумі 1080, 00 грн. як дружині учасника бойових дій представники сторін:
позивач: ОСОБА_1
Обставини
справи:
Позивач
звернувся до суду з позовною заявою, в
якій просив стягнути недоплачену щорічну допомогу в сумі 1080, 00 грн. як
дружині учасника бойових дій.
Ухвалою
суду від 12.05.2008 року відкрито провадження в адміністративній справі та
призначено попереднє судове засідання на 10.06.2008 року.
В
попередньому судовому засіданні позивач позов підтримала та просила його
задовольнити. До початку попереднього судового засідання представник
відповідача надав суду заперечення на позов та просив розглядати справу без
його участі.
Визначивши
факти, які необхідно встановити для
вирішення спору та з'ясувавши, якими доказами
кожна сторона буде обґрунтовувати свої доводи та заперечення щодо невизнаних
обставин суд, -
ВСТАНОВИВ:
Як
вбачається зі змісту позовних вимог та обставин, якими обгрунтовано позов, позивач просить стягнути грошову суму
недоплаченої допомоги.
Частина 2 статті
2 КАС України чітко вказує, що до
адміністративних
2
судів
можуть бути оскаржені будь-які рішення,
дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією та Законами
України встановлено інший порядок судового провадження.
Згідно з
п. 6 ч. 1 ст. З КАС України адміністративний позов - це
звернення до адміністративного суду про захист прав свобод та інтересів у
публічно-правових відносинах.
Згідно
ч. 2 ст.
21 КАС України вимоги про відшкодування шкоди, заподіяної протиправними рішеннями, діями чи бездіяльністю суб'єкта владних
повноважень або іншим порушенням прав,
свобод та інтересів суб'єктів публічно-правових відносин, розглядаються адміністративним судом, якщо вони заявлені в одному проваджені з
вимогою вирішити публічно-правовий спір. Інакше вимоги про відшкодування шкоди
вирішуються судами в порядку цивільного або господарського судочинства.
Відповідно
до ч. 1 ст. 15 ЦГТК України передбачено, що суди розглядають в порядку цивільного
судочинства справи про захист порушених,
невизнаних або оспорюваних прав,
свобод чи інтересів, що
випливають із цивільних, земельних, сімейних,
трудових відносин, а також інших
правових відносин, крім випадків, коли розгляд таких справ проводиться за
правилами іншого судочинства.
Як вбачається зі змісту позовної заяви,
викладені позивачем обставини,
якими він
обґрунтовує
свої позовні вимоги не свідчать про наявність спірних публічно-правових
відносин, а позов,
крім вимог про стягнення коштів,
які належить розглядати в порядку цивільного судочинства, не містить вимог щодо вирішення публічно -
правового спору.
Таким
чином, суд приходить до висновку, що даний спір не підлягає вирішенню в порядку
адміністративного судочинства, а повинен
розглядатися судом загальної юрисдикції в порядку цивільного судочинства.
Відповідно
до п. 1 ч. 1 ст. 157 КАС України суд закриває провадження у
справі, якщо справу не належить
розглядати в порядку адміністративного судочинства.
Згідно з
п.3 ч.1 ст. 121 КАС України передбачено, що за наслідками підготовчого провадження суд
може постановити ухвалу про закриття провадження у справі.
Враховуючи
викладене та керуючись ст. ст.
111, 121, 157,
165 КАС України, суд, -
УХВАЛИВ:
Закрити
провадження у справі.
Ухвала
відповідно до ч. 1 ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства
України набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про
апеляційне оскарження, встановленого цим
Кодексом, якщо таку заяву не було подано.
Ухвала може бути
оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом п'яти днів з дня її отримання
особою, яка оскаржує ухвалу, за правилами,
3
встановленими ст.
ст. 185-187 Кодексу
адміністративного судочинства України,
шляхом подання через суд першої інстанції заяви про апеляційне
оскарження. Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається
протягом десяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна
скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне
оскарження, якщо скарга подається у
строк, встановлений для подання заяви
про апеляційне оскарження.
Суд | Чернігівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.06.2008 |
Оприлюднено | 08.09.2009 |
Номер документу | 4539886 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Вільчинський Олександр Ванадійович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Мельник-Томенко Жанна Миколаївна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Мельник-Томенко Жанна Миколаївна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Вільчинський Олександр Ванадійович
Адміністративне
Чернігівський окружний адміністративний суд
Скалозуб Ю.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні